Miten on moosess/jyri??

Hiljaisuus tiedossa

Jos Jumala päättäisi ilmoittaa poikansa Jeesuksen toisesta tulemisesta. Millaisena näet oman mahdollisuutesi että Jumala valitsisi sinut sanansaattajakseen. Odotan myös Jaacobin, Miikanaahumin, Fiksun kreationistin ja ja t.torpan vastaavan.

24

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moosess

Minähän tässä olen koko ajan jo ollut sanansaattajana kuten nuo muutkin joten ihan oli turha kysymys.

• aloittaja1

Hatunnosto Mooseskselle vastauksesta joka oli juuri sellainen kuin odotinkin. Kävikö mielessäsi että voisi olla olemassa pienehkö uskottavuusongelma. Kuvittelemasi Jumala on varmasti hyvin suurpiirteinen suurten linjauksien entiteetti. Jaakop, Miikanaahum ja muut näyttävät valitsevan vaikenemisen.

• hiljaa saa olla

"Millaisena näet oman mahdollisuutesi..."

Aloittajan kannattaisi ymmärtää että tämä ei ole henkilökohtaista palsta vaan Kreationismipalsta jossa keskustellaan Kreationismista.

Tiedän että tämä on liikaa pyydetty.

• aloittaja1

"Aloittajan kannattaisi ymmärtää että tämä ei ole henkilökohtaista palsta vaan Kreationismipalsta jossa keskustellaan Kreationismista."

Vedä käteen! Tähän päivään mennessä ei tällä palstalla ole vielä käyty ensimmäistäkään keskustelua luomisesta. Palstan voisi lopettaa tai siirtää tuonne ajanviete ja harrastukset osastolle. Miten luomisesta voi ylipäätään syntyä mitään keskustelua kun ei ole ensimmäistäkään todistetta luomisesta sen enempää kuin luojastakaan.

Sen sijaan täällä yks ja toinen hörhö kyseenalaistaa, valehtelee ja vääristelee evoluutiota, esittää omia huom. henkilökohtaisia uskomuksiaan ja inttää verissäpäin omien hörhö-näkemystensä puolesta. Vittu mitä sakkia!

• uweygfg
        aloittaja1 kirjoitti:

"Aloittajan kannattaisi ymmärtää että tämä ei ole henkilökohtaista palsta vaan Kreationismipalsta jossa keskustellaan Kreationismista."

Vedä käteen! Tähän päivään mennessä ei tällä palstalla ole vielä käyty ensimmäistäkään keskustelua luomisesta. Palstan voisi lopettaa tai siirtää tuonne ajanviete ja harrastukset osastolle. Miten luomisesta voi ylipäätään syntyä mitään keskustelua kun ei ole ensimmäistäkään todistetta luomisesta sen enempää kuin luojastakaan.

Sen sijaan täällä yks ja toinen hörhö kyseenalaistaa, valehtelee ja vääristelee evoluutiota, esittää omia huom. henkilökohtaisia uskomuksiaan ja inttää verissäpäin omien hörhö-näkemystensä puolesta. Vittu mitä sakkia!

Koko maailma on todiste Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä, voiko enää enempää todisteita olla.
        Evoluutiosta ei ole yhden yhtäkään.

Täällä yks ja toinen evokkihörhö kyseenalaistaa, valehtelee ja vääristelee totuutta, esittää omia huom. henkilökohtaisia uskomuksiaan ja inttää verissäpäin omien hörhö-näkemystensä puolesta. wittu mitä sakkia!

• aloittaja1
        uweygfg kirjoitti:

Koko maailma on todiste Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä, voiko enää enempää todisteita olla.
        Evoluutiosta ei ole yhden yhtäkään.

Täällä yks ja toinen evokkihörhö kyseenalaistaa, valehtelee ja vääristelee totuutta, esittää omia huom. henkilökohtaisia uskomuksiaan ja inttää verissäpäin omien hörhö-näkemystensä puolesta. wittu mitä sakkia!

"Koko maailma on todiste Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä, voiko enää enempää todisteita olla.
        Evoluutiosta ei ole yhden yhtäkään."

Maailmako vain on todiste Jumalasta? Eikö aurinkokunta, galaksit ja universumi kuulukaan Jumalan Luomistyön todisteisiin? Entä pimeä aine ja pimeä energia?

Ehkä voit kertoa missä tuo luoja-Jumalasi lymyää vai onko nyt kuitenkin taas vain tyydyttävä spekulaatioon ja luomistyö vesittyy evoluutioksi niinkuin aina ennenkin?

• uweygfg
        aloittaja1 kirjoitti:

"Koko maailma on todiste Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä, voiko enää enempää todisteita olla.

Maailmako vain on todiste Jumalasta? Eikö aurinkokunta, galaksit ja universumi kuulukaan Jumalan Luomistyön todisteisiin? Entä pimeä aine ja pimeä energia?

Ehkä voit kertoa missä tuo luoja-Jumalasi lymyää vai onko nyt kuitenkin taas vain tyydyttävä spekulaatioon ja luomistyö vesittyy evoluutioksi niinkuin aina ennenkin?

Koko maailmaan kuuluu koko maailma ja kaikki mitä siinä on, mene takaisin kouluun vielä oppimaan luetun ymmärtämistä.

• aloittaja1
        uweygfg kirjoitti:

Koko maailmaan kuuluu koko maailma ja kaikki mitä siinä on, mene takaisin kouluun vielä oppimaan luetun ymmärtämistä.

"mene takaisin kouluun vielä oppimaan luetun ymmärtämistä."

Sinulle en suosittele edes kouluun menemistä. Jatka valitsemallasi tiellä ja yritä nähdä itsesi osana taikaukon suunnitelmaa

• geosentristi
        aloittaja1 kirjoitti:

"Maailmako vain on todiste Jumalasta?"

Tietysti on. Miksi ei olisi?

https://www.youtube.com/watch?v=8ohuG3Vj_48

"Eikö aurinkokunta, galaksit ja universumi kuulukaan Jumalan Luomistyön todisteisiin?"

Miksi eivät kuuluisi? Kaikkihan nämä taivaankappaleet kiertävät maapalloa, ja ovat siten mainio todiste luomisesta ja Jumalan luomisjärjestyksestä. Ensin luotiin maapallo, sitten vasta tähdet ja kuu ja aurinko ihmiskuntaa kiertämään. Kaikki on luotu meitä varten, eikös olekkin ihunaa?

"Ehkä voit kertoa missä tuo luoja-Jumalasi lymyää"

Esittämäsi argumentti, jonka mukaan Jumalan pitäisi fyysisesti ilmestyä ihmiselle jotta hänet voitaisiin todeta olemassaolevaksi, ei ole tieteellinen vaan uskonnollinen argumentti. Jos haluat uskonnollisista asioista keskustella, niin sen voit tehdä vaikka evoluutiopalstallasi - kunhan et enää tarhaa kallisarvoisen palstamme mainetta tietämättömyydelläsi, jookos?

• geosentristi kirjoitti:

"Eikö aurinkokunta, galaksit ja universumi kuulukaan Jumalan Luomistyön todisteisiin?"

Miksi eivät kuuluisi? Kaikkihan nämä taivaankappaleet kiertävät maapalloa, ja ovat siten mainio todiste luomisesta ja Jumalan luomisjärjestyksestä. Ensin luotiin maapallo, sitten vasta tähdet ja kuu ja aurinko ihmiskuntaa kiertämään. Kaikki on luotu meitä varten, eikös olekkin ihunaa?

Esittämäsi argumentti, jonka mukaan Jumalan pitäisi fyysisesti ilmestyä ihmiselle jotta hänet voitaisiin todeta olemassaolevaksi, ei ole tieteellinen vaan uskonnollinen argumentti. Jos haluat uskonnollisista asioista keskustella, niin sen voit tehdä vaikka evoluutiopalstallasi - kunhan et enää tarhaa kallisarvoisen palstamme mainetta tietämättömyydelläsi, jookos?

Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Joh:
        12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        12:45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
        12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
        12:49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
        12:50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."

• aloittaja1
        geosentristi kirjoitti:

Tulepas nyt Geosentteri pois sieltä sontatunkiota kiertämästä.

"Kaikkihan nämä taivaankappaleet kiertävät maapalloa, ja ovat siten mainio todiste luomisesta ja Jumalan luomisjärjestyksestä. Ensin luotiin maapallo, sitten vasta tähdet ja kuu ja aurinko ihmiskuntaa kiertämään."

" Esittämäsi argumentti, jonka mukaan Jumalan pitäisi fyysisesti ilmestyä ihmiselle jotta hänet voitaisiin todeta olemassaolevaksi, ei ole tieteellinen vaan uskonnollinen argumentti."

Jessus soikoon. Nämä aivopierut eivät ole tästä maailmasta..Onkohan hoitotäti antanut sinulle vahingossa tupla doseen nappeja.

• Fiksu kreationisti
        aloittaja1 kirjoitti:

Tulepas nyt Geosentteri pois sieltä sontatunkiota kiertämästä.

"Kaikkihan nämä taivaankappaleet kiertävät maapalloa, ja ovat siten mainio todiste luomisesta ja Jumalan luomisjärjestyksestä. Ensin luotiin maapallo, sitten vasta tähdet ja kuu ja aurinko ihmiskuntaa kiertämään."

" Esittämäsi argumentti, jonka mukaan Jumalan pitäisi fyysisesti ilmestyä ihmiselle jotta hänet voitaisiin todeta olemassaolevaksi, ei ole tieteellinen vaan uskonnollinen argumentti."

Jessus soikoon. Nämä aivopierut eivät ole tästä maailmasta..Onkohan hoitotäti antanut sinulle vahingossa tupla doseen nappeja.

"Tulepas nyt Geosentteri pois sieltä sontatunkiota kiertämästä."

Pyydän anteeksi aivosontani levittämistä.

"Nämä aivopierut eivät ole tästä maailmasta..Onkohan hoitotäti antanut sinulle vahingossa tupla doseen nappeja."

Ovat ne siinä mielessä tästä maailmasta, koska ne ovat päästäni. Voit syyttää lahkosetääni. Hän on antanut minulle kaikenlaista.

• geosentristi kirjoitti:

Mainio sepis-parodia! Kiitos.

• yurki1000js kirjoitti:

Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Joh:
        12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        12:45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
        12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
        12:49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
        12:50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."

>Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Lainauksestasi ei voi kolmiyhteyttä mitenkään päätellä. Jyrbäkään ei siihen usko, kuten eivät jehovat muutenkaan.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Lainauksestasi ei voi kolmiyhteyttä mitenkään päätellä. Jyrbäkään ei siihen usko, kuten eivät jehovat muutenkaan.

Repe. Saat luvan ojentaa minua Raamatulla.

• yurki1000js kirjoitti:

Repe. Saat luvan ojentaa minua Raamatulla.

Poika toteutti isänsä tahdon. Pyhä Henki kirkastaa Kristusta. Kolme persoonaa. Isä, Poika ja PH. Simbeliä:)

• Järki ja logiikka

Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde. Teknologiaa ei olisi, ellei Ihminen olisi syönyt tiedonpuun hedelmää.

• Jyrki,
        Koska te kreationistit keksitte kristillisen meteorologian? Nykyäänhän sääennustukset perustuvat oikeaan tieteeseen. Olisi hulvattoman hauskaa, kun meteorologit laatisivat sääennustukset Raamattuun perustuen. Raamattuhan ei puhu mitään korkea- ja matalapaineista, myrskyistä kylläkin.
        Sinä Jyrki voisit värävätä tuolta profetia-palstalla muutaman profeetan värkkäämään raamatullisia sääennusteita.

• Fiksu kreationisti
        netpunk kirjoitti:

Jyrki,
        Koska te kreationistit keksitte kristillisen meteorologian? Nykyäänhän sääennustukset perustuvat oikeaan tieteeseen. Olisi hulvattoman hauskaa, kun meteorologit laatisivat sääennustukset Raamattuun perustuen. Raamattuhan ei puhu mitään korkea- ja matalapaineista, myrskyistä kylläkin.
        Sinä Jyrki voisit värävätä tuolta profetia-palstalla muutaman profeetan värkkäämään raamatullisia sääennusteita.

Hakkaat olkiukkoa. Raamatussa ei ole kuin muutama sään ennustukseen liittyvä profetia, eivätkä kreationistit käytä sitä jokapäiväsen sään ennustamiseen. Lisäksi esittämäsi argumentti ei liity asiaan mitenkään, profetioiden käsittely ei kuulu kreationismi vaan profetiat palstalle.

• Fiksu kreationisti
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

Hakkaat olkiukkoa. Raamatussa ei ole kuin muutama sään ennustukseen liittyvä profetia, eivätkä kreationistit käytä sitä jokapäiväsen sään ennustamiseen. Lisäksi esittämäsi argumentti ei liity asiaan mitenkään, profetioiden käsittely ei kuulu kreationismi vaan profetiat palstalle.

Hakkaat olkiukkoa. Raamatussa ei ole kuin pelkkiä keksittyjä tarinoita, eivätkä kreationistit voi käyttää sitä millään tavoin luomisen todistamiseen. Lisäksi esittämäsi argumentti ei liity asiaan mitenkään, tieteellisten asioiden käsittely ei kuulu kreationismiin vaan pelkästään uskonasiat. Tieteellisiä asioita käsitellään muualla kuin täällä uskomukset ja uskonnot teeman alla.

• aloittaja1
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

Sinä Möttöskäähkä voisit lukea sää-profetioita TV7:lla puolen tunnin intervallein Leisolan ja Reinikaisen huolehtiessa viihde-osuuksista. Aivan hulvaton idea netpunktilta...aaahhahhaa

• Fiksu kreationisti kirjoitti:

Hakkaat olkiukkoa. Raamatussa ei ole kuin pelkkiä keksittyjä tarinoita, eivätkä kreationistit voi käyttää sitä millään tavoin luomisen todistamiseen. Lisäksi esittämäsi argumentti ei liity asiaan mitenkään, tieteellisten asioiden käsittely ei kuulu kreationismiin vaan pelkästään uskonasiat. Tieteellisiä asioita käsitellään muualla kuin täällä uskomukset ja uskonnot teeman alla.

Muistutus. Olemattomuus ei luo. Luoja luo. Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde. Rehellinen tiedemies: "Tiedän, ettei evoluutiota ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Henkimaailman juttu.

• yurki1000js kirjoitti:

Muistutus. Olemattomuus ei luo. Luoja luo. Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde. Rehellinen tiedemies: "Tiedän, ettei evoluutiota ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Henkimaailman juttu.

Jyrki, kerropa taas kerran miten ei-materiaalinen henkiolento survaisi sen ensimmäisen alkeihiukkasen ei-mistään (olemattomuudesta). Mikä oli mekanismi?

• netpunk kirjoitti:

Jyrki, kerropa taas kerran miten ei-materiaalinen henkiolento survaisi sen ensimmäisen alkeihiukkasen ei-mistään (olemattomuudesta). Mikä oli mekanismi?

Nettimies. En tiedä. En ole Luoja. Mutta kerro sinä miten tullaan Herraan luottavaksi ihmiseksi.

Raamatun mukaan Jumala on. Joten olemattomuutta ei ole koskaan ollut. Isäjumala loi Poikajumalan kautta. Ilman Poikaa ei olisi universumia. Isä loi Sanallaan eli Pojallaan. Raamattu on Kristuksen sana. Siksi se elävöittää eli antaa Kristuksen uskon.

Johanneksen evankeliumi:
        1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
        1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
        1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.

> Universe (eng, latina), universumi eli maailmankaikkeus. Latinaksi uni = "yksi", verse = "puhuttu lause" -> Maailmankaikkeus = yksi puhuttu lause. 1 Moos 1 Jumala sanoi ... ja tapahtui niin" <
        http://koti.mbnet.fi/jrambon/Raamatunmaailmankuva.php

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10188
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      73
      5139
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4862
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3872
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3743
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3598
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3199
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2814
    Aihe