Pitää sitä Jumalan ja juutalaisen kansan Kutsujana, vai jotenkin muuten, kerro sinä!
Miten juutalaisena tulee suhtautua Raamattuun?
12
<50
Vastaukset
- Minä_tiedän_itsestäni
että minulla kyyneleet valuvat poskiani myöten, kuinka on sinun kohdalla?
- Tietysti.totuus
Jeesus on Raamatun Herra ja Kuningas ja Immanuel! Miten sinä ymmärrät?
- Totuus.yksiselitteisesti
Kun Jumala tahtoo totuutta aina, niin valheen isä tahtoo valheita aina.
- Ymmärrän.osin
miten valheen isän lapset ja Jeesuksen seuraajat toimivat tässä maailmassa, ja edeltä on ilmoitettu molemmille miten tässä kaikessa käy näille molemmille ryhmille, tämä minulle riittää ihan hyvin, enkä ihmisenä välttämättä jaksa enää välittää kuinka käy Jeesuksen vastustajille.
- Juutalaisena.uskoisin
Jeesukseen.
Lässyn lässyn.
- Lähtökohtana_Sari.g
Ei usko uuteen testamenttiin eikä vanhan testamintin profetioihin? Mitä jää jäljelle? Ei mitään! Ei ole Raamatun Jumalaa, ei Juutalaisten Kuningasta, ei Israelin Messiasta!
Tätä tahtovat eräät pilvilinnoissa elävät ja ajattelevat että kohta tulee se luvattu Messias, vaikka jo neljä vuosituhatta on Abrahamista ja maanpakolaisuudesta kaksi vuosituhatta ja toki hienoa ja hyvää juutalaisille että takaisinpakaaminen on Aabrhamista neljä vuosituhatta jälkeen aikansa, ja Daavidista vain kolme vuosituhatta, ja tämä todistuksena ihmisille, että Israelin luvattu maa kuuluu juutalaisille, tai sitten voi sen luvatun maan ihan vaikka heti luovuttaa palestiinalaisille eli islamille, ja kristityt ovat Roomassa tai idässä vähän joka suunnassa, sillä Konstantinapolista on Istanbul tullut jo aikoja sitten, kuten myös Ilmestyskirjan seurakuntapaikat siellä Turkissa ovat jo aikoja sitten islamisoituneet. Hyvä ymmärtää, eikä juutalaisten asemakaan ole kovin hääppöinen näin koko maailman kansoja ajatellen.
Onneksi on Jeesus! Älä jankuta yhtä ja samaa.
- Onneksi_on_Jeesus
Juutalaisten Kuninkaana, ja voit tulla mukaan, jos tahdot ristisi kantaa. En jankuta, vaan toivon sinun parastasi Jeesuksessa.
- Odotan_vastaustasi
ja toki ymmärrän taustasi, jos vastauksesi on muuta kuin toivon :)
- Toki.ymmärrän
kieltävän vastauksen myös.
- Olen.valmis.amen
ristiinnaulittaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691