Tietokone läpäisi Turingin testin

läpimurto

24

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Hih hih

        Kreationisteilla ei ole älyä, ei edes tekosellaista. Siten he eivät pystyisi läpäisemään testiä eikä tunnistamaan oikeasti ajattelevaa tekoälystä.


      • söin hänet
        Hih hih kirjoitti:

        Kreationisteilla ei ole älyä, ei edes tekosellaista. Siten he eivät pystyisi läpäisemään testiä eikä tunnistamaan oikeasti ajattelevaa tekoälystä.

        Kreationistilla olisi vaikeuksia Turingin testissä, olipa hän kummalla puolella vain.


      • Faeces... olettepa keksineet sopivan nimen ;)


      • exhellari86 kirjoitti:

        Faeces... olettepa keksineet sopivan nimen ;)

        Olisko se sukua erään tuttavani saamalle diagnoosille "flatus impromptus con faeces"?


    • Kaasukammioihin?

      Miksi epäinhimillistätte kreationisteja, onko teillä jokin taka-ajatus siitä että tarpeeksi kauan niin tehtyänne kreationisteille voi tehdä niin kuin juutalaisille tehtiin natsisaksassa?

      • söin hänet

        Vastalahjaksi heidän heIvettipassituksilleen.


      • Onko vastapuolen demonisointi siis neidin mielestä kreationistien jumalallinen yksinoikeus?

        Te demonisoitte kaiken omastanne poikkeavan ajattelun, me vain toteamme teidät tyhmiksi. Emmekä syyttä, kuten neiti taas väkevästi todisti.


      • serve`d

        Niinkuin okkultisti ja kreationisti Hitler teki? Vai eikö se Aatu olekaan enään pahasetä.


      • Kovin yliampuva otsikko.


      • Sori..

        Ihan asian vierestä, mutta tuolla Usarin tiedetoimittajalla on aika lennokas nimi: Teemu J. Kammonen. Tarkoittaako tuo Jumalkammoista?


      • tieteenharrastaja
        marsunkiillottaja kirjoitti:

        Kovin yliampuva otsikko.

        Minustakin. Varsinkin, kun Turing ei alunperin asettanut mitään ylärajaa keskustelujen kestolle ja vastapuolien lukumäärälle.

        "Tietokone läpäisi älyttömän helpon version Turingin testistä," Mihin se sensaatioon maku oiken katosi totuuden tieltä?


    • jyggernaut

      Taas kerran evouskovien "todisteet" paljastuivat mielikuvitukseksi. Ja Raamatun totuus sen kuin vahvistuu.

      • tieteenharrastaja

        Luule vain tuolla tavoin, jos siitä tulee hyvä mieli.


      • Miten Turingin testi liittyy evoluutioteoriaan tai Raamattuun?


      • Tyhmä kreationisti
        marsunkiillottaja kirjoitti:

        Miten Turingin testi liittyy evoluutioteoriaan tai Raamattuun?

        En tiedä, mutta jos tiedetoimittaja otsikoi juttunsa, että testi oli potaskaa, se on todiste luomisesta, Jumalasta ja kaikesta sellaisesta. Ja tietenkin se kumoaa myös evoluution.


      • Tyhmä kreationisti kirjoitti:

        En tiedä, mutta jos tiedetoimittaja otsikoi juttunsa, että testi oli potaskaa, se on todiste luomisesta, Jumalasta ja kaikesta sellaisesta. Ja tietenkin se kumoaa myös evoluution.

        Hallelujaaaamen!


    • Ropotti Rops (Cleverbot) ei kyllä kovin looginen ole vastauksissaan.
      http://www.cleverbot.com/

      Minä: Who are you?
      Ropotti: Why do you want to know?

      M: Are you a robot?
      R: I don't know, I've seen some signs, what do you think?

      M: Signs?
      R: But are an AI, right?

      M: What do you mean?
      R: I'm female.

      M: How old are you?
      R: Old enough to know who you are.

      M: Well, who am I?
      R: My name is Arishka Aquanis Blue.

      M: I asked you who I am.
      R: No, I asked first.

      • huutis.

        Tuo on kyllä vähän samaa tasoa, kuin kreationistin kanssa keskustelu.


      • Ropotti Rops on kreationismimyönteinen:

        M: What do you think about creationism?
        R: I think it's passable.


      • Reps..
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ropotti Rops on kreationismimyönteinen:

        M: What do you think about creationism?
        R: I think it's passable.

        Kyse ei selvästikään ole oikeasti älykäs olento.


      • That's ok

        Joop. Pari kysymystä niin tajusi ettei tuo voi olla ihminen.

        R: When will world war 3 start?
        M: The day before yesterday.
        R: She's a maneater.
        M: Uh ok.
        R: Yes, thats okay.


    • N-A-I-G

      Cleverbot toimikin aika hyvin. Mikä lie sokrates tuo kuvittelee olevansa:

      Who wins the world cup.
      The best in the game.
      What is the best team.
      That's what I'm asking you.
      No, i am asking you.
      And I'm asking you.
      No, i am asking you.
      If I'm asking this means I don't know

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe