Nyt puhuu Zorbas

Rahaa ei synny tyhjästä! Jos jotkut tienaavat kusetuksella, niin jotkut muut vastaavasti menettävät täsmälleen saman summan. Mieti itse ennen kusetetuksi tulemista, kumpaanko ryhmään haluat kuulua.


http://bit.ly/1LuGdAL

27

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sxth

      Mikä tämä Zorbas on? Liittyyko johonkin yd-kauppaan?

      • Zorbas on kreikkalaisille sama, kuin Väinämöinen suomalaisille. Näissä yhdistyvät kiihko, mystiikka, kristillisyys ja raju aistillisuus. Jos et erota totta tarusta, niin käy kuin lapselle joka ei aikuistu koskaan.


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Zorbas on kreikkalaisille sama, kuin Väinämöinen suomalaisille. Näissä yhdistyvät kiihko, mystiikka, kristillisyys ja raju aistillisuus. Jos et erota totta tarusta, niin käy kuin lapselle joka ei aikuistu koskaan.

        Oukei. Jos kertoisit näitä minulle kun pääni on täynnä viiniä ja hyvää mieltä, niin ajattelisin, että puhuisipa näitä minulle iäisyyksiin asti ja olisin aina samaa mieltä.

        Joskus ajattelen liian paljon ja liian osuvasti, mutta eniten parhaalta tuntuu kun en halua ajatella mitään :)

        Mitä ihmettä ajattelet tuosta Zorbasista?


      • Zorbashan on aina kiehtonut suomalaisia naisia sillä elämäntyylillään, ei huolta huomisesta, ei veroista eikä muistakaan velvoitteista.....Yleisen velvoiteoikeuden käsiteltäviä asiakokonaisuuksia ovat mm. velvoitteiden syntyminen, perusteettoman edun palautus, rahavelka ja korko. Olisin valmis antamaan turvapaikan kaikille nuorille ja kauiniille kreikkalaisille naisille suomeen, nyt olisi hyvä käyttää ja täyttää se EU:n pakkokiintiö. Ottaisin kernaasti luokseni asumaan jonkun parikymppisen kreikattaren, jonka kanssa voisimme tutustua toistemme kultuureihin. Tämä olisi sitä edun palautusta siitä, että "jorgoset" ovat panneet naisemme ja häpäisseet heidä naimakelvottomiksi. Romanialaisia naisia ei tulisi suomeen tuoda koska näyttävät jo kolmekymppisinä vanhoilta mummoilta ja ovat muutenkin vastenmielinen kansa....sitten Somalian jälkeen.


      • määmy
        modelli kirjoitti:

        Zorbas on kreikkalaisille sama, kuin Väinämöinen suomalaisille. Näissä yhdistyvät kiihko, mystiikka, kristillisyys ja raju aistillisuus. Jos et erota totta tarusta, niin käy kuin lapselle joka ei aikuistu koskaan.

        E ookkaa Zorbas kreikkalaine tarusankari vaa Odysseus

        Wikist lunttasin:

        Zorbas tarkoittaa seuraavia asioita:
        Kerro minulle, Zorbas, Nikos Kazantzakisin romaani (1946)
        Kerro minulle, Zorbas, Michael Cacoyannisin elokuva (1964)
        Zorbas, Mikis Theodorakisin tunnetuksi tekemä sävelmä, sisältyy elokuvaan
        Zorbas, Broadway-musikaali (1968)
        Zorbas, Wihurinkosken limonadi.


    • nipsunipsunen

      Eläisin kai ihan luomua. Purjeveneen kokoisin itse ja semmosta.

      https://www.youtube.com/watch?v=W11QLJ_Ienc

    • Ulkopuolinen halusin olla jos pakko valita uhri.
      Eipä muiden tarvitse kärsiä mutta kyllä syyllinen katuukin tekosiaan sen jälkeen.

    • Wanaha_juappoo

      .

      "Suomalainen vastine= Wanaha Juappoo joka ryyppää kaikkien rahat"

      har!11

      .

      • .

        "Juuri näin!"

        har!11

        .


    • Kuinka moni naisista uskaltaa tunnustaa sen, että on nähnyt unia, kyömynenäisestä 165 cm pitkästä ja nakkisormisesta "zorbaksesta". Siitä kun tämä nakkisormi-zorbas hivuttaa nakkisormensa pikkupöksyisihi...tai mummokalsareihin...kourii rintojasi...laulaa Theodorakis Xarxakos Xatzidakis Markopoulosta?

      • Ei kyllä nyt kolahda, kokeile ehdottaa Sakis Rouvasia niin luulen että alkaa tulemaan enemmän myönteisiä vastauksia. :)


      • Jassuka kirjoitti:

        Ei kyllä nyt kolahda, kokeile ehdottaa Sakis Rouvasia niin luulen että alkaa tulemaan enemmän myönteisiä vastauksia. :)

        Oli pakko googlettaa, mutta ei, liian imelä hymy ;) Mutta kai ne kreikkalaiset on komeita, kun niitä aina hehkutetaan. Ei vaan tule ketään mieleen, kun en muista yhtään kreikkalaista leffaa enkä laulajaakaan..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oli pakko googlettaa, mutta ei, liian imelä hymy ;) Mutta kai ne kreikkalaiset on komeita, kun niitä aina hehkutetaan. Ei vaan tule ketään mieleen, kun en muista yhtään kreikkalaista leffaa enkä laulajaakaan..

        Totta se on aika imelä. :)


    • Mieluiten elän ilman mitään lainoja. Yhden lainan olen ottanut opiskeluun ja senkin maksanut aikanaan, nopeasti pois. Paras on sellainen elämäntyyli, että ei tarvi liikaa rahaa, jos ei ole suuria tulojakaan. Omavaraisuus ja pihiys <3 Sen luulis Kreikassa, lämpimässä, olevan helpompaa, kuin Suomessa. Kreikassa asuva ystäväni hänkin haluaisi Kreikan ulos eu:sta ja eurosta. Ilman euroa pärjää oikein mainiosti moni maa. En tosin väitä, että Suomen siitä pitäis luopua, mutta kuitenkin.

    • Enemmän tässä mietin, millainen kotimaa tämä on 15-20 vuoden päästä lapsilleni. Onko täällä enää mitään järkeä elää ja asua. Hmm, jää nähtäväksi.

      • opioop

        Muuta Kreikkaan.


      • opioop kirjoitti:

        Muuta Kreikkaan.

        Tuskin siellä sen parempi on. :)

        Ärsyttää vaan, jos kaikki asiat on päin...piip.


      • aatteles_
        Jassuka kirjoitti:

        Tuskin siellä sen parempi on. :)

        Ärsyttää vaan, jos kaikki asiat on päin...piip.

        Ja melkein millä tahansa mittareilla mitattuna Suomi on maailman parhaita maita elää elämäänsä. Ellei ihan paras. Äideistä täällä ainakin pidetään parhaiten huolta koko maailmassa.
        Ärsyyntyminen on turhaa, aivan turhaa. Ellei se sitten johda siihen, että alkaa tehdä jotain, jotta kaikki asiat eivät olisi piip. Jotain vähintäänkin omassa ja lastensa elämässä tai jopa ihan lähipiirissä ja vaikkapa laajemminkin. Edesauttaa niitä arvoja, jotka ovat parempia.


      • aatteles_ kirjoitti:

        Ja melkein millä tahansa mittareilla mitattuna Suomi on maailman parhaita maita elää elämäänsä. Ellei ihan paras. Äideistä täällä ainakin pidetään parhaiten huolta koko maailmassa.
        Ärsyyntyminen on turhaa, aivan turhaa. Ellei se sitten johda siihen, että alkaa tehdä jotain, jotta kaikki asiat eivät olisi piip. Jotain vähintäänkin omassa ja lastensa elämässä tai jopa ihan lähipiirissä ja vaikkapa laajemminkin. Edesauttaa niitä arvoja, jotka ovat parempia.

        Tällä velkaantumisella ja politikoinnilla tässä mun ärsytyksessä on syynsä. Ei kai me kohta olla yksi köyhä maa Eu:ssa. Jokainen yleensä haluaa perheelleen vaan hyvää ja lapsilleen hyvät lähtökuopat ja olosuhteet pärjätä. Jos ei ole töitä tai rahaa, niin miten ne pärjää? Meneekö tämäkin maa kohta lakki kourassa kadulle kerjäämään?


      • ruumisrunoilija
        aatteles_ kirjoitti:

        Ja melkein millä tahansa mittareilla mitattuna Suomi on maailman parhaita maita elää elämäänsä. Ellei ihan paras. Äideistä täällä ainakin pidetään parhaiten huolta koko maailmassa.
        Ärsyyntyminen on turhaa, aivan turhaa. Ellei se sitten johda siihen, että alkaa tehdä jotain, jotta kaikki asiat eivät olisi piip. Jotain vähintäänkin omassa ja lastensa elämässä tai jopa ihan lähipiirissä ja vaikkapa laajemminkin. Edesauttaa niitä arvoja, jotka ovat parempia.

        Riippuu ihan pankkitilin paksuudesta ja silloin mikä tahansa maa on hyvä elää.

        Suomessa edelleen kuolee ihmisiä aliravitsemukseen, ruumiinavauspöytäkirjat on jokaiselle avoimia. Joitain rikostaustaisia lukuunottamatta


    • määmy

      E mää vaa tiiä, joka kk mun tilillein kilahtaa tietty summa latei. Ku e voi firman latei käyttää yksityislaiffiin. Verottaja kiihtyis kui haukka hiiren niskaan.
      Sit blondien tilil kilahtaa erisuuruisii lanttimäärii per kk. Jotta Blondit sais liksansa ajallaan.

      E se aina oo joltain pois.

      • määmy

      • Ööööömmmmm----

      • määmy

      • Rhythm_blondes---

    • ofwieruyyfwesd

      Jos olet tuottaja sinun pitää myydä tuote jollekin. Tämän pitää puolestaan saada rahaa jostakin. Yleensä se on palkkaa, jonka sinä hänelle maksat, että tämä voisi ostaa sinun tuotteitasi.
      Missä siis on talouden perusta?

      • raharunoilija

        Talouden perusta on pääoma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe