Jatka lausetta

kimmo-poju

moraalinvartija on...

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sxth

      moraalinvartija on...psykedeelinen tapaus

    • Sinua fiksumpi.

      • Olet kyllä ihana kun jaksat puolustella.


      • sxth
        moraalinvartija kirjoitti:

        Olet kyllä ihana kun jaksat puolustella.

        Tekemisen puutteessa vastailee trolleille.

        Hetkinen, sehän vastailee aina niille...

        On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi!



      • tuttiritarifan

        :) hih.

        kiitos tästä.


      • tuttiritarifan kirjoitti:

        :) hih.

        kiitos tästä.

        Ole hyvä.


      • sxth kirjoitti:

        Tekemisen puutteessa vastailee trolleille.

        Hetkinen, sehän vastailee aina niille...

        On sillä kurja elämä! Trollejakin ankeampi!

        Ja lisäksi minua ei trollata lainkaan tarpeeksi ja varsinkaan ei älykkäästi tai luovasti.
        Kateellisena sitten yritän saada niitä innostumaan itsestäni, mutta eiväthän ne saa silti mitään kunnollista aikaan.
        Jonkun vanhan levyn jaksavat pistää käyntiin ja kaivavat noita museaalisia vakiotrollauksiaan jostain hämähäkinseittien peitoista.

        No, olen tässä taas viihdyttänyt itseäni korjaamalla iltapäivälehtien surkeiden toimittajaa teeskentelevien kirjoittajien tekemiä kielivirheitä. Eivät ne niitä kommentteja koskaan julkaise, mutta joutuvat kuitenkin lukemaan ne.


      • jesussentään
        buddy-love kirjoitti:

        Ja lisäksi minua ei trollata lainkaan tarpeeksi ja varsinkaan ei älykkäästi tai luovasti.
        Kateellisena sitten yritän saada niitä innostumaan itsestäni, mutta eiväthän ne saa silti mitään kunnollista aikaan.
        Jonkun vanhan levyn jaksavat pistää käyntiin ja kaivavat noita museaalisia vakiotrollauksiaan jostain hämähäkinseittien peitoista.

        No, olen tässä taas viihdyttänyt itseäni korjaamalla iltapäivälehtien surkeiden toimittajaa teeskentelevien kirjoittajien tekemiä kielivirheitä. Eivät ne niitä kommentteja koskaan julkaise, mutta joutuvat kuitenkin lukemaan ne.

        No onpa sulla harrastukset... Onko kivaa päästä pätemään?


      • jesussentään kirjoitti:

        No onpa sulla harrastukset... Onko kivaa päästä pätemään?

        Pätemättömien keskellä se on niin helppoa, ettei se ole edes kivaa.


    • niin_tai_näin

      ...aito.

      Ja jos ei ole, niin sitten ehdottomasti paras feikki ikinä.

      • Kiitos kauniista sanasta.


    • moraalinvaria on murhannut tohtori Zivakowin.

    • jormas

      Moraalinvartija on hyvä tyyppi.

    • iuytrewq

      juuri sellainen kuten ylläpito hänen haluaa olevan.

      • Noh ei se minua halua 8) se on kamalan utelias kun pitäisi antaa virallinen sähköposti ymss..


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Noh ei se minua halua 8) se on kamalan utelias kun pitäisi antaa virallinen sähköposti ymss..

        Mutta en ole antanut mutta eipä ole kysellyt miksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe