Moi, olen 17 vuotias nainen ja olen seurustellut kohta yli 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Olin perjantaina kavereiden kanssa yksissä bileissä, jossa toki oli myös poikia siinä illan edetessä eräs poika alkoi koskettelemaan minua ja lähdin siihen mukaan vaikka tiesin, että satutan ja teen väärin poikaystävääni kohtaan, mutten silloin välittänyt. Se päätyi lopulta seksiin asti ja jäin nukkumaan tämän kaverin viereen. Saatoin tehdä tökerösti, mutta en tunne yhtään katumusta tai häpeää itseasiassa nautin siitä. Huono asia tässä on se että muutama poikaystäväni hyviä kavereita oli siellä ja näki tämän, mutta en itse tajunnut sitä silloin..Nyt nämä kaverit haukkuvat minua "horoksi" "lutkaksi" sekä huoraksi vaikka pidin vain hauskaa..
Petin poikaystävääni, enkä kadu!!
50
261
Vastaukset
- Hyiolkoon
Toivottavasti poikaystäväs saa tietää ja heittää sut pihalle vitun likane lutka
- voiaitisentaan
Siitä se pikkuhuoran ura alkaa pikkuhiljaa aueta..pian sua ei nussi ku roska-auton kuljettajat kylmässä talven pakkasessa xylitol purkka palkal vasten jäteastioita.
- suksi_suolle
Sellaista ammattia ei enää ole, kuin roska-auton kuljettaja.
Nykyään se on "raaka-aineen kerääjä". ;) - mitävikaa
Oletko rasisti roska-auton kuljettajia kohtaan?
- OuMaiGaad
O.M.G.! O.M.G.! Oliko paikat edes hellänä, saitko kunnolla meisseliä haarukkaan ? Tuollainen helppo saalis on juuri sopiva tummaihoisille pojille.
Siis tässäkin takana on aikuinen mies, joka yrittää jostain syystä saada naisvihaa aikaiseksi.
- naiset_on_enkeleitä
helka kirjoitti:
Precis.
Naiset kun eivät koskaan mitään tällaista tee ja ovat muutenkin puhtoisia enkeleitä.
- 174
naiset_on_enkeleitä kirjoitti:
Naiset kun eivät koskaan mitään tällaista tee ja ovat muutenkin puhtoisia enkeleitä.
Nainen ei tulisi siitä tälle palstalle kehuskelemaan, ja toden näköisesti tuntisi syyllisyyttä.
Oletan siis edellisten tavoin, että viestin takana on naisvihaan yllyttävä mies.
- entunnehäpeää
Olen pettänyt poikaystävääni myös kerran aikaisemmin ja nyt vahingossa viikonloppuisissa bileissä. En kadu, koska en koe tehneeni mitään väärää sehän oli vain pelkkää seksiä ja hauskanpitoa!
- olethuora
Likanen huora...
- tämä-selvä
Nainen joka pettää on horo. Petät varmaan uudestaan joten olet lutka.
- olethoro
Vahingossa ei voi pettää joten olet juts se mitä ne pojat sanoo.
- Provotus
Se oli provo ja tuskin edes aloittajalta. :D
- savonsulttaani3
Pitäähän näitä pillua antavia naisia olla,sehän on elämää yllä pitävä voima.Kunhan vaan muistaa käyttää kortsua ettei saa tauteja.
- Margareeta
Joka ei tunne häpeää, häntä sanotaan häpeämättömäksi. Narsismiin liittyy häpeän väistämistä, mutta en suinkaan nyt sinua sen vuoksi nimitä narsistiseksi persoonaksi.
Saattaa olla vain niin, että nuoruutesi huomioon ottaen olet vielä niin lapsellinen että empatiakyky on hakusessa. Päällimmäisenä on vain "minä", tajuamatta kuinka tuo "minä" voi heittelehtivissä intimiteettikuvioissa satuttaa.
Toivottavasti saatat kunnialla ja hellemmällä sydämellä purkaa suhteesi poikaystävään. Ei kannata jatkaa, koska et rakasta häntä.
Muutenkin, kannattaa olla sitoutumatta toistaiseksi pitempään suhteeseen niin kauan kuin sinulla on meno päällä ja iso pyörä ei tunne omantunnon tuskia.
Olet äärettömän nuori ja ensisijaisena ajatuksena pitäisi olla opiskelu ja tulevaisuuden kehittely ammatin haun kautta. Mieluummin se, kuin poikakaverigallerian hankinta.
Mitä ilmeisimmin nuoruuteen kuuluu hauskanpito ja hyvä niin. Tunne itsesi eli tiedosta, ettet ole kovin kiva ihminen toistaiseksi, mitä tulee sitoutumiseen. Olet vielä seikkailuvaiheessa oleva nuori tyttö, jolloin pieni varovaisuus olisi viisautta. Ripaus harkintaa ei ole pahasta ja säästää sinut suuremmilta murheilta.
Kunhan pääset ikään 20 , niin ehkä silloin olisi parisuhteen paikka paremminkin.- Antifeministi
Ei miehet haluu "parisuhdetta". Parisuhde on feministien täysin yhteiskunnan hajottanut keksintö. Miehet haluu vaimon. Tämä pikkulutka menee huorien kastiin pilattuaan itsensä jo nuorena. Ei vaimoainesta.
- kyssäri
Antifeministi kirjoitti:
Ei miehet haluu "parisuhdetta". Parisuhde on feministien täysin yhteiskunnan hajottanut keksintö. Miehet haluu vaimon. Tämä pikkulutka menee huorien kastiin pilattuaan itsensä jo nuorena. Ei vaimoainesta.
Mitä tarkoittaa vaimo ilman parisuhdetta?
- entunnehäpeää
En voi sille mitään että sinä iltana kävi niin kuin kävi oli aivan äärettömän humalassa tuona iltana. Mutta ei se huoraksi oikeuta haukkumaan siitä että on tehnyt virheen ja vaikka en kadu tätä niin tiedän silti että saatoin satuttaa poikaystävääni. Olen päättänyt jättää kertomatta tästä sillä hän takuulla jättäisi minut. Kyse ei ole siitä ettenkö uskalla olla yksin vaan että rakastan poikaystävääni se vaan satuttaisi häntä jos kertoisin.
- jospaedeskadut
Jos et tunne häpeää ja lähdit siihen mukaan vaikka tiesit, että "satutan ja teen väärin poikaystävääni kohtaan", onko se sitten virhe? Luultavasti poikaystäväsi saa kavereiltansa kuulla kun kerran ovat sua jo avoimesti lutkaksi haukkuneet. Jos aikoisivat pitää salassa eivät noin reagoisi. Kun ne sitten kertovat niin aivan varmasti saa poikaystäväsi kuulla kaunistelemattoman version siitä miten häpeilemättömästi ja vailla vastarintaa petitkään häntä... Virhe sulta jättää kertomatta. Kerro rehellisesti itse, kentes satutat, mutta luultavasti poikaystäväs vähän myötätuntoisempi kun edes pystyt itse kertomaan tehneesi "virheen", eikä kuule juttua ekaa kertaa kavereidensa suusta.
Pojat hankkii kokemusta ja tytöt pettää. Teit ihan oikein. Kateelliset ne valittaa. Jos kaveri ei hyväksun tekoa niin anna sille kenkää. Tumputtakoot kavereittensa kanssa rauhassa.
- häpeäJumalauta
Olet HORO ja LIKANEN HORO ! miten sä voit kohdella sun poikaystävääs noin paskasti joka varmana rakastaa ja välittää susta mut sä LUTKA meet panee toista jätkää vaikka on omakin poikaystävä...sunlaiset pettäjä huorat pitäis tappaa! Se sun poitsus ansaitsee jotai niin PALJON PAREMPAA.
- näinsemenee
Jos tuo pettäjä olisi ollut hänen poikaystävänsä ja hän se petetty, niin sinä varmaankin täällä ylistäisit poikaystävän tekoa, ja olisit ylpeä tämän puolesta.
- entunnehäpeää
Mielestäni en ole huora horo tai mikään muukaan. Olen vaan ihminen, joka halusi harrastaa seksiä ja pitää kivaa vaikkakin kännissä. Meidän seksielämä poikaystävän kanssa on hyvää ja nautin siitä, mutta silti myöskin halusin kokeilla millaista se olisi muiden kanssa vaikkakin kännissä olin. Olin miettinyt sitä jo aikaisemmin oltuani selvinpäin.
- 1810
Ei kukaan taida omasta mielestään olla, mutta ellei katumatta pettäminen ja kaiken päälle seksisekoiluillaan ylpeily netissä tee lutkaa niin en enää tiedä mikä tekee. :D Eipä siinä, jatka vaan valitsemallasi tiellä, mätä ihminen olet mutta eipä se näytä sinua haittaavan. Siis mikäli et ole trolli mikä nyt ehkä kuitenkin on todennäköisintä.
- fparp
Penskahan sinä vielä olet, etkä mikään aikuinen nainen ja penskan tavat..kärsi seuraukset.
- entunnehäpeää
Miksi minun pitäisi mitään kärsiä? Kun en ole kertomassa poikaystävälleni tästä pienestä virheestä mitään. Minusta ei pidä satuttaa toista kertomalla vain pienestä virheestä ja sekin tapahtui vain humalassa..
- noin30Vmies
Don't worry miss. Se on ihan sama ketä panet ton ikäsenä. Sun poikaystäväs kyllä toipuu ja löytää kunnon naisen. Ei teistä kuitenkaan olis tullu mitään vuosisadan rakkaustarinaa ja ero on jokatapauksessa väistämätön. Tulet pettämään myös tulevia kumppaneitasi ja lapsillasi tulee olemaan eri isät, sinun pitää vain hyväksyä ja elää sen kanssa, jos et nyt tunne häpeää et tule sitä tuntemaan koskaan. Meitä on moneen junaan ja kaikki ollaan ihmisiä ja eletään niinkuin halutaan.
- NäitämuijiaRiittää
Juuri näin! Ihmiset valitsee polkunsa jo alussa. Takaisin ei elämässä ole paluuta.
- Olettesurkeita
NäitämuijiaRiittää kirjoitti:
Juuri näin! Ihmiset valitsee polkunsa jo alussa. Takaisin ei elämässä ole paluuta.
Mä nauran täällä:D "Ihmiset valitsee polkunsa jo alussa" Että täällä on typerää sakkia. Hirveästi tuomitaan ja huoritellaan. Itse olette jotain surkimuksia. 17 vuotiaana ei olla vielä loppuelämän parisuhdetta etsimässä. Tai jos siihen touhuun lähtee, niin siinä jää sitten se oma elämä elämättä. Vakavampi parisuhde ja perheen perustaminen avioliittoineen kaikkineen sitten kolmikymppisenä, sitä ennen voi vaikka ELÄÄ ja nauttia elämästä. Ja noita huorittelevia peräkamarin poikia ei silloinkaan kelpuuta kukaan:D
- entunnehäpeää
Minä olen ihan kunnon tyttöystävä poikaystävälleni, tein vain pienen virheen jossa ei ihan oikeasti ole mitään kertomista. Eikö se osota jo että kunnioittaa ja rakastaa kun ei kerro tehneensä yhtä pientä hairahdusta??
- miesvm_1967x
Se että tekee tuollaisen "hairahduksen" vain osoittaa ettei kunnioita eikä rakasta.
Ellei tämä ole pelkkä provo niin olet todellakin hukassa itsesi kanssa. Toivottavasti provo. - xxxx77
miesvm_1967x kirjoitti:
Se että tekee tuollaisen "hairahduksen" vain osoittaa ettei kunnioita eikä rakasta.
Ellei tämä ole pelkkä provo niin olet todellakin hukassa itsesi kanssa. Toivottavasti provo.1967 eli olet jo joku vanha sköbö ja todennäköisesti siksi kirjoitat tuollaista soopaa. 17 vuotiaana ei tarvitse kaikkea ottaa vielä niin vakavasti. Silloin ei rakkaudesta parisuhteessa edes vielä tiedä mitään. Teinien seurustelut ja muu on vasta elämän ja oman paikan hakemista.
- miesvm_1967x
Sköbö tai ei, otin vain kantaa ap:n väitteeseen että hän rakastaa ja kunnioittaa poikaystäväänsä. Tuo ei ole sitä vaan silkkaa sekoilua. Totta se on yleistä nuorten keskuudessa.
- entunnehäpeää
Ihmiset tekee virheitä ei aina tarvii olla provo :) Valitettavasti tämä on totta mitä sanon petin poikaystävääni ja en kadu sitä koska seksi silloisen pojan kanssa oli ihanaa vaikka olin humalassa muistan sen silti.
- huorasaatanadf
olet saasta. burn in the hell..
- eikuulumuille
Mitäs se kenellekkään kuuluu ketä naiset nussii. Itse panin nuorena tyttöystävääni ja sitten sen parasta kaveria koska tyttöystäväni ja se kaveri houkutteli minut saunaan niiden kanssa. Humalakin vaikuttaa ketä panee, mutta itse enole koskaan pettänyt. Nuoret naiset oli kiimaisia silloin kun olin nuori ja ei varmaan ole tänä päivänä mikään muuttunut.
- entunnehäpeää
Kertokaa minulle mitä pahaa on harrastaa seksiä muidenkin kuin oman kumppanin kanssa? Poikaystäväni on kyllä sanonut että voisin harrastaa hänen kanssa seksiä, mutta kun haluan myös jotain uutta. Eikai hauskan pitäminen ilman poikaystävää voi olla NIIN iso virhe??
- Häpeäisit
Olet likainen horo! Itse olen seurustellut poikaystäväni kanssa 4 vuotta ja vaikka olen ollut miten humalassa niin en ole koskaan edes ajatus tasolla halunnut muita kuin omaa rakastani. Toivon mukaan jäät kiinni lumppu..
- Stellaria
Joko olet provo tai sitten vain tyhmä ja ajattelematon. Tiedät tehneesi väärin - kyllä sitä kuuluu katua eikä selitellä asioita itselleen parhain päin. Motiivisi voivat olla ymmärrettävät, mutta tekosi oli silti väärin. Kaikki aikuisetkaan eivät tajua, että joskus omia hetkellisiä haluja kannattaa lykätä ja vastustaa, jotta voisi säilyttää jotain arvokkaampaa ja pysyvämpää.
Parisuhteeseen kuuluu yleensä ajatus uskollisuudesta. Jos oikeasti olet sitä mieltä, että teollasi ei ole merkitystä ja että voit vapaasti hakea seksiä muualtakin, kannattaa kysyä, sopiiko tämä poikaystävällesi. Ja aina olisi hyvä tarkastella tunteitaan myös siltä pohjalta, hyväksyisikö vastaavan käytöksen omalle kohdalle. Rehellisyys ennen kaikkea - etenkin rehellisyys itseä kohtaan. Mitä haet - ihailua, itsetunnon pönkitystä, parempaa seksiä? Mikä on käsityksesi hyvästä suhteesta, mikä siitä tekee hyvän? Tunne ensin itsesi ennen kuin sitoudut toiseen.
Eniten minua kuitenkin ketjussa häiritsee alaikäisen nuoren/tytön leimaaminen huoraksi, likaiseksi. Aloittajan teko ei osoita kummempaa moraalia, mutta sen perusteella huoraksi haukkuminen on ylilyönti. Mihin tällaista tarvitaan, oman paremmuuden todistamiseen? Omien hankalien tunteiden tai epävarmuuden heijastamiseen muihin, tuntemattomiin? Kumma kyllä, usein tietynlaisia naisia halveksuvat miehet ovat valmiita käyttämään näitä naisia hyväkseen. - 17b
17 vuotias nainen ?. Tarkoitat varmaan 17 vuotias tyttö. Alaikäiset ovat tyttöjä. Eivät naisia. Ja olet huora.
- entunnehäpeää
No tyttö sitten, pitääkö olla niin tarkka? Ja huora? en ottanu rahaa seksistä joten EN ole huora. Ja miksi minun pitäisi katua yhtään mitään, kun nautin seksistä kyseisen pojan kanssa? Se mitä poikaystäväni ei tiedä ei voi satuttaa näin mä ajattelen :-) Se oli yksi kännipano suoraan sanottuna EI MUUTA.
- 1118
Sinun ikäisenäsi petin ainoan ja viimeisen kerran elämässäni. Ja jälkikäteen ajatellen, tietysti olin horo, ei tuollaista käytöstä muulla voi selittää. Mutta sikäli olin onneksi suoraselkäisempi että tunnustin ja annoin silloisen poikaystäväni löytää itselleen paremman naisen.
Nyt tuplasti vanhempana, uskollisessa parisuhteessa, pian avioliitossa en tunne tuosta tapauksesta kuin katumusta ja häpeää. Senkin kanssa oppii elämään. Vielä pahempi vaihtoehto olisi, etten olisi ikinä kasvanut ihmisenä ja oppinut sen verran empatiaa, että ylipäänsä ymmärrän katua toisen ihmisen luottamuksen pettämistä.
- m33jostai
Eiköhän se sun poikaystävä ole yhtä nuori ja haluaa itsekin naida muita. on saattanut jo pettääkin, vähintään ajatuksen tasolla. mitäs tuosta, nuoruudessa pitää kokeilla ja testata, tehdä virheitäkin.. ette te naimisissa ole ja todennäköisesti ette menekään.
- hoo_olet
Jos aloitus on totta, niin kukin tyylillään. Vaikuttaa omaan napaan tuijottamiselta eikä koko sydämestään rakasta miestä.
Avoimeen suhteeseen siitä, jos niin haluat pilluas jaella muillekin. - huhhuhhuhu
Ota seuraavasta veivistä raahaa. Oot kyl jo melkoisen kulunut... mut kyl ehkä jokunen satku irtoaa. Kaksi kärpästä yhdellä... huitaisulla.
- Kitkerätsuhteet
Yleensä pettämiseen saattaa ajaa tyydyttömyys omaan parisuhteeseensa. Pettämisellä saatetaan hakea jotain korviketta toiselta mitä ei suhteesta saa. Aina tämä ei kuitenkaan ole huono asia. Joskus pettämisen jälkeen pettävä osapuoli tajuaa mitä todella haluaa. Jos olisit tyytyväinen omaan parisuhteeseesi luulisin ettet olisi häntä pettänyt. Nyt kannattaa kuitenkin miettiä mitä sitä haluaa. On reilua sua sekä sun poikaystävää kohtaan että selvitätte tapauksen. Ei ole reilua kummallekkaan olla suhteessa missä toinen ei viihdy.
- olejohiljaa
Tyttö on 17 mitä luulet kannattaako keski ikäisten sitoutuneiden käpyjen parisuhdeneuvoja soveltaa tuon ikäisenä.
- äläkadumitään
Älä kadu mitään tyttö hyvä tuon ikäisenä.Mutta hakeudu vain hyvien tyyppien seuraan.Sanot vain anteeksi ja pyydät voida olla kavereita.Nuoruus eletään vain kerran ja vanhemmiten kiinnostaa muutkin asiat kuin seksi.
- gangbangbang
Semmoset pojat jotka pahastuu siitä että tyttökaveri on jaellut toosaa muillekin ovat nyhveröitä äidin poikia..jätä semmone mammanpoika ja jatka rietasta elämistä reikä levällään..meitä miehiä löytyy paljon jotka arvostaa naisia jotka ovat valmiita vaik kerral tyydyttää 5 kylän kiimasta siitos sonnia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131404Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521326- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168661- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71493