Aloitetaanko arkipäivän musaketju, mä sain "tikun"

aikuisten.oikeesti

22

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuisten.oikeesti

      No niin, nyt systeri nauraa mulle vedet silmissä. Tää on kuulemma Jukka Pojan hitti!
      Kolmannella naisella ei ole kuulemma muuta yhteistä kyseisen laulun kanssa kuin solisti; Pauli Hanhiniemi.
      No niin just, mä sekoilen enkä tiedä kuka mitäkin on levyttänyt...
      mä vaan kuuntelen jos tykkään jostain biisistä.
      .Pauli Hanhiniemi - Siipee jos sain
      https://www.youtube.com/watch?v=hQs05yPZwmg&list=RDhQs05yPZwmg

    • määmy
    • evvkrunoilija
      • pitkärunoilija

    • eirekattuna
    • aikuisten.oikeesti
    • Ihan vaan tiedoksi naisväelle tästäkin miesten "pienestä" ominaisuudesta.
      Ja nämähän ovat vain reservissä, mikä on vielä erittäin nopeasti uusiutuva luonnonvara. http://bit.ly/1IAFnAU

      http://bit.ly/1IAFOv2

      • aikuisten.oikeesti

        Moi taas, näkee suakin vaihteeksi. No, just sinä ja sun luonnonvaras! =))
        Olis ton pitänyt taas jo arvatakin.
        Uriah Heep. Menettelee...mut Heidän ehdottomasti paras julkaisu on tämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=l685JEwFPb4&list=RDl685JEwFPb4

        Makuasioista ei pidä kiistellä...tämä vaan on mun mieleiseni.


      • Hyvähän se mun on, kun oon muuttunut näkymättömästä näkyväksi. Mikäs sun mielestä on DP:n paras? Mun mielestä on tää, minkä ne on kopioineet Laura Voutilaiselta. http://bit.ly/1G6jedC


      • aikuisten.oikeesti

        Paras DP-->DisplayPort tietenkin! =)))))))))))!!
        .
        Ihan oikeest.... Tunnen Deep Purple:a hyvin vähän.
        Sä laitoit hyvän biisin,tykkään tästä.
        Haetatko sä nyt mulla sitä biisiä oudosta naisesta?
        Olen mä sen kuullut joskus mut en kotona, ja tietskalta kuultuna se ei oikein hyvä ole.
        Pitääkin kahlata näit DP:n läänityksiä läpi, nyt kun mulla on aikaa.
        .
        Ne on mun vanhempien levyjä joita mä olen kuunnellut.
        Black Sabbath:a löytyy enemmänkin Emolta... sekä Faijaltakin.


    • määmy
      • Video oli sairaan hyvä, muijat olivat ihan sairaan ihania ja niillä oli ihan sairaasti asiaa!

        KOMPPAAN!


      • Mitä? Siellähän on ihan hyvä ilma, ei oo atomisotaa tai 100 astetta pakkasta...höh!

        Guns N' Roses - November rain arrived in May


        http://bit.ly/1Jdmrcj


      • modelli kirjoitti:

        Mitä? Siellähän on ihan hyvä ilma, ei oo atomisotaa tai 100 astetta pakkasta...höh!

        Guns N' Roses - November rain arrived in May


        http://bit.ly/1Jdmrcj

        Ok, biisi hyvä, bändistä en ole jostain syystä koskaan niin digannu, vaikka kaikki kaverit oli innoissaan. Mä pidin mm.Clannadista, tää on vanhasta tv-sarjasta tää biisi, siitä kai silloin lähti, 80-luvulla:

        https://www.youtube.com/watch?v=9iJwiGEZZto


      • En mäkään tosta GR:tä dikannu...oikeesti ihan paska! Mut haluut sä et soitan sulle yhden piisi, se ois vain sulle. Sitä ei sais muut sitten kuunnella.


      • modelli kirjoitti:

        En mäkään tosta GR:tä dikannu...oikeesti ihan paska! Mut haluut sä et soitan sulle yhden piisi, se ois vain sulle. Sitä ei sais muut sitten kuunnella.

        Joo, sillä ehdolla, ettei kukaan muu sit ei kuuntele kans!


      • Ei näihin paskia.... voi luottaa. Mut tää on oikeesti sellanen piisi, että voit avata ikkunat, kääntää nupit Kakskertaan, vetää kumpparit, sadetakin niskaan ja mennä ulos istuttamaan vaikka kukkasipuleita. Vapauta itsesi stressistä -SULLA ON
        kiristävä vanne päässä! Anna valon tulla sisääsi:D

        http://bit.ly/1A03LdS


      • modelli kirjoitti:

        Ei näihin paskia.... voi luottaa. Mut tää on oikeesti sellanen piisi, että voit avata ikkunat, kääntää nupit Kakskertaan, vetää kumpparit, sadetakin niskaan ja mennä ulos istuttamaan vaikka kukkasipuleita. Vapauta itsesi stressistä -SULLA ON
        kiristävä vanne päässä! Anna valon tulla sisääsi:D

        http://bit.ly/1A03LdS

        Ei kiristä ei, enintään reuhka.. Huonostipa sinä minut tunnet, en ole ikinä yhtään kukkasipulia istuttanut, vaikka puutarha muuten kunnossa onkin. Se on niitten tyttömäisten tyttöjen juttuja. Etkö yhtään arvaa, minne näin keskiviikkona meen, sssaauu.. Saunan lämmityksen kun meikäläinen osaa, vaikka silmät kii, joten menoks ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=0FaN3TatpBU


    • raktorirunoilija
    • määmy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe