Onko kirkko jo julkaissut uutta versiota siitä tilastokäyrästä, joka osoittaa miten kirkkoon kuuluvien osuus eri ikäryhmistä on kehittynyt viime vuosina? Se on tosi paljastava - paljon kertova.
Päivitetty käyrä jäsenosuuksista?
14
314
Vastaukset
Se julkaistaneen ensi vuonna kirkon nelivuotiskertomuksessa 2011-2014, "mitä vittua kirkko?"
- ihahaa1
Poneudellesi 5/5 t. 23v mies ponittaja.
- 1 + 2
Heippa;-)
Nyt hiukasen lispahti: seuraava kärsimysnäytelmä koskee vuosia 2012-2015 ja julkaistaneen vuoden 2016 lopussa
Edellinen julkaistiin 23.10.2012. 1 + 2 kirjoitti:
Heippa;-)
Nyt hiukasen lispahti: seuraava kärsimysnäytelmä koskee vuosia 2012-2015 ja julkaistaneen vuoden 2016 lopussa
Edellinen julkaistiin 23.10.2012.Nytpä taidat olla aivan oikeassa. Kiitos että korjasit virheeni. :)
Ikäryhmittäin kirkkoon kuuluminen on laskenut hyvin tasaisesti.
25-34 vuotiaissa se on nyt noin 62%, laskua 2%-yksikköä/vuosi
35-44 vuotiaissa se on nyt noin 67%, laskua 1,5%-yksikköä/vuosi
Oletan, että 25-34 vuotiaiden kohdalla 50%-raja alittuu viimeistään v 2020.
http://www.chartgo.com/share.do?id=59bfa6a9aa- Huhahheijaaa
Onneksi ikäryhmässä 0-5 vuotta kirkkoon kuuuvuus on jo selvästi matalammalla tasolla kuin ikäryhmässä 10-15 vuotta.
- eroja pukkaa
Tuossa näkee miten viivat painuvat kauttaaltaan alaspäin KAIKISSA ikäryhmissä joka vuosi. Vähiten toki vanhuksissa. Kun nykyiset 70v -> aika jättää niin heidän lapsiaan ja lapsenlapsiaan ei kirkossa pidättele enää mikään.
- 1 + 2
eroja pukkaa kirjoitti:
Tuossa näkee miten viivat painuvat kauttaaltaan alaspäin KAIKISSA ikäryhmissä joka vuosi. Vähiten toki vanhuksissa. Kun nykyiset 70v -> aika jättää niin heidän lapsiaan ja lapsenlapsiaan ei kirkossa pidättele enää mikään.
Aivan, ja tästä syystä kirkon kylmä rinki on harvinaisen iso ja kylmä...
- asgadh
kgjhi kirjoitti:
Mistä nuo vuoden 2013 tiedot on saatu? Tilastokeskus ei ole julkaissut tätä taulukkoa vuoden 2013 tiedoilla??
http://stat.fi/til/vaerak/2012/01/vaerak_2012_01_2013-09-27_tau_007_fi.html - 1 + 2
asgadh kirjoitti:
Mistä nuo vuoden 2013 tiedot on saatu? Tilastokeskus ei ole julkaissut tätä taulukkoa vuoden 2013 tiedoilla??
http://stat.fi/til/vaerak/2012/01/vaerak_2012_01_2013-09-27_tau_007_fi.htmlMinusta joku lähetti tänne linkin noihin 2013 lukuihin jo viikkoja sitten.
- kjhr
1 + 2 kirjoitti:
Minusta joku lähetti tänne linkin noihin 2013 lukuihin jo viikkoja sitten.
- VoimunPäiviäni
Hih Hih... "Päivitetty käyrä"... Hohohoo... Taitaa päivitetty käyrä olla vähän "räsähtänyt"... Hehee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693