Ujo mutta kiihkeä nainen

MsRobinson

Pystyykö tämän näkemään/ tunnistamaan jostain? Jos niin mistä? Tarkoitan nyt siis esim. Työpaikalla, kaupassa, baarissa jne?

19

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko taruolentoa tunnistaa? Tunnistatko joulupukin tai jumalan?

      • enoleap

        Ei ole taruolento, ellen sitten itse ole tietämättäni taruolento, luulin kyllä olevani ihan olemassaoleva olento.


      • VOI! Jos nainen on kiinnostunut sinusta vielä parin oharin, pettämisen ja muun sekoilun jälkeen, niin hän on luultavasti kiihkeä, kiinnostunut sinusta tai muuten umpihullu.


      • Liian_vaikeaako

        Helpompaa on ottaa piparista kiinni ja katsoa, miten nainen reagoi: positiivisesti vai negatiivisesti.


      • Liian_vaikeaako kirjoitti:

        Helpompaa on ottaa piparista kiinni ja katsoa, miten nainen reagoi: positiivisesti vai negatiivisesti.

        Eli tarttuuko sinusta joku tauti vai eikö.


    • Käyttäytyyujosti

      Mutta silmät ovat sielunpeili. Pinnan alla kuohuaa sulaa tulivuorta.

      • silmätkatsomistavarten

        mene vittuun siitä tyhjää raapimasta!


      • Miksihän
        silmätkatsomistavarten kirjoitti:

        mene vittuun siitä tyhjää raapimasta!

        Miksi? :(


      • alahanlaputtaa

        Piruako toljotat siinä kuin mikäkin PÖLLÖ!


      • Missätoljotan
        alahanlaputtaa kirjoitti:

        Piruako toljotat siinä kuin mikäkin PÖLLÖ!

        Milloin? :(


      • Siksisilloin

        Oletko tyhmä!? Kun kyselet siinä vain! Alahan painua siitä hevonvittuun vaikka!


      • Imnotstupiidooo
        Siksisilloin kirjoitti:

        Oletko tyhmä!? Kun kyselet siinä vain! Alahan painua siitä hevonvittuun vaikka!

        Miks just hevonvittuun eiks ois parempi possun? :D


      • eikukiittämään

        Uskaltaako ujo edes haarojaan levittää rakkaalleen? Antaa ujon olla ja mennä! Mitä siitä siittämään!


      • Mikseiuskoltais
        eikukiittämään kirjoitti:

        Uskaltaako ujo edes haarojaan levittää rakkaalleen? Antaa ujon olla ja mennä! Mitä siitä siittämään!

        Ujot on yleensä just niitä intohimoisimpia. Pinta vain herkkää, mutta pinnan alla tunteet kuohuu.


    • Ujojakiihkeä

      Tiedät kun kohdalle osuu.

    • Alkup

      Niin tiedän, koska olen itse sellainen - oikeassa seurassa. Lähinnä mietin että pystyykö tuon miehenä aistimaan jostain, silmistä, eleistä tms.?

    • Jaaha en tiedä ujo ei näyttäydy, kiihkeä katsoo salaa. En tiedä mutta silmistäni aina tietää mitä katson joten olen nykyään varovainen koska
      Minä paljastuin katsomasta ja en tienyt että minusta näkyi. En voi itselleni mitään mutta katson varustuksen jos kertoisit minulle miksi katson sen. Katson ihmisen jos näyttää hyvältä katson kaiken vaikka en ole kiinnostutnut siitä se on vain luotoinen asia, joka menee enne järkeilyn. Haluan silmilleni jotain koska viimeksi sain miehen ujoksi kun katsoi kypärää jossa oli kuulokkeet sopi hyvin miehelle.katson silmiin sen jälkeen käyn kehon ja katson taas. Ja ujo katse takaisin. Minua hävetti.



      En tiedä mutta silmäni vielä rekisteröi. Haluan laput silmille että voi hyvällä omalla tunnolla käppäillä. Olen kiinnittänyt nykyää enemmän huomioo ympärille ja höpisen kaikille luontevasti.
      Olen varmaan hulluksi tullut.

      • En halua jutella enää ahdistaa mutta moni kyselee kuulumisia kun kesällä olin mangeetti lapsien kanssa.
        Ukkoseni oli mustiksena kun oli minun kanssa langoilla. Pitäisi vaan alkaa säilkymään ja näyttää sellaiselta tai laittaa pyykki pojat roikkumaan ettei vaan hymy tule. Pitää saada pois itsestä tämmöiset liian helposti lähestyvä sanoma. Että mieskin luottaa koska minulle
        Erittän tärkeää olla luotettava.


    • mnbnmnbmn

      Tunnistaa helposti siitä, että niillä on pentuja iso lauma, ensimmäiset jo teininä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe