Kenellä on viisautta jakaa näille?

Osa1

a---a
6.7.2015 18:15
Uusi
Ei muuten taaskaan kestäne tuntiakaan, kun hörhönne on nostellut omia copypastesekoilujaan itseään kehuen eri nimimerkeillä palstan etusivulle sen verran että tämäkin ns. keskustelu häipyy kakkossivulle. Eilen se kesti puolisentoista tuntia. Kymmeniä tyhjänpäiväisiä ja sisällöttömiä nostoja, vain sen vuoksi että saisi omat höpötyksensä jonon keulille. Mutta on kai ymmärrettävä että se on sitä profeetallista keskustelua:)

a---a
6.7.2015 14:11
Uusi
Peltola höpisee omiaan. Haastakoot oikeuteen, jos mielipide ei miellytä.

a---a
6.7.2015 16:38
Rehellisyyttä kirjoitti:
Ole hyvä ja ilmoita se hänelle itselleen niin näytät viisaammalta.
Eikö Peltola sitten itse kirjoittanutkaan tuota? Kuvittelin aivan että täällä ihmiset kirjoittavat itse omia mielipiteitään, eivätkä kopioi niitä muilta.

a---a

6.7.2015 17:35
Näytä lisää
Sinähän tiedät tuon idioottimaisen copypastemassapostituksesi olevan sekä täysin turhaa että häiritsevän enemmän palstan uskovia kuin minua? Ei se minua häiritse että teet esimerkilläsi uskovista naurunalaisia.

a---a

6.7.2015 17:5
Heti kun yrität kirjoittaa jotain itse, tuloksena on tuollaista sekasotkua. Ei mikään ihme että mieluummin kopioit muilta. Mutta silti: Opettele esittämään joskus ihan omiakin mielipiteitä jostain. Ja ennen kaikkea: Opettele käyttäytymään.

InhottavaRealisti

6.7.2015 15:14
Uusi

Rovasti saa minun puolestani sanoa mitä tahansa. Hän on jo ikämies ja siinä mielessä kunnioitan häntä, mutta eivät hänen juttunsa siitä huolimatta absoluuttisiksi totuuksiksi muutu.

Sitä kyllä "mitätöin", että hänen juttujaan tänne pitää jonkun loputtomiin
Kenellä on viisautta jakaa näille onnettomille?

copypastettaa. Ymmärtääkseni se ei ole eds palstan hengen mukaista toimintaa, sillä tämä on KESKUSTELEMISTA varten. Palstakeisari tosin ei sitä halua.

Siitä en olisi välttämättä varma, haluaako rovasti itse juttujaan jatkuvasti tämän tyyppiselle roskapalstalle.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateistinsuruprofetiaa

InhottavaRealisti

6.7.2015 18:36

Minusta on jotenkin järkyttävää, että tällaiset ihmiset pystyvät ottamaan koko keskustelun haltuunsa, kun moderointia ei ole. Ylläpito ei näytä poistavan enää mitään.

Toisaalta, olen alkanut ihmetellä onko yksikään näistä uskovaisiksi itseään väittävistä kirjoittajista muuta kuin trolleja - niin omituisin tavoin he reagoivat täysiin typeryyksiin täällä.

• ...ja mitähän rakennusainetta tämä kommentti palstalle toi? Ei tasan mitään.
        Sanohan suoraan mikä on tarkoitusperäsi tällä palstalla? Et ole koskaan vastannut tähän kysymykseen. Laitat aina jonkun oman vastakysymyksen.
        Katsos kun tämä sinun olemisesi täällä ei rakenna keskustelua profetioista, vaan tuohoaa sitä ja SITÄ SINÄ JUURI HALUAT. Olet siis pelkkä trolli itse.

• oiutiout

oiuotiu

• 432342

43243223

• 364

6432643

• Tämän olisi hyvä myös ylläpidon ymmärtää. Profetiasta ei voi keskustella ateisti, koska siinä ei ole muusta kyse kuin riitelystä, "juupas eipäs". Tämä koko asia perustuu siihen ettei ateisti pysty keskustelemaan profetiasta, koska se on Jumalan ilmoitusta, jota ateisti lähtökohtaisesti ei usko. Jotta keskustelusta syntyisi keskusteua, on lähtökohtana olla uskossa, eikä välttämättä kristinuskossa, mutta sukossa kreationismiin, jonka kautta profetiasta voidaan ylipäätään keskystella, muuta kuin se sama vanha laulu "eipäs, juupas, eipäs juupas..." Kuka sellaista haluaa kuunnella?
      Keskustelu ei käynnisty, ellei atestien hedelmätöntä kommentointia aleta jotenkin edes kontrolloimaan.

• Kreationisti1

Allahin profeetat ovat ainoita oikeita profeettoja.

• JeesusHerramme

Ne löytyy osiosta islam.

• InhottavaRealisti

Jarmo. Kun luin juttusi, purskahdin nauruun. Tunnusta, että Sinuakin nauratti juttuasi kirjoittaessasi. Meni nimittäin niin raskaasti huumorin puolelle.

Me skeptikot ja ateistitko Sinusta täytämme tämän palstan noilla copypastetuksilla ja psykopaatin määrityksillä ja muulla roskalla?

• Suottariehut

Uskovien vainoaja ja psykopaatti samassa paketissa.

• jarmotunnustaa
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Jarmo. Kun luin juttusi, purskahdin nauruun. Tunnusta, että Sinuakin nauratti juttuasi kirjoittaessasi. Meni nimittäin niin raskaasti huumorin puolelle.

Me skeptikot ja ateistitko Sinusta täytämme tämän palstan noilla copypastetuksilla ja psykopaatin määrityksillä ja muulla roskalla?

Mulla tuli housuun.

• näkymätön-ninni
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Ei naurata Jarmoa, eikä muitakaan.

Pikemmin tunne on ehkä syvää surua ihmisen/ihmisten puolesta joka/jotka ei tunne omaa tilaansa.

• näkymätön-ninni

"Kovin on korkea hullulle viisaus, ei hän suutansa avaa portissa."

• No ei naurata ei. Noilla IR:n taas antamilla kommenteilla "purskahdin nauruun, vanmaan sinuakin nauratti" tehdään puhdas hämäysliike niille, jotka ovat herkkäuskoisia "muka fiksuille puheille". Nämä ateistit yrittävät siirtää trollausasemaansa kuin ainoa trollaaminen olisi copy/pastettaa, vaikka he itse ovat niitä pahimpia. Trollin ainoa tehtävä on provosoida ja hämmentää. Nämä muutamat ateistien nimimerkit tekevät juuri sitä kirjaimellisesti.

• InhottavaRealisti kirjoitti:

MIten sä kehtaat olla noin kiero ja valheellinen. Isoisäsikin pyörii haudassa koska alennut selkärangattomien tasolle. Silloin kun puhutaan miehestä, niin puhutaan totta, eikä kieroilla. Kun puhutaan IR:sta, niin tulee mieleen ehkä joku kuussataajalkainen kivenkolossa.

• Oikeinhyvä

Osuva vertaus.

• SiirryPalstallePsyk.Pot

Pakkomielteinen uskoivien solvaaja ei ole apua saanut vammoihinsa.
        Eikä tältä palstalta tule saamaankaan sitä.

• TältäNäyttää

Huomaateko uskovien vainoa?
        On pakkomielteisellä copypastea, palstakeisaria, murhetta uskovien yhteydestä, valheellisia, toisten nikkejäkin käyttää, kaikki palstan puolustajat, uskovat solvauksen kohteena. Yrittää kiilaa uskovien välille, kuten riivaajalle kuuluukin ja kun arimmat poistuu niin pakkomielteinen solvaaminen ja palstan muuttaminen ateismiin kaikella valheen voimalla jatkuu.

• InhottavaRealisti

Tiedätkös: saat räksyttää miten paljon tahansa. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä oikeassa elämässä. Minä voin laittaa aina kojeeni kiinni ja lähteä elämään normaalielämää, ihmisten pariin. Siellä on aivan tavalliseen vuorovaikutukseen kykeneviä ihmisiä.

On surullista, että Sinulla sitä vaihtoehtoa ei taida olla. Sinun elämäsi on copypastettamista ja elvistelyä tällaisella joutavalla foorumilla, jota pikkuruinen joukko fundamentalisteja ja jokunen skeptikko seuraa. Suon sen Sinulle.

Tämä keskustelu saa minun puolestani nyt olla taas ainakin jonkin aikaa. Heitän vielä yhden kommentin Jarmolle ja sitten saat tämän ihan itsellesi. Ihanaa, eikö totta?

Koeta nopeasti nostaa kehiin uusia avauksia, jotta kukaan vain vahingossa ei lue tätä tekstiä!

Copypastetuksen täytteistä loppukesää Sinulle!

• InhottavaRealisti
        JarmoEklund kirjoitti:

MIten sä kehtaat olla noin kiero ja valheellinen. Isoisäsikin pyörii haudassa koska alennut selkärangattomien tasolle. Silloin kun puhutaan miehestä, niin puhutaan totta, eikä kieroilla. Kun puhutaan IR:sta, niin tulee mieleen ehkä joku kuussataajalkainen kivenkolossa.

Jarmo. Olet näemmä liittynyt siihen joukkioon tämän keskustelun osallistujia, joiden kanssa minkäänlainen kommunikaatio ei enää onnistu. Vaadit rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä, mutta omista toimistasi ne ovat kyllä kaukana.

Minua nauratti se, että en oikeasti kykene enää ottamaan minuun kohdistuvia juttujasi vakavasti. Jokainen auttavastikin lukutaitoinen näkee, mitä kukin täällä sanoo. Jos minä olen mielestäsi palstan pahin häirikkö, olkoon sitten niin. Saat pitää omat tulkintasi.

Jätän palstan toistaiseksi Sinulle ja hyville ystävillesi, joista paras epäilemättä on ystävämme copypastettava palstakeisari. Minä siirryn reaalimaailman pariin. Siellä on onneksi tavallisia ihmisiä, jotka enimmäkseen ymmärtävät, mitä suustaan päästävät.

Ihania aikoja Sinulle, Jarmo, tämän rakkaan harrastuksesi parissa.

• JarmoEklund

Kiitos kehuista ja hyvää kesää!

• Ihmin

Olen sitä mieltä että veljien a---a ja InhottavaRealisti puolesta tulee rukoilla. Ei täältä tule hatkaan lähteä kenenkään ihmisen vuoksi. Lukekaa Jesaja 51:12, siinä on kehoitusta tällaisiin tilanteisiin aivan riittävästi.

Rukoillaan että a---a ja IR jäävät todella pitämään palstaa elävänä, mutta sanottava muuttuu.

• a----a

Rukoile pois, tuskinpa siitä kenellekään haittaa on. Itse tosin teinä rukoilisin myös tai ensisijassa sen puolesta, että palstakeisarinne lopettaisi tuon typerän sotkemisensa. Mutta se ei taida teitä häiritä, koska sotkemisen suorittaa uskova. Sinänsä huvittavaa... Muutama kommentti ei-uskovilta ja alkaa tulla rukousta, tulta ja tulikiveä, mutta kun uskova samassa ajassa massapostittaa hetkessä kymmeniä tai jopa satoja täysin palstan aiheeseen liittymättömiä ja toistuvia copypastesotkujaan, te ette reagoi mitenkään.

• Olevaanmieltä

Voi hyvä ihminen.
        Profetiat palsta ei pysty parantamaan luonnevikoja, eikä psyk. sairauksia.
        Ateistinen maailmankuva on ateismi palstan asiaa.
        Vain Jumala voi tehdä ihmeitä ja koska ko. nikit ovat vuosia ateisteina vainonneet ja solvanneet uskovia, ei muutosta heidän asenteisiinsa ole realistista odottaa.
        Jeesus pysäytti Saulus Tarsolaisen, uskovien vainoajan, mutta meillä palstan uskovilla ei sellaista voimaa ole.
        Uskovilla on vielä oikeuksia uskoonsa ja sen ilmaisemiseen ilman vainoja. Amen.

• a---a
        Olevaanmieltä kirjoitti:

Voi hyvä ihminen.
        Vain Jumala voi tehdä ihmeitä ja koska ko. nikit ovat vuosia ateisteina vainonneet ja solvanneet uskovia, ei muutosta heidän asenteisiinsa ole realistista odottaa.
        Jeesus pysäytti Saulus Tarsolaisen, uskovien vainoajan, mutta meillä palstan uskovilla ei sellaista voimaa ole.

...voisitte myös rukoilla sen puolesta, että palstakeisari viimein oppisi kirjoittamaan. Ehkäpä kopiointinsa vähenisi?

• Aikaopetella
        a----a kirjoitti:

Rukoile pois, tuskinpa siitä kenellekään haittaa on. Itse tosin teinä rukoilisin myös tai ensisijassa sen puolesta, että palstakeisarinne lopettaisi tuon typerän sotkemisensa. Mutta se ei taida teitä häiritä, koska sotkemisen suorittaa uskova. Sinänsä huvittavaa... Muutama kommentti ei-uskovilta ja alkaa tulla rukousta, tulta ja tulikiveä, mutta kun uskova samassa ajassa massapostittaa hetkessä kymmeniä tai jopa satoja täysin palstan aiheeseen liittymättömiä ja toistuvia copypastesotkujaan, te ette reagoi mitenkään.

Siinä ateistin mielipide.
        Uskonvapaus ei muutuu häiriköinnilläsi, eikä profetiat muutu ateistien kontrolloimiksi.
        Lue linkistä lisää.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13682683
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13683239
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13683212
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13683206

• Tiedoksivain
        a---a kirjoitti:

...voisitte myös rukoilla sen puolesta, että palstakeisari viimein oppisi kirjoittamaan. Ehkäpä kopiointinsa vähenisi?

Profetia ei ole sitä, että keskustellaan ja väitellään mistä sattuu ja mistä sattuu.
        Keskustelulle tulee olla aina alustus asiaan, josta keskustelu voi jatkua. Ei väittely ateisttin ja uskovan välillä.
        Keskustelunaihe näkyy aloituksen tekstissä.
        Kysymys atelle?
        Mitä seurauksia on Raamatun mukaan ihmiselle jos puuta heinää väittää raamatulliseksi totuudeksi?
        Luotettavien raamatunopettajien johdolla vältät vitsaukset.
        Raamatunopettajan opetukset tulevat jatkumaan asiallisina ja profetaallisina aloituksina.
        Niitä tosin ei tarvittaisi jos lapset olisivat saaneet todellista raamatunopetusta kouluissa, kuten ennen oli tapana.
        Nyt ateismiin opetettu sukupolvi hyppii uskovien silmillä omilla valheellisilla ''totuuksillaan''.

Miksi profetia ei ole väittelyllä ja Jumalattoman mielipiteillä tutkittavissa?

Miksi Raamattu ja sen sana on sidoksissa profetioihin?

Näin Ilm.kirjassa.

Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!

22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• Ihmin
        Olevaanmieltä kirjoitti:

Voi hyvä ihminen.

Ei tässä kannata marttyyrin viittaa ottaa. Minä uskon sellaiseen Jumalaan joka vastaa rukouksiin. En tässä itsekään olisi kirjoittelemassa, jos olisi kuuro ollut.

Olen saanut läheltä todistaa tilannetta missä ateistin suu meni totaalisen tukkoon, vaikka kuvitteli leikkivänsä älykkäämpänä ja lukeneempana kahden nuoren uskovaisen kustannuksella. Siihen ei tarvittu kuin vilpitön, äänetön rukous: Herra auta! Hänen mielensä tyhjennettiin sillä hetkellä ja hän joutui lähtemään tilanteesta suu auki.

Tuo oli vain yksi tapaus monien joukossa. Me tarvitsimme aikoinaan sen tietääksemme ettei ihmiset hallitse, olivat millaisia hyvänsä.

Jos jäävät palstalle ilkkumaan ja ongelma on todella heissä, eipä hätiä mitiä. He eivät ole minkäänlainen ongelma Jumalalle, joka heitäkin rakastaa ja kutsuu tykönsä.

• a---a
        Ihmin kirjoitti:

Ei tässä kannata marttyyrin viittaa ottaa. Minä uskon sellaiseen Jumalaan joka vastaa rukouksiin. En tässä itsekään olisi kirjoittelemassa, jos olisi kuuro ollut.

Olen saanut läheltä todistaa tilannetta missä ateistin suu meni totaalisen tukkoon, vaikka kuvitteli leikkivänsä älykkäämpänä ja lukeneempana kahden nuoren uskovaisen kustannuksella. Siihen ei tarvittu kuin vilpitön, äänetön rukous: Herra auta! Hänen mielensä tyhjennettiin sillä hetkellä ja hän joutui lähtemään tilanteesta suu auki.

Tuo oli vain yksi tapaus monien joukossa. Me tarvitsimme aikoinaan sen tietääksemme ettei ihmiset hallitse, olivat millaisia hyvänsä.

Jos jäävät palstalle ilkkumaan ja ongelma on todella heissä, eipä hätiä mitiä. He eivät ole minkäänlainen ongelma Jumalalle, joka heitäkin rakastaa ja kutsuu tykönsä.

Siinä olet kyllä oikeassa, että näitä juttuja lukiessaan hyvin usein jää suu auki :)

• Ihmin
        a---a kirjoitti:

Siinä olet kyllä oikeassa, että näitä juttuja lukiessaan hyvin usein jää suu auki :)

Se on hyvä asia että jää auki, silloin tällöin. Vakavaksi muuttuu jos on suu auki koko ajan ja vaahto valuu rinnuksille :)

• a----a
        Ihmin kirjoitti:

Se on hyvä asia että jää auki, silloin tällöin. Vakavaksi muuttuu jos on suu auki koko ajan ja vaahto valuu rinnuksille :)

Kannattaakin katsoa ettei suu jää niin pitkäksi aikaa auki että se on jo kroonista, kuten tällä meidän palstakeisarillamme tuntuu olevan.

• Palstakeisari1

Massapostitus on profetoimista!

• Sitävaanettä

Massapostitus tarkoittaa, että samaa tekstiä postittaa useammille palstoille.
        Sitä en ole havainnut tapahtuvaksi.
        Ei tarkoita muuta.
        Myöskään katkeruutesi ei ole palstan aihetta, sillä ei ole palstalaisen syytä, että sinulla on vammoja sielussasi.

• VaiKeisariVallan

Asia on niin, että...
        Koska Jumala on asettanut omansa palstalle, niin siihen ei auta solvaaminen, eikä herjaaminen, sillä silloin taistelee itseään Herraa vastaan ja taatusti häviää taistelunsa.
        Moni on kynsiään koetellut, mutta Jumalan voima voittaa aina.
        Ei auta nimien keksiminen palstakeisariksi, copypastepastaajaksi, eikä miksikään muuksikaan. Ei sotaväellä, vaan Minun voimallani, sanoo Herra.
        Katsokin, että et Pyhää Henkeä pilkkaa, sillä siitä on seurauksia ja sitten onkin tosi kysymyksessä.

1Joh. 5:16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.

Mark. 3:29
        mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

• Palsrankeisari

Tämmöstä mä kirjoitan mutta kun mulla oli niin vaikee lapsuus.

Kun se neitseellisesti syntyny lapsi siiis tuli isän kanssa niin me huudettiin pitkään sitä hallelujaata ja oltiinpa me polvirukouksessakin. Äitiä kyllä näytti joku kismittävän mutta isä anto sille oikein raamatullisesti keppiä ja kun äiti pääs sitten puolen vuoden päästä sairaalasta niin se huus joka aamu 12 kertaa hallelujaat ja parit aamenet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18