Kuka on samaa mieltä kanssani siitä että tuo homoavaus on loukkaava ja kuuluisi heti poistaa?
jyrtsin homoavaus pitäisi poistaa,vai mitä?
19
102
Vastaukset
- uygfuygu
Sinun avauksesi ei liity mitenkään kreationismiin joten se kuuluisi poistaa.
- De Göthe
Sarjassamme "Pattajan nikkivorot"?
- söin hänet
Meinaatko että olisi Jyrtsi itse? En kyllä oikeastaan ihmettelisi.
- tieteenharrastaja/a
Vahvistukseksi nikkivoroilmoitus.
söin hänet kirjoitti:
Meinaatko että olisi Jyrtsi itse? En kyllä oikeastaan ihmettelisi.
Selvästi. Ei se osaa kirjoittaa edes kahta lausetta kärähtämättä.
Jyrbän mauttomuudella ei tunnu olevan mitään rajoja.
- jyrolitaasoikeassa
Siis mikä on mautonta?
Sekö että pedofiileistä 80 % on homoja, vaiko se että minä kerron sen että näin on?
Vai onko se mautonta että homoilla, toisin kuin heteroilla, on useita kumppaneita, tässä tapauksessa uhreja, lapsiuhreja, vai sekö on mautonta että minä kerron että näin uutisoitiin Ilkassa.
Vai onko se msutonta että pedofilia on ennenkaikkea homojen ongelma, vaiko se että minä kerroin vain mitä Ilkka lehti asiasta kertoi?
Vai onko se mautonta että Ilkka lehden artikkeli paljasti tämän palstan evokkien olleen täysin väärässä väittäessään että homorakkaus on yhtä luonnollista kuin heterorakkaus? Jos näin on niin missä ovat pikkutyttöihin sekaantuvat lesbonaiset? Ei niin missään.
Joten suosittelen ihan vakavissani edelleenkin tilastotutkimuksen tememistä homouden syistä ja määristä ja muodoista jotta muutkin kuin minä saisivat oikean kuvan kuvan homouden luonteesta. Eikö se olisi reilua kaikkia kohtaan nykyisen matonallelakaisumeiningin ja tabuttamisen sijaan.
Etkö Repe yhtään ihmettele sitä että miten ja miksi minulla käy aina niin hyvä tuuri että kun esitän jonkin yleisiä trendejä vastustavan väitteen, niin hetken kuluttua joku arvovaltainen taho asettuu voimakkaasti tukemaan minun käsitystäni ja evolutionistit joutuvat häpeään kuten sinä nyt? jyrolitaasoikeassa kirjoitti:
Siis mikä on mautonta?
Sekö että pedofiileistä 80 % on homoja, vaiko se että minä kerron sen että näin on?
Vai onko se mautonta että homoilla, toisin kuin heteroilla, on useita kumppaneita, tässä tapauksessa uhreja, lapsiuhreja, vai sekö on mautonta että minä kerron että näin uutisoitiin Ilkassa.
Vai onko se msutonta että pedofilia on ennenkaikkea homojen ongelma, vaiko se että minä kerroin vain mitä Ilkka lehti asiasta kertoi?
Vai onko se mautonta että Ilkka lehden artikkeli paljasti tämän palstan evokkien olleen täysin väärässä väittäessään että homorakkaus on yhtä luonnollista kuin heterorakkaus? Jos näin on niin missä ovat pikkutyttöihin sekaantuvat lesbonaiset? Ei niin missään.
Joten suosittelen ihan vakavissani edelleenkin tilastotutkimuksen tememistä homouden syistä ja määristä ja muodoista jotta muutkin kuin minä saisivat oikean kuvan kuvan homouden luonteesta. Eikö se olisi reilua kaikkia kohtaan nykyisen matonallelakaisumeiningin ja tabuttamisen sijaan.
Etkö Repe yhtään ihmettele sitä että miten ja miksi minulla käy aina niin hyvä tuuri että kun esitän jonkin yleisiä trendejä vastustavan väitteen, niin hetken kuluttua joku arvovaltainen taho asettuu voimakkaasti tukemaan minun käsitystäni ja evolutionistit joutuvat häpeään kuten sinä nyt?>Siis mikä on mautonta?
Ensi sijassa tietysti tieteenharrastajana esiintyminen, tyhmä.
Sitten tulevat muut sijat, joita piisaa.jyrolitaasoikeassa kirjoitti:
Siis mikä on mautonta?
Etkö Repe yhtään ihmettele sitä että miten ja miksi minulla käy aina niin hyvä tuuri että kun esitän jonkin yleisiä trendejä vastustavan väitteen, niin hetken kuluttua joku arvovaltainen taho asettuu voimakkaasti tukemaan minun käsitystäni ja evolutionistit joutuvat häpeään kuten sinä nyt?"Sekö että pedofiileistä 80 % on homoja, vaiko se että minä kerron sen että näin on?"
Heittelepä taas niitä vertaisarvioituja tutkimuksia kehiin yhtä lailla kuin olet toimittanut kreationismia tukevista tutkimustuloksistakin.
"Vai onko se mautonta että Ilkka lehden artikkeli paljasti tämän palstan evokkien olleen täysin väärässä väittäessään että homorakkaus on yhtä luonnollista kuin heterorakkaus?"
Millä tavalla artikkeli paljasti sen?- olet häävi
exhellari86 kirjoitti:
"Sekö että pedofiileistä 80 % on homoja, vaiko se että minä kerron sen että näin on?"
Heittelepä taas niitä vertaisarvioituja tutkimuksia kehiin yhtä lailla kuin olet toimittanut kreationismia tukevista tutkimustuloksistakin.
"Vai onko se mautonta että Ilkka lehden artikkeli paljasti tämän palstan evokkien olleen täysin väärässä väittäessään että homorakkaus on yhtä luonnollista kuin heterorakkaus?"
Millä tavalla artikkeli paljasti sen?Koskas naklkivaraskaan tunnustaa?
Eli olet jäävi puhumaan mistään mitään. olet häävi kirjoitti:
Koskas naklkivaraskaan tunnustaa?
Eli olet jäävi puhumaan mistään mitään.Ehkäpä asia onkin päinvastoin: luultavimmin olen pätevämpi puhumaan asiasta kuin monet täällä elämöivät koska olen joutunut ottamaan selvää.
Se, että vanhat homot ja heterot - sukupuolesta riippumatta - etsivät itseään nuorempia kumppaneita ei ole mikään uusi ilmiö. Ja vaatimus saada linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin on ihan yhtä johdonmukainen esitti sen kuka tahansa.- Minäminäminä
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Siis mikä on mautonta?
Ensi sijassa tietysti tieteenharrastajana esiintyminen, tyhmä.
Sitten tulevat muut sijat, joita piisaa.Tyhmä, sillä enkö minä ole tieteenharrastaja siinä missä muutkin, ja vieläpä enemmän, koska osaan tehdä oikeita päätelmiä paljon paremmin kuin virkaveljeni.
Kuka se tässäkin homouden luonnetta koskevassa asiassa oli oikeassa?
Minä, minä minä. Joten minähän tässä olen todellinen tieteenharrastaja enkä mikään aivopesty mediatrendien perässäjuoksija. - rehtimies10
olet häävi kirjoitti:
Koskas naklkivaraskaan tunnustaa?
Eli olet jäävi puhumaan mistään mitään.Juuri noin, vslehtelijst pois palstalta.
- kärpänen7
exhellari86 kirjoitti:
Ehkäpä asia onkin päinvastoin: luultavimmin olen pätevämpi puhumaan asiasta kuin monet täällä elämöivät koska olen joutunut ottamaan selvää.
Se, että vanhat homot ja heterot - sukupuolesta riippumatta - etsivät itseään nuorempia kumppaneita ei ole mikään uusi ilmiö. Ja vaatimus saada linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin on ihan yhtä johdonmukainen esitti sen kuka tahansa.Menehän joskus myös heterobaariin katsomaan niin huomaat eron kantabaariisi.
rehtimies10 kirjoitti:
Juuri noin, vslehtelijst pois palstalta.
Äläs nyt, kyllä täällä kreationistejakin tarvitaan muutama.
- tieteenharjoittaja
exhellari86 kirjoitti:
"Sekö että pedofiileistä 80 % on homoja, vaiko se että minä kerron sen että näin on?"
Millä tavalla artikkeli paljasti sen?Pari vuotta sitten joku linkitti palstalle suomalaisen rikostilaston, josta ilmeni poliisin tietoon tulleiden lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tapausjakautuma. Ylivoimainen valtaosa tekijöistä oli miehiä ja uhreista tyttöjä.
En usko,että lehtiuutinen puolalaisten katolisten pappien edesottamuksista kumoaa tuon iljettävän rikoksen heteropainotusta edes multinilkin möyhäämisen avulla. tieteenharjoittaja kirjoitti:
Pari vuotta sitten joku linkitti palstalle suomalaisen rikostilaston, josta ilmeni poliisin tietoon tulleiden lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tapausjakautuma. Ylivoimainen valtaosa tekijöistä oli miehiä ja uhreista tyttöjä.
En usko,että lehtiuutinen puolalaisten katolisten pappien edesottamuksista kumoaa tuon iljettävän rikoksen heteropainotusta edes multinilkin möyhäämisen avulla.Kyllä se tilasto on varmasti väärässä jos Jyrbä on jo 25 kertaa kertonut että homoja ne on. Ja onhan Ilkka-lehti vahvistanut, että Jyrbä on aina oikeassa, kun kerran paavinkirkon papeissakin on paljon enemmän mies- kuin naispuolisia homoja.
Varmasti myös tuhatvuotinen katolisen kirkon poikakuoroperinne johtuu siitä, että sillä tavalla homopapeille on saatu mieluisaa hyväksikäytettävää. Ei sille voi muuta syytä olla millään.- tieteenharrastaja
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyllä se tilasto on varmasti väärässä jos Jyrbä on jo 25 kertaa kertonut että homoja ne on. Ja onhan Ilkka-lehti vahvistanut, että Jyrbä on aina oikeassa, kun kerran paavinkirkon papeissakin on paljon enemmän mies- kuin naispuolisia homoja.
Varmasti myös tuhatvuotinen katolisen kirkon poikakuoroperinne johtuu siitä, että sillä tavalla homopapeille on saatu mieluisaa hyväksikäytettävää. Ei sille voi muuta syytä olla millään.Poikeakuoroperinnettäkin ilmeisempi syy on tietysti se, että noin kohdeltu tyttö ymmärtää helpommin hakea apua ja paljastaa tekijän, koska mukana ei ole homouden stigmaa.
"Kuka on samaa mieltä kanssani siitä että tuo homoavaus on loukkaava ja kuuluisi heti poistaa?"
Minusta saa kyllä jäädä. Onpahan yksi muistomerkki multinikin ajattelusta ja kiinnostuksen kohteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215564- 531645
- 201119
- 69997
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom155934- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120864Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848