Nigeriassa, Pakistanissa, Afghanistanissa koulutyttöjä tapetaan ja kidnapataan jotta he eivät opiskelisi maallisia asioita, kuten matematiikkaa. Samoin Nigeriassa ateismista voi joutua mielisairaalaan. Saudi-Arabiassa ateismi rinnastetaan terrorismiin. Intiassa ihmisten asema yhteiskunnassa yhä edelleen määraytyy kastien mukaan. Katolisissa maissa ehkäisy ja abortit eivät ole naisen päätettävissä. Ja niin edelleen, listasta voisi kirjoittaa kirjan.
Mutta jos kysyy suomalaiselta vaparilta mikä on suurin uskonnosta johtuva vääryys maailmassa, niin hän vastaa että: SUVIVIRSI.
Uskonnoista johtuvia ongelmia muualla ja meillä
5
99
Vastaukset
- jjj.
"Mutta jos kysyy suomalaiselta vaparilta mikä on suurin uskonnosta johtuva vääryys maailmassa, niin hän vastaa että: SUVIVIRSI"
Hän kyllä luettelee aloituksesi alkupuolen ongelmia mutta suomen kristittyjen mielestä suomen pahin ongelma on se että suvivirren laulamiseen pakottaminen on oltava pakollista. Merkillistä sitten että Vapaa-ajattelijoiden voimakkaasti kannattamassa kansalaisaloitteessa Yhdenvertainen Suomi ei mainita suvivirtta sanallakaan. Monia muita ongelmallisia asioita sen sijaan mainitaan. Jos lukijaa kiinnostaa aloittajan valheen sijaan mitä Vapaa-ajattelijat todella haluavat niin kannattaa tutustua kansalaisaloitteeseen: http://yhdenvertainensuomi.fi/?page_id=4
- menit sitten halpaan
Kaikki asioita vähänkään seuranneet tietävät, että kevään suvivirsikohu oli kristittyjen toimittajien lanseeraama sumuverho, jolla huomio ihan tahallaan suunnattiin pois isommista ongelmista. Tavallaan aloittaja on asiassaan ihan oikeassa, mutta syyttää vaan juuri väärää osapuolta
- huh hoijaa
Kyllä tuossa "yhdenvertainensuomi"- sivussa järkeäkin on. Luonnollisesti Suomessakin tarvitaan vielä hieman hienosäätöä. Mutta jos vertaa muuhun maailmaan, niin olen varma, että sadat miljoonat ihmiset valitsisivat kuitenkin mieluumin suomalaisen "suvivirsiongelman" kuin Boko Haramin terrorin tai Intian slummissa elämisen kastittomana.
- sösselström
Moni maahanmuuttaja kuitenkin toivoisi, että vaparien rasistinen kiihotustoiminta heidän vakaumustaan vastaan lopetettaisiin viranomaisten toimesta.
Rasismi ja mielipidefasismi ovat ihmiskunnan häpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386