Monet palstan ateisteista on kääntymässä. Tämä saa minut erittäin iloiseksi. Jumala selkeästi ottaa tuhlaajapojan takaisin luokseen täälläkin. He ovat jättämässä homouden ja sukupuolineutraaliuden. Pian heitä kiinnostaa jälleen rakentaa omaa ruumistaan ja omaa yhteisöään sen sijaan että vain iskisivät kapuloita rattaisiin. He alkavat rakastaa puolisoaan uudella, pyhällä tavalla, joka saa tämänkin kiittämään ja ylistämään Jumalaa. He alkavat myös puhua kielillä ja julistaa iloista sanomaa kaikkialla. Jumala on antamassa monille ateisteille uskon.
ateistit armahdetaan
62
193
Vastaukset
- kiinnnnostunut
Kysyn nyt taas jos vaikka vastauksen saisi, mikä on uskova mies,, sinun oma kokemuksesi aiheesta josta niin kovin jaat neuvoja, eli kuinka minta lasta olet kasvattanut, ja kuinka kauan olet olet ollut vaimosi kanssa naimisissa?
- uskova mies,,
Kristus on kasvattanut jokaisen joka on sitä pyytänyt. Avioliitto on pyhä miehen ja naisen välinen liitto.
- kiinnnnostunut
uskova mies,, kirjoitti:
Kristus on kasvattanut jokaisen joka on sitä pyytänyt. Avioliitto on pyhä miehen ja naisen välinen liitto.
Mutta kun et nyt vastannut siihen kysymykseen minkä esitin, eli
"mikä on uskova mies,, sinun oma kokemuksesi aiheesta josta niin kovin jaat neuvoja, eli kuinka minta lasta olet kasvattanut, ja kuinka kauan olet olet ollut vaimosi kanssa naimisissa? " - uskova mies,,
kiinnnnostunut kirjoitti:
Mutta kun et nyt vastannut siihen kysymykseen minkä esitin, eli
"mikä on uskova mies,, sinun oma kokemuksesi aiheesta josta niin kovin jaat neuvoja, eli kuinka minta lasta olet kasvattanut, ja kuinka kauan olet olet ollut vaimosi kanssa naimisissa? "Oma kokemukseni aiheesta on se, että ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi. Tämä on ilmoitettu minulle henkilökohtaisesti. Ja haluan auttaa sinuakin ymmärtämään tämän seikan. Voit miettiä omalta kohdaltasi että pidätkö puolisoasi tosiaan siinä arvossa kuin kuuluisi ja ovatko lapsesi sinulle eläimiä vai ihmisiä?
En halua sotkea ketään läheisistäni näihin keskusteluihin jotka jo nyt vievät enemmän voimavarojani kuin olisi hyväksi. Joudun luultavasti pian lopettamaan ellen saa merkkiä jatkaa. - kiinnnnostunut
uskova mies,, kirjoitti:
Oma kokemukseni aiheesta on se, että ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi. Tämä on ilmoitettu minulle henkilökohtaisesti. Ja haluan auttaa sinuakin ymmärtämään tämän seikan. Voit miettiä omalta kohdaltasi että pidätkö puolisoasi tosiaan siinä arvossa kuin kuuluisi ja ovatko lapsesi sinulle eläimiä vai ihmisiä?
En halua sotkea ketään läheisistäni näihin keskusteluihin jotka jo nyt vievät enemmän voimavarojani kuin olisi hyväksi. Joudun luultavasti pian lopettamaan ellen saa merkkiä jatkaa.Eli annatko nyt ihmisille tosiaan neuvoja sellaisissa asioissa, joista sinulla itselläsi ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta, lopettaisit tuollaisen siinätapauksessa, en minäkään menisi neuvomaan vaikka Valentino Rossia kuinka ajetaan kilpaa moottoripällä, sillä perusteella, että olen lukenut kilvanajosta jonkun kirjan. Eli jos noin kiihkeesti arvostelee ihmisiä, niin olis hyvä jos olis edes vähän käytännön kokemusta asioista joista muita neuvoo.
"Voit miettiä omalta kohdaltasi että pidätkö puolisoasi tosiaan siinä arvossa kuin kuuluisi ja ovatko lapsesi sinulle eläimiä vai ihmisiä?"
Minä tiedän kuinka arvostan ja rakastan puolisoani ja lapsiani, koska mimun perheeseeni kuuluu lisäkseni puolisoni, ja lapseni, eli minä tiedän mistä puhun, ja kuten kysymys kuuluikin, millainen kokemus sinulla on perheestä, eli kauan olet ollut naimisissa vaimosi kanssa, ja oletteko saattanut lapsia maailmaan? - uskova mies,,
Eli annatko nyt ihmisille tosiaan neuvoja sellaisissa asioissa, joista sinulla itselläsi ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta, lopettaisit tuollaisen siinätapauksessa, en minäkään menisi neuvomaan vaikka Valentino Rossia kuinka ajetaan kilpaa moottoripällä, sillä perusteella, että olen lukenut kilvanajosta jonkun kirjan. Eli jos noin kiihkeesti arvostelee ihmisiä, niin olis hyvä jos olis edes vähän käytännön kokemusta asioista joista muita neuvoo.
"Voit miettiä omalta kohdaltasi että pidätkö puolisoasi tosiaan siinä arvossa kuin kuuluisi ja ovatko lapsesi sinulle eläimiä vai ihmisiä?"
Minä tiedän kuinka arvostan ja rakastan puolisoani ja lapsiani, koska mimun perheeseeni kuuluu lisäkseni puolisoni, ja lapseni, eli minä tiedän mistä puhun, ja kuten kysymys kuuluikin, millainen kokemus sinulla on perheestä, eli kauan olet ollut naimisissa vaimosi kanssa, ja oletteko saattanut lapsia maailmaan?En tiedä minkä pohjalta teet päätelmiäsi. Joka tapauksessa täytyy nyt muistaa että miehen ja naisen välinen suhde on syntiä jos se ei ole Jumalan antama lahja. Mieti näitä asioita ja huomaat varmasti, että omakin avioliittosi paranee.
Voin vielä toistaa varmuuden vuoksi, että läheisiäni en halua näihin keskusteluihin sotkea. - kiinnnnostunut
uskova mies,, kirjoitti:
En tiedä minkä pohjalta teet päätelmiäsi. Joka tapauksessa täytyy nyt muistaa että miehen ja naisen välinen suhde on syntiä jos se ei ole Jumalan antama lahja. Mieti näitä asioita ja huomaat varmasti, että omakin avioliittosi paranee.
Voin vielä toistaa varmuuden vuoksi, että läheisiäni en halua näihin keskusteluihin sotkea.Siis onko sinulla vaimo ja lapsia, jolloin sinulla olisi jotain käytännön kokemusta asioista joista muille niin kiihkeästi neuvoja jakelet. Teen päätelmäni sinusta sen perusteella, mitä olen tälle palstalle kirjoittanut, koska en sinua tunne niin ainoa konsti.
- kiinnnnostunut
uskova mies,, kirjoitti:
En tiedä minkä pohjalta teet päätelmiäsi. Joka tapauksessa täytyy nyt muistaa että miehen ja naisen välinen suhde on syntiä jos se ei ole Jumalan antama lahja. Mieti näitä asioita ja huomaat varmasti, että omakin avioliittosi paranee.
Voin vielä toistaa varmuuden vuoksi, että läheisiäni en halua näihin keskusteluihin sotkea.Muuten kuka sinun on läheisiäsi tähän sekoittanut, ja sitäpaisti sinäkin puhut kokoajan muiden läheisistä. Minä vain kysyin onko sinulla vaimo ja lapsia, anonyymiltä nimimerkiltä, josta en tiedä mitään muuta kuin sen, että kovasti neuvot ihmisiä parisuhde, ja lastenkasvatusasioissa, sinusta ei voi sanoa oletko nuori vvai vanha, mies vai nainen.
- uskova mies,,
Siis onko sinulla vaimo ja lapsia, jolloin sinulla olisi jotain käytännön kokemusta asioista joista muille niin kiihkeästi neuvoja jakelet. Teen päätelmäni sinusta sen perusteella, mitä olen tälle palstalle kirjoittanut, koska en sinua tunne niin ainoa konsti.
Ei minun käsittääkseni mikään hirveän käytännöllinen peukolasääntö. Tee mitä tahdot. Oma liittosi tai kenenkään muunkaan eksyneen liitto ei vastaa Jumalan säätämää pyhää liittoa. Suurin osa avioliitoista on nykyään sellaisia ja on aina ollut ettei niiden pohjalta kannata paljon neuvoja jaella.
Jumala on ilmoittanut mikä on oikea tapa elää yhdessä miehenä ja naisena ja sen ilmoituksen sisältö on tosiuskovaisilla yhdenmukainen käytännön avioelämän kanssa. Kokemusta ei siis tarvitse koska naimisiin mennessä tiedetään jo kaikki tarpeellinen. uskova mies,, kirjoitti:
Ei minun käsittääkseni mikään hirveän käytännöllinen peukolasääntö. Tee mitä tahdot. Oma liittosi tai kenenkään muunkaan eksyneen liitto ei vastaa Jumalan säätämää pyhää liittoa. Suurin osa avioliitoista on nykyään sellaisia ja on aina ollut ettei niiden pohjalta kannata paljon neuvoja jaella.
Jumala on ilmoittanut mikä on oikea tapa elää yhdessä miehenä ja naisena ja sen ilmoituksen sisältö on tosiuskovaisilla yhdenmukainen käytännön avioelämän kanssa. Kokemusta ei siis tarvitse koska naimisiin mennessä tiedetään jo kaikki tarpeellinen.Uskova mies ei näköjään omi kykyä vastaamaan suoraan kysymykseen.
- tainnutjaadamakaamat
satan kirjoitti:
Uskova mies ei näköjään omi kykyä vastaamaan suoraan kysymykseen.
Tainnu uskovalta mieheltä jäädä makaamatta naisen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan :D
No ei kyllä mitenkään yllättävää. Naisenhan täytyisi olla kuuro. Ei moista seonnutta hellaria kykene normaali nainen kuuntelemaan hetkeään. - atheist_heathen
uskova mies,, kirjoitti:
Jumala on ilmoittanut mikä on oikea tapa elää yhdessä miehenä ja naisena ja sen ilmoituksen sisältö on tosiuskovaisilla yhdenmukainen käytännön avioelämän kanssa. Kokemusta ei siis tarvitse koska naimisiin mennessä tiedetään jo kaikki tarpeellinen."Oma liittosi tai kenenkään muunkaan eksyneen liitto ei vastaa Jumalan säätämää pyhää liittoa."
Olen vaimoni kanssa ollut jo toistakymmentä vuotta onnellisesti naimisissa ja meillä on 2 ihanaa lasta joita rakastan enemmän kuin mitään maailmassa. Opetan lapsiani joka päivä kunnioittamaan muita ihmisiä, kunnioittamaan muiden mielipiteitä, ajattelemaan tekojensa seurauksia ja toimimaan yhteiskunnassa rakentavasti.
Opetan lapsilleni mitä on etiikka ja moraali, sekä opetan mikä on oma moraalini ja kannustan heitä arvioimaan omaa moraaliaan sekä muiden moraalia, jotta he oppisivat muodostamaan omat käsityksensä siitä mikä on oikein ja mikä väärin.
Lisäksi opetan heitä kyseenalaistamaan oppimaansa jotta he oppisivat miten analysoidaan tietojen luotettavuutta ja miten hankitaan lisää tietoa.
En tarvitse pronssikautisia satuja kasvattaakseni lapsiani ja pitääkseni perheestäni huolta. Minulle on myös ihan sama mitä mielikuvitusystäväsi on mieltä, mistään. Jos tämä satuolentosi kuiskii korvaasi että liittoni/perheeni on jotenkin väärin, ole hyvä ja pidä se omana tietonasi. Jos sinulla on jotain oikeaa sanottavaa, kuuntelen sen mielelläni.
Hyvin vähän kiinnostaa myöskään naimattomien ja lapsettomien homo-foobikkojen mielipiteet lasten kasvattamisesta. Oletan että olet naimaton ja lapseton aiempien kommenttiesi perusteella, jos olen väärässä niin pahoittelen. Tiedän että olet homo-foobikko, se on tullut harvinaisen selväksi.
Ymmärrän kyllä että kuvittelet uskosi takana olevan jotain todellista, ja ymmärrän että kuvittelet satukirjasi olevan totta. Ymmärrän myöskin että koet tarvetta julistaa tätä sanomaa jonka luulet todelliseksi. Se vain ei ole todellista.
Mielestäni on surullista että aikuiset ihmiset uskovat satuihin ja kuluttavat elämäänsä seuraten näitä tarinoita. Vielä surullisempaa on että aikuiset ihmiset pystyvät raamattua luettuaan vielä puhumaan "hyvästä sanomasta". - olet vielä raakile
atheist_heathen kirjoitti:
"Oma liittosi tai kenenkään muunkaan eksyneen liitto ei vastaa Jumalan säätämää pyhää liittoa."
Olen vaimoni kanssa ollut jo toistakymmentä vuotta onnellisesti naimisissa ja meillä on 2 ihanaa lasta joita rakastan enemmän kuin mitään maailmassa. Opetan lapsiani joka päivä kunnioittamaan muita ihmisiä, kunnioittamaan muiden mielipiteitä, ajattelemaan tekojensa seurauksia ja toimimaan yhteiskunnassa rakentavasti.
Opetan lapsilleni mitä on etiikka ja moraali, sekä opetan mikä on oma moraalini ja kannustan heitä arvioimaan omaa moraaliaan sekä muiden moraalia, jotta he oppisivat muodostamaan omat käsityksensä siitä mikä on oikein ja mikä väärin.
Lisäksi opetan heitä kyseenalaistamaan oppimaansa jotta he oppisivat miten analysoidaan tietojen luotettavuutta ja miten hankitaan lisää tietoa.
En tarvitse pronssikautisia satuja kasvattaakseni lapsiani ja pitääkseni perheestäni huolta. Minulle on myös ihan sama mitä mielikuvitusystäväsi on mieltä, mistään. Jos tämä satuolentosi kuiskii korvaasi että liittoni/perheeni on jotenkin väärin, ole hyvä ja pidä se omana tietonasi. Jos sinulla on jotain oikeaa sanottavaa, kuuntelen sen mielelläni.
Hyvin vähän kiinnostaa myöskään naimattomien ja lapsettomien homo-foobikkojen mielipiteet lasten kasvattamisesta. Oletan että olet naimaton ja lapseton aiempien kommenttiesi perusteella, jos olen väärässä niin pahoittelen. Tiedän että olet homo-foobikko, se on tullut harvinaisen selväksi.
Ymmärrän kyllä että kuvittelet uskosi takana olevan jotain todellista, ja ymmärrän että kuvittelet satukirjasi olevan totta. Ymmärrän myöskin että koet tarvetta julistaa tätä sanomaa jonka luulet todelliseksi. Se vain ei ole todellista.
Mielestäni on surullista että aikuiset ihmiset uskovat satuihin ja kuluttavat elämäänsä seuraten näitä tarinoita. Vielä surullisempaa on että aikuiset ihmiset pystyvät raamattua luettuaan vielä puhumaan "hyvästä sanomasta".Halveksit siis syvästi kaikkia ihmisiä jotka ovat löytäneet lohdun Jumalasta, kun oma lapsi on kuollut. Toivotaan, että et tuolla ajatusmaailmalla joudu itse koskaan kokemaan sitä.
- ......
olet vielä raakile kirjoitti:
Halveksit siis syvästi kaikkia ihmisiä jotka ovat löytäneet lohdun Jumalasta, kun oma lapsi on kuollut. Toivotaan, että et tuolla ajatusmaailmalla joudu itse koskaan kokemaan sitä.
Mitä lohtua jumalaan uskomisesta muka saa? Olen huomannut, että edes papit eivät uskontoaan tunne, silloin kuin kirkon palsta oli vielä olemassa. Omistuista mutta totta.
- atheist_heathen
olet vielä raakile kirjoitti:
Halveksit siis syvästi kaikkia ihmisiä jotka ovat löytäneet lohdun Jumalasta, kun oma lapsi on kuollut. Toivotaan, että et tuolla ajatusmaailmalla joudu itse koskaan kokemaan sitä.
Halveksin? Ei en halveksi. Tunnen lähinnä sääliä ihmisiä kohtaan jotka eivät kykene kohtaamaan todellisuutta vaan turvautuvat mieluummin mielikuvitusmaailmaan.
En näe minkäänlaista hyvettä siinä että ongelmissaan joku löytää turvaa tai lohtua fantasioista. Tällainen turva ei ole todellista, vaan se on pikemminkin pakenemista. Se on silmien sulkemista ja sormien työntämistä korviin, sen sijaan että kohtaisi maailman rehellisesti. Se on itsensä huijaamista pahimmillaan. Ongelmat eivät katoa minnekään tuijottamalla taivaalle. Olen surullinen tällaisten ihmisten puolesta, surullinen koska oikeasti välitän heistä.
Olisihan se mahtavaa jos olisi jumala ja kaikki kuolleet lapset pääsisivät taivaaseen. Aivan upeaa jos voisi rukoilla jumalaa ottamaan syövän pois lapsestaan, ja jumala parantaisi lapsen. Minulla ei ole mitään jumalan olemassaoloa vastaan. Jos saisin valita, toivoisin että jumala olisi olemassa (tosin vähän parempi kuin teloitusvälineuskon jumala olisi toivottava, sellainen joka oikeasti välittää ja auttaa). Mutta se mitä minä toivon, tai sinä, ei tee mitään jumalaa sen olemassaolevammaksi. Ja koska jumalista ei ole muuta näyttöä kuin ristiriitaiset muinaiset tekstit ja muutamien sekopäiden 'näkyjä', on tultava siihen johtopäätökseen ettei ainakaan näitä väitettyjä jumalia ole olemassa.
Ja mistä tiedät mitä minä olen elämässäni joutunut kokemaan? - wertyuzzzzzzzzzzzzz
satan kirjoitti:
Uskova mies ei näköjään omi kykyä vastaamaan suoraan kysymykseen.
Miksi olet ominut ateistisuuden, uskotko mieluumin valheisiin kuin totuuteen joka voi pelastaa sinut kadotukselta
- ireugh
...... kirjoitti:
Mitä lohtua jumalaan uskomisesta muka saa? Olen huomannut, että edes papit eivät uskontoaan tunne, silloin kuin kirkon palsta oli vielä olemassa. Omistuista mutta totta.
Ei leipäpapit Jumalaa tunne.
*Monet palstan ateisteista on kääntymässä.*
Vai sillä tavalla. Nimeä yksi.- uskova mies,,
En voi kertoa tarkemmin kuin mitä minulle itselleni on ilmoitettu. Monissa on käynnistymässä Pyhän hengen työ. Jumalan vahvat kädet kantaa jokaisen. Se on mahtavaa!
- Olli Makkonen
Minä Olli Makkonen olen luopunut ateistisuudestani, kiitos siitä kuuluu tälle palstalle, moni asia on auennut ihan uudella tavalla.
- osimoilleen noin
Olli Makkonen kirjoitti:
Minä Olli Makkonen olen luopunut ateistisuudestani, kiitos siitä kuuluu tälle palstalle, moni asia on auennut ihan uudella tavalla.
bg-ope sai vastauksen, nyt hän on hyvin, hyvin tyytyväinen.
- omahoitajasi
uskova mies,, kirjoitti:
En voi kertoa tarkemmin kuin mitä minulle itselleni on ilmoitettu. Monissa on käynnistymässä Pyhän hengen työ. Jumalan vahvat kädet kantaa jokaisen. Se on mahtavaa!
Minä kerron mitä sinulle ilmoitetaan: olet vaaraksi itsellesi ja tarvitset hoitoa.
- 13+6
Olli Makkonen kirjoitti:
Ja Olli Makkonen on yhtä feikki kuin uskova mies.
- Olli Makkonen
13+6 kirjoitti:
Ja Olli Makkonen on yhtä feikki kuin uskova mies.
En ole feikki, pistä tulemaan s-postia.
[email protected] uskova mies,, kirjoitti:
*En voi kertoa tarkemmin kuin mitä minulle itselleni on ilmoitettu.*
Niinpä niin. Lisää tulkinnanvaraista höttöä ja houreilua. Ilmoituksia siitä ja tästä, ääniä, jumalan puhetta, merkkejä ja merkityksiä.
On ehkä parempi ettet kertoile näistä asioista yleisemmin ns. reaalimaailmassa. Saattaa nimittäinn virkavalta kiinnostua edesottamuksistasi ja olla hyvinkin kiinnostunut ottamaan sinut neljän seinän sisään kertomaan lisää.- joopasejoo.
Olli Makkonen kirjoitti:
En ole feikki, pistä tulemaan s-postia.
[email protected]Olet siis hurahtanut. Selvä. Onhan teitä vedätettäviä typeryksiä valitettavasti. Ja jos vielä hurahdit tuon uskovan miehen lahkoon, niin huh huh.
- aina sama totuutta
joopasejoo. kirjoitti:
Olet siis hurahtanut. Selvä. Onhan teitä vedätettäviä typeryksiä valitettavasti. Ja jos vielä hurahdit tuon uskovan miehen lahkoon, niin huh huh.
Raamatun sana on kaikille kristityille sama, se oli sitä ennen ja sitä se on tänäkin pv.
- rcekim
Mikään jumala ei ole ikinä kellekkään antanut uskoa, usko tulee oman pään sisältä.
- ei ateisti
Ateismi tulee oman pään sisältä, ateismi on pelkkä uskomus.
- kiinnnnostunut
ei ateisti kirjoitti:
Älä nyt noin kiihkeesti toteuta tuota kostonhimoasi, ettei sun ihan kokopäivä mene pelkäksi itkemiseksi.
- asian ydin
Niinhä sinä luulet, luulottelu on juuri tuota, sen kuvasit osuvasti.
Usko on aivan jotain muuta, jonka kokee uskossa todeksi. Sitä on vaikea ymmärtää järjellä, mutta näin se menee. - ei robotti
ei ateisti kirjoitti:
Housuissas sulla on uskomus ja sen nimi on pas-ka, jonka uskoit pysyvän kotiin asti ryppynarun takana. Sekin tuli pääsi sisältä.
- ei ateisti
Älä nyt noin kiihkeesti toteuta tuota kostonhimoasi, ettei sun ihan kokopäivä mene pelkäksi itkemiseksi.
Jos näit kirjoituksessani jotain kostoa niin olet melko harhainen, sitä se ateismi teettää.
- rcekim
ei ateisti kirjoitti:
Ateismi tulee luonnostaan, mutta jos aivo on saastunut uskonnolla niin ajattelemalla ateismi voi palata, eli kyllä ateismi voi tulla oman pään sisältä jos sen niin haluat ilmaista.
Ateismi ei ole uskomus, vaan jumaluskomusten puute. Ei muuta. - rcekim
asian ydin kirjoitti:
Niinhä sinä luulet, luulottelu on juuri tuota, sen kuvasit osuvasti.
Usko on aivan jotain muuta, jonka kokee uskossa todeksi. Sitä on vaikea ymmärtää järjellä, mutta näin se menee.Olet oikeassa, uskoa (jumaliin ja muihin taikauskoisiin hömpötyksiin) ei oikein voi ymmärtää järjellä, koska kyseisessä uskossa ei ole järkeä vaan se perustuu aivopesuun ja järjen puutteeseen.
ei ateisti kirjoitti:
Ateismi on epäuskomus, ei uskomus. Sinun nimimerkissäsi on muuten edelleen turha kaksoisnegatiivi.
- uskonnot/ateistisuus
ei robotti kirjoitti:
Housuissas sulla on uskomus ja sen nimi on pas-ka, jonka uskoit pysyvän kotiin asti ryppynarun takana. Sekin tuli pääsi sisältä.
"ei robotti"
Tätä se ateistisuus on, ei millään oo mitään väliä ja se näkyy myös kielikuvissa!
- en käänny
"Monet palstan ateisteista on kääntymässä."
Suoralla tiellä ei kannata kääntyä, koska sitten menee ojaan (vanha viidakon sanonta). Ja sitten Mustanaamio jatkaa: "Neekeri on parempi palvelija kuin kymmenen uskovaista valkoista, jotka rukoilevat vaan eivätkä saa mitään aikaan."- ei ateismi
Evoluutio ei tee mitään, sitä ei edes ole.
- ...
ei ateismi kirjoitti:
Siitä on sentään todisteita toisin kuin kreationismista.
- ei teismi
ei ateismi kirjoitti:
"Evoluutio ei tee mitään, sitä ei edes ole. "
Onpas.
usk.mi >>>ottaa tuhlaajapojan takaisin luokseen täälläkin. He ovat jättämässä
- atte34343
Aloittaja valehtelee taas minkä kerkiää..Kukaan ateisti ei ole kääntynyt uskomaan hänen olemattomaan jumalaansa..Nice try!
- ettäs tiedätte
sglaabapohoo hutsatarallaa hinkumavinkuma achtentachtig kotzen rotzen und fotzen puhun kielillä ja käännyn juuuuuuuuuuuuumalan puoleen kiitos uskova mies että olet pelastanut minut vaikka en tiedäkään miltä pugalafugala gutturaalikonsonantti älämölöööööö nyt olet varmaan saanut kaipaamasi hallelujaa ja pyhä siemen lentäääääääääää ja sotkisi uskovan miehen tugrutapugruta läheiset yltä ja päältä jos heitä olisi.
- Olli Makkonen
Näinkö ateistit toteuttaa itseään, tämänkö on saannut ateistisuus aikaan. Uskossa ihminen pitää itsensä järkevänä.
- 3+8
Olli Makkonen kirjoitti:
Näinkö ateistit toteuttaa itseään, tämänkö on saannut ateistisuus aikaan. Uskossa ihminen pitää itsensä järkevänä.
''Uskossa ihminen pitää itsensä järkevänä.''
Korjaus, uskossa ihminen pitää itseään järkevänä, mutta on väärässä siinäkin. - BibleGenerator
Olli Makkonen kirjoitti:
1. Kor. 8:2
Jos joku luulee tietävänsä jotakin, hänellä ei vielä ole oikeaa tietoa. - ettäs tiedätte
Olli Makkonen kirjoitti:
minä en ole enää angatapangata ateisti vaan olen saanut kielillä puhumisen armolahjan vauvelisauvelihauveli luntsupuuro je t'aime je t'aime je t'aime sinuakin sinuakin sinuakin epäilevää ollia hala-hiiala-hala-hala mikäsinäoletepäilemäänminunuskoani ja kielilläpuhumisen bereSHIT baaraa elohiim et hashamajiim veet haares armolahjaa minä olen saanut uskovan miehen,, schreiben schreiben schreiben kirjoituksista elävän uskon uskon uskon uskon
- Olli Makkonen
ettäs tiedätte kirjoitti:
minä en ole enää angatapangata ateisti vaan olen saanut kielillä puhumisen armolahjan vauvelisauvelihauveli luntsupuuro je t'aime je t'aime je t'aime sinuakin sinuakin sinuakin epäilevää ollia hala-hiiala-hala-hala mikäsinäoletepäilemäänminunuskoani ja kielilläpuhumisen bereSHIT baaraa elohiim et hashamajiim veet haares armolahjaa minä olen saanut uskovan miehen,, schreiben schreiben schreiben kirjoituksista elävän uskon uskon uskon uskon
Uskossa ihminen pitää itsensä järkevänä. Ateistilta puuttuu se kokonaan, hällävälityyliin vaan porskutellaan.
- Malli Okkonen
Olli Makkonen kirjoitti:
Uskossa ihminen pitää itsensä järkevänä. Ateistilta puuttuu se kokonaan, hällävälityyliin vaan porskutellaan.
Eikös kielilläpuhujat juuri ole ihan erityisen uskossa?
- Olli Makkonen
Malli Okkonen kirjoitti:
Eikös kielilläpuhujat juuri ole ihan erityisen uskossa?
Jumala toimii monella eri tavalla ihmisten keskuudessa.
- yqnzxxxxxxxxooooxxx,
3+8 kirjoitti:
''Uskossa ihminen pitää itsensä järkevänä.''
Korjaus, uskossa ihminen pitää itseään järkevänä, mutta on väärässä siinäkin.Mitä ???????
"Monet palstan ateisteista on kääntymässä. Tämä saa minut erittäin iloiseksi."
Se tuskin on sinun ansiotasi.
"He alkavat myös puhua kielillä ja julistaa iloista sanomaa kaikkialla. Jumala on antamassa monille ateisteille uskon."
Ehkä päiväunissasi.- Tosiasiat
Jokainen päivä on meille Jumalan antamaa lahja, eläkäämme myös sen arvoisesti.
- tosiasiat kaukana
Tosiasiat kirjoitti:
Jokainen päivä on "lahja" auringolta ja Newtonin 1. laista. Mielikuvitusolennoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
- tosiasiat
tosiasiat kaukana kirjoitti:
Jokainen päivä on "lahja" auringolta ja Newtonin 1. laista. Mielikuvitusolennoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Kaikkeuden Luoja on luonnut auringonkin.
Ala sinäkin uskomaan Raamattuun, pääset kokemaan asioista joista ehkä newton vain haaveili elämässään. Tosiasiat kirjoitti:
Minkä jumalan?
- tttttttttttttttttkkk
atac kirjoitti:
Minkä jumalan?
Raamatun Jumalan
- uskovampi mies,,
Olet paholaisen vallassa.
- ateismusmaximus
Minä kun luulin, että uskovaiset siirtyvät ateismiin. No hyvä jos sinulla on tällainen harhaluulo. Ehkä se lopettaa tyhmät viestisi näillä palstoilla.
- kiitos uskova mies,,
totisestitätisesti jumalahumala on antanutkantanut minulle kielillämielilläpuhumisen armotarmolahjan achtentachtig kotzen rotzen fotzen natisuta hetekata sinikivi nikinaki vingati voo bereSHIT baaraa elohiim elohiiri elohiiva eloviiva elämänviiva elämänhiiva elämänhaavi emännänhaavi emännänhuivi jumal'auttaa jumal'auttaa sinua minua pinua hihua huhua puhua huutaa karjua kiljua pontikkaa sontikkaa syntikkaa käpytikkaa käpylisäkettä aivolisäkettä hiuslisäkettä perheenlisäkettä perhe-eläkettä bereSHIT baaraa barbaraa pumpattavaa barbaraa marmaraa marmeladia hilloa jugurttia rahkaa pahkaa pähkää mähkää märkää härkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423275
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562293- 482125
- 471818
- 361770
- 301596