Vapareita en äänestä. Hyvä kun heistä on selkeästi nimet ja kuvat.
Tiedän ketä en äänestä
9
<50
Vastaukset
Selvä. Hienoa että aiot kuitenkin äänestää.
Tämä selvä. Asiaa jotenkin sivuten: https://www.kotimaa24.fi/ateisti-kdn-aanestajana/ .
- käyäänestämässä
Miksi vaparia pitäisi äänestää? Kävin äänestämässä ja kohta pitäisi keittää äänestyskahvit ja sen jälkeen ulkoilemaan lisää. Sanoin ei vapareille.
Ei suinkaan ole toivottavaa, että kukaan äänestää vapaa-ajattelijaa vain siksi, että hän on vapaa-ajattelija.
Mutta on siinäkin jotain kummaa, jos periaatteellisesti lukitsee sellaisen kannan, että ei äänestä vapaa-ajattelijaa. Että ihan sama onko oikealla vai vasemmalla, vaikka osuisi NATO-jäsenyys ja SOTE-uudistus ja kaikki mahdollinen just tarkkaan omiin kantoihin, niin en äänestä kumminkaan kun on vapari.
Tietysti jos nyt todellakaan ei keksi muutakaan kriteeriä, niin voihan tuonkin perusteella äänestää. Heittää vaikka nopalla jonkun muun ehdokkaan kuin va-liittoon kuuluvan.- käyäänestämässä
jori.mantysalo kirjoitti:
Ei suinkaan ole toivottavaa, että kukaan äänestää vapaa-ajattelijaa vain siksi, että hän on vapaa-ajattelija.
Mutta on siinäkin jotain kummaa, jos periaatteellisesti lukitsee sellaisen kannan, että ei äänestä vapaa-ajattelijaa. Että ihan sama onko oikealla vai vasemmalla, vaikka osuisi NATO-jäsenyys ja SOTE-uudistus ja kaikki mahdollinen just tarkkaan omiin kantoihin, niin en äänestä kumminkaan kun on vapari.
Tietysti jos nyt todellakaan ei keksi muutakaan kriteeriä, niin voihan tuonkin perusteella äänestää. Heittää vaikka nopalla jonkun muun ehdokkaan kuin va-liittoon kuuluvan.Mitä ihmeen trollausta tuo oli?
Luuletko todella, että jos ei aio äänestää vapaa-ajattelijaa, niin se tarkoittaa, ettei ole mitään kriteerejä, jonka perusteella äänestää. Onpa outoa ajattelua.
Onneksi en äänestänyt vaparia, jos heidän ajattelunsa kulkee samalla tavalla. käyäänestämässä kirjoitti:
Mitä ihmeen trollausta tuo oli?
Luuletko todella, että jos ei aio äänestää vapaa-ajattelijaa, niin se tarkoittaa, ettei ole mitään kriteerejä, jonka perusteella äänestää. Onpa outoa ajattelua.
Onneksi en äänestänyt vaparia, jos heidän ajattelunsa kulkee samalla tavalla.Miten pitäisi viestisi tulkita, jos tulet va-palstalle toteamaan "Sanoin ei vapareille."?
- käyäänestämässä
jori.mantysalo kirjoitti:
Miten pitäisi viestisi tulkita, jos tulet va-palstalle toteamaan "Sanoin ei vapareille."?
Onko noin vaikea suhtautua siihen, että palstalla on ihmisiä, jotka suhtautuvat kriittisesti vapaa-ajattelijoihin?
- YÄK.YÄK.YÄK
käyäänestämässä kirjoitti:
Onko noin vaikea suhtautua siihen, että palstalla on ihmisiä, jotka suhtautuvat kriittisesti vapaa-ajattelijoihin?
Hyvä valinta! Minäkään en äänestänyt vapareita. En halua eduskuntaa, jossa luetaan Jallua ja Hustleria. Niitähän vaparit ovat levittäneet ainakin Helsingissä.
käyäänestämässä kirjoitti:
Onko noin vaikea suhtautua siihen, että palstalla on ihmisiä, jotka suhtautuvat kriittisesti vapaa-ajattelijoihin?
On oikein hyvä, että palstalla on myös kriittisesti suhtautuvia.
Mutta viestin pointti jäi nyt täysin avoimeksi. Siis 1) asut vaalipiirissä, jossa on vapaa-ajattelija ehdolla, 2) hän tai joku heistä oli puolueessa, jota voisit ajatella äänestäväsi ja 3) et äänestänyt, koska kyseessä oli vapaa-ajattelija. Oliko näin?
Ja perustelut tälle olivat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504