moraalinvartija on...
Jatka lausetta
17
<50
Vastaukset
- sxth
moraalinvartija on...psykedeelinen tapaus
Sinua fiksumpi.
- sxth
moraalinvartija kirjoitti:
Olet kyllä ihana kun jaksat puolustella.
Tekemisen puutteessa vastailee trolleille.
Hetkinen, sehän vastailee aina niille...
On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi! sxth kirjoitti:
On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi!Tiedätkö että tuo sattuu mutta piristystä buddylle ja kaikille
http://kioski.yle.fi/omat/game-of-thrones-soturi-ja-tuttiritari-ovat-kuin-kaksi-marjaa- tuttiritarifan
:) hih.
kiitos tästä. sxth kirjoitti:
On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi!Ja lisäksi minua ei trollata lainkaan tarpeeksi ja varsinkaan ei älykkäästi tai luovasti.
Kateellisena sitten yritän saada niitä innostumaan itsestäni, mutta eiväthän ne saa silti mitään kunnollista aikaan.
Jonkun vanhan levyn jaksavat pistää käyntiin ja kaivavat noita museaalisia vakiotrollauksiaan jostain hämähäkinseittien peitoista.
No, olen tässä taas viihdyttänyt itseäni korjaamalla iltapäivälehtien surkeiden toimittajaa teeskentelevien kirjoittajien tekemiä kielivirheitä. Eivät ne niitä kommentteja koskaan julkaise, mutta joutuvat kuitenkin lukemaan ne.- jesussentään
buddy-love kirjoitti:
Ja lisäksi minua ei trollata lainkaan tarpeeksi ja varsinkaan ei älykkäästi tai luovasti.
Kateellisena sitten yritän saada niitä innostumaan itsestäni, mutta eiväthän ne saa silti mitään kunnollista aikaan.
Jonkun vanhan levyn jaksavat pistää käyntiin ja kaivavat noita museaalisia vakiotrollauksiaan jostain hämähäkinseittien peitoista.
No, olen tässä taas viihdyttänyt itseäni korjaamalla iltapäivälehtien surkeiden toimittajaa teeskentelevien kirjoittajien tekemiä kielivirheitä. Eivät ne niitä kommentteja koskaan julkaise, mutta joutuvat kuitenkin lukemaan ne.No onpa sulla harrastukset... Onko kivaa päästä pätemään?
jesussentään kirjoitti:
No onpa sulla harrastukset... Onko kivaa päästä pätemään?
Pätemättömien keskellä se on niin helppoa, ettei se ole edes kivaa.
- niin_tai_näin
...aito.
Ja jos ei ole, niin sitten ehdottomasti paras feikki ikinä. moraalinvaria on murhannut tohtori Zivakowin.
- jormas
Moraalinvartija on hyvä tyyppi.
- iuytrewq
juuri sellainen kuten ylläpito hänen haluaa olevan.
Noh ei se minua halua 8) se on kamalan utelias kun pitäisi antaa virallinen sähköposti ymss..
moraalinvartija kirjoitti:
Noh ei se minua halua 8) se on kamalan utelias kun pitäisi antaa virallinen sähköposti ymss..
Mutta en ole antanut mutta eipä ole kysellyt miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022262
- 1291428
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231420Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291348- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371068- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82796