Hikipedian artikkeli

16

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan....

      dataa voidaan myöhemmin käyttää tilastotieteellisiin tiedotteisiin, joissa kerrotaan esimerkiksi kiiman lisääntymisestä tietyllä postinumeroalueella, kertoo palvelusta vastaava naantalilainen järjestöaktiivi ja tilauspuuseppä Petri Katiska.

    • Kyllästynyt

      Haha, hillitön! Kiitos linkistä!

    • Olly

      * REPS *

    • FUCKIFUUU

      Jaahas Jori jatkaa demari-Karisman loppaamista, tällä kertaa huumorin varjolla. Voisitteko jo tunnustaa että koko vapaa-ajattelijoiden yhdistys on valjatettu vetämään Petrin vaalivankkureita.

      • Sinä alat kohta ansaita oman hikipedia-artikkelin. Minä varmaan loinkin sivuston jo vuoden alussa tätä ajatellen, ja nyt sitten viimeisen virkkeen maininta Petri Katiskasta on selvää vaalimainontaa!


      • FUCKIFUUU
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinä alat kohta ansaita oman hikipedia-artikkelin. Minä varmaan loinkin sivuston jo vuoden alussa tätä ajatellen, ja nyt sitten viimeisen virkkeen maininta Petri Katiskasta on selvää vaalimainontaa!

        Niinhän tuo on. Nyt yrität sumuttaa lukijoita, että Demari-Karisman vaalityö ei olisi prioriteetti numeroi 1 vapaa-ajattelija yhdistyksen agendalla. Paljonko olette tai aiotte antaa Demari-Karisman vaalityöhön yhdistyksen rahoja?


      • välihuomio
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinä alat kohta ansaita oman hikipedia-artikkelin. Minä varmaan loinkin sivuston jo vuoden alussa tätä ajatellen, ja nyt sitten viimeisen virkkeen maininta Petri Katiskasta on selvää vaalimainontaa!

        Osa ei erota omaa mielikuvitustaan ympäröivästä todellisuudesta. Ajattelun yksioikoisuus, yleissivistyksen heikkous, salaliittoteorioihin uskominen ja itsekritiikin puuttuminen ovat heille myös hyvin ominaisia. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

        Mutta niidenkin kanssa eletään.


      • FUCKIFUUU
        välihuomio kirjoitti:

        Osa ei erota omaa mielikuvitustaan ympäröivästä todellisuudesta. Ajattelun yksioikoisuus, yleissivistyksen heikkous, salaliittoteorioihin uskominen ja itsekritiikin puuttuminen ovat heille myös hyvin ominaisia. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

        Mutta niidenkin kanssa eletään.

        Teit osuvan analyysin itsestäsi mutta miten tuo liittyy tähän keskusteluun?


      • 12 + 12
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Niinhän tuo on. Nyt yrität sumuttaa lukijoita, että Demari-Karisman vaalityö ei olisi prioriteetti numeroi 1 vapaa-ajattelija yhdistyksen agendalla. Paljonko olette tai aiotte antaa Demari-Karisman vaalityöhön yhdistyksen rahoja?

        FUCKIFUU, olet jo vahvasti liittymässä sösselströmmien henkiseen kastiin.

        Ei tuollainen sokea jankkaaminen ketään vakuuta. Saat idean, vakuutut siitä yhtä tautisesti kun uskikset, ja sitten hommas kusee peruuttamattomasti.

        Harkintaa, pliis!


      • 12 + 12
        12 + 12 kirjoitti:

        FUCKIFUU, olet jo vahvasti liittymässä sösselströmmien henkiseen kastiin.

        Ei tuollainen sokea jankkaaminen ketään vakuuta. Saat idean, vakuutut siitä yhtä tautisesti kun uskikset, ja sitten hommas kusee peruuttamattomasti.

        Harkintaa, pliis!

        Hups, en huomannut että FUCKIA oli jo käsitelty.

        Mutta hän vastasikin omalla analyyttisellä tavallaan...


      • FUCKIFUUU
        12 + 12 kirjoitti:

        Hups, en huomannut että FUCKIA oli jo käsitelty.

        Mutta hän vastasikin omalla analyyttisellä tavallaan...

        Faktaa on että Vapaa-ajattelijoita on yritetty viedä kahdesti puoluepolitiikkaan mukaan puheenjohtajan toimesta, ensin Niemelä ja nyt Demari-Karisma.


      • oiei
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Teit osuvan analyysin itsestäsi mutta miten tuo liittyy tähän keskusteluun?

        Voi sua FUCKIFUU, kaikki täällä tietää, kehen tuo teksti oikeasti viittasi, vaikka sä kuinka yrittäisit kääntää sen toisin päin.


      • FUCKIFUUU
        oiei kirjoitti:

        Voi sua FUCKIFUU, kaikki täällä tietää, kehen tuo teksti oikeasti viittasi, vaikka sä kuinka yrittäisit kääntää sen toisin päin.

        Taas kun argumentit loppuivat hyökätään henkilöä kohtaan. No itsepä tiesi valitset. Samalla tulet tunnustaneeksi väitteeni oikeiksi eli sen että Demari-Karisman puoluetyöhön on nyt valjastettu koko yhdistys. Voitteko osoittaa että asian laita on toisin?


      • epäilen....
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Taas kun argumentit loppuivat hyökätään henkilöä kohtaan. No itsepä tiesi valitset. Samalla tulet tunnustaneeksi väitteeni oikeiksi eli sen että Demari-Karisman puoluetyöhön on nyt valjastettu koko yhdistys. Voitteko osoittaa että asian laita on toisin?

        Tuskin kuitenkaan. Ei vaparit ihan yhden miehen vietävissä oleva järjestö kuitenkaan ole (toisinkin kuin jotkin pienemmät). Kyllä jokin jäsenyhdistys viheltäisi pilliin kovaan ääneen, jos noin olisi.


    • dfhd

      Liikaa katkeruutta, katkeruuden innoittamaa tekstiä. Selvästi tosiuskovaisen tekemää. Ihan hyvä idea, mutta toteutus heikko, ei tarpeeksi oivaltaavaa eikä älyllisesti haastavaa. Voisi hioa vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe