http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015062619932989_ul.shtml
BUAHAHAHAAHA DDDDDD
USA-possut röhkii
12
<50
Vastaukset
Minä olen aina kuvitellut, että possut röhkivät kaikkialla maailmassa. Ehkä ne kiekuu jossain. Tai ovat muuten vain turvat kiinni.
- possu_on_eläin---
.
"Possu on hieno eläin se ei loukkaa kenenkään ilmatilaa" Kannattais ottaa oppia
har!11
. Evoluutiossamme sikakin on päässyt eteenpäin.
Toisin se on kehitysjarruun päätyneen homo sapiensin kohdalla, joka vuosituhannet ei ole opetellut kuin taisteluteknologiaa samaa rotua vastaan. Voiko sotahullumpaa elukkaa kuin ihminen olla?
Röh!- possu_on_mitä_hienoin
elisakettu kirjoitti:
Evoluutiossamme sikakin on päässyt eteenpäin.
Toisin se on kehitysjarruun päätyneen homo sapiensin kohdalla, joka vuosituhannet ei ole opetellut kuin taisteluteknologiaa samaa rotua vastaan. Voiko sotahullumpaa elukkaa kuin ihminen olla?
Röh!.
"Possu ei hyökännyt 1939 rajan yli"
har!11 Olen syvästi eri mieltä
Sika:
suomi: röh, röh
englanti: oink, oink
saksa: quiek; chrrrm
ruotsi: nöff, nöff
ranska: ron, ron; groin, groin
kiina: hulu, hulu
Asterixissa muistaakseni villisiat sanoo "Oink oink". Liekkö tulleet englannista ranskaan.runontaja kirjoitti:
Olen syvästi eri mieltä
Sika:
suomi: röh, röh
englanti: oink, oink
saksa: quiek; chrrrm
ruotsi: nöff, nöff
ranska: ron, ron; groin, groin
kiina: hulu, hulu
Asterixissa muistaakseni villisiat sanoo "Oink oink". Liekkö tulleet englannista ranskaan.Ihmettelin hetken missä sie oot oppinut puhumaan noin sujuvasti sikaa mutta *plim* ja ainiin ne sarjakuvalehdet...
elisakettu kirjoitti:
Ihmettelin hetken missä sie oot oppinut puhumaan noin sujuvasti sikaa mutta *plim* ja ainiin ne sarjakuvalehdet...
Opiskelu kuulema kannattaa
Mul on ipodi! Teen sillä asioita ja oon aikeissa soittaa sillä taxin.
- Anteeksi_iPod----
.
"Aiotteko soittaa sillä mp3 -stereomusiikkia???????"
Steve Jobs introduces Original iPod - Apple Special Event (2001)
https://www.youtube.com/watch?v=SYMTy6fchiQ
har!1
. - Jos_jumala-olisi_tarkoit
modelli kirjoitti:
Hiljaa mäntti! Yritän keskittyä näppäilemään....
.
"Jos jumala olisi tarkoittanut meidät kuuntelemaan iPodia jumala olisi luonut meille kaksi korvaa"
har!11
.
- dszfsdfsdfs
Usa ei ole aikonut hyökätä suomeen. Absurdi ajatuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504