Syytön muslimi kertoo?

ktskertomassamuslimeista

17

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommenttia

mattimanv97 1 kuukausi sitten
      Islamistit ei oo mitään muuta ku sekopäisiä aasin siittämiä epäsikiötä ja maailman paskasakkia..Ja on vähän vaikeeta uskoa että siinä uskonnossa on rauhan tai rakastamisen kanssa mitään tekemistä ku kattoo viimeaikaisia asioita mitä ne on tehny, ja kyllä vaikka ei liittyskään mitenkään islamin uskoon nuo viimeaikaiset isiksen tekemät asiat niin yhdistän ne islamiin kyllä automaattisesti.. Kohta ei voi Suomessakaan olla enää rauhassa ku ei tiedä millon alkaa pommit paukkumaan ku nää partasuut tulee pommiensa kanssa tänne.. VITTU

• joo-0

Sama juttu juutalaisuudessa, tai ainakin VT:n aikoihin.

• Huomasitkoedes

Aloituksessa puhuu imaami. Ei juutalainen.

• joo-0
        Huomasitkoedes kirjoitti:

Aloituksessa puhuu imaami. Ei juutalainen.

En näin väittänytkään.

• KysymysNytt

Miksi sitten et puhu aloituksen asiasta vaan keksit omiasi?

• joo-0
        KysymysNytt kirjoitti:

Miksi sitten et puhu aloituksen asiasta vaan keksit omiasi?

En keksi omiani, kyllä siitä on hebrealaisessa Raamatussa, eli pata kattilaa soimaa. Tämä on muutenkin palsta juutalaisuudesta eikä islamista.

• komment.ti
        joo-0 kirjoitti:

En keksi omiani, kyllä siitä on hebrealaisessa Raamatussa, eli pata kattilaa soimaa. Tämä on muutenkin palsta juutalaisuudesta eikä islamista.

Olet samanlainen Jumalan vihollinen ja kuulut tuomiojan kanssa tähän sakkiin:
        12:14 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
        12:15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.
        12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.
        12:17 Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

• JOHANNYTTEN
        joo-0 kirjoitti:

Nytkö vasta huomasit?
        Oletko jokaiseen muslimi kts:n kirjoitukseen antanut saman huomautuksen?

• joo-0
        komment.ti kirjoitti:

Olet samanlainen Jumalan vihollinen ja kuulut tuomiojan kanssa tähän sakkiin:
        12:14 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
        12:15 Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.
        12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.
        12:17 Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

Olen Jumalan vihollinen koska vetoan Raamattuun? Te uskovaiset olette niin lutuisia, heh heh.

• joo-0
        joo-0 kirjoitti:

Olen Jumalan vihollinen koska vetoan Raamattuun? Te uskovaiset olette niin lutuisia, heh heh.

Ette usko minua, mutta ehkä uskotte Raamatun sanaa:

5.Moos.13:7 "Vaikka veljesi, oman äitisi poika, sinun oma poikasi tai tyttäresi, vaimosi, jota rakastat, tai paras ystäväsi salaa houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia, joita sinä ja sinun esi-isäsi ette ole entuudestaan tunteneet, 8 niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne maan äärestä toiseen, lähellä tai kaukana, 9 älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan, 10 vaan surmaa hänet. Heitä itse ensimmäinen kivi, ja sinun perässäsi tulkoot kaikki muut. 11 Kivittäkää hänet kuoliaaksi, sillä hän yritti viekoitella teitä luopumaan Herrasta, Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptistä, orjuuden maasta. 12 Kaikkien israelilaisten on saatava kuulla tästä tuomiosta, jotta he pelkäisivät eivätkä enää tekisi sellaista pahaa."

5.Moos.17:2 "Jos jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teille, joku mies tai nainen tekee syntiä Herraa vastaan, rikkoo hänen liittonsa 3 ja ryhtyy vastoin hänen kieltoaan palvelemaan ja kumartamaan vieraita jumalia tai aurinkoa, kuuta tai taivaan tähtien joukkoja, 4 teidän tulee tutkia asia tarkoin heti, kun olette saaneet siitä tiedon. Jos käy ilmi, että tällainen iljettävä teko todella on tapahtunut Israelissa, 5 teidän on vietävä pahantekijä kaupungin portille ja kivitettävä hänet kuoliaaksi. 6 Kuolemantuomion langettamiseen tarvitaan vähintään kahden todistajan lausunto; yhden todistajan sanojen perusteella ei syytettyä saa tuomita kuolemaan. 7 Todistajien on heitettävä ensimmäiset kivet, ja sen jälkeen kaikkien muidenkin on osallistuttava syyllisen kivittämiseen. Hävittäkää paha keskuudestanne.

2.Aik.15:12 "He antoivat lupauksen, että palvelisivat Herraa, isiensä Jumalaa, koko sydämestään ja sielustaan 13 ja että jokaisen, joka ei palvele Herraa, Israelin Jumalaa, olisi kuoltava, olipa hän nuori tai vanha, mies tai nainen."

• Raamatussa_kerrottu

Raamatussa kerrottu myös Jobin ystävistä, jotka eivät pystyneet erottamaan oikeaa ja vasenta kättä toisistaan Jumalassa, vaan alkoivat Jobia syyttämään, ja toki asia olikin vaikea siinä tapauksessa, ja näin on myös nykyään helposti, sillä niin monet rakastaa mammonaa Jeesuksen ja evankeliumin sijaan.

• Hyvä_ymmärtää

sodoman synnistä.

• psalmista

Eivät ne mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani, eivätkä avuksensa huuda Herraa.

• Mistä_syystä

Mistä syystä islamista on lähtöisin monien viha Israelia ja juutalaisia vastaan?

Mistä syystä länsimaiden vasemmistossa ja viheraatteessa on tietynlaista symbatiaa islamin pakolaisia kohtaan vaikka islamismi on selvästi liberalismia vastaan ja islamin pyrkimys on sharia ja juuri sellainen yhteiskuntamalli, jota vasemmisto ja liberalismi vierastaa ja vastustaa?

Olen sitä mieltä, ettei monet länsimaiset ideologien kannattajat ymmärrä mitään islamin todellisesta luonteesta, kuten nähdään Iranissa ja Egyptin muslimiveljeskunnassa ja nyt myös Irakin ja Syyrian alueen ISIS järjestelmässä.

Jeesus on hyvän esimerkin osoittanut ja valtakuntaansa kutsuu monia juutalaisuudesta ja kaikista muistakin lähtökohdista, kiitetään Jumalaa Jeesuksen nimessä.

• JottaViisatuisitte

Katsokaa youtuben videoita islamista.

• YoutubeOnHyvä

Juu, etenkin Anwar Al-Awlakin sarja "Life of Prophet Muhammed".
        Siinä oli viisas mies. (Ja sai vielä palkinnokseen marttyyrikuoleman, Allah olkoon tyytyväinen häneen.)
        Tai no, mitäs tämä nyt taas "Juutalaisuus"-palstalle kuuluu.....

• äläoleählämi

Aivopesu omista lähtökohdista. Puhutaan uskosta Allahin. Kyseessä erittäin agressiivinen uskonto, jonka jäsenet pelkäävät toisiaan ja pakenevat. Mihin siis uskot. Mieti ja ole realisti. Älä ole ählämsähläm, vaan realisti, uskoin mihin tahansa. Ole mikä olet, mutta ole ihminen ihmiselle, myös israelilaiselle ja mustalaizelle. Hekin ovat ihmisiä sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe