Mikä miestyyppi vetoaa parhaiten?

kartoitus

107

976

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maskuliininen tietysti.

• Anonyymi

Onko mies puutetta siitä mistä nikissäsi puhe? Aika ilmiselvää, mutta ei kaikille

• ätmi

Naisiin vetoaa parhaiten sellainen paksuniskainen ja -kaluinen tatuoitu jännäjyystäri.

• Anonyymi

Taitaa olla oma miesihanteesi?🤔 Se puuttui annetuista miesyyypeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla oma miesihanteesi?🤔 Se puuttui annetuista miesyyypeistä.

Taitaa olla kuule imago minkä ikäänkuin haluaisi omaksua, eli mies on🥱

• kintoa

Maskuliininen nyt, nuorena poikamainen ja pikkutyttönä feminiininen, kun silloin tykkäs siitä joka on mahdollisimman kaunis, kun ei ymmärtänyt mitä varten miehekkyys on olemassa.

• Tietämätön

No mitä varten se on olemassa?

• kintoa
        Tietämätön kirjoitti:

No mitä varten se on olemassa?

Se on seksikästä.

• atm1

Itse olen maskuliinista tyyppiä.

• fafiyw

Christian Bale :)

• Bändäri

Julkkismies vetoaa eniten ja sitähän nuo kaikki on.

• 18+1

Feminiininen ja poikamainen. :)

• nainen38888

Feminiininen. Ehdottomasti. Muille en antais. :-)

• 100000 tyttöä

Cheekin näköinen kundi!!!!!!!!!!!!!!

• Tähän on vaikea vastata, oikeastaan mahdotonta. Syynä on nuo linkatut miehet. Olen nähnyt jokaisen jossain leffassa tai sarjassa ja se nyt vaan valitettavasti sitten kait vissiin vaikuttaa.

Balen muistan parhaiten Batman-leffoista. Jokainen joka yhtään tietää Batmanin tietää myös millainen mies luonteeltaan ja arvoiltaan on Bruce Wayne.

Cillian Murphy on esittänyt sekä pahoja että hyviä miehiä. Pidin hänestä rooleissa, joissa hän esitti hyvää miestä - tietenkin.

Shawn Ashmore sitten. Tunnen paremmin hänen identtisen veljensä Aaron Ashmoren, joka oli Smallville-sarjassa ja esitti hyvää miestä.

Eli summa summarum, miestyypillä ei ole väliä näiden esimerkkien valossa ainakaan. Vain miehellä itsellään on väliä.

Jos nyt sitten pitää yrittää valita joku miestyypeistä niin pelkän ulkomuodon perusteella maskuliininen ja seuraavaksi poikamainen.

• SekaSikiö

Julkkikset ja photoshopatut kuvat ei kiinnosta.

Mielummin otan jonkun vaikka tosta naapurista tietäen ettei sen naamaa löydy jonkun fanitytön t-paidasta.

Liian "kalliin" näköisiä miehiä minulle. Tavis kiitos, etten aina harmaavarpuseksi kokisi itseäni vaan normaaliksi naiseksi.

• 19+17

Ottamatta kantaa linkkeihin feminiininen vetoaa minuun eniten. Sitten seuraavaksi poikamainen ja vähiten maskuliininen. Ehdottomasti turnoff minulle on äijämäinen.

En tiedä tarkkaa syytä feminiinisten miesten viehätykseen. Taannoissessa aloituksen testissä kasvokuvien miellyttävyydestä oli selittävänä tekijänä mm.e-pillerit. Olen aina etsinyt pitkiä ja vakaita suhteita, en halua jännitystä. Arvaamattomuus on melkein ahdistavaa. Henkisesti en koe tarvitsevani miehestä suojelijaa. Mies voi olla vaikka minua fyysisesti pienempi ja heikompi.

Minä pidän kauniista miehistä, jotka huolehtivat ulkonäöstään, laittautuvat ja pukeutuvat hyvin. Thats it.

• 11+20

Oletko itse niin pienikokoinen että musertuisit maskuliinisen miehen alle?

• Timon tytär
    • Anonyymi

tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen

• Anonyymi

Räjähtäväkaluinen? Taitaa römpsä olla jo aika väljä kun siellä räjähtelee

• Anonyymi

Ovatko nuo eri rotua? :)

• Anonyymi

Tää on jännä, koska näen nämä kaikki maskuliinisina. Toisaalta, kun mietin, niin eniten feminiininen energia välittyi siitä poikamaisesta, maskuliininen taas feminiinisestä, ja ehdottomasti poikamainen energia maskuliinisesta. Mutta vastataan nyt aloituksen mukainen maskuliininen, koska siellä on vahva nuoruuden leikkimielisyyden ja tunteen ja luovuuden energia, mistä se poikamaisuus energia tulee mielestäni tulee.

• Anonyymi

Parhaiten naisille sopii sellainen viinaan menevä venäläinen kyrmyniska jännämies joka näyttää naiselle kaapin paikan. Sellainen joka ei alenna itseään ätmiksi tosipaikan tullen. Armeija-, ja vankilatausta ovat plussaa.

• Xena-183

Jos Peter Franzen olisi 10 cm pidempi..

• Kuinka pitkä olet😅

• Anonyymi

Se on kumma kun naiset vaatii pitkän miehen niin se ok,mutta jos mies haluaa laihan/normaalin naisen niin heti alkaa hirveä huuto

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kumma kun naiset vaatii pitkän miehen niin se ok,mutta jos mies haluaa laihan/normaalin naisen niin heti alkaa hirveä huuto

Oletko pitkä ja voimakas sekä älykäs, että voit vaatia naiselta hoikkuutta/ normaalia.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla taso niin korkea että voit vaatia ja komea.
        ”Maiju: Pitkä mies saa minut naisena tuntemaan hennoksi neidoksi, jonka mies voi kantaa romanttisesti kynnyksen yli. Hah, eli siis olen itsevarmempi minua pidemmän miehen seurassa enkä tunne oloani "liian isoksi" nykynaisen muottiin. Mutta kuten jo mainitsin, ei pituudella ole jossain vaiheessa enää mitään väliä ja tunnen oloni hyväksi siinä seurassa, jossa minua arvostetaan, rakastetaan ja kuunnellaan.”

Olen samaa mieltä esim Maijun kanssa.

• valtakunta kirjoitti:

Kuinka pitkä olet😅

182,6 cm 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ja se on kumma, jos nainen kertoo, että itseään pidempi mies vetoaa, niin siihen täytyy heti jonkun tulla uhriutumaan.

Minulle riittäisi saman pituinenkin mies. Riittääkö sinulle saman painoinen nainen kuin itse olet?

• Peter parka 😥

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ja se on kumma, jos nainen kertoo, että itseään pidempi mies vetoaa, niin siihen täytyy heti jonkun tulla uhriutumaan.

Minulle riittäisi saman pituinenkin mies. Riittääkö sinulle saman painoinen nainen kuin itse olet?

Ja vinkuminen alkoi🤣

• E-Lukka kirjoitti:

Peter parka 😥

Eiköhän Peterillä ole riittänyt naisia ihan sellaisena kuin hän on. 😉👍

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vinkuminen alkoi🤣

No, suoraan kysymykseen odotetaan suoraa vastausta 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Eiköhän Peterillä ole riittänyt naisia ihan sellaisena kuin hän on. 😉👍

Niin mäkin luulen, mutta teeskentelin silti empaattista 😁

• E-Lukka kirjoitti:

Peter parka 😥

Kuknkas pitkä sinä olet?

• E-Lukka kirjoitti:

Niin mäkin luulen, mutta teeskentelin silti empaattista 😁

Meni ihan täydestä. 😄 Minulle tuli jopa vähän huono omatunto siitä, kun olin hänelle vähän tyly.

• valtakunta kirjoitti:

Kuknkas pitkä sinä olet?

185 tumppi 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

185 tumppi 🙂

Ainakin sinulle riittää naisia pituuden takia. Jo 80% tahtoi 6 kyseliästä yli 180cm kriiterin meni 5cm ylitse. Eihän se sinusta tumppia tee.

• E-Lukka kirjoitti:

185 tumppi 🙂

Sinulla on erityiset hyvät mahdolllisuudet moneen ja kahmasta syliin ja eikö tuo xena ole juuri pitkä blatinablondi minkälaisen toivoit naisesta?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinulla on erityiset hyvät mahdolllisuudet moneen ja kahmasta syliin ja eikö tuo xena ole juuri pitkä blatinablondi minkälaisen toivoit naisesta?

Sen takia tuo kai xenaa hännysteleekin?

• valtakunta kirjoitti:

Ainakin sinulle riittää naisia pituuden takia. Jo 80% tahtoi 6 kyseliästä yli 180cm kriiterin meni 5cm ylitse. Eihän se sinusta tumppia tee.

😀 no ei, sanotaan että on yksi este vähemmän

• valtakunta kirjoitti:

Xenahan on virallisesti helmikurppa eikä platinablondi 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Peterkö siellä hermostui jo älämöimään, iisisti nyt 😁

• E-Lukka kirjoitti:

Juu, en ole platinablondi. 😄
        Mielestäni se sävy sopii vain harvoille yli kolmekymppisille naisille ja minä en kuulu siihen joukkoon. - Tosin toinen mummuni tuli luonnostaan platinablondiksi ikääntyessään, joten siinä tapauksessa muutos on tietenkin vielä mahdollista. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Tavanomaista keskustelua palstalla ei voi sanoa hännystelyksi. - Enemmän olen keskustellut vaikka keinovaginamiehen tai Dissen kanssa, eikä siitäkään pitäisi kenenkään nähdä vaivaa..

• Xena-183 kirjoitti:

Tavanomaista keskustelua palstalla ei voi sanoa hännystelyksi. - Enemmän olen keskustellut vaikka keinovaginamiehen tai Dissen kanssa, eikä siitäkään pitäisi kenenkään nähdä vaivaa..

Peter on mustis ja huutelee pusikosta, oisko napoleon kompleksia ilmassa 😏

• E-Lukka kirjoitti:

Odotatko sinäkin alle jotain 30v neitosta kuin mustasusikin nuorempaa versiota kyllähän ne silloin vähiin platinablondit käy.

• E-Lukka kirjoitti:

Pyydän siis Peteriltä anteeksi sitä, että olin kommentissani niin tahditon. - Hän on oikein hyvä juuri sellaisena kuin on. 👍
        Lisäksi, minä juttelen täällä aina kaikkien asiallisesti käyttäytyvien, myös anonyymien kanssa, joten sen suhteen ei pitäisi olla sanomista. 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Juu, en ole platinablondi. 😄
        Mielestäni se sävy sopii vain harvoille yli kolmekymppisille naisille ja minä en kuulu siihen joukkoon. - Tosin toinen mummuni tuli luonnostaan platinablondiksi ikääntyessään, joten siinä tapauksessa muutos on tietenkin vielä mahdollista. 😀

En minäkään kuulublondi joukkoon ei oikein vaalea sovi minulle mieskin sano” hyi” kun näytin vaaleita hiuksiani itselläni tekoälyn muuneltuna eikä se nuorenakaa vaaleat sopinut ikää toi vanhemmaksi kuin olin. Se on vähän hankala väri minulle.

• valtakunta kirjoitti:

En minäkään kuulublondi joukkoon ei oikein vaalea sovi minulle mieskin sano” hyi” kun näytin vaaleita hiuksiani itselläni tekoälyn muuneltuna eikä se nuorenakaa vaaleat sopinut ikää toi vanhemmaksi kuin olin. Se on vähän hankala väri minulle.

No minä olen kyllä melkein aina ollut vaalea, mutta se platinanvaalea on aika kova sävy ihoani vasten.

https://fi.pinterest.com/pt0815/kylmä-vaalea/

Suosin itse lämpimämpiä sävyjä:

https://fi.pinterest.com/pt0815/lämmin-vaalea/

• Xena-183 kirjoitti:

No minä olen kyllä melkein aina ollut vaalea, mutta se platinanvaalea on aika kova sävy ihoani vasten.

https://fi.pinterest.com/pt0815/kylmä-vaalea/

Suosin itse lämpimämpiä sävyjä:

https://fi.pinterest.com/pt0815/lämmin-vaalea/

Ei ne lämmin vaaleat sovi minulle sinulle vaalea sopii paremmin kuin minulle näkyy tuosta kuvastakin. Minulle se tumma on parempi aina ollut. Ehkä joku sävy minusta sopi mutta ei se nyt miehen mielestä hyvä ollut.

jolle se vaalea sopii vaikka oli se minkänäköinen miehet kuin polvistuu sen edessä.

• valtakunta kirjoitti:

Ei ne lämmin vaaleat sovi minulle sinulle vaalea sopii paremmin kuin minulle näkyy tuosta kuvastakin. Minulle se tumma on parempi aina ollut. Ehkä joku sävy minusta sopi mutta ei se nyt miehen mielestä hyvä ollut.

jolle se vaalea sopii vaikka oli se minkänäköinen miehet kuin polvistuu sen edessä.

"Miehet pitävät vaaleaveriköistä, mutta naivat silti tummia." 😉

• Xena-183 kirjoitti:

"Miehet pitävät vaaleaveriköistä, mutta naivat silti tummia." 😉

Mieheni ei ole yli 180cm hän kokee lyhyeksi mieheksi itsensä eikä noista lapsista kukaan yltään 180cm.

• E-Lukka kirjoitti:

Noh mutta sinä yllät kumminkin parhaimmistoon ja varaa on valita maailman naisista.🤔

• E-Lukka kirjoitti:

Aina löytyy nuorempia ja kauneimpia.

• valtakunta kirjoitti:

Odotatko sinäkin alle jotain 30v neitosta kuin mustasusikin nuorempaa versiota kyllähän ne silloin vähiin platinablondit käy.

En missään tapauksessa, höpötystähän tämä mun "platinointi" on. Tomppeli putkiaivohan minä tietenkin olen 🙂 mutta en nyt ihan noin yksioikoinen tai -tasoinen palstalla esiintyvien ajattelumallien mukaisesti. Mennäänkös me kreikassa tänään? 🤔

• valtakunta kirjoitti:

Noh mutta sinä yllät kumminkin parhaimmistoon ja varaa on valita maailman naisista.🤔

Noh Peterillä on varaa valita, mulla ei niinkään 🙂. Kantsis kyllä katsoa kenelle huutelee etten lähde tekemään Irinasta kumppania itselleni, yksi puraisu ja se on siinä...😋

• E-Lukka kirjoitti:

Noh Peterillä on varaa valita, mulla ei niinkään 🙂. Kantsis kyllä katsoa kenelle huutelee etten lähde tekemään Irinasta kumppania itselleni, yksi puraisu ja se on siinä...😋

Niihän se on yksi syvä puraisu loppuelämän liitoksissa.

• E-Lukka kirjoitti:

En missään tapauksessa, höpötystähän tämä mun "platinointi" on. Tomppeli putkiaivohan minä tietenkin olen 🙂 mutta en nyt ihan noin yksioikoinen tai -tasoinen palstalla esiintyvien ajattelumallien mukaisesti. Mennäänkös me kreikassa tänään? 🤔

Kunhan nyt näytin tuolla alhaalla Gattinolle joka on myös varattu kreikkalaista tyyliä kun hän aiemmin pisti myös rohkeasti tekoälymuokkauksesta kasvonsa tänne kokonaan ja tuli mieleen hänestä kreikkalainen patsas ja tyyli mikä minusta sopi minullekin.

• E-Lukka kirjoitti:

Sinulla miksei ole varaa valita? Tuli mieleen muuten.

• valtakunta kirjoitti:

Sinulla miksei ole varaa valita? Tuli mieleen muuten.

Ei siis ole varaa valita samalla tavalla kuin tällä petterillä, enhän minä mikään hollywood tähti ole. Tavallinen tallaaja.

• E-Lukka kirjoitti:

Ei siis ole varaa valita samalla tavalla kuin tällä petterillä, enhän minä mikään hollywood tähti ole. Tavallinen tallaaja.

olet piilossa petterin näkyvät kyvyt kaikille mutta sinun kykysi ovat piilossa ja nautin sinun kyvystä saada minut nauramaan teet siitä aina uskomatonta, saat minut irtautumaan onnelliseksi kevyillä heitoilla asioista vielä hauskempia ja rakastumaan romanttisillasi eleilläsi.

• valtakunta kirjoitti:

olet piilossa petterin näkyvät kyvyt kaikille mutta sinun kykysi ovat piilossa ja nautin sinun kyvystä saada minut nauramaan teet siitä aina uskomatonta, saat minut irtautumaan onnelliseksi kevyillä heitoilla asioista vielä hauskempia ja rakastumaan romanttisillasi eleilläsi.

Jestas sentään 🙂, se on taas ruusun paikka 🌹

• E-Lukka kirjoitti:

Jestas sentään 🙂, se on taas ruusun paikka 🌹

Toivottavasti se suloinen henkilö jota on katsellut saat napattua sen. 🥰

Minulla ollut erittäin levotonta menoa halut taas on ihan katossa olisi kiivennyt ja pitäisi liukua alas. Ajatukset ihan seisahtanut. Vaikea aika kun tekee mieli.

Miten miehet selviätte tästä😮‍💨

• valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti se suloinen henkilö jota on katsellut saat napattua sen. 🥰

Minulla ollut erittäin levotonta menoa halut taas on ihan katossa olisi kiivennyt ja pitäisi liukua alas. Ajatukset ihan seisahtanut. Vaikea aika kun tekee mieli.

Miten miehet selviätte tästä😮‍💨

Tuli tuumittua jo tuolla toisaalla että jos turhautumista tarvitsee tähän tyyliin vielä pitkään purkaa niin schwarzenegger saa musta kilpailijan 😁, tunnen jo pakottavaa tarvetta siirtyä kausikorttiin tuonne paikalliselle salille.
        Sulle ehkä suosittelisin liikuntamuodoksi tankotanssia, sopii kotiympyröihin 🙃

• E-Lukka kirjoitti:

Tuli tuumittua jo tuolla toisaalla että jos turhautumista tarvitsee tähän tyyliin vielä pitkään purkaa niin schwarzenegger saa musta kilpailijan 😁, tunnen jo pakottavaa tarvetta siirtyä kausikorttiin tuonne paikalliselle salille.
        Sulle ehkä suosittelisin liikuntamuodoksi tankotanssia, sopii kotiympyröihin 🙃

Olisin jo hommannut tangon vuosia sitten, mutta mies sano katto on solubetonia eli samoin kuin laakaovet ei se tanko siinä pysyisi.

Olin taas menossa Elixiaan kun miehen kanssa aamupäivällä puhuin mutta se olisi hyvin kallis mutta infrapunasaunaan rakastui jo noin 14vuotta sitten ja oli jännittävää istua pyyhe päällä kun muillakin oli minun ajatukset tottakai vilisi.🥰

Vielä jäi muistoksi kun joku sanoi olisi kun kävisivät katsomaan vielä kun on elossa eikä sitten kun haudassa.

• Anonyymi

Noista kuvista mikään ei vedonnut. Noin yleisesti pidän miehistä, joilla on kauniit piirteet, että kai se on sitten feminiininen. Ja sitten söpö, eli vähän poikamainen, mutta ei liikaa, eikä niin, että käytös olisi keskenkasvuista. Maskuliiniset miehet ja äijäily on minusta luontaantyöntävää.

• Anonyymi

Ai niin ja mies ei missään tapauksessa saa olla kauhean pitkä.

• Anonyymi

Karvanaamainen, intellektuelli ja henkisesti vahva, tunteellinen.

Jasu

• Anonyymi

Pidän kaunissieluisuista miehistä, joissa on herkkyyttä olla sydämellinen ja inhimillinen. En pidä roolipelleistä. Enkä sählääjistä.

Jasu

• Minuun vetoaa miehisyys. Noi kaikki esimerkin kuvat ovat kiiltokuvia. Juu.. ei kiitos.
      Miehen tulee näyttää mieheltä ja saa olla äijämäisyyttäkin. Neidit ja itseensä puunaavat poitsut ei kiinnosta.
      Miehessä saa näkyä elämän jäljet.

• Anonyymi

Saa toki näkyä taisteluarvet, toimii jopa portfoliona vahvinta yksilöä kartoitettaessa. Olet mis niin fiksu hahmostes kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa toki näkyä taisteluarvet, toimii jopa portfoliona vahvinta yksilöä kartoitettaessa. Olet mis niin fiksu hahmostes kans

Mies* toistetaan pedagogista syistä päivänselvää asiaa

• Teille jää kuitenkin se kaikista laihin ja sitten kun puristatte sitä, niin se sanoo piip.

• Mielestäni minulla on femiiniset kasvot, vaimon mielestä ehdottomasti maskuliiniset.
      Olen kokenut että kasvoni eivät sovi kehooni, joka on hyvin maskuliininen.

Naisen pää miehen ruumiissa, ei kuulosta kivalta.

• Kyllä ihan miehekäs on.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä ihan miehekäs on.

No kiitos, iän myötä munsta on tullut enemmän äijämäinen.

• Gattino kirjoitti:

No kiitos, iän myötä munsta on tullut enemmän äijämäinen.

Pistän lyheksi ajaksi kuvan tekoälyn muunelmasta tyylistä.

• valtakunta kirjoitti:

Pistän lyheksi ajaksi kuvan tekoälyn muunelmasta tyylistä.

On se hieno kuva. Oletkos ukolle näytellyt noita?

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei se hääviä varmaan toisinkaan päin ois🤔

• Gattino kirjoitti:

On se hieno kuva. Oletkos ukolle näytellyt noita?

Juu olen näyttänyt. Mitäs emäntäsi sano?

• valtakunta kirjoitti:

Juu olen näyttänyt. Mitäs emäntäsi sano?

Tunnisti minut kuvista. Tosin sanoi, että on munsta olemassa parempiakin kuvia.
        Ei hän oikein tykännyt kuvien kiiltomaisuudesta. Jouluenkelille hän naurahti.

• Gattino kirjoitti:

Lapsenikin tunnistavat ja mies vaan kertoi ”tuollain ne amerikassa ottavat nuorista tytöistä kuvia ja tekivät aikuisviihdetähtiä”

• Gattino kirjoitti:

Olin vaan kiitollinen lapset käyttävät maskeja koulussa.

• En ole kuin kreikkalainen patsas, enemmän muistutan lumiauraa.
      Pelkästään luustoni on niin massiivinen, että kotona, kun kuljen käytävää pitkin, taulut heiluvat seinillä.

• ???

En voi kuin mitä ihmettä sinä harrastat?

• Anonyymi

Lukeeko tämä eri deittiprofiilien biossasi?

• valtakunta kirjoitti:

???

En voi kuin mitä ihmettä sinä harrastat?

Harrastan?
        Lumen kolaamista ja ruohon leikkuuta.

Kerran ravintolassa, kun päälläni oli pikkutakki, minulta kysyttiin olenko bodari.

• Anonyymi kirjoitti:

Lukeeko tämä eri deittiprofiilien biossasi?

Ei ole deittiprofiileja. Olen ollut suoran toiminnan miehiä.

• Anonyymi

Hot boysia ym olis tarjolla pitäiskö avaa linkkejä🤔

• Maskuliininen viehättää eniten. Saatan myös kiinnostua ja viehättyä feminiinisistä ja poikamaisista miehistä, mutta ne tietyissä rajoissa.

• Anonyymi

hmph noniin, nyyt on o pikkutoimistokin pystyssä, aivan mini, eikä ole mitään Ciscon-virusvapaqitq ja kovrmpisw routerrerita...

Ja on tietokonris joissw on kohrtuu-tehokkaita AMD Rsdeon- grwaqfiikkajuyttujsw, kiihdytytimiäkin :DF

• Anonyymi

Ei ole yhtä "tyyppiä" joka vetoaa. Voi olla maskuliininen, feminiininen tai poikamainen, mutta ei mikään noista esimerkeistä. Ikää kun tulee lisää, niin harva mies on.. sanotaan seiskakymppisenä poikamainen, tai ehkä onkin, mitä väliä sen.

- Sheena

• Noista vaihtoehdoista mun makuun Christian Bale on komein, mutta tykkään silti yleensä enemmän kaunispiirteisistä poikamaisista miehistä kuin karhean maskuliinisista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vaikka kyllä tuo vaatetuskin on mun makuuni. 👍

Ei tyyliä papparainen, kun en itsekkään ole tyyliä mummeroinen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka kyllä tuo vaatetuskin on mun makuuni. 👍

Ei tyyliä papparainen, kun en itsekkään ole tyyliä mummeroinen.

Jasu

Ja tämä vaan kun on niin pirtee biisi, että herään. Rähmät silmistä! 😄

https://youtu.be/6MReeYAcEUM?si=MYcYuB0p2C7nmIjg

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä vaan kun on niin pirtee biisi, että herään. Rähmät silmistä! 😄

https://youtu.be/6MReeYAcEUM?si=MYcYuB0p2C7nmIjg

Jasu

Ja siis joo. Parta on minusta seksikäs. Tunnen outoa vetoa partaan. 😆

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis joo. Parta on minusta seksikäs. Tunnen outoa vetoa partaan. 😆

Jasu

Niin minullakin parta on se minun juttu myös.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niin minullakin parta on se minun juttu myös.

Se on joku signaali mulle, että olen miehekkäämpi kun sinä(minä), mulla kasvaa parta. 😂

Ja minua naisellisempi nainen on taas mulle signaali, olen naisekkaampi kuin sinä(minä). Minä kun tunnen olevani jäänyt kahden sukupuolen välimaastoon, vaikka kehoni naisen onkin. Niin kaipaan jotain äärimmäisiä eroja itseeni, tunteakseni vetovoimaa. 😆

Jasu

• Anonyymi

Bale näistä vaihtoehdoista eli ilmeisesti maskuliininen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe