Mihin mediaseksikään aloitus on kadonnut?
Hyvää iltaa
16
<50
Vastaukset
- ainatällaista
Modelli on ailahtelevainen liikkeissään. Ehkä sen eukko tuli kotiin ja hermostui.
Mihinkään en oo likkunut! "modellin paluu osa 69" on saamassa ensiiltansa lähiaikoina.
http://bit.ly/1KSsqVU- sxth
modelli kirjoitti:
Mihinkään en oo likkunut! "modellin paluu osa 69" on saamassa ensiiltansa lähiaikoina.
http://bit.ly/1KSsqVUVai että näin kävi palopuheideni :D
- iso_karvainen_mies
Ukki bitch modellin satu poistettiin D:
- ei_satuilla---
.
"Satu-->/dev/null"
har!11
.
Hyvää huomenta.
Palstalle mahtuisi useampiakin aloituksia, mutta laitan tämän nyt tänne.
Mitä pitää tehdä näin kylmänä ja pilvisenä lomapäivänä? Hyppäänkö Pub-ratikkaan useammalle kaupunkikierrokselle, vai jäänkö peiton alle palstaileman?
Ehdotuksia ja sadepäivän viihdepläjäyksiä otetaan vastaan. :)- bfff__
Ratikka on AINA korostanut olevansa uskollinen vaimolleen...
bfff__ kirjoitti:
Ratikka on AINA korostanut olevansa uskollinen vaimolleen...
Mahtuu sen vaimokin Pubi ratikkaan, jos niin haluaa. Voivat tilata vaikka yhteisen ohrapirtelön ja pillit. Mun ongelmaa se ei poista. Mulla on tekemisen puutetta tänään.
Nää ilmat vetää synkäksi.- sxth
modelli kirjoitti:
Tuu meille, pelataan two bolls..sia ja otetaan Spa treatment....nautitaan elämästä?
Onko Kampin vanhusten palvelutalossa muka spa?
- keskihesa
Kaljaraitsikas voi törmätä vaik Hesa-Äijään ;)
- kiItti_mies
Minä syön naksuja ja katson luontodokumetteja koko päivän :)
- GOSH-----
kiItti_mies kirjoitti:
Minä syön naksuja ja katson luontodokumetteja koko päivän :)
.
"Siis bätmän nauhoitteita koko päivä all day long"
har!11
. - sxth
sxth kirjoitti:
Onko Kampin vanhusten palvelutalossa muka spa?
Pitihän se arvata. Kiilaat minun ja modellin väliin, eikä se ole edes liioittelua. Mielenterveysongelmainen yhden rivin kirjoittaja 24/7 tuntien elämänsä eliksiirin virtaavan suonissaan. Todella outoa halusi olla edes minä ja saada edes YKSI Modellin lause henkilöhtaisesti omaksesi. Mitäpä jos muistuttaisin sinulle että olemme pollatulkkainen betoniraudoittaja Turusta....
En tiedä mihin karkasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022262
- 1291428
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231420Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291348- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371068- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82796