Paholainen oli taas punonut muka ovelankin juonen pienen, viattoman ihmisparan päänmenoksi. Eipä vaan onnistunut, suojelus piti ihmisen hengissä ja vakuutus korvaa loput. Ähäkutti vaan, Jumalan vastustajat, mitään ette mahda.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/347847-kahvinkeittajan-jarkytys-pannu-rajahti-kasiin-tuhosi-myos-hellan
Jumala on kuin rokotus. Läpeensä kristillisessä ja Jumalan tahdon mukaan elävässä maassa myös uskottomat ovat turvassa, koska Jumala katsoo suopeasti uskovien ja Hänen tahtonsa mukaan toimivien täyttämään maahan.
Paholainen juonitteli, Jumala suojasi
15
<50
Vastaukset
- Herra.auttaa.aina
Pallihien tuoksu on Amen!
Herran Luoma,
PallihienTuoksu:=on ! Kypsän hedelmäinen, hunajainen, runsas ja mineraalinen. Tuoksu herättää uskonhalun. Tasokas ja heleän paahteinen. Tyylikkään omenainen. Miksihän Jumala antaa niin monien ihmisten kuolla Ugandassa, jossa 90 % asukkaista on kristittyjä?
- Herra.auttaa.aina
eivät ole todellisia kristittyjä
- a-theist
Herra.auttaa.aina kirjoitti:
Hän siis suojelee vain kristittyjä? Onpa mukava tyyppi.
Et varmaan itsekään vaivautuisi tarvittaessa pelastamaan ihmisen henkeä jos ei olisi kristitty kyseessä. Herra.auttaa.aina kirjoitti:
Kuka SINÄ olet määrittelemään kuka on todellinen kristitty?
- paholainen.pettää.teitä
Miksi kyselette nikkivarkaalta?
Minä sensijaan olen harras, olen uskovainen, nimimerkkini on Pahoilainen.
marsunkiillottaja kirjoitti:
Kuka SINÄ olet määrittelemään kuka on todellinen kristitty?
KAMELINPERSE PIDÄ PÄÄSI KIINNI JA KUUNTELE AVAAJAA. NUUSKI PALLIHIKEÄSI JA TULET USKOON.
- jokseenkinabsurdia
Jumala suojeli yhden henkilön, mutta joka puolella maapallolla sadat ja tuhannet kuolevat köyhyyteen, sairauksiin, luonnonkatastrofeinin ja nälkään. Ja jumala päätti pelastaa tämän yhden hengen. Hienoa!
- Herra.auttaa.aina
Hän on saattanut suojella vaikka kuinka monia muitakin samaan aikaan, mutta paholaisen vallassa ja ahneuden himossa johdettu media pyrkii salaamaan sen estääkseen hyvyyden voiton maailmassa. Sillä ahneet haluavat vain taloudellisen voiton.
Mutta sielunvihollinen ei pysty piilottamaan kaikki Jumalan töitä maailmassa, vaikka kuinka yrittää. - jokseenkinabsurdia
Hän on saattanut suojella vaikka kuinka monia muitakin samaan aikaan, mutta paholaisen vallassa ja ahneuden himossa johdettu media pyrkii salaamaan sen estääkseen hyvyyden voiton maailmassa. Sillä ahneet haluavat vain taloudellisen voiton.
Mutta sielunvihollinen ei pysty piilottamaan kaikki Jumalan töitä maailmassa, vaikka kuinka yrittää.Pitäiskö kirjoittamasi selittää tapahtumia? Katastrofeissa tuhoutuu ihmisiä ja jumala pelastaa sieltä täältä muutamia? Media kertoo tapahtumista. Sielunvihollista ei ole ole olemassa. Tai ainoastaan uskovien mielikuvituksessa. Yrittäkää nyt selittää tämä älkääkä koko ajan kierrelkö.
- a-theist
Sama vanha laulu. Kun joku pelastuu onnettomuudelta niin se on aina tämän jumalan ansiota, ja kun joku kuolee niin se taas ei ole ikinä tämän jumalan syytä. Mahtaavaa olisi olla hänen kengissään. Aina ylistetään teki mitä tahansa, tai vaikkei tekisi yhtään mitään. ;)
- wwwhhhaatt
Ainoa kysymys mikä tästä aloituksesta tulee mieleen on se, että onko aloittaja oikeasti niin lapsellisen tyhmä mitä sepustuksestaan voi päätellä. Vai trollaako hän.
- Herra.auttaa.aina
Miten niin tyhmä? Onko tyhmyyttä nähdä edes pilkahdus hyvää tässä kurjassa maailmassa?
- wwwhhhaatt
Miten niin tyhmä? Onko tyhmyyttä nähdä edes pilkahdus hyvää tässä kurjassa maailmassa?
Tyhmä olet kuin vasemman jalan saapas, jos uskot tosissasi juttusi. Paholainen se meinasi tappaa kahvinkeittelijän räjäyttämällä pannun, mutta Jumalapa ehätti hätiin ja pelasti ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843379
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442817Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742346- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512241Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212073Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202037- 621954
- 1091883