joka yrittää pysäyyttää kaupungin läpi ajavaa kolonnaa:
http://www.youtube.com/watch?v=a9Fsbxk9wnQ
Ukrainan armeijan sotilaat ampuvat aseetonta siviiliä
11
77
Vastaukset
- browser
Ei sotaa voiteta, jos kolonna pysähtyy jokaiseen känniseen separiin. Valitettavaa, mutta totta. Tuolla on ihan henki pelissä sotilaillakin. Ei siinä auta selitellä, että pysähdyttiin tähän, eikä menty auttamaan kavereita, kun yksi humalainen separi hyppäsi eteen.
Tuohonhan Ukrainan armeija kyllä syyllistyi sodan alussa, mutta sitten peli meni julmaksi, kun separit alkoivat murhaamaan ukrainalaisia. - browser
Sitäpaitsi millä lie nallipyssyllä ampuivat, kun ei tullut kuin nirhauma. Sääli.
- mietitäänpäs
sotilaspassi kirjoitti:
Jos eivät olisi ampuneet jalkoihin, olisi tyyppi kävellyt varmaan vaunun alle.
Turhaan siinä puolustelet tiedät kyllä mitä kansainväliset sopimukset sanovat aseettoman siviilin ampumisesta tai yliajamisesta. Taitaa olla rikos Ukrainankin lain mukaan vaikka ukrainan viranomaiset eivät ole kovin kuuluja edes omienkaan lakiensa noudattamisesta.
Onko se tapaus jo tutkittu missä 40 ihmista poltettiin kuoliaaksi ukrainalaismielisten toimesta? Vai puolusteletko sitäkin?
Mitkä rikokset ovat mielestäsi hyväksyttyjä nykyään? Siviilien omistamien rakennusten pommittaminen? Siviilien pommittaminen? Siviilien polttaminen taloihinsa? - appisass
mietitäänpäs kirjoitti:
Turhaan siinä puolustelet tiedät kyllä mitä kansainväliset sopimukset sanovat aseettoman siviilin ampumisesta tai yliajamisesta. Taitaa olla rikos Ukrainankin lain mukaan vaikka ukrainan viranomaiset eivät ole kovin kuuluja edes omienkaan lakiensa noudattamisesta.
Onko se tapaus jo tutkittu missä 40 ihmista poltettiin kuoliaaksi ukrainalaismielisten toimesta? Vai puolusteletko sitäkin?
Mitkä rikokset ovat mielestäsi hyväksyttyjä nykyään? Siviilien omistamien rakennusten pommittaminen? Siviilien pommittaminen? Siviilien polttaminen taloihinsa?Siviili, joka ottaa osaa sotatoimiin niiden puolesta tai niitä vastustaakseen, ei ole mikään siviili. Ja tuo siviili oli selvästi tulossa estämään sotilasoperaatiota. Onnekseen olivat niin kilttejä sotilaita, etteivät tappaneet häntä.
Sen tulipalon ja tappelun, jossa 40 rys.sää grillattiin, aloittivat ne rys.sät ihan itse.
Sodissa pommitetaan omistussuhteisiin katsomatta.
Siviilejä ei saa tarkoituksellisesti pommittaa, mutta jos siviilit ovat sotilaskohteessa tai sen sirpale-etäisyydellä, niin saa.
Jos siviilit itse itsensä polttavat taloonsa, niin turha siitä on muita syytellä. Silloin kun rys.sät polttivat itsensä, ei ollut lähimaillakaan Ukrainan armeijaa. mietitäänpäs kirjoitti:
Turhaan siinä puolustelet tiedät kyllä mitä kansainväliset sopimukset sanovat aseettoman siviilin ampumisesta tai yliajamisesta. Taitaa olla rikos Ukrainankin lain mukaan vaikka ukrainan viranomaiset eivät ole kovin kuuluja edes omienkaan lakiensa noudattamisesta.
Onko se tapaus jo tutkittu missä 40 ihmista poltettiin kuoliaaksi ukrainalaismielisten toimesta? Vai puolusteletko sitäkin?
Mitkä rikokset ovat mielestäsi hyväksyttyjä nykyään? Siviilien omistamien rakennusten pommittaminen? Siviilien pommittaminen? Siviilien polttaminen taloihinsa?Tilanteessa ehkä käytettiin liiallista voimaa. Sinänsähän on kiellettyä ajaa tahalleen kenenkään päälle tai tehdä itsemurhaa.
>Mitkä rikokset ovat mielestäsi hyväksyttyjä nykyään?
Ei mitkään.- sappiass
sotilaspassi kirjoitti:
Tilanteessa ehkä käytettiin liiallista voimaa. Sinänsähän on kiellettyä ajaa tahalleen kenenkään päälle tai tehdä itsemurhaa.
>Mitkä rikokset ovat mielestäsi hyväksyttyjä nykyään?
Ei mitkään.Ja mitäpä, jos saattue olisi pysähtynyt ja näin katolla olleet sinkomiehet olisivat saaneet pysähtyneet vaunut tuhottua? Kuka olisi ollut vastuussa? Se humalainenko? Olisiko hän korvannut vaunut Ukrainan valtiolle ja sotapoikien elämät näiden vanhemmille? Entä jos 5km päässä oli taistelu menossa, kyse elämästä ja kuolemasta, mutta tämä avuksi tuleva saattue olisi myöhästynyt, kun olisi jäänyt debatoimaan humalaisten kanssa? Kuka vastaa ja kenelle? Kertovatko nämä vaunukuskit taistelun hävinneille ja kuolleille aseveljilleen: "mutta emme päässeet, kun se kännikala-separi.."?
Eiköhän nyt tajua tuokin separi, ettei armeijan toimien eteen parane mennä toikkaroimaan edes vodkapullollisen jälkeen.
- la lahtari
Kaverin tarkoitus oli ilmeisimmin pysäyttää kolonna. Ja syy oli mikä?
-Antaa mahdollisuus ampua pysähtynyttä kolonnaa käsiasein tai ehkä kaverit lähtivät hakemaan sinkoja tai alkoivat lähettää kordinaatteja separatistifasistien tykistölle.
Vain täysi typerys pysäyttää kolonnan tuollaisessa tilanteessa, ohje on ajaa eteenpäin pysähtymättä.. Vain täysi typerys yrittää pysäyttäää kolonnaa, luoti on palkkana joten olkoon onnellinen jos henki säilyi. Itse vastaavassa tilanteessa olisin todennäköisesti sahannut kaverin kahtia, kyse on minun elämästäni.- gringo-j
Kiovan fasistijuntta saa vielä rajun koulutuksen siviilien taposta!Oli iso virhe vapaustaistelijoilta suostua tulitaukoon kun Ukrainan armeija oli jo lähes polvillaan!Olisi pitänyt saattaa työ loppuun asti,nyt sen joutuu Putin aikanaan tekemään!
- PutininRikoksia
gringo-j kirjoitti:
Kiovan fasistijuntta saa vielä rajun koulutuksen siviilien taposta!Oli iso virhe vapaustaistelijoilta suostua tulitaukoon kun Ukrainan armeija oli jo lähes polvillaan!Olisi pitänyt saattaa työ loppuun asti,nyt sen joutuu Putin aikanaan tekemään!
varmaan 10x määrä siviilien kuolemia kapinallisten ja venäläisten tilillä, myös malesialaisia, hollantilaisia yms, kuten on toteen näytetty
- la lahtari
PutininRikoksia kirjoitti:
varmaan 10x määrä siviilien kuolemia kapinallisten ja venäläisten tilillä, myös malesialaisia, hollantilaisia yms, kuten on toteen näytetty
Koko sota ja tappaminen, joka ikinen tapettu on vain ja ainoastaan Venäjän sekä Putinin syytä.
Krimin niemimaan ryöstö osoittaa Venäjän suurta välinpitämättömyyttä ihmishenkiä, ihmisoikeuksia ja maiden suvereniteettia ohtaan.
Karjala, Georgia, Krimi, Itä Ukraina... milloin mielipuoli Venäjä lopettaa törkeän tomintansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482