Yksinkertainen kysymys, johon ei vain kukaan ole osannut kaikkia tyydyttävästi vastata. Vaikka Raamattu sisältääkin oikean vastauksen ja senkin, miten asiassa lopulta tulee käymään, ei sitä ehkä ole syytä tässä toistaa, koska kaikilla ei ole siihen vastaanotinta.
Monet tietävät asioista paljon perusteellisemmin mutta tuon tässä esiin jotain yleistietoa ko asiasta.
http://personal.inet.fi/koti/esko.tienhaara/israelista/israel palestiinalaiset.htm
KENELLE PALESTIINA KUULUU?
16
124
Vastaukset
- zaporozets
Palestiina kuukuu palestiinalaisille.
- gfgwgwq
Googlasin uteliaisuuttani Kuukuu on ravintola Helsingin museokadulla, missään ei mainittu paleja.
- googlasin saivarin,
gfgwgwq kirjoitti:
Googlasin uteliaisuuttani Kuukuu on ravintola Helsingin museokadulla, missään ei mainittu paleja.
löysin sinut...
- zivojnik
Eurooppa kuuluu eurooppalaisille.
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja Palestiina = Israel
HAH HAH HAAAA!!!!Maa kuuluu Juutalaisille
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Maa kuuluu Juutalaisille
Israelin maa on Juutalaisten ei arabien
- Shum
Palestiinan alue kuuluu tietenkin niille valtioille jotka sen alueella sijaitsevat,niitä ovat Israel,Libanon,osa entisestä Syyriasta,Jordania ja Siinain osalta Egypti. Muita valtioita Palestiinan alueella ei ole,eikä varmasti myöskään tule olemaankaan.
- Madam Terror
Ja palestiinalaisille ensisijaisesti.Israel tieetenkiin tekee kaikeenssa tuhuakseen kokonaista kansa.Israel on varastanut Palestiinalaisille maata ja taloja.Tuhansia palestiinalaisia asuuvat omassa maassa pakolaisina.No TOLERANCE TERRORILLE.
- valehtelijalle
Madam Terror kirjoitti:
Ja palestiinalaisille ensisijaisesti.Israel tieetenkiin tekee kaikeenssa tuhuakseen kokonaista kansa.Israel on varastanut Palestiinalaisille maata ja taloja.Tuhansia palestiinalaisia asuuvat omassa maassa pakolaisina.No TOLERANCE TERRORILLE.
Juu,toki. Juutalaiset ovat nimenomaan ainoita olemassa olevia alkuperäisiä palestiinalaisia ja Israel on omalla paikallaan ja omalla maallaan. Hyvä niin. Arabikansoilla on siellä Palestiinan alueella sitten omat valtionsa,mutta Israel on alueen ainoa demokratia ja oikeusvaltio. Arabit eivät ole onnistuneet siellä sellaista luomaan,jos nyt sitten ovat olleet sellaisen luomisesta kiinnostuneitakaan.
On muuten täysin turhaa yrittää dissata Israelia ja sen kansaa,se nimittäin ei asia-argumentein onnistu,vaan siihen tarvitaan valheita,juuri sellaisia kuin tuossa edellä esititkin. Ne joutuvat kuitenkin aina lopulta häpeään ja paljastuvat valheiksi.Niin tulee käymään sinunkin esittämillesi valheille. Katso niin näet. - Zbignev Brezovski
valehtelijalle kirjoitti:
Juu,toki. Juutalaiset ovat nimenomaan ainoita olemassa olevia alkuperäisiä palestiinalaisia ja Israel on omalla paikallaan ja omalla maallaan. Hyvä niin. Arabikansoilla on siellä Palestiinan alueella sitten omat valtionsa,mutta Israel on alueen ainoa demokratia ja oikeusvaltio. Arabit eivät ole onnistuneet siellä sellaista luomaan,jos nyt sitten ovat olleet sellaisen luomisesta kiinnostuneitakaan.
On muuten täysin turhaa yrittää dissata Israelia ja sen kansaa,se nimittäin ei asia-argumentein onnistu,vaan siihen tarvitaan valheita,juuri sellaisia kuin tuossa edellä esititkin. Ne joutuvat kuitenkin aina lopulta häpeään ja paljastuvat valheiksi.Niin tulee käymään sinunkin esittämillesi valheille. Katso niin näet....ja kuiteenkin....Palestiina kuuluu palestiinalaisille.Juutalaiset ovat epätoivottuja koska ovat perustaneet valtionsa vakivalan keinoin.Ja edeleen harrastavat terroria.Apartheid valtiolle ainoa mahdollisuus on tuhota itseä.
- selvä se on
valehtelijalle kirjoitti:
Juu,toki. Juutalaiset ovat nimenomaan ainoita olemassa olevia alkuperäisiä palestiinalaisia ja Israel on omalla paikallaan ja omalla maallaan. Hyvä niin. Arabikansoilla on siellä Palestiinan alueella sitten omat valtionsa,mutta Israel on alueen ainoa demokratia ja oikeusvaltio. Arabit eivät ole onnistuneet siellä sellaista luomaan,jos nyt sitten ovat olleet sellaisen luomisesta kiinnostuneitakaan.
On muuten täysin turhaa yrittää dissata Israelia ja sen kansaa,se nimittäin ei asia-argumentein onnistu,vaan siihen tarvitaan valheita,juuri sellaisia kuin tuossa edellä esititkin. Ne joutuvat kuitenkin aina lopulta häpeään ja paljastuvat valheiksi.Niin tulee käymään sinunkin esittämillesi valheille. Katso niin näet.Israel ei ole demokratia.
- 13+10
Ihminen ei omista maata, maa omistaa ihmisen.
Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet jälleen tuleva. - 14+20
Maasta sinä olet tullut....
Lause on osuva myös siinä mielessä, että juutalaiset tulivat Israelin maasta ja maaksi Israel he olivat jälleen tuleva.
Ehkä se tarkoittaakin sitä, tai molempia. - palestiinan alue
Siellä on mun laskujen mukaan neljä maata,kai se niille kuuluu niinkun eurooppakin niille maille joita siellä on.
- KTS (Ei kirj.)
Sanamies
26.1.2005 11:09
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 16:17
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
29.12.2004 20:11
Oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee ja pian.
Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?
Sanamies
5.3.2005 21:29
Kirjoita oikealla nimellä
tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 19:54
oikialla nimellä arska tai veri lirisee
Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?
Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).
Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille
Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.
Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.
Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.
Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee
Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
