13.9.2015 Heti auringonlaskun jälkeen - Rosh Hasanah eli Juutalaisten uusi vuosi 5776 ja samalla vietämme riemuvuotta, joka täyttyy vain joka 50.vuosi!
Juuri nyt elämme siis ajanjaksoa, jolloin ihmisen 6000 hallitusvuotta alkavat olla täyttyneet ja pian alkaa Jumalan eli Jeshua Mestarin 1000-vuotinen hallitusaika - jota edeltää oikeuskoisten uskovaisten tempaus hääjuhliin ja 7-vuotinen ahdistuksen aika maanpäällä.
Tässä meille suomalaisille erityinen Shana Tova-laulu - ks.kohdassa 0:31 - 0:35 on jotain meille tuttua...
https://www.youtube.com/watch?v=n9KXdxCssZI
Ensi sunnuntaina se alkaa
12
<50
Vastaukset
- anthem
Sunnuntaina on auringonpimennys
- ShanaTova
Huomenna on vain osittainen auringonpimennys.
Oikein super Verikuu näkyy taas taivaalla 28.9.2015, kun kuu joutuu maan varjoon.
http://www.linnunrata.org/artikkelit/nelja-verikuuta-four-blood-moons.php - KTSEiKirj
ShanaTova kirjoitti:
Huomenna on vain osittainen auringonpimennys.
Oikein super Verikuu näkyy taas taivaalla 28.9.2015, kun kuu joutuu maan varjoon.
http://www.linnunrata.org/artikkelit/nelja-verikuuta-four-blood-moons.php5.Mooseksen kirja:
18:10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ENNUSTELEE MERKEISTÄ, harjoittaa noituutta tai velhoutta...
Jeremia:
10:2 Näin sanoo Herra: "Älkää totutelko itseänne pakanain menoon älkääkä kauhistuko TAIVAAN MERKKEJÄ.
- zmnjajs
Kristinuskoa ja "Jeshuaa" on edelleenkin turhaa edes yrittää sotkea juutalaisuuteen ja judaismiin. :)
- KTSEiKirj
Samaa mieltä mutta halusin vain osoittaa että "verikuiden" ja "pimennysten" perusteella ennustaminen ei kuulu sen paremmin judaismiin kuin kristinoppiinkaan joten aloittaja on varsin kaukana molemmista.
Kuuluu kristinoppiin.. Matteuksessa sanotaan.
Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
Verikuu on siis Ihmisen Pojan merkki ja KTSn mukaan errät ovat enkeleitä.
Ensiksi tuo 6000 vuotta ovat lähinnä teoreettisia vuosia ja perustuvat minun muistaakseni siihen kirjoitukseen kuinka 1000 vuotta ihmiselle ovat kuin yksi päivä Jumalalle . Jumala loi maailman 6 ssa päivässä.Sen jälkeen jumala lepäsi eli vietti sapattia.
5776 ei kuitenkaan ole sama kuin 6000.
Jumala ja Jeesus saarnaaja evät kuitenkaan ole sama asia.
Toki uskon aikojen olevan merkityksellisiä usean ennustuksen ja merkin tähden.Sotaa veikataan pian alkavaksi Iranin kanssa. Verikuutkin on nähty täällä etelässä tosi isoina.- kognitiivinendissonanssi
Joo, tostahan puuttuu vielä 224 vuotta 6000:sta.
Kyllä ne ainakin alkujaan ovat olleet kirjaimellisia vuosia. Nykyaika vaan on pakottanut keksimään uusia selityksiä, jotka pelastavat vanhat.
Saksassa tulee kriisi tänä syksynä, hallitsemattoman maahan muuton seurauksena.
Mekassa kuoli yli sata ihmistä, kun nosturi losahti Suur- moskeijan päälle.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1442020707228.html
jumalat ovat nyt merkillisellä tuulella.- Eerimekki
Joo ja Gasassa murhattiin muutama aika sitten melkein tuhat lasta.
Merkillistä!
- Tahkookivee
Yhdysvaltain hallitus eroaa ja NESARA laki astuu voimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960