Vapaa-ajattelijat, menkää vapaa-ajattelu-palstalle. Se on teitä varten. Liiton jäsenet voivat siellä trollata keskenään. Tosin joukkoon voi tulla liittoon kriittisesti suhtautuvia puheenvuoroja, sillä kaikki vapaa-ajattelijat eivät kuulu liittoon, vaan osa ajattelee omilla aivoillaan.
Vapariliitto ei edusta vapaa-ajattelijoita vaan vain liiton jäseniä. Vielä vähemmän liitto edustaa ateisteja tai kirkkoon kuulumattomia, vaikka liitto lupaa kysymättä ilmoittaa edustavansa näitä.
Vapariliitto toimii valtion rahoilla ja tarjoaa johdon nöyräniskaisimmille myötäjupksijoille juhla-aterioita. Muut jäsenet saavat tyytyä täyttämään kassaa jäsenmaksuilla, lahjoituksilla ja testamenteilla. Viimeksi mainittujen antajien haudat jätetään hunningolle, sillä nekin rahat syödään ja juodaan. Tulos on miinuksella reilusti.
Liiton palkkatrollit ja myötäjuoksijat, jättäkää tämä palsta rauhaan. Kiitos.
Vaparit, teillä on oma palsta
11
138
Vastaukset
- en maksa
Ihminen voi olla ateisti tai vapaa-ajattelija ilman että kuuluu mihinkään yhdistyksiin tai liittoon. Itse en ikinä liittyisi vapaa-ajattelijoitten liittoon ja vielä vähemmän haluan maksaa siitä.
- 666-666-666
Taitaa olla ennemmin niin että palstan trolli nimenomaan ei ole vapari, vaikka aiheesta mesoaa vaikka kuinka.
- mee itse
Se vapaa-ajattelupalsta kai perustettiin siksi, että siellä voi keskustella niin vaparit kuin muutkin vapaa-ajattelusta, eikä siksi, että vaparit eivät saisi osallistua keskusteluun muilla palstoilla. Eli oikeastaan tuo alotus sisältönsä puolesta sopisi sinne vapaa-ajattelupalstalle, joten miksi tulit tänne höpinöinesi?
- ¨¨¨¨¨¨¨¨
Suomessa on sananvapaus kaikilla,uskovaiset eivät omista tätä
palstaa. Sanotaanko säännöissä millä foorumilla kukin voin
kirjoittaa?
- Älä luota vapariin
Onko tämä kirkosta eroamispalsta itse asiassa vaparien aikaansaannos, jossa he mesoavat kirkkoa vastaan? Miksei ole olemassa kirkkoonliittymispalstaa? Haisee siltä, että vaparit haluavat erillisellä vaparipalstalla rauhoittaa tämän palstan kirkonvastaiselle propagandalleen. Kun nyt kirjoittaa tälle palstalle vapareista, vaparit tekopyhästi itkevät, että tämä on väärä palsta arvostella vapareita. Tämä on kuitenkin juuri oikea palsta arvostella vapareita - täällähän ne mesoavat valheitaan ja täällä niitä on vastustettava. Vaparien vastustaminen on totuuden ja tosiasioiden puolesta toimimista vaparivalheita vastaan.
Tämä onkin väärä palsta arvostella vapareita yleisesti. Jos kuka tahansa vapari, ei-vapari, kristitty tai kuka vaan esittää virheellisiä väitteitä tällä palstalla niin toki sinulla on oikeus virheet tuoda julki niissä keskusteluketjuissa. Kokonaan omat keskusteluketjut vapaa-ajattelijoiden toiminnasta kuuluvat kuitenkin sinne vapaa-ajattelupalstalle. Jos tänne tulee mielestäsi sellaisia keskusteluja jotka eivät mielestäsi palstalle kuulu niin sinulla on toki mahdollisuus ilmoittaa ylläpitoon viesti joka rikkoo palstan sääntöjä. Ne kyllä siirretään oikeaan paikkaan tai poistetaan.
Jos joku mielestäsi rikkoo sääntöjä kirjoittamalla tälle palstalle aiheen vierestä tai kertoo valheita, niin ei se tarkoita että sinä saisit rikkoa sääntöä yhtä lailla. Tiedän että harmittaa äärettömästi nähdä jonkun muun tekevän väärin, mutta siitä huolimatta kannattaa itse pitää kiinni säännöistä jotka on annettu.
"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät." Matt 7:12-14- Älä luota vapariin
rainbowshy kirjoitti:
Tämä onkin väärä palsta arvostella vapareita yleisesti. Jos kuka tahansa vapari, ei-vapari, kristitty tai kuka vaan esittää virheellisiä väitteitä tällä palstalla niin toki sinulla on oikeus virheet tuoda julki niissä keskusteluketjuissa. Kokonaan omat keskusteluketjut vapaa-ajattelijoiden toiminnasta kuuluvat kuitenkin sinne vapaa-ajattelupalstalle. Jos tänne tulee mielestäsi sellaisia keskusteluja jotka eivät mielestäsi palstalle kuulu niin sinulla on toki mahdollisuus ilmoittaa ylläpitoon viesti joka rikkoo palstan sääntöjä. Ne kyllä siirretään oikeaan paikkaan tai poistetaan.
Jos joku mielestäsi rikkoo sääntöjä kirjoittamalla tälle palstalle aiheen vierestä tai kertoo valheita, niin ei se tarkoita että sinä saisit rikkoa sääntöä yhtä lailla. Tiedän että harmittaa äärettömästi nähdä jonkun muun tekevän väärin, mutta siitä huolimatta kannattaa itse pitää kiinni säännöistä jotka on annettu.
"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät." Matt 7:12-14Kiertelystä taas kerran huomaa, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Ilmeisesti on niin, että te yritätte siirtää vapariarvostelun toiselle palstalle voidaksenne täällä mesota vapaasti. Koska tämmöinen on tilanne, täytyy mesoamistanne edelleen oikaista tällä palstalla.
- sörsseli on pelle
Kuohittu sörsseli se jaksaa munata itseään ja pissata omiin housuihinsa.
Oikea ateistien Ms Peuhkuri.
Hahahahaaaa!!!!!- Nasse..
Sösseli on kyllä hihhuli, ei kaveri voi ateisti olla, niin pahasti kymi velloo.
- sösselström
Nasse.. kirjoitti:
Sösseli on kyllä hihhuli, ei kaveri voi ateisti olla, niin pahasti kymi velloo.
Tähän ketjuun en olekaan vielä osallistunut mutta olen yhä vakuuttuneempi vaparien vainoharhaisuudesta johtoklikissä.
- Eroa vapareista
sösselström kirjoitti:
Tähän ketjuun en olekaan vielä osallistunut mutta olen yhä vakuuttuneempi vaparien vainoharhaisuudesta johtoklikissä.
Sama vaikutelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592