Onko kukaan tarjoutunut moderaattoriksi tälle palstalle? Nyt kun palsta on uusi, se olisi vielä ehkä helppo ohjata toiseen suuntaan kuin mihin kirkosta eroaminen -palsta on mennyt.
Mode palstalle?
8
92
Vastaukset
Minulla kävi mielessä hakea modeksi tälle palstalle, mutta jätin hakematta. Läpinäkyvyyden vuoksi on ehkä hyvä jos modea ei ole, niin ei tule ainakaan syytöksiä että ketään sensuroitaisiin.
- Jori Mäntysalo
Kaunis ajatus mutta ei toimi. Parempi toimiva palsta ja syytökset sensuurista kuin liki lukukelvoton palsta, jossa joku höyrypää toistaa samoja aloituksia hiukan eri sanoin.
Jori Mäntysalo kirjoitti:
Kaunis ajatus mutta ei toimi. Parempi toimiva palsta ja syytökset sensuurista kuin liki lukukelvoton palsta, jossa joku höyrypää toistaa samoja aloituksia hiukan eri sanoin.
Saattaa se olla niinkin. No, en vastusta jos joku muu (vink vink, Jori) haluaa pyrkiä modeksi mutta itse en aio. :)
- Jori Mäntysalo
rainbowshy kirjoitti:
Saattaa se olla niinkin. No, en vastusta jos joku muu (vink vink, Jori) haluaa pyrkiä modeksi mutta itse en aio. :)
Olen joskus klikannutkin sitä "Haluatko valvojaksi" -linkkiä ja laittanut viestiä. Ei vastausta.
Jos sinulle ylläpito edes vastaa, niin voinet ainakin kysyä onnistuuko. En tiedä suomi24:n linjauksia.
Varmaan paljon auttaisi, jos kaksi kuukauttakin jaksaisi moderoida. - Nasse..
Jori Mäntysalo kirjoitti:
Olen joskus klikannutkin sitä "Haluatko valvojaksi" -linkkiä ja laittanut viestiä. Ei vastausta.
Jos sinulle ylläpito edes vastaa, niin voinet ainakin kysyä onnistuuko. En tiedä suomi24:n linjauksia.
Varmaan paljon auttaisi, jos kaksi kuukauttakin jaksaisi moderoida.Sösseli vois joo hyytyä parissa kuukaudessa - tai ainakin jatkaa lapiointiaan muilla palstoilla.
Loppupeleissä any publicity good publicity - asia mitä nää urpot ei tajua joten ei tuosta nyt vahinkoakaan ole.
Onhan tää kuitenkin lähtökohtaisesti suoli24.
Suurempi huoli on siitä tekeekö sösseli allindiet vieläpä siinä onnistuen.
- Valtion varoin
Vaparit modeksi tänne niin saadaan oikeaoppista valehtelua ja soopaa palstalle! Valtion avustusvaroin tietysti.
Laitoin hakemuksen. Katsotaan miten käy.
- kaikkityyni
Samat trollit ja atet ne tännekin rynnivät. Kaikki kamelinperseen kanssaperilliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386