Tiedän ketä en äänestä

äänestyspäivä

Vapareita en äänestä. Hyvä kun heistä on selkeästi nimet ja kuvat.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä. Hienoa että aiot kuitenkin äänestää.

    • käyäänestämässä

      Miksi vaparia pitäisi äänestää? Kävin äänestämässä ja kohta pitäisi keittää äänestyskahvit ja sen jälkeen ulkoilemaan lisää. Sanoin ei vapareille.

      • Ei suinkaan ole toivottavaa, että kukaan äänestää vapaa-ajattelijaa vain siksi, että hän on vapaa-ajattelija.

        Mutta on siinäkin jotain kummaa, jos periaatteellisesti lukitsee sellaisen kannan, että ei äänestä vapaa-ajattelijaa. Että ihan sama onko oikealla vai vasemmalla, vaikka osuisi NATO-jäsenyys ja SOTE-uudistus ja kaikki mahdollinen just tarkkaan omiin kantoihin, niin en äänestä kumminkaan kun on vapari.

        Tietysti jos nyt todellakaan ei keksi muutakaan kriteeriä, niin voihan tuonkin perusteella äänestää. Heittää vaikka nopalla jonkun muun ehdokkaan kuin va-liittoon kuuluvan.


      • käyäänestämässä
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ei suinkaan ole toivottavaa, että kukaan äänestää vapaa-ajattelijaa vain siksi, että hän on vapaa-ajattelija.

        Mutta on siinäkin jotain kummaa, jos periaatteellisesti lukitsee sellaisen kannan, että ei äänestä vapaa-ajattelijaa. Että ihan sama onko oikealla vai vasemmalla, vaikka osuisi NATO-jäsenyys ja SOTE-uudistus ja kaikki mahdollinen just tarkkaan omiin kantoihin, niin en äänestä kumminkaan kun on vapari.

        Tietysti jos nyt todellakaan ei keksi muutakaan kriteeriä, niin voihan tuonkin perusteella äänestää. Heittää vaikka nopalla jonkun muun ehdokkaan kuin va-liittoon kuuluvan.

        Mitä ihmeen trollausta tuo oli?
        Luuletko todella, että jos ei aio äänestää vapaa-ajattelijaa, niin se tarkoittaa, ettei ole mitään kriteerejä, jonka perusteella äänestää. Onpa outoa ajattelua.
        Onneksi en äänestänyt vaparia, jos heidän ajattelunsa kulkee samalla tavalla.


      • käyäänestämässä kirjoitti:

        Mitä ihmeen trollausta tuo oli?
        Luuletko todella, että jos ei aio äänestää vapaa-ajattelijaa, niin se tarkoittaa, ettei ole mitään kriteerejä, jonka perusteella äänestää. Onpa outoa ajattelua.
        Onneksi en äänestänyt vaparia, jos heidän ajattelunsa kulkee samalla tavalla.

        Miten pitäisi viestisi tulkita, jos tulet va-palstalle toteamaan "Sanoin ei vapareille."?


      • käyäänestämässä
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Miten pitäisi viestisi tulkita, jos tulet va-palstalle toteamaan "Sanoin ei vapareille."?

        Onko noin vaikea suhtautua siihen, että palstalla on ihmisiä, jotka suhtautuvat kriittisesti vapaa-ajattelijoihin?


      • YÄK.YÄK.YÄK
        käyäänestämässä kirjoitti:

        Onko noin vaikea suhtautua siihen, että palstalla on ihmisiä, jotka suhtautuvat kriittisesti vapaa-ajattelijoihin?

        Hyvä valinta! Minäkään en äänestänyt vapareita. En halua eduskuntaa, jossa luetaan Jallua ja Hustleria. Niitähän vaparit ovat levittäneet ainakin Helsingissä.


      • käyäänestämässä kirjoitti:

        Onko noin vaikea suhtautua siihen, että palstalla on ihmisiä, jotka suhtautuvat kriittisesti vapaa-ajattelijoihin?

        On oikein hyvä, että palstalla on myös kriittisesti suhtautuvia.

        Mutta viestin pointti jäi nyt täysin avoimeksi. Siis 1) asut vaalipiirissä, jossa on vapaa-ajattelija ehdolla, 2) hän tai joku heistä oli puolueessa, jota voisit ajatella äänestäväsi ja 3) et äänestänyt, koska kyseessä oli vapaa-ajattelija. Oliko näin?

        Ja perustelut tälle olivat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe