Piispa Askolalle ero virasta heti

Ateisti piispaksi

Kuka ateisti ottaisi viran sen jälkeen vastaan?

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MenestystäTyöhösiPäi

      Piispa Askola on monelle syy olla eroamatta kirkosta. Toisin kun Päivi Räsänen, joka saa aikaan katoamisvyöryn, joka kerta kun hän avaa suunsa.
      Kaksi varsinaista tsunamia muistan Päivin aiheuttaneen. Näillä meriiteillä hän on kautta kirkkohistorian kirkkoon eniten jälkensä jättänyt henkilö. Ikinä.

      Valitettavasti euro-vaalit ei suosinut Päiviä. Hän ehtii hyvin tyhjentämään kirkon lopuistakin jäsenistä.

      • Ateisti piispaksi

        Piispa Irja Askola:
        On pahoillaan homokeskustelun yksipuolisuudesta, "Surettaa, hävettää ja harmittaa", keskustelun yksipuolisuutta.
        "Toivon tietysti, että kirkossa jaksettaisiin olla. Kirkon äänihän on monipuolinen, ja esimerkiksi minä kannatan linjaa, jonka mukaan pappi voi siunata homo- tai lesboparin. Pääkaupunkiseudulla papiston enemmistö kannattaa rekisteröidyn parisuhteen siunaamista", Askola kommentoi Helsingin Sanomille.

        Raamattu vastaa: 3 Moos 18:
        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
        Raamatunopetus on selvä ettei mies saa harjoittaa homoseksuaalista suhdetta toiseen mieheen.

        Piispa Askola toimii Raamatun sanaa vastaan karkeasti!!!!!!!!!!!!!


      • KelläKorvaKuulkoon
        Ateisti piispaksi kirjoitti:

        Piispa Irja Askola:
        On pahoillaan homokeskustelun yksipuolisuudesta, "Surettaa, hävettää ja harmittaa", keskustelun yksipuolisuutta.
        "Toivon tietysti, että kirkossa jaksettaisiin olla. Kirkon äänihän on monipuolinen, ja esimerkiksi minä kannatan linjaa, jonka mukaan pappi voi siunata homo- tai lesboparin. Pääkaupunkiseudulla papiston enemmistö kannattaa rekisteröidyn parisuhteen siunaamista", Askola kommentoi Helsingin Sanomille.

        Raamattu vastaa: 3 Moos 18:
        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
        Raamatunopetus on selvä ettei mies saa harjoittaa homoseksuaalista suhdetta toiseen mieheen.

        Piispa Askola toimii Raamatun sanaa vastaan karkeasti!!!!!!!!!!!!!

        Sinä toimit Suomen lakia vastaan karkeasti. Kauan eläköön piispa Askola. Järjen ääni kuuluu toivottavasti perille saakka.


      • Kyllästynyt
        Ateisti piispaksi kirjoitti:

        Piispa Irja Askola:
        On pahoillaan homokeskustelun yksipuolisuudesta, "Surettaa, hävettää ja harmittaa", keskustelun yksipuolisuutta.
        "Toivon tietysti, että kirkossa jaksettaisiin olla. Kirkon äänihän on monipuolinen, ja esimerkiksi minä kannatan linjaa, jonka mukaan pappi voi siunata homo- tai lesboparin. Pääkaupunkiseudulla papiston enemmistö kannattaa rekisteröidyn parisuhteen siunaamista", Askola kommentoi Helsingin Sanomille.

        Raamattu vastaa: 3 Moos 18:
        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
        Raamatunopetus on selvä ettei mies saa harjoittaa homoseksuaalista suhdetta toiseen mieheen.

        Piispa Askola toimii Raamatun sanaa vastaan karkeasti!!!!!!!!!!!!!

        Voi herrajumala nyt oikeasti. Luet pari tuhatta vuotta vanhan kirjan suomennosta, vanhaa testamenttia vielä, jota te uskovat ette edes noudata, ja hirmu pätevänä sitten tiedät, että siellä kielletään siunaamasta homoja. Mistä siellä ei toki sanallakaan mainita.

        Sen sijaan sinua ei kiinnosta totella sinua koskevia käskyjä eikä tehdä parannusta niistä lukuisista asioista, joissa olet sitä jumalasi tahtoa rikkonut.

        Eikö sinusta oikeasti ole myöntämään, että itse olet homoutta vastaan, vaan sinun on etsittävä Raamatusta siihen joku 'syy'? Ei mene läpi kuule, skippaathan sinä sieltä lähes kaiken, joten tosi vakuuttavaa, että ihan vaan uskosi vuoksi tässä ilvehdit. Olisit edes rehellinen.


      • Ateisti piispaksi kirjoitti:

        Piispa Irja Askola:
        On pahoillaan homokeskustelun yksipuolisuudesta, "Surettaa, hävettää ja harmittaa", keskustelun yksipuolisuutta.
        "Toivon tietysti, että kirkossa jaksettaisiin olla. Kirkon äänihän on monipuolinen, ja esimerkiksi minä kannatan linjaa, jonka mukaan pappi voi siunata homo- tai lesboparin. Pääkaupunkiseudulla papiston enemmistö kannattaa rekisteröidyn parisuhteen siunaamista", Askola kommentoi Helsingin Sanomille.

        Raamattu vastaa: 3 Moos 18:
        Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
        Raamatunopetus on selvä ettei mies saa harjoittaa homoseksuaalista suhdetta toiseen mieheen.

        Piispa Askola toimii Raamatun sanaa vastaan karkeasti!!!!!!!!!!!!!

        "Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus."

        Onneksi en tee niin. Elän rekisteröidyssä parisuhteessa ja makaan mieheni kanssa kuten MIES makaa MIEHEN kanssa eikä kuten mies makaa naisen kanssa.


      • lurtin mather

        "Näillä meriiteillä hän on kautta kirkkohistorian kirkkoon eniten jälkensä jättänyt henkilö. Ikinä."

        *Suomen kirkkohistorian?


      • PäiviSuomenRaid
        lurtin mather kirjoitti:

        "Näillä meriiteillä hän on kautta kirkkohistorian kirkkoon eniten jälkensä jättänyt henkilö. Ikinä."

        *Suomen kirkkohistorian?

        Ainakin Suomen, tosin saattaa olla vaikeaa löytää mistään yhtä tehokasta kirkkojen tyhjentäjää.


      • KiitosKiitosKiitos
        PäiviSuomenRaid kirjoitti:

        Ainakin Suomen, tosin saattaa olla vaikeaa löytää mistään yhtä tehokasta kirkkojen tyhjentäjää.

        Olen ikuisesti kiitollinen Päiville ja http://eroakirkosta. fi lle


    • Irja Askola on sympaattinen piispa. Jari Jolkkosen saisi sensijaan vaihtaa vaikka Kai Sadinmaahan, niin tulisi Kuopion piispaltakin jotain järkevää tekstiä.

    • halleluujaaaaaaaaaaa

      Hänet on vain luotu hamsterin näköiseksi. Kiitos jumalalle hamstereista!

      • irti uskosta

        Kun et osaa argumentoida niin rupeat haukkumaan. Tämä osoittaa uskovaisten laadukkaan esiintymisen. Irja Askola on ihminen sinun sinun rinnallasi, hallelujaa
        monella aalla. Ei pitäisi käyttää tietokonetta tällaisen turhuuden puhumiseen. Onkop isi antanut luvan?


    • Tarkistettu

      Tarkistettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe