Taidan olla täysi uuno, olen luullut että noin 50 km pitkä tie Imatralta Lappeenrantaan on kaksikaistainen moottoritie- tai moottorotitieliikennetie, tänään siellä tuli äkkiä vastaan (samaan suuntaan) satasen alueella traktori, jonka peräkärryssä oli heinäpaaleja, nopeus varmaan sallitut 40 km/h.
Olenko ymmärtänyt kyseisen satasen tien väärin?
Hävettäääääääääää! Korjaan tapani ja ajatukseni.
Imatra - Lappeenranta tie
Hävettää-hirveästi
6
231
Vastaukset
- dipadaii
Milloin on alettu rakentaa kaksikaistaisia moottoriteitä?
Tuosta moottorotitieliikennetie:stä en ole koskaan edes kuullut!- liiannopeakehitys
Landepaukku kännissä waltralla vaeltaa!
- diipadaii
Se on kaksikaistainen moottoriliikennetie. Sitä ei ole merkitty moottoritieksi .
- diipadaii
ich-bin kirjoitti:
Kyllä tuo Google Mapsin mukaan on kaksiajoratainen nelikaistainen tie.
Niinpäs onkin mutta moottoritie se ei ole.
diipadaii kirjoitti:
Niinpäs onkin mutta moottoritie se ei ole.
Kysymys lähinnä kuuluu, onko se moottoriliikennetie. Jos on, ei ole pahemmin traktoreilla tielle asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739