"Annetaanko vuonna 2018 10 lisävuotta ihmiskunnalle?
10. Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.
https://www.youtube.com/watch?v=Ux_--i18aLY
"Annetaanko vuonna 10 lisävuotta ihmiskunnalle?
13
<50
Vastaukset
- armoariittää
Jumalan armo antaa paljon enemmänkin, vielä ei ole evankeliumi julistettu kaikille kansoille ja kielille, koska kristikunta on ollut hyvin laiskaa porukkaa ja ovat vain itseänsä lihotelleen omassa autuudessaan.
Rientäkää siis työhön, evankeliumin ilosanomaa viemään, siinä on vielä valtavasti työtä, vielä on Jumalan annettava lisäaikaa tätä työtä varten, miljoonat ihmiset menevät kadotukseen, kun me olemme laiskoja. Minäkin olen vain puuhastellut oman perheeni parissa kaikki elämäni vuodet ja en edes hyttysen vertaa ole evankeliumin työhön rientänyt. Jumala minua tottelematonta lastaan armahtakoon ja vaikka kaikki kerran iankaikkisuuden portilla minulta palaisivat, mutta itse sentään pääsisin kerran sisälle, siitä saan kiittää Herraa.- kummaaporukkaa
Jumalan armo antaa paljon enemmänkin, vielä ei ole evankeliumi julistettu kaikille kansoille ja kielille,<<<<
Entä sellaiset jotka ovat kuolleet kuulematta koskaan evankeliumista. Eikö heille anneta edes mahdollisuutta, epäoikeudenmukaista, vaikka en tähän höpinään uskokaan. - zalaam
kummaaporukkaa kirjoitti:
Jumalan armo antaa paljon enemmänkin, vielä ei ole evankeliumi julistettu kaikille kansoille ja kielille,<<<<
Entä sellaiset jotka ovat kuolleet kuulematta koskaan evankeliumista. Eikö heille anneta edes mahdollisuutta, epäoikeudenmukaista, vaikka en tähän höpinään uskokaan.Laki on jokaisen sydämessä. Tiedät kyllä. Varaskin kokee tulleensa loukatuksi, jos häneltä varastetaan.
Room 2:11-16 Sillä Jumala ei katso henkilöön. Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan; sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä - sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
Suomalaiset tuntevat Jumalan lain, koska Raamattu tuli Suomeen jo kauan sitten. Näin ollen meillä ei ole muuta konstia välttää kadotustuomio kuin kääntyä Jumalan puoleen ja vastaanottaa Hänen pelastava armonsa.
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
- InhottavaRealisti
Näitä "lisävuosia" on tullut viimeisen 2000 vuoden kuluessa jatkuvasti lisää, huolimatta erilaisista laskelmista, joita fundamentalistikristityt ovat esittäneet. Mikään ei osoita sitä ettei asia jatkossakin olisi samoin.
- profeetallinenaikataulu
Maailmassa on kyllä paljon ollut sellaisia aikoja, joista varmaan on sanottu, että Jeesuksen tulo on lähellä. Varmaan nuo maailmansotien ajatkin ovat olleet sellaisia, joista on jo ajeteltu oltavan viimeisissä ajoissa.
Näitä aina tulee näitä sanojia, siksihän Jeesus sanoikin, .älkää semmoisia uskoko.
Lopulta, kun aika tulee kaikki Raamatun profetiat asettuvat ikäänkuin kaikkien ymmärrettävään muotoon, kun nähdään, että ne oikeasti toteutuvatkin ja silloin vasta voidaan nähdä, että nythän ollaankin sellaisissa asetelmissa, että oikeasti voi tapahtuakin ... vielä on paljon profetioita tapahtumatta, joiden täytyy tapahtua ennen Jeesuksen paluuta ... - mustahevonen
Danielin unet tuhat ja yksi , selitys Danielin kirjasta pitää paikkansa myös kymmenen vuoden kuluttua , sadan ja 1001 vuodenkin kuluttua !
Mutta kaikki kristinuskon harhan synnyttämät 1000 ja enemmänkin suurta valhetta Jeesuksen takaisintulosta kaatuu , sen suuren synnin tähden minkä tuo uskonto on tehnyt ihmisille .
Lukekaa Raamattuanne niin ymmärrätte kertomukseni , katsokaa se
" VIIKUNAPUUNNE" kuinka harhaanjohtavasti ja ovelasti Raamatunjakeita on sen tulkintaan otettu !
Entä Venäjän karhu ,- eihän sellaista oikeasti edes ole Raamatussa , on vain Meedia muinainen valtio jonka kolmea suurta sotaan ne kolme veristä kylkiluuta kuvaavat.
Mutta kun ei ei mene järkipuhe päähän niin ei mene.
Danielin kirjan vääntely täällä väheni kun otin usein asian esille ja monella oli suu kuin HOO H ,,SELLA !
Profeteerauksen piiri on pieneen piiriin supistunut ja keskenään äkseeraavat toisiaan vääriksi ,- NoH OIKEAA KUN EI OLE KENESTÄKÄÄN TULLUT, eikä tule .
Pään sisäiset äänet ovat aivan muuta kuin Jumalan puhetta, ristiriitaisia sanoja !
Annetaanko lisäaikaa 10 v , on kuin hammaslääkäri kysyisi täysin hampaattomalta , poistetaanko kaikki loput hampaasi, poistetaan ,- poistetaan , istun "Viikunapuun " alla ja joka 10 vuosi minulle kasvaa uudet hampaat. Jeesuksen sanoin Luukas 12:49-50 Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! Mutta minä olen kasteella kastettava, ja kuinka minä olenkaan ahdistettu, kunnes se on täytetty!
- Onpahätaateilla
Ateisteilla näyttää olevan agressiivinen tarve rikkoa Suomen lakeja oman uskontonsa nojalla.
Suomessa on uskonvapaus, mutta ateisteilla näyttää olevan suurempi uskonvapaus. Jopa niin suuri vapaus, että uskovien profetaalliset, palstanaiheenmukaiset viestit pitää kääntää ateistisiksi, hinnalla millä hyvänsä. - mustahevonen
Kun vääryys on vallan saanut , ei oikeudenmukaisuutta haluta tunnustaa jatketaan vain entiseen malliin omien etujensa tähden.
Jokainen valheprofeteeraus vähentää kristinuskon kannatusta, ei siinä mikään atte tai minkään muunkaan erikseen luokiteltavan aatteen kannattaja tarvitse olla. - Vääräpalstasulla
Ateisteille kulee kuumat oltavat valhetta levittämässä uskoville.
Etsin lisää aineistoa. - OletjotämänVarmistanut
mustahevonen kirjoitti:
Kun vääryys on vallan saanut , ei oikeudenmukaisuutta haluta tunnustaa jatketaan vain entiseen malliin omien etujensa tähden.
Jokainen valheprofeteeraus vähentää kristinuskon kannatusta, ei siinä mikään atte tai minkään muunkaan erikseen luokiteltavan aatteen kannattaja tarvitse olla.Matteuksen evankeliumi:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. - zlm
mustahevonen kirjoitti:
Jokainen valheprofeteeraus vähentää kristinuskon kannatusta, ei siinä mikään atte tai minkään muunkaan erikseen luokiteltavan aatteen kannattaja tarvitse olla.Mustahevonen = Mutumies :D
https://www.youtube.com/watch?v=rrf14O2ux_E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544149
- 623656
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1992995- 1052818
- 432623
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192116- 282011