Joka ei rakasta- ei ole Jumalasta!

TätämieltäOlen

Kauheaa katseltavaa, mitä ateistit ja muslimit ovat saaneet palstalla aikaan.
Heidän tehtävänsä 'vihtahousun' palvelijana on saada pahaa mieltä aikaiseksi kristittyjen keskuudessa. Kieltää usko ja solvata uskovia. Siinäpä heidän työnsä.
Se näyttää kasvavankin hedelmää, sillä mitään positiivista ei osata palstalla enää kirjoittaa.
Vuosien hokemat: ota lääke, uskovat ovat hörhöjä, oletko kauan nähnyt näkyjä (joita Herra antaa omilleen) mutta ateistit eivät ymmärrä.

Kun oma vastuuntunto asialliseen kirjoittamiseen palstan aihealueesta puuttuu, niin on keksitty joku, jota syyttää omista rikoksista.
On keksitty palstakeisari, palstapoliisi, copypaste ja häirikkö.
Kun yksi psykopaatti/sosiopaatti alkaa hokea ja syyttää näkymätöntä niin sehän antaakin vallan itselle tehdä ja käyttäytyä miten vain. Onhan aina joku muu, jota syyttää ja keksiä syytteitä päivittäin.

Raamattu sanoo, että voi sitä, joka sanoo hyvän pahaksi ja pahan hyväksi.
Ei asialliset hokemat ovat nyt ns.uskovien sielussa niin syvällä, että esim. Jarmo alkoi syyttelemisen aivan asialliseen ja kristilliseen kirjoitukseen näin:
TÄSSÄ ON SE EREHTYMÄTÖN JOKA TIETÄÄ KAIKEN, "George_L" HALLELUJA!

Todella raskasta kun pimeä henki on vallannut palstan niin, ettei enää uskovillakaan ole voimaa asialliseen viestintään.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAKSI ASIAA TÄSTÄ ALOITUKSESTA:
      Asialliseen vai? Kuuluu näin: "Salainen ylösotto; eksyttävä VÄÄRÄ profetia" jonka sitten loppukaneetissaan vielä Raamatun avulla, kuten legendaarisesti kuuluu "irroittaa jakken lyö" haukkuu Jeesuksen odottajat vääriksi profeetoiksi.
      Tämä aloitus puolestaan ovelasti kategorioi kaikki palstan pahimmat yhteen nippuun ja sitten sijoittaa lopuksi allekirjoittaneen siihen joukkoon. Kommenttini oli vieläpä suhteellisen tuore, joten on täysin selvää että tämäkin aloitus oli suoraan minua halveeraavaksi tarkoitettu. Minut kutsuttiin nyt sitten jonkun uskovan toimesta antikristilliseen ryhmään, koska Rakkaus on sana joka jakaa Jeesuksen omat saatanan omista.
      Pliis! Älkää pitäkö minua kuitenkaan tyhmänä, vaikka solvaatte minua.

• Muistakaa tämä kun kirjoittelette näitä piilokohdistuksia: Pyhä Henki ei erehdy ja Matt. 12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

• Vainiinseon

Eipä olo helpottunut yhtään kristillisemmäksi.

• Hei huomautan nyt ihan selvällä suomenkielellä että tämä kaikkihan ei alkanut suinkaan siitä että sanoin George_L:stä sen minkä sanoin, vaan se että jos joku aloittaa sanoin "TE OLETTE EKSYTTÄJIÄ" niistä jotka kumminkin (suuri osa) edustamme niitä jotka odottavat tempausta. Ei kristityn tule haukkua toistaan vääräksi profeetaksi saati eksyttäjäksi kuten tuossa aloituksessa isolla luki.
      Tätä seurasi TÄMÄ KETJU, piilovistintä, joka on vieläkin astetta katalampaa!

• Kritik-

Tuleko, vai eikö tule salaista tempausta? Siitä on useita tulkintoja, kaikki toisistaan poikkeavia. Kaikki "Raamatullisia" Näistä vastauksista ei yksikään pelasta ketään.
      Viisaampi antaa jokaisen pitää oma näkemyksensä, väitteensä raamaullisuudesta.

• Palstankeisari

Minä määrään tuleeko tempaus vaiko ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      7001
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4935
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2772
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2079
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1958
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1687
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1572
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1429
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1294
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      15
      1286
    Aihe