kerran pyysin palestiinalaisten vankina viisi vuotta pitämää poikaa vapaaksi. Rukoilin joka ilta puolitoista vuotta. Jumala vapautti hänet täysin terveenä.
Kerran pyysin ruokarahaa kympiin ja löysin samana päivänä tieltä kymmenen euroa.
Koin synniksi pitää ketjua avainten kanssa siksi että voisin puolustautua. Näin näyn. Mustatukkainen mies laittoi keittiön pöydälle avainkukkaron. Mustan ja nahkaisen. Pyysin nahkaista avainkukkaroa neljällä eurolla, koska minulla ei ollut enempää. Menin seuraavana päivänä torille ja löysin nahkaisen, mustan avainkukkaron neljällä eurolla.
Pyysin polkupyörää vuoden verran. Tuli äidin synttärijuhlat ja sielläpä minua odotti polkupyörä kypärän kanssa, sillä synttärini olivat kuukauden kuluttua.
Pyysin yksin asuessani jotakuta soittamaan ja tarjoamaan lapinkoiran pentua. En ollut laittanut lehti-ilmoitusta, mutta minulle tuli illalla soitto kennelistä ja tarjottiin lapinkoiran pentua.
Jumala vastaa täysin rehellisiin rukouksiin ja vaikka vastaus olisi kielteinen, niin jumala kuuntelee rukoukset. Kun ihminen yrittää, niin jumalakin auttaa. rukoile ja työtä tee, niin työsi valmistuu.
Lainasin tämän rukouspalstalta.
Itse rukoilen aika harvoin näin tarkkoja asioita vaan annan Jumalalle vapaat kädet johdattaa.
Tarkkoja täsmävastauksia.
13
<50
Vastaukset
Rukoilu ei todistetusti auta mitään. Tämä lista vain vahvistaa tuota näkemystä.
- ateismionmitäon
totta!
- fda
Tuollaisten loitsujen onnistumisen kuvitteleminenko on sinun uskosi syynä. Mikset pyydä jotain järkevämpää kuten vaikka rauhaa Ukrainaan tai Syyriaan? Vai eikö taika-Jim/Jumala näitä osaa toteuttaa?
- varsinaisesti_ei_voittoa
Minäkin rukoilin Herralta kerran lottovoittoa ja hän antoi minulle seitsemän oikein! Halleluuujaa! Kaikki muut numerot tosin menivät sitten ohi, mutta seitsemän oli oikein.
- joo-0
Heetkinen! Kuulemma Jumalaa ei saisi testata, mutta eikös rukoilu ole juuri sitä?
- skeptinenedelleen
"kerran pyysin palestiinalaisten vankina viisi vuotta pitämää poikaa vapaaksi. Rukoilin joka ilta puolitoista vuotta. Jumala vapautti hänet täysin terveenä."
Kovin oli hidasta toimintaa. Minä olisin tulkinnut niin päin ettei Jumala täyttänyt sinun rukoustasi vaan jonkun toisen. Tai sitten vain oli unohtanut tehdä sen aiemmin.
"Kerran pyysin ruokarahaa kympiin ja löysin samana päivänä tieltä kymmenen euroa."
Aika hyvä tuuri!
"Pyysin nahkaista avainkukkaroa neljällä eurolla, koska minulla ei ollut enempää. Menin seuraavana päivänä torille ja löysin nahkaisen, mustan avainkukkaron neljällä eurolla."
Torillahan tunnetusti myydään kaikenlaista nahkatavaraa pikkurahalla.
"Pyysin polkupyörää vuoden verran."
Taaskin aika hidasta toimintaa. Oletko varma ettet maininnut pyörätoiveestasi kenellekään tuona aikana?
"Pyysin yksin asuessani jotakuta soittamaan ja tarjoamaan lapinkoiran pentua. En ollut laittanut lehti-ilmoitusta, mutta minulle tuli illalla soitto kennelistä ja tarjottiin lapinkoiran pentua."
Olitko ollut johonkin kenneliin netin ym. kautta yhteydestä? Vai summa mutikassako he soittivat sinun numeroosi?
"Jumala vastaa täysin rehellisiin rukouksiin ja vaikka vastaus olisi kielteinen, niin jumala kuuntelee rukoukset."
Ts. toiveesi toteutuu tai sitten ei. - kiinnnnostunut
"Koin synniksi pitää ketjua avainten kanssa siksi että voisin puolustautua." Olet siis pitänut avaimia ketjussa väkivaltatarkoituksessa, minä ateisti pidän avaimia, ja lompsaa, ketjussa, sentakia etten niitä hukkaisi.
- Kalju_Pitkätukka
Omalaatuinen ystäväni vihaa Elisabet Rehniä.
Se virnuileva eukko kun rikkoi hänen televisionsa.
Virnuili niin leveästi, että kuva jäi pysyvästi kieroksi.
Ei sovi sellainen virnistely sotilashenkilölle ollenkaan, vaari tuumi, hänkin sotaväessä joutui hekottamaan pulloon ja viemään naurunsa vääpelin hyllyyn säilytettäväksi.
Niinpä hän rukoili Jumalaa, ettei antaisi Rehnistä tulla presidenttiä.
Ei tullut Rehnistä presidenttiä, siitä tietää ystäväni, että Jumala on olemassa.Ja minä kun äänestin Ellua pressaksi ollessani silloin vielä ainakin varttiuskis. Epäilijän mielipidettä ei näköjään noteerata.
Elulla oli puolustusministerinä enemmän munaa kuin monella samassa virassasa olleella kaksilahkeisella yhteensä. Hän olisi hyvinkin ansainnut olla Suomen ensimäinen naispressa. Hänen presidentillistä muumimammauttaan en äänestänyt.
Loppukoot tähän poliittiset kannanottoni tällä palstalla.
- ateismionmitäon
Jumala on kädellä, ei auta sodassa olevia!
t.avaajaa
teismionmitäon - Mitä_te_haluatte
" Itse rukoilen aika harvoin näin tarkkoja asioita vaan annan Jumalalle vapaat kädet johdattaa. "
- Jeesus itse neuvoi Sanansa kautta, että tulee olla selvä näky siitä, mitä tarvitsee.
" Mitä tahdotte, että minä teille tekisin," Jeesus kysyi sokeilta.
"kaikki, mitä rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva"
Et´räs uskova rukoili Jumalaa Jeesuksen nimessä antamaan hänelle talon ja valitti, ettei ollut saanut rukousvastausta..
Hän rukoili uudestaan,. Jumala vastasi ja kysyi, " minkälaisen talon haluat, ilmaise se minulle, en voi tehdä mitään (en tee), ennenkuin sanot, minkälaisen haluat. "
- toki Jumala johdattaa, mutta Hän haluaa tietää, mitä ihminen todellakin haluaa. Vaikka Jumala on kaikkitietävä, jokin salaisuus siinä on, miksi tulee noin toimia. - 34rtgb
Mitä ihmettä tuo aivoton copypastehöpönkukku tekee tällä palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701