Tätä eivät ateistit uskalla katsoa

lyönpä.vetoa

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a---a

Miksi te ääliömmän pään hiheltäjät aina kuvittelette että typerien videopätkienne katsomatta jättäminen olisi uskalluksesta kiinni? Hiukan kuin joku tolvana väittäisi etten uskalla maistaa paskaa kun tuo tolvana sitä pyytää.

• ettäs.tiedät

Pidän kommenttiasi vain kunniana itselleni!

• korostaisin.vielä

Sydäntäni lämmitti erityisesti se, että listalla, jossa oli evoluution uskomattomien osuus, Jumalan Siunaama Isänmaani Suomi oli vasta sijalla 17, eli vielä on maassamme Herran pelkoa ja Oikeaa Uskoa. Kovin raskain mielin katsoin rakkaiden naapureidemme Islannin, Tanskan ja Ruotsin epäuskoisuutta ja sitä kuinka ovat viattomat ja hyväuskoiset norjalaisetkin viekotelleet väärälle tielle, sillä nämä meille rakkaat ja läheiset naapurit, jotka lahjoittivat meille kaikista lahjoista upeimman ja kestävimmän, ikuisen kristillisen uskona, vieläpä sen luterilaisessa oikeassa muodossaan, ovat nyt itse hairahtuneet. Mielestäni velvollisuutemme historian valossa olisi nyt mennä auttamaan skandinaavisia veljiämme ja sisariamme lähetystyö muodossa. Ikäänkuin kiitoksena siitä uhrautuvasta lähetystyöstä jota he vuosisatojen ajan vaivautuivat tekemään meidän parissamme.

• lyönpä.vetoa

Älä puhu valetta avakseeni sinä pakoputkia raiskaava Hellari-perkele! Viestistäsi ON TEHTY JEESUKSEN NIMESSÄ ILMOITUS! OLE HILJAA AVAUKSESSANI SINÄ HARRYPOTTERIN PERKELE!

• korostaisin.vielä
        lyönpä.vetoa kirjoitti:

Älä puhu valetta avakseeni sinä pakoputkia raiskaava Hellari-perkele! Viestistäsi ON TEHTY JEESUKSEN NIMESSÄ ILMOITUS! OLE HILJAA AVAUKSESSANI SINÄ HARRYPOTTERIN PERKELE!

Minä en koskaan ikinä valehtele, sillä se on synti ja Herran tahdon vastaista. Se on kielletty Raamatussa ja Katekismuksessa ja jos omatuntoni ei jossain tilanteissa sitä minulle kerro, niin auktoriteettiuskoisuuteni pitää minut tarkasti ja horjahtamatta Oikealla Tiellä!

• korostaisin.vielä
        korostaisin.vielä kirjoitti:

Minä en koskaan ikinä valehtele, sillä se on synti ja Herran tahdon vastaista. Se on kielletty Raamatussa ja Katekismuksessa ja jos omatuntoni ei jossain tilanteissa sitä minulle kerro, niin auktoriteettiuskoisuuteni pitää minut tarkasti ja horjahtamatta Oikealla Tiellä!

Oikealla Tiellä! Nuuskin vain hikisiä kiveksiäni enkä valehtele tästä Pyhästä Harrastuksestani Oikealla Tiellä!

• outomunkki

Evoluutio on todistettu aukottomasti. Ja muutenki uskonnollisesta näkökulmasta sillä ei ole mitään painoarvoa miten ihmiset ovat kehittyneet ja näin. Tuollaiset hihhulit tekee eniten hallaa meidän muiden uskovaisten maineelle.

• lyönpä.vetoa

Videohan on parempaa komediaa sitten Brianin elämän.

Tuskin kukaan uskaltaa katsoa palstan Evakeloitsijoita, koska niin rumia he ovat. Lestadiolaisina näkyy kuturutsauksen synti!

ps. Annoin linkin videon ilmi youtubelle, eläinrääkkäyksenä, koska onhan ihminenkin eläin, koska " eivät uskalla katsoa" Sanoin, Amen!

• KEKSI.JO.OMA.NIKKI

Vai komediaa!? Kyllä minun mielestäni dokumentin tekijä aivan suoraan kertoi omasta suhteestaan uskontoon. Rehellisesti ja suoraan. Onnistuisiko sellainen muka ateistilta?

• lyönpä.vetoa

Epäkristillistä muuten verrata ateisteja eläimiin. Vain joku hardcore evolutionisti voi tehdä noin ja silloinkin vain nimettömänä jollain epämääräisen maineessa olevalla keskustelupalstalla.

• KEKSI.JO.OMA.NIKKI kirjoitti:

Vai komediaa!? Kyllä minun mielestäni dokumentin tekijä aivan suoraan kertoi omasta suhteestaan uskontoon. Rehellisesti ja suoraan. Onnistuisiko sellainen muka ateistilta?

"Onnistuisiko sellainen muka ateistilta?"

Miksei onnistuisi? Voin ihan rehellisesti ja suoraan kertoa ilman videotakin, että mielestäni uskonnot ovat pelkkää vedätystä.

• lyönpä.vetoa

Minä Lesta.Evankeloitsija katselen tätä videota kikkelini syvällä manowarin saatuttamattomassa pölynimuri. Pösse , on minun ainoa kaveri Jeesuksen lisäksi Jeesux, mutta niin tekee myös Pösse.

Kuka väitti että Lestadiodiodioddiolaisen elämä on tylsää, voinhan kääntää imun> poistolle ja pakanat kärsii, Amen! ELämäni on jännempää kuin Harrypotterin Saatana ikinä

• korostaisin.vielä

Sanamuunnos >ateismi= idio-tismi.

Siksi me Ateistit unelmoimme Kameleista?

Puhuvia aaseja ja palavia pensaita tms. mahtuu ooppiumin-höyryiseen Ateismin syntyhistoriaan! Se ei ole kynä se, joka savusi pölllinä kädessä kun Ateismia pantiin peräaukkoon! Perällä Ooppium luolan, joku taitelija löysi elämäänsä Sikolätin kuolan. Se ei ollut manowar ei Twailaight, kun Ateismi alkunsa sai! Vastaa HarryPotteria juoni kait?

• lyönpä.vetoa

Lestadiolaisena tiedän ja En ikinä keskustele yhdenkään kanssa omalla nimelläni.. ihmisistä voi tarttua jumalattomuus ja kaihdan heitä normaalissa elämässäni. Aivan kuten kaihdan mielenterveyskuntoutujia,kissoja, naisia, alkoholisteja ja käytettyjen autojen kauppiaita. ja imurien ostajia. Se ei ole mitään henkilökohtaista eikä persoonallinen loukkaus, se on vain suojautumistoimenpide.

Raamatussa kun ei kielletä näin tehtävän. Apteekki noh, on Saatanasta.

• ehdoton.ei.hevimusiikill

Manowar ON SYNTIÄ, kuuntelen vain KRISTILLISTÄ RASKASTA MUSIIKKIA, joka EI OLE HEAVYÄ, sillä HEAVY on SYNTIÄ, HEAVY tyypit hikoilevat Jumalan auringon alla paahteessa mustissa nahkatakeissaan ja siksi ovat laittaneet festarinsa nimeksi TUSKA.

• ehdoton.ei.hevimusiikill

JUMALA hikoilee HOMOSEKSUAALISESSA kanssakäymisessä KOSKA JEESUS ON SALLINUT HOMOUDEN ON ITSEKIN HOMO.

Kärripyörää iskevät nyrkkini saavuttavat Jeeesuksen ja Jeesus muuttuu LIHAKSI jonka hotkin Teistisin kirkkain hampain suihini

• Teuvoo

Käynti hullujenhuoneella on paljon antoisampaa ja on ainakin live ohjelmaa.

• kukin.tavallaan

Kristityt käyvät säännöllisesti kirkossa, ateisteilla on sitten muut paikat, mistä hakevat vahvistusta horjuvalle maailmankuvalleen.

• arvasin.tämän

Kuten arvelinkin, ateistit kaihtavat totuutta, eivätkä uskalla katsoa hengellisiä asioita käsittelevää videota.

• arvasin.tämän

minäkään en uskalla, koska viestiketjun avaaja on Höppänä, kylähullu itsensäpaljastelija ja video tehty juuri siitä kohtauksesta.

Haluaa kosketella toisten kiveksiä ja nuuhkia niitä!

• arvasin.tämän
        arvasin.tämän kirjoitti:

minäkään en uskalla, koska viestiketjun avaaja on Höppänä, kylähullu itsensäpaljastelija ja video tehty juuri siitä kohtauksesta.

Haluaa kosketella toisten kiveksiä ja nuuhkia niitä!

Sinähän niistä kiveksistä olet koko ajan kirjoitellut. Lisäksi valehtelet toisista kirjoittajista etkä osaa edes suomea.

Ehkä oletkin täydellinen esikuva ateisteille. fda:kaan ei koskaan halua vahingossakaan loukata sinua, ateismin upeinta ilmentymää maan päällä.

• fda

Nytkö minua jo syytellään siitä, että en ruoki päivänselviä trollauksia?

• ex-ateisti

Bill Maherin Religulous on loistava leffa, kertoo fundamentalisteista ja muista uskonnollisista naurettavuuksista. Elokuva on hyvin viihdyttävä.

• arvasin.tämän

Etkö tunne itseäsi yhtään huijatuksi?

• lyönpä.vetoa

Kukapa uskova ei tuntisi, kun näkee kirkollisveron määrän vs. Jumalan ilmestymisiin. Sillä määrällä luulisi jo Jeesuksen tanssivat Makareenaa Alttarilla, syytäen pelstuksia pelsepuuppiaukostaan! Muttei!

• Reddington

Ateistin tekemä vittuiludokkari uskovaisista. Onhan se ihan hauska miten avaajakin todistaa ettei hihuilla pahemmin järki päätä pakota...

• lyönpä.vetoa

Joidenkin avauksieni alussa voidaan esittää muutama ns. taustakysymys, joiden avulla selvitetään mikäli kuulut ateisti-kyselyn kohderyhmään. Mikäli vastauksiesi perusteella et kuulu kyselyn kohderyhmään, saat siitä tiedon ruudullesi ja avaukseeni vastaaminen päättyy.

Keksin taas uuden nikin, puhun imuriseksistä > Kamelini kaikkea sekavia koska olen Lestadiotiodiotioolainen

• Miksi sitä uskoa pitää niin kovasti todistaa? Ja vielä niiden, joista näkee jo naamasta, että uskomassa ollaan.
      Jos joku sanoo minulle olevansa uskomassa, en minä sitä epäile, joten enempiä todisteluja ei siitä aiheesta tarvita.

• Ai tuo onkin parodia? No silti pitää paikkansa mitä sanoin.

• Bepeli

En miekää uskalla vaikka olen Jesuksen sulhanen.

• kukin.tavallaan

Jaa!
      Kristityt käyvät säännöllisesti latautumassa hullujenhuoneella, on sitten muut paikat, mistä hakevat vahvistusta horjuvalle maailmankuvalleen Jeesuksessa.

• Melkein kahden tunnin video. Eikö sitä yksinkertaista totuutta saa puristettua yhtään lyhyempään videoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      20
      2665
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      210
      1961
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1748
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1561
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      207
      1348
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1246
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1157
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1045
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      14
      932
    Aihe