Valtio-omisteista Finnairia johtaa joukko äärikristittyjä, vaikka Israelissa on sodan vuoksi jatkuvaa rakettitulitusta ja vaarallista, niin Finnair on päättänyt uskonnollisen johtonsa vaatimuksesta vaarantaa suomalaisen henkilökuntansa ja matkustajien hengen jatkamalla sotatoimialueella lentämistä. Tosin tämä ei ole uutta, sillä Finnair on epäilty myös lentävän tappiolla Israeliin, ilmeisesti tämä on elintärkeä alue Finnairin uskonnolliselle johdolle. Vapaa-ajattelijat voisivat tuoda tämän faktan esiin vaikkapa seuraavan lehden painoksessa. Väittämäni on helppo tarkastaa kenenkä tahansa.
Finnarin uskonnollinen johto
21
159
Vastaukset
Tässä lista: http://www.finnairgroup.com/konserni/konserni_4.html . Ketkä heistä ovat äärikristittyjä ja millä perusteella?
- FUCKIFUUU
Riittääkö tämä finnairin hallituksen puheenjohtajan hullutus vakuuttamaan
http://www.amazon.com/ORBS-Their-Mission-Messages-Hope/dp/1401928862/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1408802648&sr=1-2
http://investing.businessweek.com/research/stocks/people/person.asp?personId=27998383&ticker=AER:CN&previousCapId=27475527&previousTitle=Aircastle LTD
http://www.amazon.ca/Philosophy-Klaus-W-Heinemann-Theology-Books/s?ie=UTF8&page=1&rh=n:953764,p_lbr_books_authors_browse-bin:Klaus W. Heinemann
Klaus W. Heinemann on siis kirjoittanut uskonnollista roskaa. - FUCKIFUUU
FUCKIFUUU kirjoitti:
http://www.amazon.com/ORBS-Their-Mission-Messages-Hope/dp/1401928862/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1408802648&sr=1-2
http://investing.businessweek.com/research/stocks/people/person.asp?personId=27998383&ticker=AER:CN&previousCapId=27475527&previousTitle=Aircastle LTD
http://www.amazon.ca/Philosophy-Klaus-W-Heinemann-Theology-Books/s?ie=UTF8&page=1&rh=n:953764,p_lbr_books_authors_browse-bin:Klaus W. Heinemann
Klaus W. Heinemann on siis kirjoittanut uskonnollista roskaa.Tässä vielä muutamasta muusta hallituksen jäsenen kytköksestä kirkkoon tai uskontoon
http://www.talouselama.fi/uutiset/suomen rikkaat johtajanaiset auttavat koyhia/a2056375
http://www.ecredo.fi/galleria.pl?customer=sen&document=52112793&num=6&kieli=
Linkistä lainaus "Helsingin juutalainen seurakunta, johtaja Gunvor Kronman"
Nämä nopealla googlauksella, pienellä vaivalla koko sonnan saisi kaivettua esiin. FUCKIFUUU kirjoitti:
Klaus W. Heinemann on siis kirjoittanut uskonnollista roskaa.Kirjoja näyttää kirjoittaneen Klaus Heinemann, joka "holds a Ph.D. degree in experimental physics from the University of Tübingen", Finnairia johtaa Klaus W. Heineman, jolla "on kauppatieteen kandidaattia vastaava Diplom Kaufmann ‑tutkinto Hampurin yliopistosta." Ei näytä olevan sama kaveri kyseessä.
- FUCKIFUUU
jori.mantysalo kirjoitti:
Kirjoja näyttää kirjoittaneen Klaus Heinemann, joka "holds a Ph.D. degree in experimental physics from the University of Tübingen", Finnairia johtaa Klaus W. Heineman, jolla "on kauppatieteen kandidaattia vastaava Diplom Kaufmann ‑tutkinto Hampurin yliopistosta." Ei näytä olevan sama kaveri kyseessä.
Entä Helsingin juutalaisen seurakunnan puheenjohtajuus?
MIelestäni olen osoittanut epäilykseni oikeiksi. - FUCKIFUUU
FUCKIFUUU kirjoitti:
MIelestäni olen osoittanut epäilykseni oikeiksi.Todellakin en olekaan varma tuosta Klaus W. Heinmannista, mutta sen kirjankin kirjoitti Klaus W. Heinemann joten tämä erehdys (onko edes?) anteeksi?
Mutta muut osoittamani hallituksen jäsenet ovat varmuudella teismin asialla. FUCKIFUUU kirjoitti:
MIelestäni olen osoittanut epäilykseni oikeiksi.Siis tarkkaan ottaen on ollut puheenjohtaja vuonna 2007. Mutta toki lienee juutalainen edelleen.
Sitten pitäisi saada näyttöä siitä, että Israeliin lennetään tappiolla. Minkälainen on hinnoittelu muiden yhtiöiden lennoilla?
Yleisesti johtotehtävissä toimivat ovat vanhempaa ikäluokkaa, ja siis useammin jonkun lajin uskovia. Tai vähintäänkin kirkkomyönteisiä. Esimerkiksi Laura Räty oli lääkärinpalkkioita verosuunnitellessaan myös Helsingin hiippakuntavaltuuston jäsen. Tämä ei ehkä kerro kristillisestä vakaumuksesta, vaan se vain ikäänkuin kuuluu asiaan joissakin piireissä.
- FUCKIFUUU
Pieni kommentti asiaan liittyen Jorille vapaa-ajattelijana (ei luotsina). Vapaa-ajattelijat ovat aiemmin julkaisseet lehdessään artikkeleita joiden todentaminen ei käy läheskään yhtä helposti kuin esittämäni (viittaan tapaus arkkipiispa Johanssoniin) ja silti vapaa-ajattelijat julkaisivat. Minä annan ainekset artikkeliin hopealautasella, joten oletan että edes pientä vaivaa voisi tehdä. Vai pitääkö ymmärtää niin että Jori on Israelin ystävä ja siksi ei tahdo tuoda esiin Finnairin selvää uskonnollis-oikeistolaista kytköstä.
Kirjoita valmis juttu (n. 3000 merkkiä) niin esitän sitä lehden toimituskunnalle. Ulkopuoliset kirjoittajat lehteen ovat oikein tervetulleita eli sinun ei tarvitse olla jäsen saadaksesi kirjoituksesi Vapaa Ajattelija -lehteen.
- FUCKIFUUU
rainbowshy kirjoitti:
Kirjoita valmis juttu (n. 3000 merkkiä) niin esitän sitä lehden toimituskunnalle. Ulkopuoliset kirjoittajat lehteen ovat oikein tervetulleita eli sinun ei tarvitse olla jäsen saadaksesi kirjoituksesi Vapaa Ajattelija -lehteen.
Tässä tulee taas esiin vapaa-ajattelijoiden laiskuus aivan kuten tuli kansalaisaloitteekin kohdalla, ei viitsitty kerätä nimiä edes festareilla. Muiden kuin vaparien tulisi kirjoittaa artikkelit ja kerätä nimet ja vaparit ottaisivat vain kunnian.
Vaparit ovat hyvällä asialla mutta auttamattoman saamattomia, laiskoja ja syleilevät liikaa uskontoja. FUCKIFUUU kirjoitti:
Tässä tulee taas esiin vapaa-ajattelijoiden laiskuus aivan kuten tuli kansalaisaloitteekin kohdalla, ei viitsitty kerätä nimiä edes festareilla. Muiden kuin vaparien tulisi kirjoittaa artikkelit ja kerätä nimet ja vaparit ottaisivat vain kunnian.
Vaparit ovat hyvällä asialla mutta auttamattoman saamattomia, laiskoja ja syleilevät liikaa uskontoja.Jep, laiskoja ollaan. Jospa sinä sen sijaan olisit nyt reipas ja kirjoittaisit sen jutun, niin saat sekä asiallesi näkyvyyttä että voit myös ihan konkreettisesti osoittaa että teetämme työtä muilla. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Jään odottamaan artikkeliasi toimitettuna osoitteeseen [email protected]. Kunnia kirjoituksesta tulee toki aina sille jonka nimi artikkelin alla on.
- FUCKIFUUU
rainbowshy kirjoitti:
Jep, laiskoja ollaan. Jospa sinä sen sijaan olisit nyt reipas ja kirjoittaisit sen jutun, niin saat sekä asiallesi näkyvyyttä että voit myös ihan konkreettisesti osoittaa että teetämme työtä muilla. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Jään odottamaan artikkeliasi toimitettuna osoitteeseen [email protected]. Kunnia kirjoituksesta tulee toki aina sille jonka nimi artikkelin alla on.
Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen, koska olen kritisoinut tiettyjä toimintatapojanne (nekin kiltisti). Jos vapaa-ajattelijat eivät tahdo asiaa edistää joudun tekemään johtopäätöksen että vapareita johtaa oikeistolainen taho, joka ei salli Israelin kritisoimista (tai USAn). Asia tuodaan esiin sitten perinteisellä tavalla. Minua ei vaparit määräile.
FUCKIFUUU kirjoitti:
Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen, koska olen kritisoinut tiettyjä toimintatapojanne (nekin kiltisti). Jos vapaa-ajattelijat eivät tahdo asiaa edistää joudun tekemään johtopäätöksen että vapareita johtaa oikeistolainen taho, joka ei salli Israelin kritisoimista (tai USAn). Asia tuodaan esiin sitten perinteisellä tavalla. Minua ei vaparit määräile.
Henkilöllisyytesi ei kiinnostanut minua, vaan se että saatko sinä oikeasti valtavalla älykkyysosamäärälläsi aikaan edes yhden 3000 merkin artikkelin lähdeviitteineen. Sanotaanko että en nyt hirveästi yllättynyt siitä mihin tämä keskustelu yht'äkkiä kääntyikin.
Jos olet halukas osoittamaan kykeneväsi kirjoittamaan artikkelin ja se ainoa ongelma oli se että haluat pysytellä anonyyminä niin kirjoita se juttu vaikka tälle palstalle. Eihän se tietenkään sama asia ole kuin että kirjoitus julkaistaisiin lehdessä, mutta osoittaisit ainakin minun olevan pahasti väärässä pitäessäni sinua jonninjoutavana suunsoittajana jonka mielipiteet eivät liittoa hetkauta.
Odotan aina innolla että joku osoittaisi minun olevan jossain asiassa väärässä. Olisi kiva edes kerran tietää miltä se tuntuu.- FUCKIFUUU
rainbowshy kirjoitti:
Henkilöllisyytesi ei kiinnostanut minua, vaan se että saatko sinä oikeasti valtavalla älykkyysosamäärälläsi aikaan edes yhden 3000 merkin artikkelin lähdeviitteineen. Sanotaanko että en nyt hirveästi yllättynyt siitä mihin tämä keskustelu yht'äkkiä kääntyikin.
Jos olet halukas osoittamaan kykeneväsi kirjoittamaan artikkelin ja se ainoa ongelma oli se että haluat pysytellä anonyyminä niin kirjoita se juttu vaikka tälle palstalle. Eihän se tietenkään sama asia ole kuin että kirjoitus julkaistaisiin lehdessä, mutta osoittaisit ainakin minun olevan pahasti väärässä pitäessäni sinua jonninjoutavana suunsoittajana jonka mielipiteet eivät liittoa hetkauta.
Odotan aina innolla että joku osoittaisi minun olevan jossain asiassa väärässä. Olisi kiva edes kerran tietää miltä se tuntuu.Minäkään en ole yhtään yllättynyt mihin keskustelu kääntyi trollaavan rainbowshyn toimesta, sen sijaan että keskusteltaisiin Finnairin epämääräisestä uskonnollisesta toiminnasta, rainbowshy on päättänyt keskustella nimimerkistä FUCKIFUU ja panetella tätä perusteettomasti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem FUCKIFUUU kirjoitti:
Minäkään en ole yhtään yllättynyt mihin keskustelu kääntyi trollaavan rainbowshyn toimesta, sen sijaan että keskusteltaisiin Finnairin epämääräisestä uskonnollisesta toiminnasta, rainbowshy on päättänyt keskustella nimimerkistä FUCKIFUU ja panetella tätä perusteettomasti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominemKyseessä olisi argumentum ad hominem jos olisin ottanut kantaa alkuperäiseen väitteeseen Finnairin johdosta, mutta sitähän minä en edes ole kommentoinut mitenkään. Olen jopa pyytänyt että tekisit tästä asiasta artikkelin joka julkaistaisiin lehdessä, eli en minä nyt mielestäni ole vastaväitteitä tässä esittänyt. Toisekseen sinä aloitit henkilöstä keskustelun esittämällä väitteen motiivistani, kirjoittaessasi "Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen". Pata kattilaa soimaa.
- FUCKIFUUU
rainbowshy kirjoitti:
Kyseessä olisi argumentum ad hominem jos olisin ottanut kantaa alkuperäiseen väitteeseen Finnairin johdosta, mutta sitähän minä en edes ole kommentoinut mitenkään. Olen jopa pyytänyt että tekisit tästä asiasta artikkelin joka julkaistaisiin lehdessä, eli en minä nyt mielestäni ole vastaväitteitä tässä esittänyt. Toisekseen sinä aloitit henkilöstä keskustelun esittämällä väitteen motiivistani, kirjoittaessasi "Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen". Pata kattilaa soimaa.
No ala käyttäytymään sitten kun tunnistit erheesi toimintatavoissasi, ei minulla muuta lisättävää ole. Minä en käyttäydy kuten olette huomanneet, en vain arvosta teitä nimettömiä trolleja enkä odota muuta samaa teiltäkään minua kohtaan, Joria arvostan hän tekee hyvää työtä palstan luotsina sekä vaparina.
En tahdo kieltääkuitenkaan keskustelua sinulta Finnairista, olet tervetullut esittämään argumentteja asian puolesta tai vastaan.
Jatkossa kaikki argumentit Finnarista ei nimimerkistä FUCKIFUU vaikka molemmat F-kirjaimella alkavatkin. FUCKIFUUU kirjoitti:
No ala käyttäytymään sitten kun tunnistit erheesi toimintatavoissasi, ei minulla muuta lisättävää ole. Minä en käyttäydy kuten olette huomanneet, en vain arvosta teitä nimettömiä trolleja enkä odota muuta samaa teiltäkään minua kohtaan, Joria arvostan hän tekee hyvää työtä palstan luotsina sekä vaparina.
En tahdo kieltääkuitenkaan keskustelua sinulta Finnairista, olet tervetullut esittämään argumentteja asian puolesta tai vastaan.
Jatkossa kaikki argumentit Finnarista ei nimimerkistä FUCKIFUU vaikka molemmat F-kirjaimella alkavatkin.Sovitaanko että sinä et jatkossa määräile vapareita kirjoittamaan mitään juttuja niin minäkään en määräile sinua juttuja kirjoittamaan. Vaparit kirjoittavat lehteensä ne jutut joita haluavat julkaista ja jos joku ulkopuolinen haluaa tarjota juttua lehteen niin se julkaistaan harkinnanvaraisesti. Ei lähdetä sille linjalle että jos lehteen ei kirjoiteta juttuja sinun toiveestasi niin se tarkoittaisi esim. Vapareiden olevan vaikkapa Israel-sympatisoijia. Tämä koski nyt sitä mihin aloitusviestissä viitattiin eli että Finnairista pitäisi kirjoittaa juttu Vapaa Ajattelija -lehteen ja myöhemmässä viestissä esittämääsi epäilykseen että Jori olisi Israelin ystävä.
- FUCKIFUUU
rainbowshy kirjoitti:
Sovitaanko että sinä et jatkossa määräile vapareita kirjoittamaan mitään juttuja niin minäkään en määräile sinua juttuja kirjoittamaan. Vaparit kirjoittavat lehteensä ne jutut joita haluavat julkaista ja jos joku ulkopuolinen haluaa tarjota juttua lehteen niin se julkaistaan harkinnanvaraisesti. Ei lähdetä sille linjalle että jos lehteen ei kirjoiteta juttuja sinun toiveestasi niin se tarkoittaisi esim. Vapareiden olevan vaikkapa Israel-sympatisoijia. Tämä koski nyt sitä mihin aloitusviestissä viitattiin eli että Finnairista pitäisi kirjoittaa juttu Vapaa Ajattelija -lehteen ja myöhemmässä viestissä esittämääsi epäilykseen että Jori olisi Israelin ystävä.
Äläkä sinä tule kertomaan minkä ystävä Jori on, eiköhän ukko osaa kertoa itsekin. Siihen ei tarvita kaltaisiasi trolleja. Voitko nyt jatkossa vihdoin kirjoittaa tähän ketjuun vain Finnairin tai muiden valtioyhtiöiden uskonnollisesta taustasta. Jos tahdot jänkätä lisää niin avaa oma ketju.
- Humanisti-vapari
Vapaa Ajattelija -lehteen voi tarjot juttuja sp-osoitteeseen
[email protected]- FUCKIFUUU
Ensin pitäisi varmaan selvitää onko vapareiden asioista päättävissä elimissä omistusta finnairissa.
FUCKIFUUU kirjoitti:
Ensin pitäisi varmaan selvitää onko vapareiden asioista päättävissä elimissä omistusta finnairissa.
Tai itse va-liitolla. Ainoa tietämäni osakeomistus va-yhdistyksissä on Wärtsilää. Pidän epätodennäköisenä, että muita merkittäviä omistuksia olisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1835272- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751