...näen sen, että missä vain Allahia huudetaan, siellä vääryys, sodat, väkivalta ja ihmisoikeuksien polkeminen rehottaa!
Israelin ja hamasin sodasta huolimatta...
12
86
Vastaukset
- ---
Siinäpäs se. Asia on juuri siten, eikä neuvotteluvaraa ole. Koraanejakin useita, erilaisia painoksia, riippuen millaisille lukijoille tarkoitettu.
Suomessakin niitä silmät ummessa kulkijoita. Silmät on sielun peili ja nekin pitää burkhalla peittää. - Näinon12345678
Hamas pitäs pommittaa lyttyy niin loppus tuokin jonnijoutava ikuinen turha rakettisota. Lisäks tuo koraani on aikoinaan eksyny iha vääriin käsiin, ählyt palvoo tollasta höpöhöpö kirjaa ja elelee mikä mikä maassa tajuumatta et ilman tota uskontoa ei olis sotia.
- ---
Ja siitä huolimatta Jumala on päättänyt että juuri Suomi on niin synnin läpitunkema, että saa rangaistuksen ihan kohta. Ainakin jos maan johtavia profeettoja on uskominen.
- 23erfv
Epäilen ettei sarkasmi oikein uppoa tällä palstalla...:)
- Soonnii
Katsos kun asia on niin, että Jumala saattaa haluta pelastaa suomalaiset tuholta. Siihen taas tarvitaan kovat lääkkeet, sillä tämä uppiniskainen kansa vaan herjaa luojaansa. Oikea lääke löytyy, jolloin kansa rukoilee polvillaan, että Herra armahda, anna syntimme anteeksi. Silloin Herra armahtaa meidät.
- KTS (Ei kirj.)
Otetaas toinen näkökulma:
..näen sen, että missä vain Allahia huudetaan, siellä terroristeja, kuten Isistä vastaan soditaan islamin nimissä ja uhraudutaan kun taas täällä peräkammarilahkolaiset istuvat persiillään vikisemäs...Kristinuskon nimissä tai innoittamana tehdään nykyisin massamurhia "vain" Afrikassa, kun ennen niitä tehtiin ympäri maailmaa.
Minkähän takia Länsirannalta ei ole ammuttu Israeliin ainuttakaan rakettia varmaan kymmeneen vuoteen, vaikka sieltä ne saisivat aikaan suunnatonta tuhoa (mm. Tulqaremin alueelta joka on aivan muurin tiheästi asutun israelilaisen alueen vieressä)? Mitenkähän siellä mahdetaan soveltaa Koraania?- Häpeä jänihousu
Mitä sinä suomessa istut persiilläsi koneen ääressä aamusta iltaan. Sinunhan piti näyttää palestiinalais- iranilaiskeppulalössinä mallia, että kuinka taistellaan, eikä präkammaris istuta vikisemäs ja allahia apuun huutamassa aloituksen mukaisesti.
Koska kts muuttaa???
totuusvoittaaaina
22.5.2014 00:14
Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
Jani.
8.6.2014 23:29
2
Sulje
Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa. - Asiaan nyt
exhellari86 kirjoitti:
Kristinuskon nimissä tai innoittamana tehdään nykyisin massamurhia "vain" Afrikassa, kun ennen niitä tehtiin ympäri maailmaa.
Minkähän takia Länsirannalta ei ole ammuttu Israeliin ainuttakaan rakettia varmaan kymmeneen vuoteen, vaikka sieltä ne saisivat aikaan suunnatonta tuhoa (mm. Tulqaremin alueelta joka on aivan muurin tiheästi asutun israelilaisen alueen vieressä)? Mitenkähän siellä mahdetaan soveltaa Koraania?exhellari86
Voit lopettaa valehtelemisen. Sinut tunnetaan. Sitä paitsi aloituksen asiana on allah, joten voi reppanaa, homohortoilijaa . tyhmyyden ja valheiden mestarin oppipoikaa.
Ei siis sinulla mitään mahdollisuuksia kirjoittaa aloituksen asiasta, allahista.
Kerro Syyriasta, kerro Egyptistä, kerro Irakista, kerro Somaliasta,kerro Libyasta, kerro Iranista, kerro Liberiasta, kerro isisistä, kerro Fatahista, kerro Hamasista, kerro al Qaidasta, kerro Hizbollahista jne.. Kato kun ne huutavat allahia ja veljessodat menossa. Vaatiiko allah muuten terroristijärjestöjä omiltaan? Asiaan nyt kirjoitti:
exhellari86
Voit lopettaa valehtelemisen. Sinut tunnetaan. Sitä paitsi aloituksen asiana on allah, joten voi reppanaa, homohortoilijaa . tyhmyyden ja valheiden mestarin oppipoikaa.
Ei siis sinulla mitään mahdollisuuksia kirjoittaa aloituksen asiasta, allahista.
Kerro Syyriasta, kerro Egyptistä, kerro Irakista, kerro Somaliasta,kerro Libyasta, kerro Iranista, kerro Liberiasta, kerro isisistä, kerro Fatahista, kerro Hamasista, kerro al Qaidasta, kerro Hizbollahista jne.. Kato kun ne huutavat allahia ja veljessodat menossa. Vaatiiko allah muuten terroristijärjestöjä omiltaan?"Voit lopettaa valehtelemisen. Sinut tunnetaan."
Kerropa mitä olen valehdellut. Jos tunnet minut kerro muillekin.
Aloituksessa sanotan: "näen sen, että missä vain Allahia huudetaan, siellä vääryys, sodat, väkivalta ja ihmisoikeuksien polkeminen rehottaa!"
Normaalia yleistämistä. Miksi ihmeessä minun pitäisi luetella kaikkien maailman piripäiden hirmutyöt? Mennäänkö sitten muidenkin uskontojen innoituksella tehtyihin julmuuksiin?
Mielestäni Islam on vielä kammottavampi ihmisarvoa polkeva uskonto kuin juutalaisuus tai kristinusko, jos nyt haluat minun mielipteeni asiasta. Mutta minä kirjoitan mitä itse haluan enkä sitä mitä sinä haluat tai määräät. Islamin nimissä tehdyt rikokset eivät oikeuta muita.
Miksi haluat minun kertovan Syyriasta, Egyptistä, Irakista, Somaliasta, Iranista, Liberiasta, isisistä, Fatahista, Hamasista, al Qaidasta ja Hizbollahista? Etkö sitten itse tiedä?
KVG.- Liian vaikeaa
exhellari86 kirjoitti:
"Voit lopettaa valehtelemisen. Sinut tunnetaan."
Kerropa mitä olen valehdellut. Jos tunnet minut kerro muillekin.
Aloituksessa sanotan: "näen sen, että missä vain Allahia huudetaan, siellä vääryys, sodat, väkivalta ja ihmisoikeuksien polkeminen rehottaa!"
Normaalia yleistämistä. Miksi ihmeessä minun pitäisi luetella kaikkien maailman piripäiden hirmutyöt? Mennäänkö sitten muidenkin uskontojen innoituksella tehtyihin julmuuksiin?
Mielestäni Islam on vielä kammottavampi ihmisarvoa polkeva uskonto kuin juutalaisuus tai kristinusko, jos nyt haluat minun mielipteeni asiasta. Mutta minä kirjoitan mitä itse haluan enkä sitä mitä sinä haluat tai määräät. Islamin nimissä tehdyt rikokset eivät oikeuta muita.
Miksi haluat minun kertovan Syyriasta, Egyptistä, Irakista, Somaliasta, Iranista, Liberiasta, isisistä, Fatahista, Hamasista, al Qaidasta ja Hizbollahista? Etkö sitten itse tiedä?
KVG.Siksi, että aloituksen asia on siinä. Ei kristinuskossa, eikä väittelyissä. Mutta anna olla, ei ole sinun äo:lle sopivaa.
Tässä aloitus:
....että missä vain Allahia huudetaan, siellä vääryys, sodat, väkivalta ja ihmisoikeuksien polkeminen rehottaa! Liian vaikeaa kirjoitti:
Siksi, että aloituksen asia on siinä. Ei kristinuskossa, eikä väittelyissä. Mutta anna olla, ei ole sinun äo:lle sopivaa.
Tässä aloitus:
....että missä vain Allahia huudetaan, siellä vääryys, sodat, väkivalta ja ihmisoikeuksien polkeminen rehottaa!"....että missä vain Allahia huudetaan, siellä vääryys, sodat, väkivalta ja ihmisoikeuksien polkeminen rehottaa!"
Kuten Jordaniassa ja Länsirannalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995