Kuka maksaa palkan riivaajille, jotka ovat palstalla?
Todellisuudentaju on mittari siinä, että ymmärtää asioita niin kuin on sovittu.
Riivaajat, ruumiittomat henget, jotka käyttävät yksinkertaisia hyväkseen, ovat agressiivia uskovien raamatullisella palstalla.
Tietävät, että aikaa on vähän Jeesuksen tulemiseen, jolloin heidänkin tuomionsa lähenee vauhdilla.
Kuka maksaa palkan?
10
<50
Vastaukset
- SamaaMiettinyt
Hyvä kun toit asian esille.
Palkkana lienee homoille nautinto. Ja hyvin usein siihen liittyy veronmaksajien kalliisti maksamat seksisairaudet. Ja he vain mainostavat asiaansa .. erikoista...
Ajattelin itsekkin, että eivätkö he ymmärrä, että paholainen ei pysty olemaan heille turvana, Jumalan mahdollisen lopullisen rangaistuksen tullessa. Hesekielin profetia luvussa 29:17-21 Kahdentenakymmenentenä seitsemäntenä vuotena, ensimmäisessä kuussa, kuukauden ensimmäisenä päivänä tuli minulle tämä Herran sana: "Ihmislapsi, Baabelin kuningas Nebukadressar on teettänyt sotajoukoillansa raskasta työtä Tyyroa vastaan: kaikki päät ovat käyneet kaljuiksi ja kaikki olkapäät lyöpyneet; mutta palkkaa ei Tyyrosta ole tullut hänelle eikä hänen sotajoukoilleen työstä, jota ovat tehneet sitä vastaan. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä annan Baabelin kuninkaalle Nebukadressarille Egyptin maan. Hän vie sen tavaran paljouden, saa sen saaliit, ryöstää sen ryöstökset: se on oleva hänen sotajoukkojensa palkka. Palkaksi, jonka toivossa hän on työtä tehnyt, minä annan hänelle Egyptin maan; sillä minun hyväkseni he ovat sitä tehneet, sanoo Herra, Herra. Sinä päivänä minä annan puhjeta Israelin heimolle sarven, ja sinulle minä annan voiman avata suusi heidän keskellänsä. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."
- aasdfgasdfgsdf
Älä viitsi lässyttää tuollaista soopaa. Äläkä varsinkaan aina viitsi vastailla itsellesi eri nimimerkeillä.
- SamaaMiettinyt
Et ole aidosti kristitty.
- minäolenkaikki
Eipäs kun minä olen me kaikki, sinäkin olet minä. Ei täällä ole ketään muuta kuin minä ja minun juttuni.
- Todellinentauti
minäolenkaikki kirjoitti:
Eipäs kun minä olen me kaikki, sinäkin olet minä. Ei täällä ole ketään muuta kuin minä ja minun juttuni.
aasdfgasdfgsdf
21.6.2015 18:33
Ei saa harhaiselle nauraa, mutta ei enää muuta voi kun tauti on pahaksi päässyt, eikä ole ajoissa hoidettu. - SamaaMiettinyt
Todellinentauti kirjoitti:
aasdfgasdfgsdf
21.6.2015 18:33
Ei saa harhaiselle nauraa, mutta ei enää muuta voi kun tauti on pahaksi päässyt, eikä ole ajoissa hoidettu.Olen ollut joitakin viikkoja näillä kristillisillä palstoilla. Ihmetyttää oikeasti, että miksi nämä ei-kristityt ovat täällä. Tietenkin voi luulotella syitä, mutta oikeita syitähän ei pysty tietämään. Yksi mahdollisuus on, että seta maksaa heille tavalla tai toisella palkkaa tästä toiminnasta.?
Rukous:
Jumala, Jeesuksen nimessä, tapahtukoon Sinun tahtosi näille kristillisten palstojen ei-kristityille.
- InhottavaRealisti
Avaaja ilmeisesti saa jotakin tyydytystä toiminnastaan. Tai, hänelle maksaa Suomi24 palkkaa siitä, että hän provosoi ihmiset kirjoittamaan tänne. Muuta syytä toimia noin en oikein ymmärrä.
Uskovaisten toiminta avaajan trollailun suhteen on paljon kertovaa: suuri hiljainen hyväksyntä on suorastaan pökerryttävää tuollaisen typeryyden edessä. Yhtäkään kertaa sen enemmän Jarmo, Piho kuin kukaan muukaan heistä ei ole edes yhdellä lauseella suositellut diplomaattisempia sanavalintoja tai sitä, että Rakas Ystävämme vaikkapa yrittäisi joskus KESKUSTELLA jostakin asiasta profetioihin liittyen.- TeetTurhaaTyötä
Oho. Sattuipa mukavasti. Täysi osuma.
Nyt sitten yrität riivattuna estää uskovien keskustelun, joten aloitus olikin sitä mitä pitikin.
Päätit sitten ateistina päättää, että mistä aiheista palstalla uskovat saavat keskustella.
Jassoo, siispä lisää asiallista ja raamatullista aloitusta. - SamaaMiettinyt
TeetTurhaaTyötä kirjoitti:
Oho. Sattuipa mukavasti. Täysi osuma.
Nyt sitten yrität riivattuna estää uskovien keskustelun, joten aloitus olikin sitä mitä pitikin.
Päätit sitten ateistina päättää, että mistä aiheista palstalla uskovat saavat keskustella.
Jassoo, siispä lisää asiallista ja raamatullista aloitusta.Juuri noin - lisää rukiista Jumalan sanaa.
Huomaavatkohan nämä ei-kristityt itse, että miten he toimivat?
Ja toisaalta juuri tuo heidän toimintansa lisää minun uskoani Jumalaan. Raamatussahan kerrotaan juuri paholaisen toiminnasta paljon. Tällainen selkeyttää omaa näkemystä. Huomaa yhä selvemmin kuinka tuhoavaa synti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683