moraalinvartija on...
Jatka lausetta
17
<50
Vastaukset
- sxth
moraalinvartija on...psykedeelinen tapaus
Sinua fiksumpi.
- sxth
moraalinvartija kirjoitti:
Olet kyllä ihana kun jaksat puolustella.
Tekemisen puutteessa vastailee trolleille.
Hetkinen, sehän vastailee aina niille...
On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi! sxth kirjoitti:
Tekemisen puutteessa vastailee trolleille.
Hetkinen, sehän vastailee aina niille...
On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi!Tiedätkö että tuo sattuu mutta piristystä buddylle ja kaikille
http://kioski.yle.fi/omat/game-of-thrones-soturi-ja-tuttiritari-ovat-kuin-kaksi-marjaa- tuttiritarifan
:) hih.
kiitos tästä. sxth kirjoitti:
Tekemisen puutteessa vastailee trolleille.
Hetkinen, sehän vastailee aina niille...
On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi!Ja lisäksi minua ei trollata lainkaan tarpeeksi ja varsinkaan ei älykkäästi tai luovasti.
Kateellisena sitten yritän saada niitä innostumaan itsestäni, mutta eiväthän ne saa silti mitään kunnollista aikaan.
Jonkun vanhan levyn jaksavat pistää käyntiin ja kaivavat noita museaalisia vakiotrollauksiaan jostain hämähäkinseittien peitoista.
No, olen tässä taas viihdyttänyt itseäni korjaamalla iltapäivälehtien surkeiden toimittajaa teeskentelevien kirjoittajien tekemiä kielivirheitä. Eivät ne niitä kommentteja koskaan julkaise, mutta joutuvat kuitenkin lukemaan ne.- jesussentään
buddy-love kirjoitti:
Ja lisäksi minua ei trollata lainkaan tarpeeksi ja varsinkaan ei älykkäästi tai luovasti.
Kateellisena sitten yritän saada niitä innostumaan itsestäni, mutta eiväthän ne saa silti mitään kunnollista aikaan.
Jonkun vanhan levyn jaksavat pistää käyntiin ja kaivavat noita museaalisia vakiotrollauksiaan jostain hämähäkinseittien peitoista.
No, olen tässä taas viihdyttänyt itseäni korjaamalla iltapäivälehtien surkeiden toimittajaa teeskentelevien kirjoittajien tekemiä kielivirheitä. Eivät ne niitä kommentteja koskaan julkaise, mutta joutuvat kuitenkin lukemaan ne.No onpa sulla harrastukset... Onko kivaa päästä pätemään?
jesussentään kirjoitti:
No onpa sulla harrastukset... Onko kivaa päästä pätemään?
Pätemättömien keskellä se on niin helppoa, ettei se ole edes kivaa.
- niin_tai_näin
...aito.
Ja jos ei ole, niin sitten ehdottomasti paras feikki ikinä. moraalinvaria on murhannut tohtori Zivakowin.
- jormas
Moraalinvartija on hyvä tyyppi.
- iuytrewq
juuri sellainen kuten ylläpito hänen haluaa olevan.
Noh ei se minua halua 8) se on kamalan utelias kun pitäisi antaa virallinen sähköposti ymss..
moraalinvartija kirjoitti:
Noh ei se minua halua 8) se on kamalan utelias kun pitäisi antaa virallinen sähköposti ymss..
Mutta en ole antanut mutta eipä ole kysellyt miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504