ISIS ohjeet järkyttävät.

Fuck islam

30

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck jude

      ei poikkea juutalaisnationalistien menoista...

      • Fuck islam

        Hahah vaa väitteesi on absurdi, sinä mielenvikainen pro terroristi


      • Ja irania idollimaana pitävä kts hyväksyy tietenkin isisin opit


    • Isis ei ole Islam

      Ei Isiksellä ole mitään tekemistä Islamin kanssa.
      Isiksen suunta näkyy olevan satojen vuosien takaiseen aikaan joka on tuttua myös juutalaisuudessa ja myöhemmin kristinuskossa.
      Aabrahamkin nai vaimonsa orjaa. Eikös Aabraham ollut juutalinen?
      Samoin tyttäret juottivat isänsä humalaan ja tulivat hänestä raskaaksi.
      Islamilla ja juutalaisuudella on samanlainen historia.
      Sekä Islam että juutalaisuus on kehittynyt hurjasti noista asioista.
      Nyky-Muslimit eivät tunnusta Isistä. Koittakaa nyt ymmärtää täma ero.

      • Al Zayed

        Puolet oikein,juutalaisuus on kehittynyt,islam ei (monet yksittäiset muslimit kylläkin,mutta he ovat vähemmistö ja lisäksi oman henkensä kaupalla).

        Juutalaiset eivät katko kurkkuja ja päitä,tai ruoski torilla raiskattuja naisia,toisinajattelijoita,homoseksuaaleja jne jne jne. Muslimit tekevät niin.

        Pientä rajaa disinformaatioasteeseesi,sukran......!


      • Isis ei ole Islam
        Al Zayed kirjoitti:

        Puolet oikein,juutalaisuus on kehittynyt,islam ei (monet yksittäiset muslimit kylläkin,mutta he ovat vähemmistö ja lisäksi oman henkensä kaupalla).

        Juutalaiset eivät katko kurkkuja ja päitä,tai ruoski torilla raiskattuja naisia,toisinajattelijoita,homoseksuaaleja jne jne jne. Muslimit tekevät niin.

        Pientä rajaa disinformaatioasteeseesi,sukran......!

        Muslimeja on sentään yli miljardi. Suurin osa on ihan normaaleja taviksia.
        Juutalaisista on turha puhua mitään. Tekonsa ja harjoittamansa politiikka puhuu puolestaan. Sen verran vain etten voi hyväksyä apartheidia ja vähemmistön alistamista missään kansoissa. Toivomme silti että juutalaisetkin kehittyisivät tästä ihmisinä ja kansana. Ovathan he paljon jo kehittyneetkin. Jossain vaiheessa vain tuli taantumus, kaiketi hologaust oli se tekijä. Vaan se ei käy enään tekosyystä heidän itsensäkään mielestä.


      • islamistille
        Isis ei ole Islam kirjoitti:

        Muslimeja on sentään yli miljardi. Suurin osa on ihan normaaleja taviksia.
        Juutalaisista on turha puhua mitään. Tekonsa ja harjoittamansa politiikka puhuu puolestaan. Sen verran vain etten voi hyväksyä apartheidia ja vähemmistön alistamista missään kansoissa. Toivomme silti että juutalaisetkin kehittyisivät tästä ihmisinä ja kansana. Ovathan he paljon jo kehittyneetkin. Jossain vaiheessa vain tuli taantumus, kaiketi hologaust oli se tekijä. Vaan se ei käy enään tekosyystä heidän itsensäkään mielestä.

        Olet kieltämättä oman valhemaailmasi asiantuntija ja samalla sen vallassa. Oikeastaan sinua voisi sääliä,mutta et ole sen a) tarpeessa ja b) arvoinen.

        Jatkahan sitten vain jihadiasi. x/


    • mogadishu

      Sinun pitäisi kirjoittaa "Fuck" palstalla.Jos kirjoita vaikapas 100 X sana fuck olen varma että olosi helpottuu.
      Haiset paskalle,hyi.

      • allahu akbar

        Isis toteuttaa kirjaimellisesti mohammedin ja koraanin ohjeita.


      • mogadishu
        allahu akbar kirjoitti:

        Isis toteuttaa kirjaimellisesti mohammedin ja koraanin ohjeita.

        Ei ole totta.


      • ällähy akbar
        mogadishu kirjoitti:

        Ei ole totta.

        Muhammad oli eräässä vaiheessa rosvopäällikkö,hyökkäys juutalaiskylään lähteistä riipuen 600 -900 menetti päänsä.


      • Totuus esille
        mogadishu kirjoitti:

        Ei ole totta.

        Mohammed = rikollinen ja porsas.

        Islam = Valhe ja vihan ideologia.

        Näin on.


      • koetappas miettiä
        Totuus esille kirjoitti:

        Mohammed = rikollinen ja porsas.

        Islam = Valhe ja vihan ideologia.

        Näin on.

        mikä se oikeasti pelottaa,
        kun pitää noin kovasti vihata...


      • Fuck islam
        allahu akbar kirjoitti:

        Isis toteuttaa kirjaimellisesti mohammedin ja koraanin ohjeita.

        Juuri noin isis is islam, islam is isis


      • Jani.
        koetappas miettiä kirjoitti:

        mikä se oikeasti pelottaa,
        kun pitää noin kovasti vihata...

        On ihan järkevää pelätä sakkia joka uskomuksissaan uskoo että muut on murhattava


      • Totuus esille
        koetappas miettiä kirjoitti:

        mikä se oikeasti pelottaa,
        kun pitää noin kovasti vihata...

        Totuus ei ole vihaa,vaan asia joka pitää paikkansa. Totuus ei ole myöskään pelottavaa,sen kieltäminen sen sijaan kylläkin.

        Siksi totuus islamista on tuotava esiin. En pelkää islamia,se on kuollut valhe ja terroriin perustuva valtapoliittinen järjestelmä. Toki varon sitä edustavia kurkunkatkojia ja taistelen heitä vastaan.

        En pelkää sinua tai edustamaasi "rauhanuskontoa",älä ole huolissasi. :)


    • KTS (Ei kirj.)

      Arto, jonka ohjenuorana on breiviikiläisen toiminnan laajentaminen ja edesauttaminen on ihan hiljaa ja turpa rullalla.

      • Fuck islam

        No ainakin breivik poisti muutaman sosdem joka hyväili islamia eli norja on tulevaisuudessa parempi maa


    • 12+5

      Isis on risti. Silmukkaristi. Isiksen retki on ristiretki.

      • mogadishu

        Isis on USA ja Israelin perustama järjestö.


      • Totuus esille
        mogadishu kirjoitti:

        Isis on USA ja Israelin perustama järjestö.

        Ota pää pois omasta rektaalistasi niin ehdit vielä aitiopaikoille näkemään omien argumenttiesi alasampumisen.

        Joka propagoi islamia,propagoi valhetta ja loputonta vihaa sekä väärämielisyyttä.

        Näin on.


      • koetappas miettiä
        Totuus esille kirjoitti:

        Ota pää pois omasta rektaalistasi niin ehdit vielä aitiopaikoille näkemään omien argumenttiesi alasampumisen.

        Joka propagoi islamia,propagoi valhetta ja loputonta vihaa sekä väärämielisyyttä.

        Näin on.

        mikä se oikeasti pelottaa,
        kun pitää noin kovasti vihata...


      • Näin on
        koetappas miettiä kirjoitti:

        mikä se oikeasti pelottaa,
        kun pitää noin kovasti vihata...

        Koetappas ´miettiä ja kehitellä oikea vastine kommenttiin josta et ilmeisesti pidä,äläkä toistele samaa lausetta.

        Ihmisen tulee vihata valhetta ja pahuutta sekä taistella niitä vastaan. Islam on valhe ja puhdasta pahuutta.

        Ei asia siitä muuksi muutu.


    • 8+12

      Isis (/ˈɪsɪs/; muinaiskreikka: Ἶσις; alkuperäinen egyptiläinen ääntämys todennäköisemmin "Aset" tai "Iset") on Egyptin polyteistisen jumalakaartin äitijumalatar.

      Häntä palvottiin ensiksi muinaisen Egyptin uskonnossa ja myöhemmin hänen palvontansa laajeni läpi koko Rooman valtakunnan ja suuren kreikkalais-roomalaisen maailman.

      Monet pakanat palvovat Isistä tänäkin päivänä eri uskonnollisissa yhteyksissä, mukaanlukien tietyt pakanalliset uskontokunnat, nykypäivän jumalatarliike ja uskonnolliset organisaatiot kuten the Fellowship of Isis.

    • 8+12
    • KTS (Ei kirj.)

      Islamilaiset ne eniten uhraavat Isiksen nujertamiseksi.

      Mitä tekkee sammaan aikaan netin turhislössi Suomessa?

      Levittää persettään sohvalla ja kiljuu.

      • aaroninparta

        Valkoisen talon kaappimuslimi ,aloitti pommitukset kun jenkki toimittajan kaula katkaistiin.Muslimit ei isistä pysty,tai halua pysäyttää.


      • KTS (Ei kirj.)
        aaroninparta kirjoitti:

        Valkoisen talon kaappimuslimi ,aloitti pommitukset kun jenkki toimittajan kaula katkaistiin.Muslimit ei isistä pysty,tai halua pysäyttää.

        Obama ei aloittanut vaan Iran ehti ensin.

        Päivitä tietos luuseri.


    • mitäodotetaanrajatkiinni

      Miten selitämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme ? Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha. Lapsemme tulevat syyttämään aikanaan sukupolveamme. Suomi on pilattu. Vuosi 2015 jää historiaan.

      Suomi antoi luvan ja antoi kutsun kaikkeen maailmaan ....

    • varoittakaa

      Islamin hedelmä on Hamas, taleban, plo,bokohara, ISIS, alkaida jne. Koraanin eksytystä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe