perjantain musiikkipläjäys

59

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perjantairunoilija
    • Ernosaikamies

      Huomenta sinnekin.

    • Reunion


    • Nou_wei_tumma

      .

      En vastaa neeberin aloitukseen, muuta!!

      har1!

      .

      • Keep_quiet-----

    • määmy
    • määmy
    • lissääh

      On taas perjantai..

      • määmy

      • määmy


      • sxth


    • sxth
    • perjantairunoilija

      • toikoybis
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, tässä esiintyy yybee kohdassa 10.08, liki äärimmäisenä vasemmalla, syö purkkaa, samalla kun pomppii, tämä onnistuu vain yybeeltä, nyt öitää:

        https://www.youtube.com/watch?v=nFDS32JEkUk

        Ei helvetissä, et voi olla noin nuoren näköinen. Se aurinkolasinen vasemmalla?


      • toikoybis kirjoitti:

        Ei helvetissä, et voi olla noin nuoren näköinen. Se aurinkolasinen vasemmalla?

        Siitä onkin aikaa. Se on kuvattu pari vuotta sitten. Eikä se ehkä olekaan y.b, se olikin ehkä harhautus. Kaikenlaisia linkityksiä sitä tuleekin pikkutunteina..


      • haluantietää
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siitä onkin aikaa. Se on kuvattu pari vuotta sitten. Eikä se ehkä olekaan y.b, se olikin ehkä harhautus. Kaikenlaisia linkityksiä sitä tuleekin pikkutunteina..

        Mutta oletko oikeasti yli 40?


      • enkestäammunitseni
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, tässä esiintyy yybee kohdassa 10.08, liki äärimmäisenä vasemmalla, syö purkkaa, samalla kun pomppii, tämä onnistuu vain yybeeltä, nyt öitää:

        https://www.youtube.com/watch?v=nFDS32JEkUk

        Ahdistavan näköistä kun yleisö taputtaa epätahtiin...

        ja joku hyppii, eri asia jos olisi jokin rock konsertti


      • enkestäammunitseni kirjoitti:

        Ahdistavan näköistä kun yleisö taputtaa epätahtiin...

        ja joku hyppii, eri asia jos olisi jokin rock konsertti

        Paljastan salaisuuden: konserttikuvien yleisökuvat voivat olla joskus ihan eri biisistäkin, kuin mitä lavalla näytetään edellisessä kuvassa soitettavan. Saati sitten, että olisi täsmälleen oikeassa biisin kohdassa, vaikka biisi olisikin oikea. En väitä, että tässä biisi kuitenkaan olisi eri. Monikameratekniikalla ei tarvi sellaiseen paikkailuun sentään ryhtyä. Panorointi lisää tän tyyppisessä myös lisää sekavuuden tuntua, mikä kyllä lienee jostain syystä tarkoituskin.


      • Ööööööööömmmm---
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, tässä esiintyy yybee kohdassa 10.08, liki äärimmäisenä vasemmalla, syö purkkaa, samalla kun pomppii, tämä onnistuu vain yybeeltä, nyt öitää:

        https://www.youtube.com/watch?v=nFDS32JEkUk

        .

        "Motoriikka hallussa????????????" purkka

        har!11

        .




      • sxth

        Nänä tuntuu aidoilta :)


    • määmy
      • olehyvjapois

        ärsyttävä biisi ärsyttävän lorton linkittämänä


      • olehyvjapois kirjoitti:

        ärsyttävä biisi ärsyttävän lorton linkittämänä

        Näin on! Enkä jakaisi vuodetta tuon solistinkaan kanssa, naukuu kuin kissa minä päätä puristetaan ruuvipenkissä.


      • Ei_turhaa_naukumista---
        modelli kirjoitti:

        Näin on! Enkä jakaisi vuodetta tuon solistinkaan kanssa, naukuu kuin kissa minä päätä puristetaan ruuvipenkissä.

        .

        "Ei turhaa naukumista" 80s toppaukset

        https://www.youtube.com/watch?v=iMU7vRvZRi4

        har!11

        .


    • määmy
      • määmy

    • ruotsirunoilija
    • sxth
    • kaikkirunoilija
    • pokerirunoilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe