Ujo mutta kiihkeä nainen

MsRobinson

Pystyykö tämän näkemään/ tunnistamaan jostain? Jos niin mistä? Tarkoitan nyt siis esim. Työpaikalla, kaupassa, baarissa jne?

19

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko taruolentoa tunnistaa? Tunnistatko joulupukin tai jumalan?

• enoleap

Ei ole taruolento, ellen sitten itse ole tietämättäni taruolento, luulin kyllä olevani ihan olemassaoleva olento.

• VOI! Jos nainen on kiinnostunut sinusta vielä parin oharin, pettämisen ja muun sekoilun jälkeen, niin hän on luultavasti kiihkeä, kiinnostunut sinusta tai muuten umpihullu.

• Liian_vaikeaako

Helpompaa on ottaa piparista kiinni ja katsoa, miten nainen reagoi: positiivisesti vai negatiivisesti.

• Liian_vaikeaako kirjoitti:

Helpompaa on ottaa piparista kiinni ja katsoa, miten nainen reagoi: positiivisesti vai negatiivisesti.

Eli tarttuuko sinusta joku tauti vai eikö.

• Käyttäytyyujosti

Mutta silmät ovat sielunpeili. Pinnan alla kuohuaa sulaa tulivuorta.

• silmätkatsomistavarten

mene vittuun siitä tyhjää raapimasta!

• Miksihän
        silmätkatsomistavarten kirjoitti:

mene vittuun siitä tyhjää raapimasta!

Miksi? :(

• alahanlaputtaa

Piruako toljotat siinä kuin mikäkin PÖLLÖ!

• Missätoljotan
        alahanlaputtaa kirjoitti:

Piruako toljotat siinä kuin mikäkin PÖLLÖ!

Milloin? :(

• Siksisilloin

Oletko tyhmä!? Kun kyselet siinä vain! Alahan painua siitä hevonvittuun vaikka!

• Imnotstupiidooo
        Siksisilloin kirjoitti:

Oletko tyhmä!? Kun kyselet siinä vain! Alahan painua siitä hevonvittuun vaikka!

Miks just hevonvittuun eiks ois parempi possun? :D

• eikukiittämään

Uskaltaako ujo edes haarojaan levittää rakkaalleen? Antaa ujon olla ja mennä! Mitä siitä siittämään!

• Mikseiuskoltais
        eikukiittämään kirjoitti:

Uskaltaako ujo edes haarojaan levittää rakkaalleen? Antaa ujon olla ja mennä! Mitä siitä siittämään!

Ujot on yleensä just niitä intohimoisimpia. Pinta vain herkkää, mutta pinnan alla tunteet kuohuu.

• Ujojakiihkeä

Tiedät kun kohdalle osuu.

• Alkup

Niin tiedän, koska olen itse sellainen - oikeassa seurassa. Lähinnä mietin että pystyykö tuon miehenä aistimaan jostain, silmistä, eleistä tms.?

• Jaaha en tiedä ujo ei näyttäydy, kiihkeä katsoo salaa. En tiedä mutta silmistäni aina tietää mitä katson joten olen nykyään varovainen koska
      Minä paljastuin katsomasta ja en tienyt että minusta näkyi. En voi itselleni mitään mutta katson varustuksen jos kertoisit minulle miksi katson sen. Katson ihmisen jos näyttää hyvältä katson kaiken vaikka en ole kiinnostutnut siitä se on vain luotoinen asia, joka menee enne järkeilyn. Haluan silmilleni jotain koska viimeksi sain miehen ujoksi kun katsoi kypärää jossa oli kuulokkeet sopi hyvin miehelle.katson silmiin sen jälkeen käyn kehon ja katson taas. Ja ujo katse takaisin. Minua hävetti.

En tiedä mutta silmäni vielä rekisteröi. Haluan laput silmille että voi hyvällä omalla tunnolla käppäillä. Olen kiinnittänyt nykyää enemmän huomioo ympärille ja höpisen kaikille luontevasti.
      Olen varmaan hulluksi tullut.

• En halua jutella enää ahdistaa mutta moni kyselee kuulumisia kun kesällä olin mangeetti lapsien kanssa.
        Ukkoseni oli mustiksena kun oli minun kanssa langoilla. Pitäisi vaan alkaa säilkymään ja näyttää sellaiselta tai laittaa pyykki pojat roikkumaan ettei vaan hymy tule. Pitää saada pois itsestä tämmöiset liian helposti lähestyvä sanoma. Että mieskin luottaa koska minulle
        Erittän tärkeää olla luotettava.

• mnbnmnbmn

Tunnistaa helposti siitä, että niillä on pentuja iso lauma, ensimmäiset jo teininä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2723
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2150
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      423
      2128
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      83
      1829
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1759
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1217
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      60
      1076
    Aihe