http://www.hs.fi/tekniikka/Tietokone läpäisi ensi kertaa Turingin testin uskotteli olevansa 13-vuotias poika/a1402196334626?ref=hs-art-new-2
Tietokone läpäisi Turingin testin
24
211
Vastaukset
Toimiva linkki ylenannettuun uutiseen:
http://yle.fi/uutiset/tietokone_lapaisi_ensimmaista_kertaa_tekoalya_mittaavan_testin/7285842
Keskivertokreationistilla voisi olla vaikeuksia Turingin testissä, arvioi pikahaastatteluun tavoitettu kalv-inistisen tieteen dosentti Boviné Faeces.- Hih hih
Kreationisteilla ei ole älyä, ei edes tekosellaista. Siten he eivät pystyisi läpäisemään testiä eikä tunnistamaan oikeasti ajattelevaa tekoälystä.
- söin hänet
Hih hih kirjoitti:
Kreationisteilla ei ole älyä, ei edes tekosellaista. Siten he eivät pystyisi läpäisemään testiä eikä tunnistamaan oikeasti ajattelevaa tekoälystä.
Kreationistilla olisi vaikeuksia Turingin testissä, olipa hän kummalla puolella vain.
exhellari86 kirjoitti:
Faeces... olettepa keksineet sopivan nimen ;)
Olisko se sukua erään tuttavani saamalle diagnoosille "flatus impromptus con faeces"?
- Kaasukammioihin?
Miksi epäinhimillistätte kreationisteja, onko teillä jokin taka-ajatus siitä että tarpeeksi kauan niin tehtyänne kreationisteille voi tehdä niin kuin juutalaisille tehtiin natsisaksassa?
- söin hänet
Vastalahjaksi heidän heIvettipassituksilleen.
Onko vastapuolen demonisointi siis neidin mielestä kreationistien jumalallinen yksinoikeus?
Te demonisoitte kaiken omastanne poikkeavan ajattelun, me vain toteamme teidät tyhmiksi. Emmekä syyttä, kuten neiti taas väkevästi todisti.- serve`d
Niinkuin okkultisti ja kreationisti Hitler teki? Vai eikö se Aatu olekaan enään pahasetä.
- Sori..
Ihan asian vierestä, mutta tuolla Usarin tiedetoimittajalla on aika lennokas nimi: Teemu J. Kammonen. Tarkoittaako tuo Jumalkammoista?
- tieteenharrastaja
marsunkiillottaja kirjoitti:
Kovin yliampuva otsikko.
Minustakin. Varsinkin, kun Turing ei alunperin asettanut mitään ylärajaa keskustelujen kestolle ja vastapuolien lukumäärälle.
"Tietokone läpäisi älyttömän helpon version Turingin testistä," Mihin se sensaatioon maku oiken katosi totuuden tieltä?
- jyggernaut
Taas kerran evouskovien "todisteet" paljastuivat mielikuvitukseksi. Ja Raamatun totuus sen kuin vahvistuu.
- tieteenharrastaja
Luule vain tuolla tavoin, jos siitä tulee hyvä mieli.
- Tyhmä kreationisti
marsunkiillottaja kirjoitti:
Miten Turingin testi liittyy evoluutioteoriaan tai Raamattuun?
En tiedä, mutta jos tiedetoimittaja otsikoi juttunsa, että testi oli potaskaa, se on todiste luomisesta, Jumalasta ja kaikesta sellaisesta. Ja tietenkin se kumoaa myös evoluution.
Tyhmä kreationisti kirjoitti:
En tiedä, mutta jos tiedetoimittaja otsikoi juttunsa, että testi oli potaskaa, se on todiste luomisesta, Jumalasta ja kaikesta sellaisesta. Ja tietenkin se kumoaa myös evoluution.
Hallelujaaaamen!
Ropotti Rops (Cleverbot) ei kyllä kovin looginen ole vastauksissaan.
http://www.cleverbot.com/
Minä: Who are you?
Ropotti: Why do you want to know?
M: Are you a robot?
R: I don't know, I've seen some signs, what do you think?
M: Signs?
R: But are an AI, right?
M: What do you mean?
R: I'm female.
M: How old are you?
R: Old enough to know who you are.
M: Well, who am I?
R: My name is Arishka Aquanis Blue.
M: I asked you who I am.
R: No, I asked first.- huutis.
Tuo on kyllä vähän samaa tasoa, kuin kreationistin kanssa keskustelu.
Ropotti Rops on kreationismimyönteinen:
M: What do you think about creationism?
R: I think it's passable.- Reps..
kekek-kekek kirjoitti:
Ropotti Rops on kreationismimyönteinen:
M: What do you think about creationism?
R: I think it's passable.Kyse ei selvästikään ole oikeasti älykäs olento.
- That's ok
Joop. Pari kysymystä niin tajusi ettei tuo voi olla ihminen.
R: When will world war 3 start?
M: The day before yesterday.
R: She's a maneater.
M: Uh ok.
R: Yes, thats okay.
- N-A-I-G
Cleverbot toimikin aika hyvin. Mikä lie sokrates tuo kuvittelee olevansa:
Who wins the world cup.
The best in the game.
What is the best team.
That's what I'm asking you.
No, i am asking you.
And I'm asking you.
No, i am asking you.
If I'm asking this means I don't know
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654