Onko tämä Jori Mäntysalon palsta vai miksi täällä on näin paljon Jori Mäntysalon aloituksia?
Onko tämä vapaa-ajattelijoiden yhdistyksen palsta? Maksaako vapaa-ajattelijat tästä suomi24selle?
Maksaako vapaa-ajattelijat tästä palstasta?
12
131
Vastaukset
- olikomuuta?
Ei ole. Trollien takia.
Ei ole. Ei maksa. Jori on aktiivinen vapari ja innokas höpöttelemään aiheesta.
Ei ole yhdistyksen palsta eikä tästä ole maksettu mitään.- ateisti91 (se aito)
Kukas tyyppi sinä olet ja lainaat nikkiäni? Mikset kirjoittele omallasi.
- Vaparivajakki
Joo. Jori Mäntysalo, vaparien varajeesus, maksaa itselleen henkiökohtaisesti myönnetyistä valltion tukivaroista, jotka Petri (kirkonrakastaja) Karisma on kosteita ökylounaita tarjoten lobannut meille vaparivajakeille (kampaviinereitä unohtamatta)!
Loput tukirahoista käytämme pornon hankkimiseen koululaisille ja protuleiriläisille. Hankkimamme porno on luonnollisesti sellaista vähän parempaa luksus-loisto-ökypornoa.
Sellaisiahan me vaparivajakit olemme, vai mitä ;-)- Vaparivajakki
rainbowshy kirjoitti:
No hyvä että vihdoin tunnustit. Nyt se on sitten vahvistettu.
Näinon!
Tätä saa lainata lehtiinkin! Pahoittelen, että kaapista ylöstulo kesti näin kauan, mutta PATin pyyteetön ja asiallinen kritiikki sai minut vakuuttuneeksi siitä, että totuuden on tultava ilmi.
- ateisti91(aidoin)
Karista luotasi ökylounaat ja valtion avustuseurot.
Eroa vapareista ja liity PAT:iin.
Se on rehellisen ihmisen valinta.- ateisti91(aloittaja)
En taida välittää PAT:sta. Siellä näkyy olevan epärehellisiä trolleja.
Hah.
- FUCKIFUUU
Suomi24 olisi syytä maksaa Jorille tästä palstasta koska se tuo mainostuloja yritykselle koska näkyvyys on suurta.
- Mirkku,,,... :-)
PUAHHAHAHHAHHAHHAAA... HEHEEEE
Johan vitsin murjasit. - FUCKIFUUU
Mirkku,,,... :-) kirjoitti:
PUAHHAHAHHAHHAHHAAA... HEHEEEE
Johan vitsin murjasit.Voitko todiistaa ettei Jorin palsta olisi kannattava mainostajien mielestä.
Tätä kirjoittaessani näkyy alla ainakin selvänäkijän mainos. Voi olla, ettei tämän palstan kautta paljon asiakkaita tule...
Ateistien halukkuutta pohtia maalämpöä tai ostaa liukuovet sen sijaan en tiedä. Deittipalveluiden --- joilla nyt näkyy suurimmat mainokset --- suhteen tuskin enää on eroa. Vuosikymmen sitten kuuntelin keskustelua, jossa eräs vapaa-ajattelija puolusti ilmiötä, toinen keskustelija totesi jotenkin siihen tyyliin että ei sellainen nyt vaan voi olla oikein.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664