Finnarin uskonnollinen johto

FUCKIFUUU

Valtio-omisteista Finnairia johtaa joukko äärikristittyjä, vaikka Israelissa on sodan vuoksi jatkuvaa rakettitulitusta ja vaarallista, niin Finnair on päättänyt uskonnollisen johtonsa vaatimuksesta vaarantaa suomalaisen henkilökuntansa ja matkustajien hengen jatkamalla sotatoimialueella lentämistä. Tosin tämä ei ole uutta, sillä Finnair on epäilty myös lentävän tappiolla Israeliin, ilmeisesti tämä on elintärkeä alue Finnairin uskonnolliselle johdolle. Vapaa-ajattelijat voisivat tuoda tämän faktan esiin vaikkapa seuraavan lehden painoksessa. Väittämäni on helppo tarkastaa kenenkä tahansa.

21

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FUCKIFUUU

      Pieni kommentti asiaan liittyen Jorille vapaa-ajattelijana (ei luotsina). Vapaa-ajattelijat ovat aiemmin julkaisseet lehdessään artikkeleita joiden todentaminen ei käy läheskään yhtä helposti kuin esittämäni (viittaan tapaus arkkipiispa Johanssoniin) ja silti vapaa-ajattelijat julkaisivat. Minä annan ainekset artikkeliin hopealautasella, joten oletan että edes pientä vaivaa voisi tehdä. Vai pitääkö ymmärtää niin että Jori on Israelin ystävä ja siksi ei tahdo tuoda esiin Finnairin selvää uskonnollis-oikeistolaista kytköstä.

      • Kirjoita valmis juttu (n. 3000 merkkiä) niin esitän sitä lehden toimituskunnalle. Ulkopuoliset kirjoittajat lehteen ovat oikein tervetulleita eli sinun ei tarvitse olla jäsen saadaksesi kirjoituksesi Vapaa Ajattelija -lehteen.


      • FUCKIFUUU
        rainbowshy kirjoitti:

        Kirjoita valmis juttu (n. 3000 merkkiä) niin esitän sitä lehden toimituskunnalle. Ulkopuoliset kirjoittajat lehteen ovat oikein tervetulleita eli sinun ei tarvitse olla jäsen saadaksesi kirjoituksesi Vapaa Ajattelija -lehteen.

        Tässä tulee taas esiin vapaa-ajattelijoiden laiskuus aivan kuten tuli kansalaisaloitteekin kohdalla, ei viitsitty kerätä nimiä edes festareilla. Muiden kuin vaparien tulisi kirjoittaa artikkelit ja kerätä nimet ja vaparit ottaisivat vain kunnian.

        Vaparit ovat hyvällä asialla mutta auttamattoman saamattomia, laiskoja ja syleilevät liikaa uskontoja.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Tässä tulee taas esiin vapaa-ajattelijoiden laiskuus aivan kuten tuli kansalaisaloitteekin kohdalla, ei viitsitty kerätä nimiä edes festareilla. Muiden kuin vaparien tulisi kirjoittaa artikkelit ja kerätä nimet ja vaparit ottaisivat vain kunnian.

        Vaparit ovat hyvällä asialla mutta auttamattoman saamattomia, laiskoja ja syleilevät liikaa uskontoja.

        Jep, laiskoja ollaan. Jospa sinä sen sijaan olisit nyt reipas ja kirjoittaisit sen jutun, niin saat sekä asiallesi näkyvyyttä että voit myös ihan konkreettisesti osoittaa että teetämme työtä muilla. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Jään odottamaan artikkeliasi toimitettuna osoitteeseen [email protected]. Kunnia kirjoituksesta tulee toki aina sille jonka nimi artikkelin alla on.


      • FUCKIFUUU
        rainbowshy kirjoitti:

        Jep, laiskoja ollaan. Jospa sinä sen sijaan olisit nyt reipas ja kirjoittaisit sen jutun, niin saat sekä asiallesi näkyvyyttä että voit myös ihan konkreettisesti osoittaa että teetämme työtä muilla. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Jään odottamaan artikkeliasi toimitettuna osoitteeseen [email protected]. Kunnia kirjoituksesta tulee toki aina sille jonka nimi artikkelin alla on.

        Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen, koska olen kritisoinut tiettyjä toimintatapojanne (nekin kiltisti). Jos vapaa-ajattelijat eivät tahdo asiaa edistää joudun tekemään johtopäätöksen että vapareita johtaa oikeistolainen taho, joka ei salli Israelin kritisoimista (tai USAn). Asia tuodaan esiin sitten perinteisellä tavalla. Minua ei vaparit määräile.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen, koska olen kritisoinut tiettyjä toimintatapojanne (nekin kiltisti). Jos vapaa-ajattelijat eivät tahdo asiaa edistää joudun tekemään johtopäätöksen että vapareita johtaa oikeistolainen taho, joka ei salli Israelin kritisoimista (tai USAn). Asia tuodaan esiin sitten perinteisellä tavalla. Minua ei vaparit määräile.

        Henkilöllisyytesi ei kiinnostanut minua, vaan se että saatko sinä oikeasti valtavalla älykkyysosamäärälläsi aikaan edes yhden 3000 merkin artikkelin lähdeviitteineen. Sanotaanko että en nyt hirveästi yllättynyt siitä mihin tämä keskustelu yht'äkkiä kääntyikin.

        Jos olet halukas osoittamaan kykeneväsi kirjoittamaan artikkelin ja se ainoa ongelma oli se että haluat pysytellä anonyyminä niin kirjoita se juttu vaikka tälle palstalle. Eihän se tietenkään sama asia ole kuin että kirjoitus julkaistaisiin lehdessä, mutta osoittaisit ainakin minun olevan pahasti väärässä pitäessäni sinua jonninjoutavana suunsoittajana jonka mielipiteet eivät liittoa hetkauta.

        Odotan aina innolla että joku osoittaisi minun olevan jossain asiassa väärässä. Olisi kiva edes kerran tietää miltä se tuntuu.


      • FUCKIFUUU
        rainbowshy kirjoitti:

        Henkilöllisyytesi ei kiinnostanut minua, vaan se että saatko sinä oikeasti valtavalla älykkyysosamäärälläsi aikaan edes yhden 3000 merkin artikkelin lähdeviitteineen. Sanotaanko että en nyt hirveästi yllättynyt siitä mihin tämä keskustelu yht'äkkiä kääntyikin.

        Jos olet halukas osoittamaan kykeneväsi kirjoittamaan artikkelin ja se ainoa ongelma oli se että haluat pysytellä anonyyminä niin kirjoita se juttu vaikka tälle palstalle. Eihän se tietenkään sama asia ole kuin että kirjoitus julkaistaisiin lehdessä, mutta osoittaisit ainakin minun olevan pahasti väärässä pitäessäni sinua jonninjoutavana suunsoittajana jonka mielipiteet eivät liittoa hetkauta.

        Odotan aina innolla että joku osoittaisi minun olevan jossain asiassa väärässä. Olisi kiva edes kerran tietää miltä se tuntuu.

        Minäkään en ole yhtään yllättynyt mihin keskustelu kääntyi trollaavan rainbowshyn toimesta, sen sijaan että keskusteltaisiin Finnairin epämääräisestä uskonnollisesta toiminnasta, rainbowshy on päättänyt keskustella nimimerkistä FUCKIFUU ja panetella tätä perusteettomasti.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Minäkään en ole yhtään yllättynyt mihin keskustelu kääntyi trollaavan rainbowshyn toimesta, sen sijaan että keskusteltaisiin Finnairin epämääräisestä uskonnollisesta toiminnasta, rainbowshy on päättänyt keskustella nimimerkistä FUCKIFUU ja panetella tätä perusteettomasti.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

        Kyseessä olisi argumentum ad hominem jos olisin ottanut kantaa alkuperäiseen väitteeseen Finnairin johdosta, mutta sitähän minä en edes ole kommentoinut mitenkään. Olen jopa pyytänyt että tekisit tästä asiasta artikkelin joka julkaistaisiin lehdessä, eli en minä nyt mielestäni ole vastaväitteitä tässä esittänyt. Toisekseen sinä aloitit henkilöstä keskustelun esittämällä väitteen motiivistani, kirjoittaessasi "Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen". Pata kattilaa soimaa.


      • FUCKIFUUU
        rainbowshy kirjoitti:

        Kyseessä olisi argumentum ad hominem jos olisin ottanut kantaa alkuperäiseen väitteeseen Finnairin johdosta, mutta sitähän minä en edes ole kommentoinut mitenkään. Olen jopa pyytänyt että tekisit tästä asiasta artikkelin joka julkaistaisiin lehdessä, eli en minä nyt mielestäni ole vastaväitteitä tässä esittänyt. Toisekseen sinä aloitit henkilöstä keskustelun esittämällä väitteen motiivistani, kirjoittaessasi "Totuus on että tahdot vain tietää kuka olen". Pata kattilaa soimaa.

        No ala käyttäytymään sitten kun tunnistit erheesi toimintatavoissasi, ei minulla muuta lisättävää ole. Minä en käyttäydy kuten olette huomanneet, en vain arvosta teitä nimettömiä trolleja enkä odota muuta samaa teiltäkään minua kohtaan, Joria arvostan hän tekee hyvää työtä palstan luotsina sekä vaparina.

        En tahdo kieltääkuitenkaan keskustelua sinulta Finnairista, olet tervetullut esittämään argumentteja asian puolesta tai vastaan.

        Jatkossa kaikki argumentit Finnarista ei nimimerkistä FUCKIFUU vaikka molemmat F-kirjaimella alkavatkin.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        No ala käyttäytymään sitten kun tunnistit erheesi toimintatavoissasi, ei minulla muuta lisättävää ole. Minä en käyttäydy kuten olette huomanneet, en vain arvosta teitä nimettömiä trolleja enkä odota muuta samaa teiltäkään minua kohtaan, Joria arvostan hän tekee hyvää työtä palstan luotsina sekä vaparina.

        En tahdo kieltääkuitenkaan keskustelua sinulta Finnairista, olet tervetullut esittämään argumentteja asian puolesta tai vastaan.

        Jatkossa kaikki argumentit Finnarista ei nimimerkistä FUCKIFUU vaikka molemmat F-kirjaimella alkavatkin.

        Sovitaanko että sinä et jatkossa määräile vapareita kirjoittamaan mitään juttuja niin minäkään en määräile sinua juttuja kirjoittamaan. Vaparit kirjoittavat lehteensä ne jutut joita haluavat julkaista ja jos joku ulkopuolinen haluaa tarjota juttua lehteen niin se julkaistaan harkinnanvaraisesti. Ei lähdetä sille linjalle että jos lehteen ei kirjoiteta juttuja sinun toiveestasi niin se tarkoittaisi esim. Vapareiden olevan vaikkapa Israel-sympatisoijia. Tämä koski nyt sitä mihin aloitusviestissä viitattiin eli että Finnairista pitäisi kirjoittaa juttu Vapaa Ajattelija -lehteen ja myöhemmässä viestissä esittämääsi epäilykseen että Jori olisi Israelin ystävä.


      • FUCKIFUUU
        rainbowshy kirjoitti:

        Sovitaanko että sinä et jatkossa määräile vapareita kirjoittamaan mitään juttuja niin minäkään en määräile sinua juttuja kirjoittamaan. Vaparit kirjoittavat lehteensä ne jutut joita haluavat julkaista ja jos joku ulkopuolinen haluaa tarjota juttua lehteen niin se julkaistaan harkinnanvaraisesti. Ei lähdetä sille linjalle että jos lehteen ei kirjoiteta juttuja sinun toiveestasi niin se tarkoittaisi esim. Vapareiden olevan vaikkapa Israel-sympatisoijia. Tämä koski nyt sitä mihin aloitusviestissä viitattiin eli että Finnairista pitäisi kirjoittaa juttu Vapaa Ajattelija -lehteen ja myöhemmässä viestissä esittämääsi epäilykseen että Jori olisi Israelin ystävä.

        Äläkä sinä tule kertomaan minkä ystävä Jori on, eiköhän ukko osaa kertoa itsekin. Siihen ei tarvita kaltaisiasi trolleja. Voitko nyt jatkossa vihdoin kirjoittaa tähän ketjuun vain Finnairin tai muiden valtioyhtiöiden uskonnollisesta taustasta. Jos tahdot jänkätä lisää niin avaa oma ketju.


    • Humanisti-vapari
      • FUCKIFUUU

        Ensin pitäisi varmaan selvitää onko vapareiden asioista päättävissä elimissä omistusta finnairissa.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Ensin pitäisi varmaan selvitää onko vapareiden asioista päättävissä elimissä omistusta finnairissa.

        Tai itse va-liitolla. Ainoa tietämäni osakeomistus va-yhdistyksissä on Wärtsilää. Pidän epätodennäköisenä, että muita merkittäviä omistuksia olisi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe