Uskovien pilkkaamiselle ja herjaamiselle loppu!

Ilm.22

Kaikki, mikä ei ole Raamatun sanalla perusteltavissa on eksytystä ja uskovien harhaanjohtamista muka profetaallisina sanoina.
------------
22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!
22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
--------------------

2Moos. 32:33 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani.

5Moos. 12:32 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

Ps. 69:29 Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun.

10

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InhottavaRealisti

Juuri tämän kaltaiset tekstit konkretisoivat sen, miten trolleja ja vakavissaan olevia uskovaisia ihmisiä ei näissä keskusteluissa erota toisistaan juuri mitenkään. Vanhat kliseet ovat niin korneja huonosti perusteltuja etteivät ne uppoa kriittisemmin ajatteleviin. Normaali ihminen käsittää kriittisen ajattelun merkityksen.

• ONko sinun mielestäsi kiusaaminen ok. juttu?

• Aammeen

Uskovat voivat- ja saavatkin keskustella rauhassa Raamatuntulkinnoista.

Ulkopuolelle heitämme koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• asdfasdfsdfs

Mitä pahaa koirat sinulle ovat tehneet?

• LueRaamatunprofetiasta

22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!

--------------------

2Moos. 32:33 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani.

5Moos. 12:32 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

Ps. 69:29 Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun.

• asdfasdfsdfs
        LueRaamatunprofetiasta kirjoitti:

--------------------

Mitä pahaa koirat ovat sinulle tehneet?

• Tuulah

samassa veneessä ollaan vainottujen kanssa kohta täällä suomessa. tuli mieleen noista vainoituista tämä hengellinen orjatyönä tehty laulu Amerikan mantereella

www.youtube.com/watch?v=CDdvReNKKuK

• asdfasdfgsdfg

Kerro ihmeessä miten sinua on Suomessa vainottu. Netissä eri meiltä oleminen ei ihan taida täyttää vainon määritelmää.

• Vastausta

InhottavaRealisti

29.6.2015 13:00

Se on ihmeellistä, jos räällä joku jotakin "puolustusta" tarvitsee. Miksi ihmeessä?

Täällä on vain joutilaita ihmisiä, joilla on ylimääräistä aikaa käytettävänään tähän sinänsä täysin joutavaan keskusteluun. Ei tämä muuta ole. Jos joku oikeasti kuvittelee, että tämä jollakin tavalla johonkin asiaan reaalimaailmassa vaikuttaa tai joku uskoon tai uskosta pois ajautuu näiden juttujen seurauksena, hänellä menee todella huonosti.

Ei täällä käydä mitään klassista hyvän ja pahan välistä taistelua, jossa urhoolliset kunnon kristityt olisivat puolustamassa henkensä kaupalla uskoaan ja vastustajana olisivat antikristilliset ateistien ja skeptikkojen armeijat, joita vastaan profeetat urhoollisesti oppiaan julistaisivat! Täällä sönköttää joukko älylaitteitaan näprääviä länsimaisessa hyvinvointivaltiossa lorvailevia hyvin syöneitä laiskamatoja, jotka joutoaikaansa kukin omista syistään täällä viettää.

Oikeat uskovaiset täällä voinee laskea yhden käden sormilla. Se sana oikea pitäisi sekin laittaa lainausmerkkeihin, sillä nuokin tapaukset ovat lähinnä vain itse sitä mieltä itsestään.

Ylipäätään ottaen profetiatkin ovat osa uskonnollista fundamentalismia, joka minkään lajisena ja missään uskonnossa ei siedä tarkempaa tarkastelua. Tällä tarkoitan nimenomaan oikeaa, ulkopuolisen suorittamaa arviointia, sillä tiukka usko itsessään edstää objektiiviset pohdinnat. Pitää uskoa lapsen lailla. Kuulostaako tutulta?

Vastaus-

--------------------

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13670931

• KVG Sargon.

http://www.ancient.eu/article/746/

Jos uskonharhainen ymmärtäisi lukea ja vielä ymmärtäisi lukemansa, tunnistaisi hän Sargonin tarinan mooseksen tarinaksi. Uskonnot ovat tarinoiden kierrätystä, eivät minkään jumalan sanaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      72
      5064
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4043
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3775
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      131
      3241
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2964
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      350
      2664
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2648
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2266
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      46
      2010
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      110