Ymmärtäkää tämä ateistit

menkää pois

on todella vaikea elää tässä maailmassa. Siksi on tärkeääää se ylöstempaus-usko, jolloin pääsen paratiisiin kun Jeesus tulee. on hienoooo kun näin ooon. On miehenhäiriöitä, alkoholismia, lääkkeiden väärinkäyttöä, sairauksia, mutta RÄPS, Jeesus tulee pilviin ja kaikki on pois.

Te ette SAA VIEDÄ MINULTA tätä uskoa pois. En ole tehnyt mitään väärin! Menkää te ateistit omille foorumeillenne.

Jotkut uskoo joulupukkiinkin ja SIINÄ EI OLE MITÄÄN VÄÄRäää

tämä EI OLE ateistien foorumi

29

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atet omille osioille

      Totisesti. Tämä ei ole ateistien foorumi. Uskokaa ateistit se. S-24 valitsemat sivustojen aiheet.

      • uskomaton profeetta

        Mutta missään tämän sivun säännöissä ei kielletä sitä, että jotkut eivät saisi kirjoittaa tällekkin palstalle. Tämän palstan aihe on profetiat ja siihen saa kuka tahansa kommentoida.

        Totisesti :)


      • Se on kielletty
        uskomaton profeetta kirjoitti:

        Mutta missään tämän sivun säännöissä ei kielletä sitä, että jotkut eivät saisi kirjoittaa tällekkin palstalle. Tämän palstan aihe on profetiat ja siihen saa kuka tahansa kommentoida.

        Totisesti :)

        Vain trollit kommentoi ymmärrystä vailla vain häiriköiden.


    • Bannia inttäjälle

      Kyllä kielletään. Se, että muilla palstoilla luotsi poistattaa, ei tee sallituksi samoja asioita tälläkään palstalla.
      Pitää siis ymmärtää aihealueesta jotakin, että voi kommentoida. Muutoin toimii trollina ja niilläkin on omat sivustonsa.
      Kirjoittaminen ei ole pääasia, vaan asian käsitteleminen aloitustekstin pohjalta, joka oltava asiallinen ja sivuston aihealueeseen kuuluva.
      Ei siis mitä tahansa kalevalaa ja muslimia, sillä niilläkin on omat sivustonsa, kuten xiina tiedätkin, Samoin mielenterveys ja muu maailmanmeno omana osionaan. Maailmanmenoa osiossa on Jumalan sana kiellettyä, joten sinne vaan kirjoittelemaan vapaasti siitä kalevalastasikin, joka on mielestäsi vähän sinne päin.

      Sivustolla ei saa:
      Esittää perättömiä väitteitä

      • 3+5

        "Kyllä kielletään"

        :D


      • "Sivustolla ei saa:
        Esittää perättömiä väitteitä"

        Saako siis esittää perättömiä väitteitä Jeesus sitä ja Jeesus tätä vaikka tiedämme että ne eivät pidä paikkaansa? Mm. Jesse lupasi että kaikenlaisia asioita tapahtuu ennen kuin kaikki siinä läsnä olleet kuulijat ovat kuolleet mutta mites siinä kävikään?

        Saako siis näitä perättömiä väitteitä esittää tosina?


      • Olet sairas
        exhellari86 kirjoitti:

        "Sivustolla ei saa:
        Esittää perättömiä väitteitä"

        Saako siis esittää perättömiä väitteitä Jeesus sitä ja Jeesus tätä vaikka tiedämme että ne eivät pidä paikkaansa? Mm. Jesse lupasi että kaikenlaisia asioita tapahtuu ennen kuin kaikki siinä läsnä olleet kuulijat ovat kuolleet mutta mites siinä kävikään?

        Saako siis näitä perättömiä väitteitä esittää tosina?

        Ateismista on oma keskustelusivustonsa. Tämä on tarkoitettu S-24 sääntöjen ja aihealueen mukaisesti raamattuaiheiseksi palstaksi.
        Ateismilla ja uskovilla on eri totuutensa, joten siirryppä sääntöjenmukaiseen keskusteluun.


      • Olet sairas kirjoitti:

        Ateismista on oma keskustelusivustonsa. Tämä on tarkoitettu S-24 sääntöjen ja aihealueen mukaisesti raamattuaiheiseksi palstaksi.
        Ateismilla ja uskovilla on eri totuutensa, joten siirryppä sääntöjenmukaiseen keskusteluun.

        "raamattuaiheiseksi palstaksi"

        Puhut modifioitua totuutta. Jos katsot keskusteluhierarkiaa, tämä keskustelu ei ole kristinusko-nimisessä yläkategoriassa, vaan "uskonnot ja uskomukset" - osastossa. Siis olepa ystävällinen ja lopeta tuo aiheeton häätäminen.

        Tälle palstalle voi kirjoittaa aihealuekuvauksen ja osastokategoriankin mukaan kuka tahansa profetioista kiinnostunut, niitä turhina pitävä ja minkä uskonnon näkökulmasta tahansa asiaa tarkasteleva, jopa ateisti.


      • c.nm
        exhellari86 kirjoitti:

        "raamattuaiheiseksi palstaksi"

        Puhut modifioitua totuutta. Jos katsot keskusteluhierarkiaa, tämä keskustelu ei ole kristinusko-nimisessä yläkategoriassa, vaan "uskonnot ja uskomukset" - osastossa. Siis olepa ystävällinen ja lopeta tuo aiheeton häätäminen.

        Tälle palstalle voi kirjoittaa aihealuekuvauksen ja osastokategoriankin mukaan kuka tahansa profetioista kiinnostunut, niitä turhina pitävä ja minkä uskonnon näkökulmasta tahansa asiaa tarkasteleva, jopa ateisti.

        Tiedät kyllä, että profetiat on raamatulla koetelta. Siis raamatullinen osio ja kukas käyttää raamattua. homotko, ateistitko, muslimitko, vai uskovat kristityrt.
        Ketkäs käyttää koraania, jolla katsovat protointia, kristitytkö?
        Montako ällää kirjoitit?


      • c.nm kirjoitti:

        Tiedät kyllä, että profetiat on raamatulla koetelta. Siis raamatullinen osio ja kukas käyttää raamattua. homotko, ateistitko, muslimitko, vai uskovat kristityrt.
        Ketkäs käyttää koraania, jolla katsovat protointia, kristitytkö?
        Montako ällää kirjoitit?

        "Tiedät kyllä, että profetiat on raamatulla koetelta. Siis raamatullinen osio ja kukas käyttää raamattua. homotko, ateistitko, muslimitko, vai uskovat kristityrt."

        Raamatun profetiat voidaan koetella raamatulla, koraanin profetiat koraanilla. Profetioitahan on monissa muissakin uskonnoissa kuin kristinuskossa. Niin on tueha sovitella raamatun käsitteistöä tai kristittyjen muovaamia kriteerejä.

        "Montako ällää kirjoitit?" Vain kolme, pakko myöntää. Kielet.


    • ---

      ylläpito voi antaa häirikölle väliaikaisen kirjoituseston eli bannin, jolloin hän ei pääse tiettynä aikana käyttämään Suomi24:n palveluja
      mieti omaa toimintaasi: lietsotko häirintää käytökselläsi?

      jos henkilö on rikkonut palvelussa käyttöehtoja- tai sääntöjä toistuvasti, voidaan tällainen henkilö bannata eli sulkea häneltä mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa. Bannit eli kirjoitusestot ovat aina määräaikaisia ja niiden pituus riippuu rikkomuksen vakavuudesta.
      Bannaamalla pyritään suojelemaan muita käyttäjiä häiriökäyttäytymiseltä sekä takaamaan rauha Suomi24-palveluissa. Banneja jakavat ylläpito ja chatissa myös luotsit.

      • tieteellinen näkemys

        täällähän pitää keskustella profetioista

        ateistin näkemys on, että ne ovat roskaa

        tällöinhän ateistit ovat juuri niitä, joita kaivataan keskusteluun

        jos ei olisi ateisteja, tästä tulisi käännytysfoorumi, jossa pieruprofeetat yhteen ääneen päästelisivät omia tuotoksiaan

        TÄÄLLÄ HAETAAN TIETEELLISTÄ NÄKÖKULMAA PROFETIOIHIN - tämähän ei ole kristinuskon alafoorumi


      • -lapsi-
        tieteellinen näkemys kirjoitti:

        täällähän pitää keskustella profetioista

        ateistin näkemys on, että ne ovat roskaa

        tällöinhän ateistit ovat juuri niitä, joita kaivataan keskusteluun

        jos ei olisi ateisteja, tästä tulisi käännytysfoorumi, jossa pieruprofeetat yhteen ääneen päästelisivät omia tuotoksiaan

        TÄÄLLÄ HAETAAN TIETEELLISTÄ NÄKÖKULMAA PROFETIOIHIN - tämähän ei ole kristinuskon alafoorumi

        Höps. Atte ei tiedä edes kuinka kuu ja elävä solu syntyivät.
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0
        https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio
        https://www.google.fi/#q=impossible evolution
        http://www.kp-art.fi/taustaa/kortit/pages/KP08.htm
        http://www.youtube.com/watch?v=BcvnKXxodos
        http://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4
        http://www.youtube.com/watch?v=5AUA7XS0TvA
        http://s8int.com/phile/page54.html
        http://www.youtube.com/watch?v=tiMMERUpaNY
        http://koti.mbnet.fi/jrambon/RV7-2013.html
        http://www.netikka.net/mpeltonen/plasmateor.htm
        http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/kaksi.html
        http://bwanajoe.blogspot.fi/2014/05/richard-dawkins-jarjen-palvonta-ja.html
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Mestaus
        https://www.google.fi/#q=fema guillotines
        Ilm. 20:4
        Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.


      • Tässä sinun tiede
        tieteellinen näkemys kirjoitti:

        täällähän pitää keskustella profetioista

        ateistin näkemys on, että ne ovat roskaa

        tällöinhän ateistit ovat juuri niitä, joita kaivataan keskusteluun

        jos ei olisi ateisteja, tästä tulisi käännytysfoorumi, jossa pieruprofeetat yhteen ääneen päästelisivät omia tuotoksiaan

        TÄÄLLÄ HAETAAN TIETEELLISTÄ NÄKÖKULMAA PROFETIOIHIN - tämähän ei ole kristinuskon alafoorumi

        Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheem


    • -jarmo-

      Kompaan aloittajaa sillä erolla että atetkin voivat olla, jos osaavat kunnioittaa toisten vakaumusta. Minulla on itselläni erityisen hyvä ystävä, taiteilija, kitaristi taiteilijanimeltä "Londe". Hän on umpiateisti ja kiva kaveri, joka kunnioittaa 100%sti minun täysin erilaista maailmankatsomusta. Usein olemme istuneet mun partsilla saunan jälkeen olutta maistelemassa ja mietimme syntyjä syviä, eikä kumpikaan koita kammeta toista uskomaan muuhun kuin itse kokee, saatikka sitten halveeraamaan tai vielä pahempi, jota täällä näkee, panettelemaan ja laittamaan sanoja toisen suuhun.

      • -lapsi-

        Minäkin uskon monien vilpittömien ateistien käyvän palstoilla etsimässä eväitä elämäänsä, mutta heillä ei ole tarvetta pilkata muita. He ovat mielummin hiljaa. Sen sijaan Jeesuksen vainoojat yrittävät vallata palstat pois uskovilta. Mutta koska tiedämme monen asiallisen tyypin olevan aidosti kiinnostuneita henkimaailman asioista, me Herraan luottavat jaksamme kirjoittaa tänne.

        Jumala siunatkoon vapaata mediaa.


    • Atet ulostus

      Samassa ryhmässä näkyy olevan palstat islam, idän uskonnot, juutalaisuus jne. eli niihinkin saavat ilmeisesti sitten kirjoittaa vain kristityt. :D

      • X:lle

        Katso sivuston aihealue, xiina. Muslimit keskustelee omista lähtökohdistaaan ja niitä ei tarvitse kristittyjen mennä herjaamaan. Samoin juutalaisuus on omansa, eikä sinne muslimien ole lupa mennä herjaamaan.
        xiina, sinulle on mielenterveysosio sopiva. Ei valehteleminen ja sotkeminen muilla sivustoilla.

        Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheem


    • johan nyt

      Ja tarpeeksi pitkälle kun mennään tänne saa kirjoittaa vain kaikkein hörhöimmät eli huumausaineiden tai skitsofreenian vallassa olevat "profeetat". Vähän samaan malliin kuin ennenvanhaan kun shamaanit kärpässieniä syötyään tekivät "yksinoikeudella" retkiä "tietoon" ja "viisauteen".

    • Palstapoliisi

      Pimpelopom. Minut temmattiin eilen!

    • Zeus on suuri

      Profetia tarkoittaa kreikan jumalten ilmoitusta. Kristityt siis ulos täältä, tämä on Zeuksen, Heran ja kreikkalaisen pantheonin palvojille tarkoitettu palsta.

      • johan nyt

        Huomionarvoinen kohta!


      • foorumi siistiksi
        johan nyt kirjoitti:

        Huomionarvoinen kohta!

        Miksi Jeesuspalvojat ovat omineet tämän foorumin? Eikö heille ole jo paljon muita foorumeita?


      • Zeus on suuri
        foorumi siistiksi kirjoitti:

        Miksi Jeesuspalvojat ovat omineet tämän foorumin? Eikö heille ole jo paljon muita foorumeita?

        Tuollahan on kristinusko-nimikkeen alla läjäpäin forumeita. Niille ei vaan mikään riitä vaan on tultava tänne kreikan pantheonin omistamalle forumille riehumaan.


      • -lapsi-
        foorumi siistiksi kirjoitti:

        Miksi Jeesuspalvojat ovat omineet tämän foorumin? Eikö heille ole jo paljon muita foorumeita?

        Kaikki ovat tervetulleita, kunhan motiivina ei ole pilkkaaminen tai pahantahtoisuus yleensä.


    • Ei xiina

      Mitä yhteistä on saa-tan-nalla ja Herrallamme Jeesuksella Kristuksella, profetioiden alulla ja lopulla. Raamatun kertomuksilla?

    • -.-

      Pelkällä ylöstempaus uskolla ei vain pelastu eikä näin ollen tule temmatuksi.

      Parannus on tullut tehdä ja ottaa Jeesuksen sovitustyö vastaan.

      • Ei mene noin

        Jorma sanoo, että jos ei usko ylöstempauspäivään, niin joutuu automaattisesti Pyhän hengen pilkkaajana helvetin iankaikkiseen kidutusrangaistukseen vailla mitään toivoa enää pelastumisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe