Kuinka jotkut vielä nykyaikana uskovat Darvinin kehitysteoriaan, teoriaa se todentotta onkin ja sellaiseksi se jääkin.
Kehitysteoria
16
60
Vastaukset
- NiinEttäSeSiitäSitten
Taidat olla jo osanoton tavoittamattomissa.
Evoluutioteoria on Jumalfobiasta kärsivien ihmisten epätoivoinen yritys korvata Jumala jollain keinotekoisilla luonnontieteellisillä mekanismeilla.
Jokainen rehellinen ihminen tietää kuitenkin, että maailmankaikkeus ja luonnonlait eivät ole voineet luoda itse itseään tyhjästä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa.
Jokainen ihminen tietää sisimmässään, että kaikella on joku älyllinen suunnittelija ja tekijä, vaikka hänestä ei olisi mitään ns. objektiivista todistetta. Jokainen ateistikin tietää, että hakaneulallakin on älyllinen suunnittelija ja tekijä, vaikka ateistilla ei olisi mitään todistetta kyseisestä suunnittelijasta. Samasta syystä jokainen ateisti tietää sisimmässään, että myös maailmankaikkeudella, joka on paljon monimutkaisempi kuin hakaneulaa, täytyy olla älyllinen suunnittelija ja luoja, joka on Jumala.
Kysymys ei siten ole siitä, etteikö ateistilla olisi tietoa (=todistetta), että Jumala on olemassa, vaan kysymys on siitä, miksi hän ei halua tunnustaa sitä, mihin hän sisimmässään kuitenkin uskoo. Mikä on syy, miksi hän ei HALUA luopua ateismista? Mikä sitoo häntä?
Yksi syy on varmasti väärä kuva Jumalasta. Se näkyy siitä, kuinka ateistit kuvaavat Jumalaa. Heidän mukaansa Hän on sadistinen, julma ja epäoikeudenmukainen. Näin ateistille syntyy Jumalfobia. Ateistit eivät ehkä itse ymmärrä, että tämä kuva syntyy siitä, että sielunvihollinen, saatana, on puhunut heille. saatana voi syöttää valheita ihmisen mieleen joko suoraan tai ateististen kirjojen tai jumalattomien ihmisten kautta. Jeesus Kristus voi kuitenkin vapauttaa ihmisen saatanan siteistä.
"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." (Gal.5:1)- IlkimyksenArkkivaari
Ja siihenhän sinäkin pirulainen jo ehätit. Kerrotaan kaiken varalta sivullisille, että evoluutio on luonnossa tapahtuva prosessi ja evoluutioteoria paras saatavana oleva luonnon monimuotoisuuden selitys, että tieteen kielessä teoria on eri asia kuin sinun kaanaankielessäsi, että evoluutioteorialla ei ole mitään tekemistä maailmankaikkeuden synnyn kanssa, että kosmologit ovat esittäneet maailmankaikkeuden synnystä täysin järkeenkäyvän selityksen, että kosmologia ja biologia ja ylipäätään kaikki luonnontieteet eivät ota kantaa minkään jumalan tai Jumalan olemassaoloon tai olemattomuuden, ja että sinä sepustat noita houreitasi vain jotta itse pysyt uskossasi.
>>>Vapauteen Ilmarinen vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." <<< En viitsi pistää näkyville eläkepäätösta mutta elämä on vapaata. : D
Ainoa ongelma on se kun ei saa tehdä mitään työajalla vaan kaikki on tehtävä omalla ajalla. Siksi on usein kiirutta pitänyt.epikuros kirjoitti:
>>>Vapauteen Ilmarinen vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." <<< En viitsi pistää näkyville eläkepäätösta mutta elämä on vapaata. : D
Ainoa ongelma on se kun ei saa tehdä mitään työajalla vaan kaikki on tehtävä omalla ajalla. Siksi on usein kiirutta pitänyt.Tuo oli hyvin sanottu. Kyllä elämä on elämisen parasta aikaa. Eläkeläisille pitäisi vaan kiireesti saada lakisääteiset kesälomat lomarahoineen.
Aloituksessa jäi vaivaamaan nimimerkki. Kun ihmiset kuuluvat hominidae heimon apinoihin ja aloittaja "eioleapina", niin mikä hitto se sitten on? Ulkoavaruuden muukalainen vai kenties kehittynyt tietokoneohjelma, joka suoltaa uskonnollista tekstiä.agnoskepo kirjoitti:
Tuo oli hyvin sanottu. Kyllä elämä on elämisen parasta aikaa. Eläkeläisille pitäisi vaan kiireesti saada lakisääteiset kesälomat lomarahoineen.
Aloituksessa jäi vaivaamaan nimimerkki. Kun ihmiset kuuluvat hominidae heimon apinoihin ja aloittaja "eioleapina", niin mikä hitto se sitten on? Ulkoavaruuden muukalainen vai kenties kehittynyt tietokoneohjelma, joka suoltaa uskonnollista tekstiä.Lomarahat 12 kk:n ajalle! Me vaadimme! No joo Vaikka minun eläketuloilla osteta linnaa Espanjasta mutta tulot riittää kun ei ole kiinnostusta kulutusjuhliin.
Rahan funktio on nykyisin itselleni: matka tai matkan odotus, hyvä ruoka ja vapaaehtoistyö. Mottoni on: minulla on lukematon määrä lukemattomia kirjoja.- NoJuuEi
Eero Junkkaala on Jumalaan uskova kristitty, joten aika epätoivoista väittää hänen muka kärsivän jostain jumalfobiasta:
http://www.kansanraamattuseura.fi/sana/haastattelut/alussa_jumala_loi_evoluution - Myös-eläkkeellä
epikuros kirjoitti:
Lomarahat 12 kk:n ajalle! Me vaadimme! No joo Vaikka minun eläketuloilla osteta linnaa Espanjasta mutta tulot riittää kun ei ole kiinnostusta kulutusjuhliin.
Rahan funktio on nykyisin itselleni: matka tai matkan odotus, hyvä ruoka ja vapaaehtoistyö. Mottoni on: minulla on lukematon määrä lukemattomia kirjoja.Rölli Peikko: "Raha on arvon mitta ja vaihdon väline". Vanhan säännön mukaan menot saa lasketuksi, kun lisää tuloihin 10 %.
Ei vaan. Eläke riittää hyvin kun kulutusjuhla eikä edes matkailu kiinnosta. Hyvä ruoka ja hyvä viinikin kyllä. Kirjoihin kuluu myös vuoden mittaan melko paljon. Lukemattomiksi ne eivät jää. Myös-eläkkeellä kirjoitti:
Rölli Peikko: "Raha on arvon mitta ja vaihdon väline". Vanhan säännön mukaan menot saa lasketuksi, kun lisää tuloihin 10 %.
Ei vaan. Eläke riittää hyvin kun kulutusjuhla eikä edes matkailu kiinnosta. Hyvä ruoka ja hyvä viinikin kyllä. Kirjoihin kuluu myös vuoden mittaan melko paljon. Lukemattomiksi ne eivät jää.Minä olen jäänyt kiinni kirjastossa oleviin ruotsalaisiin dekkarikirjoihin. (suomeksi)
Ruotsissa ja myös Norjassa on hiton hyviä dekkaristeja.
Nyt olen kokeillut muutamia e-kirjoja, ne on uusi ja hyvä muoto lukemiselle.
- DRHouse
Darwinin teoria sentään on empiirisesti todistettu, vaikka kretupellet yrittävät säälittävästi vastaan pyristelläkin ja siinä sivussa todistavat etteivät koko asiasta mitään tajua...
- Epäjumalienkieltäjä
Evoluutioteoria ei ole uskomus vaan johtopäätös. Evoluutioteoria on kattavin ja paras selitys maapallon biodiversiteetin synnylle, ja se sopii ristiriidattomasti kaikkeen havaintoaineistoon. Jokainen biologiaa vapaasti ja ammattimaisesti tutkinut riippumaton yliopisto maailmassa on tullut tähän tulokseen.
- KatsoPeiliin
Väärin, me jotka emme ole taikauskoisia haluamme nimenomaan tietää, mikä on totta ja mikä ei. Ja hyväksymme totuuden sellaisena kun sen näemme.
Uskovaisten puheista ja kirjoituksista taas tulee usein ilmi, että he suostuvat uskomaan vain sellaiseen versioon todellisuudesta, joka kuulostaa heistä mielekkäältä, jossa heille on annettu tarkoitus, pääsy paratiisiin maallisen elämän lopuksi, ja jokin jumalhahmo vahtimassa ja suojelemassa heitä. - vm41
En minä ainakaan kaipaa mitään olemassaoloni selitystä !
Mitä ihmettä sillä tiedolla tekisin ???
On paljon mukavampiakin asioita tehtävänä, kuin pähkäillä mistä tulen, minne menen.
Riittää kun tiedostan, >Eilistä en saa takaisin, eikä huomisesta ole varmaa tietoa<.
Siis elää voin vain tätä hetkeä kerrallaan. - Teuvoo
vm41 kirjoitti:
En minä ainakaan kaipaa mitään olemassaoloni selitystä !
Mitä ihmettä sillä tiedolla tekisin ???
On paljon mukavampiakin asioita tehtävänä, kuin pähkäillä mistä tulen, minne menen.
Riittää kun tiedostan, >Eilistä en saa takaisin, eikä huomisesta ole varmaa tietoa<.
Siis elää voin vain tätä hetkeä kerrallaan.Aamen !
- A.Teisti
Tottakai me "uskomme" evoluutioteoriaan, koska se on tiedon korkein aste eli taso, ei mikään ("vain") uskomus (=uskonnollinen käsitys) eli kuvitelma. Jos te uskikset olette niin varmoja asiastanne, todistakaa evoluutioteoria vääräksi. Kukaan ei ole vieläkään onnistunut!
- däfwee
Luulin, että valehtelu on syntiä, mutta kristityt näyttävät olevan pahimpia valehtelijoita...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592