Evoluutiohöpötys huvittaa enemmän ja enemmän. Haeckelista alkaen epätoivoista joka reiästä vuotavan teorian paikkailua ja meno ei siitä parane. Ihmisen kehityshistoriakin on mennyt väärin ja ihan puuta heinää on opetettu ja uskottu kymmeniä, elleipä jopa sata vuotta.
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1444897307311.html
On olemassa toinenkin selitys ihmisen olemassa olemiselle maapallolla. Se selity ei kompuroi eikä tarvitse epätoivoisia selittelyjä eikä jatkuvaa korjaamista. Se on peräisin lähteestä, joka on maailman ja historian luotettavin, sillä sen ei ole koskaan todettu valehdelleen.
Kyllä ihan naurattaa
9
65
Vastaukset
Mitä nyt esimerkiksi vedenpaisumuksen valehteli. Jaa mutta nythän taitaisikin olla tulvalegendojen aika?
>Se selity ei kompuroi eikä tarvitse epätoivoisia selittelyjä eikä jatkuvaa korjaamista.
Se että pystyt suoltamaan hömppääsi internettiin on myös kompuroinnin ja korjaamisen tulosta, kuten tiede yleensäkin. Lopeta siis heti, heitä läppärisi mäkeen ja avaa raamattu vaikkapa Hesekiel 23:n kohdalta.- IlkimyksenHirvinauta
Kotisairaanhoidon pitäisi kantaa parempaa huolta Jyrtsin mielenkin terveydestä.
"Se selity ei kompuroi"
No ei kai kun on jalat tukevasti irti maasta.- Taikauskonnoton
Kivahan se on, että on hauskaa. Monillä idiooteilla on naama aina virneessä.
Miten tuon mukaan ihmisen kehityshistoria on mennyt ihan väärin. Jokin ihmisjoukko nyt on vaan lähtenyt Afrikasta paljon oletettua aikaisemmin, mutta eihän tuo nyt ihmisen kehityshistorian perusteita minnekään muuta. Edelleen ihminen on ilmaantunut pallollemme yli satatuhatta vuotta ennen kuin ensimmäiset ovat lähteneet koikkelehtimaan synnyinmaanosastaan muualle.
Uskonnollinen selitys taas vaatii jatkuvaa selittelyä, koska mikään, ei siis kerrassaan mikään reaalimaailman löytö tue Genesistä. Tämä uusin ei tee poikkeusta. - Anti-Jyri
Niihhh... hullulla on halvat huvit...
- Reddington
Siis ei raamatusta? Sen satukirjan sisällöstähän on jotain 90 prosenttia fiktioksi todistettu.
- kärsivällisyys.koetuksel
Kun luin näitä vastauksia hienoon aloitukseeni, niin mieleeni tuli vaan... MIKSI TE ETTE USKO KUN TEILLE SANOTAAN!
- Peniel
Makaan nyt syöpä kivuista. Luen mitä sanotte. Joka päivä mjfn teit. . a ei ynjsMita!!luulette. Miksi kuka? Kiitos! Kuka päivä! Olen ..Kiitos kuka Päivi! Mnä maa yllä. .Ihmettelen. pinee..Pissa.. Oma hoitijs? ? Mylle...?? Kuka tylee? Sinä. ..finaali. ..aina. .. passaa hoysy. .ei kenen spy! ? Ei oke tuu apu.. marka sanka. .pati. ..rako ìho.. Vdipa. .ne laita mulle vdipa. .äen olr vauwa..olinko! !?? Mita? ( kitos. .Titta.
Ei pustuen. .ei pustu@ apua.. ku sun. .puudan.. apua! Riitta ju . Riita ju.. ätkl Ummarra! !! Tapa heti. . Taloa. .Mira valua ei ole valoa. ..anteeksi..koitos. . Vähä väsyttää ja on kipus. Pari vuotta ja oon täällä taas. No joo.. en unohda.. mulla on maha syöpä joka ei ole hoidettavissa...mitä minä kerron kenellekkään kivi alkaa olla niin kovat.mm. Tässä istun..yksin ja pelkään.. eikö sulle tullut kysyäkkään.. Tässä istun..yhtä pelkään.. mitä voin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1141673
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949