Luotsia tarvitaan

Päiväjärjestykseen

hillitsemään ja estämään rääväsuita ja kyselyikäisiä nuoria meidän ikäpalstallamme.

33

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi paljastit itsesi kyselijäksi?

H.

• En ole huomannut?

• Miksi? Meidän ikäisillä on myös tätä nuorisoa, jopa siitäkin nuorempia?

Eikö meidän nuorisossa ole tulevaisuus ja jos he jotain haluavat tietää, niin miksi emme vastaisi?

Kysymykset voivat olla "rääväsuisia", mutta meidänhän pitäisi tietää, kuinka nuorisoa valistetaan ja asiallisesti vastataan?

Vaan, mitäpä näistä "lampaan päistä", kun täälläkin ikä ryhmässämme on jopa "kunnia", kuinka saa toisen mielipiteen tuhottua?

• Viatonsivullinen

Vanhempien, mukaanluettuna isovanhemmat, kuuluu vastata lasten kysymyksiin. Naapureilla eikä tuntemattomilla ole siihen oikeutta eikä velvollisuutta. Me vanhat kun emme kuitenkaan tiedä mitään.

• vakiasukas

Luotsia tosiaan tarvitaan.

• MIKSI-oi-MIKSI

MIKSI?

• jovaiko
        MIKSI-oi-MIKSI kirjoitti:

MIKSI?

Palsta on OK, mutta täällä syntyy etupäässä lapsellisia keskusteluja, miksi.
        Keskustelut olisi oltava asiallisia ilman rääväsuita ilkkuiluineen, meidän ikäisten luulisi osaavan käyttäytyä, luulisi.

• niinpätosiaan

Ainahan voi jättää rääväsuisten kirjoitukset lukematta. On tainnut osa tulla lapseksi jälleen, silloinhan kiinnosti jalkojen välissä olevat kellukkeet, ainakin poikalapsia.

Hmm... eikö liene enää muuta tekemistä kuin räplätä, muistella ja ihmetellä joutessaan jalkojenväliä että mikähän tarkoitus lienee noillakin ollut.

• Muistan elävästi 6-v poikani kamppailut yksisilmäisen tulehdusten kanssa, ja se riemu kun sai esinahan vedetty taakse ja uusi ruumiinosa löytyi! "Äiti!! Kato mikä mullon!" Ei ollut Kolumbuskaan taatusti yhtä onnessaan kuin Ameriikkaan törmäsi. Juoksi ympäriinsä ja näytti, tarhassakin. Taisi tarhatätejä vähän pyörryttää sinä päivänä, puhutteluun jouduin ainakin.
        Palstallakin on kloppeja ja tarhatätejä. Ja kaikkea siltä väliltä.

• korppis1

Joku on jo lopettanut joku ei tunne palstaa entiseksi. En minäkään. Tuntemani nuoret eivät arvosta foorumia. Tänne kirjoittavat elämästä syrjäytyneet nuoret.

• Niin kuin sie ja mie, niinkö :)))

• Korppis1
        hmp.f kirjoitti:

Niin kuin sie ja mie, niinkö :)))

Osasin taas osottaa tällaista vastausta, hyvä minä. Minä kirjoitin nuorista ja koska en kuulu kohderyhmään nuoret uskallan kirjoittaa tuon totuuden. Itse olen eläkkeellä, vapauteni ansainnut. Tosin tänäänkin siivosin paikat, kävin työkeikalla ja mökkiremppaporukan juttusilla, joten en ihan istu perse penkissä.

• eimeeläpi
        Korppis1 kirjoitti:

Osasin taas osottaa tällaista vastausta, hyvä minä. Minä kirjoitin nuorista ja koska en kuulu kohderyhmään nuoret uskallan kirjoittaa tuon totuuden. Itse olen eläkkeellä, vapauteni ansainnut. Tosin tänäänkin siivosin paikat, kävin työkeikalla ja mökkiremppaporukan juttusilla, joten en ihan istu perse penkissä.

Herranjumala että olet huumorintajuton ja yksinkertainen, taas se tuli esiin.

• Korppis1
        eimeeläpi kirjoitti:

Herranjumala että olet huumorintajuton ja yksinkertainen, taas se tuli esiin.

Herranjumala mkä tosikko ; ( ja tyhmä kuin saapas, vastauskin sellainen jota osasin sinulta odottaa. ; ))

• eimeeläpi
        Korppis1 kirjoitti:

Herranjumala mkä tosikko ; ( ja tyhmä kuin saapas, vastauskin sellainen jota osasin sinulta odottaa. ; ))

En oo ikuna sinusta pitäny.

• eimeeläpi kirjoitti:

En oo ikuna sinusta pitäny.

En minäkään sinusta, mutta yritän sietää.

• eimeeläpi
        korpikirjailija kirjoitti:

En minäkään sinusta, mutta yritän sietää.

Et tunne mua vaan mä tunnen sut ja vaikee on ees sietää

• eimeeläpi kirjoitti:

Minä en tunne sinua ja sinunkin minä tuntemukseni taitaa jäädä ulkonäköön tai kirjoitustyyliin, mutta mikäpä hänessä.

• kaikentietävä

Näin kerran korpin kajaanin torilla soppajonossa.

• kaikentietävä kirjoitti:

Näin kerran korpin kajaanin torilla soppajonossa.

Niinkö? Silloin se en ollut minä ; ))

• eimeeläpi kirjoitti:

Voi himputti, nyt mun pitäisi varmaan laittaa kone kiinni. Sanon nyt kuitenkin.
        Tuoko on sun kunnniakas tekosi? "Et tunne mua vaan mä tunnen sut". Kyllä jokainen kirjoittaja pystyy tuohon samaan, laukomaan ilkeyksiä tuntemattomana, mutta me tee sitä, koska toisilla on jotain mitä sulla ei ole - munaa!
        Eikä tässä ole kysymys siitä ettei Korppis pystyisi puolustamaan itsensä, ihan varmaan pystyy. Tuo kommentti vaan on niin ärsyttävä! Kymmenen vuoden ärsyyntyminen näihin "et tunne mua vaan mä tunnen sut". Voi helvetti. Ei mikään palsta-uudistuskaan tyhjennä palstoja yhtä hyvin kun ihmiset jotka käyttäytyy tuolla tavalla.
        Mä meen nyt pilaamasta bittiavaruutta täältä.

• hmp.f kirjoitti:

Voi himputti, nyt mun pitäisi varmaan laittaa kone kiinni. Sanon nyt kuitenkin.
        Tuoko on sun kunnniakas tekosi? "Et tunne mua vaan mä tunnen sut". Kyllä jokainen kirjoittaja pystyy tuohon samaan, laukomaan ilkeyksiä tuntemattomana, mutta me tee sitä, koska toisilla on jotain mitä sulla ei ole - munaa!
        Eikä tässä ole kysymys siitä ettei Korppis pystyisi puolustamaan itsensä, ihan varmaan pystyy. Tuo kommentti vaan on niin ärsyttävä! Kymmenen vuoden ärsyyntyminen näihin "et tunne mua vaan mä tunnen sut". Voi helvetti. Ei mikään palsta-uudistuskaan tyhjennä palstoja yhtä hyvin kun ihmiset jotka käyttäytyy tuolla tavalla.
        Mä meen nyt pilaamasta bittiavaruutta täältä.

Lauantaita hmp.f@

eimeeläpi@ on tää persläpi, joka kiilaa iholleni. Kuhan ei olisi HÄN.

Meni ja nosti ylös korppiketjun.

• eisitten

Aiheet ei innosta kirjoitteluun

• Aihe on vapaa. Tee niinkuin me muutkin: jos ei sivulta löydy kiinnostavaa otsikkoa niin tehdään oma aloitus.

• eisitten
        Paloma.se.co kirjoitti:

Aihe on vapaa. Tee niinkuin me muutkin: jos ei sivulta löydy kiinnostavaa otsikkoa niin tehdään oma aloitus.

He itseään kiinnostavia kyllä en usko muita kiinnostavan, tosin teen kyllä aloituksia kun kerkiän miettimään.

• kuuskymppinen

Seksiä , seksiä, liika on liikaa ja linkityksiä.

• pahkasika

Lisää valvontaa, lisää byrokratiaa, lisää salakuuntelua, lisää sensuuria. lisää alistamista...............

Vapaus on paha, demokratia on paha, itsenäisyys on paha, omien aivojen käyttö paha..................

• Luotsit palaavat paikalle, kunhan saavat meille kuuluvat työkalut kuntoon.
      Tällaiset keskustelut kannattaa kirjoittaa suoraan omalle palstalle eli
      http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24.
      Kannattaa muutenkin lukea kyseistä palstaa, koska siellä tiedotetaan nykyjään mitä uudistuksia on tehty ja mitä tullaan tekemään.

Terveisin tsihh

• "tsihh"

Enpä olisi uskonut että joudun sanomaan kaivanneeni sinua.
        Tarkoitan siis virkaasi.
        Kaipaan minä muuten aina.
        Linkkisi ei johda mihinkään.
        Oletko jo uudistunut?
        Kevät koittaa ja aikahan on naisille kuin Mäkäräisen iskun-paikka.

Teit kaksi kirjoitus-virhettä.
        Luottaisinkohan sinuun enää?

H.

• Kiva tsihh, että olet yhä kuvioissa.
        Kävin pari kertaa ´´valittanassa´´ tuolla linkittämälläsi palstalla.

• "tsihh"

Tuo toimii.
        Vaan ei siellä kuvaasi ole.
        Mistä moinen ujous?

"Suo mulle kevään hurmaus.
        Mun eloni aja turmioon.

Ei parasta kaipaavan elolle ole
        kuin kuolla unelman hurmioon"

Vitsi, vitsi
        Pidä huolta meistä kakista.

H.

• Kakkinen
        hunksz kirjoitti:

"tsihh"

Tuo toimii.
        Vaan ei siellä kuvaasi ole.
        Mistä moinen ujous?

"Suo mulle kevään hurmaus.
        Mun eloni aja turmioon.

Ei parasta kaipaavan elolle ole
        kuin kuolla unelman hurmioon"

Vitsi, vitsi
        Pidä huolta meistä kakista.

H.

Ja varsinkin siitä kakista;DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      16
      2992
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      47
      1979
    3. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      166
      1811
    4. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      102
      1772
    5. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      82
      1483
    6. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      1026
    7. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      200
      978
    8. Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse

Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän
      Tv-sarjat
      11
      948
    9. Tiedätkö hänen pituuden??

Et tiedä!!
      Ikävä
      58
      850
    10. Poliisioperaatio

Pääsiäisenä...... ja sit kahvila suljettu???
      Somero
      18
      844
    Aihe