Tieteen ja kreationismi ero

Puolimutkateisti

29

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrr

      Neanderit söivät nykyihmisen ruokaa joten olivat ihmisiä. Paska juttu vai mitä?

      • efer5g4t5v

        Ovatkos myös muut eläimet ihmisiä kun syovät samaa lihaa ja samoja kasveja kuin ihmiset? Nyt oikeesti jyrr, ota ittees niskasta kiinni ja paranna trollias. Please?


      • pyrrr

        Jaa nykyihmisten ruokaa? Jestas!

        Evokkitiede sai selville, että nedut söivät lihaa ja kasveja, mutta uskomusvapaa tositiedepä paljasti että nedut söivätkin big-maceja, pizzaa, kebabeja, pastaa, nuudeleita, maissihiutaleita, leipää lihan ja kasvisten lisäksi ja keittivät kahvia!


      • Sioillekin syötetään nykyihmisen ruokaa. Olemmeko rappeutuneet samasta "kind"?

        PS. Joo keksin jo itse lisää kaikenlaisia vitsejä aiheesta, hohoho!


    • Byrr

      Hei kuule,koiranikin syö nykyihmisen ruokaa eikä se ole mikään paskajuttu.
      Sehän söi sitä jo Arkissakin.

    • Yhtä hyvin voisi sanoa että söivät karhunruokaa, eli lihaa ja kasveja.

    • noinkohan

      "Tieteessä tehdään hienoja tieteellisiä ja objektiivisia havaintoja vaikka paskasta."

      Avaruuden laajenemisen voi havaita siitä, että jos minä isken tähän yhden mittakepin ja toisen jonnekin tuonne tähtieteellisen kauas ja rupean mittaamaan niiden välimatkaa, niin havaitsen, että se välimatka kasvaa, vaikka mittakepit pysyvät paikoillaan.

      • Puolimutkateisti

        Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo.


      • tieteenharrastaja

        Ei ihan noin:

        "Avaruuden laajenemisen voi havaita siitä, että jos minä isken tähän yhden mittakepin ja toisen jonnekin tuonne tähtieteellisen kauas ja rupean mittaamaan niiden välimatkaa,.."

        Avaruuden laajeneminen on niin hidasta, ettei tähtitieteellisten välimatkojen mittaamistarkkuudella voi sitä paljastaa. Onneksi valon spektriviivojen paikat osoittavat hyvin tarkasti valon lähettäneen kohteen nopeuden katsojan suhteen, ja niiden perusteella voi avaruuden laajenemisen (ja jopa sen nopeutumisen) luotettavasti päätellä.


      • Eskolta
        Puolimutkateisti kirjoitti:

        Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo.

        "Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo."

        Siis Esko Valtaojan teksti on sitä itteään.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ei ihan noin:

        "Avaruuden laajenemisen voi havaita siitä, että jos minä isken tähän yhden mittakepin ja toisen jonnekin tuonne tähtieteellisen kauas ja rupean mittaamaan niiden välimatkaa,.."

        Avaruuden laajeneminen on niin hidasta, ettei tähtitieteellisten välimatkojen mittaamistarkkuudella voi sitä paljastaa. Onneksi valon spektriviivojen paikat osoittavat hyvin tarkasti valon lähettäneen kohteen nopeuden katsojan suhteen, ja niiden perusteella voi avaruuden laajenemisen (ja jopa sen nopeutumisen) luotettavasti päätellä.

        Paitsi tietysti jos valonnopeus ei olekaan vakio... :)


      • tieteenharrastaja
        The_Rat kirjoitti:

        Paitsi tietysti jos valonnopeus ei olekaan vakio... :)

        Tähänastiset astronomiset havainnot sopivat hyvin yhteen, kun valonnopeutta pidetään vakiona. Jos ei, alkaa näkyä ristiriitoja.

        Millainen vakiosta poikkeama olisi sinulle mieleen? Jospa et sentään pyytäisi erilaisia poikkeamia ihan tapauksittaisen valinnan, vaan jonkin säännön mukaan.


      • tieteenharrastaja
        Eskolta kirjoitti:

        "Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo."

        Siis Esko Valtaojan teksti on sitä itteään.

        Jos oli Valtaojaa, hän on mokannut pahasti koettaessaan havainnollistaa tätä asiaa tyhmyreille.


      • Puolimutkateisti
        Eskolta kirjoitti:

        "Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo."

        Siis Esko Valtaojan teksti on sitä itteään.

        ""Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo."

        Siis Esko Valtaojan teksti on sitä itteään."

        Jos laittaisit meille linkin alkuperäisen tekstin. Minä kun perikreationistiset ketkuilut tuntien luota pätkääkään teidän vääristelyihinne siitä mitä joku on todennut. Kreationisti joko vääristelee ketkuillakseen tai sitten kreationisti on ymmärtänyt tollouttaan täysin väärin ja sönköttää väärän ymmärryksensä täällä.

        Joka tapauksessa paskanjauhantaa oli lähinnä se, että sössötät kommentissasi jälleen jotain täysin epärelevanttia.


      • buahhahhaaaaa
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Jos oli Valtaojaa, hän on mokannut pahasti koettaessaan havainnollistaa tätä asiaa tyhmyreille.

        Ei olisi ollut ensinmäinen kerta!


      • löytyy täältä
        Puolimutkateisti kirjoitti:

        ""Tulit sitten esittelemään omaa paskanjauhantaasi urpo."

        Siis Esko Valtaojan teksti on sitä itteään."

        Jos laittaisit meille linkin alkuperäisen tekstin. Minä kun perikreationistiset ketkuilut tuntien luota pätkääkään teidän vääristelyihinne siitä mitä joku on todennut. Kreationisti joko vääristelee ketkuillakseen tai sitten kreationisti on ymmärtänyt tollouttaan täysin väärin ja sönköttää väärän ymmärryksensä täällä.

        Joka tapauksessa paskanjauhantaa oli lähinnä se, että sössötät kommentissasi jälleen jotain täysin epärelevanttia.

        "Jos laittaisit meille linkin alkuperäisen tekstin."

        Lainaus löytyy HS kuukausiliittteestä lokakuulta 2004.


      • olet heikoin linkki
        löytyy täältä kirjoitti:

        "Jos laittaisit meille linkin alkuperäisen tekstin."

        Lainaus löytyy HS kuukausiliittteestä lokakuulta 2004.

        Tuoko on sinun käsityksesi linkistä? Löytyikö kyseinen kuukausiliitteen numero vuodelta 2004 Perähikiältä PuuCeestä?


    • Åpoiuytrewq

      P a s k a puhetta sanon minä!

    • xxxxx Tämä hieno tieteellinen tutkimus: xxxxxx

      Esitä ensin tieteellinen tutkimus siitä, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlait ovat luoneet itse itsensä tyhjyydestä ja olemattomuudesta. Vasta sen jälkeen voit siirtyä muihin tieteellisiin tutkimuksiin.
      Asiat oikeaan järjestykseen!

      • Onko kukaan sanonut sinulle suoraan että olet psykoosin partaalla?


      • Puolimutkaakob

        "Esitä ensin tieteellinen tutkimus siitä, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlait ovat luoneet itse itsensä tyhjyydestä ja olemattomuudesta."

        No jospa ensin esittäisit meille tieteellisen tutkimuksen siitä maailmankaikkeus ja luonnonlait ovat luoneet itse itsensä tyhjyydestä ja olemattomuudesta.

        Ja etkös tollo itse osaa selvittää mitkä on fysiikan ja kosmologian nykyiset teoriat ja hypoteesit siitä kuin maailmankaikkeutemme on saanut alkunsa. Jos esimerkiksi multiversumi-hypoteesi pitää paikkansa, niin maailmankaikkeutemme ei oo syntynyt tyhjästä.

        "Vasta sen jälkeen voit siirtyä muihin tieteellisiin tutkimuksiin."
        Asiat oikeaan järjestykseen!"

        Tiede ja tieteellinen tutkimus menevät eteenpäin täysin siitä riippumatta mitä
        sinä hörhöilet järjestykseksi.

        Josko sinä esittäisit meille yhdenkin vertaisarvioidun tieteellisen todisteen siitä, että kreationismin väitteet pitävät paikkansa.


      • >=3

        Mitenkäs Jumala loi ittensä tyhjyydestä, jos saan kysyä?


    • E. Sivuoja

      E. V. kunnostautui jälleen Teemalla kammottava syöpäläiselättämönsä naamassaan.
      Talipunkkien ulosteet menevät ilmeisesti hänen ihonsa läpi suuonteloon ja tulevat ulos jumalattomina puheina.

      • Hänet tavannut

        E.V. on aika epäkohtelias ihminen livenä.


      • Hänet tavannut kirjoitti:

        E.V. on aika epäkohtelias ihminen livenä.

        Siinä tapauksessahan evoluutioteoria kumoutuu.

        Voi Esko, minkä teit!


      • E. Sivuoja
        Hänet tavannut kirjoitti:

        E.V. on aika epäkohtelias ihminen livenä.

        Hyökkäävyys, kuuntelemattomuus ja kyvyttömyys tasapuoliseen kommunikointiin ovat asiastaan epävarman ihmisen tunnusmerkkejä.


      • ieåqbxj82
        E. Sivuoja kirjoitti:

        Hyökkäävyys, kuuntelemattomuus ja kyvyttömyys tasapuoliseen kommunikointiin ovat asiastaan epävarman ihmisen tunnusmerkkejä.

        Elikkäs aikalailla sitä mitä kretut harrastaa, valheita valhriden perään.


    • E. Sivuoja

      Tunkkainen haju tuli tv:n läpi.

      • Olet katsonut liikaa tv7:ää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe