Paholainen juonitteli, Jumala suojasi

Herra.auttaa.aina

Paholainen oli taas punonut muka ovelankin juonen pienen, viattoman ihmisparan päänmenoksi. Eipä vaan onnistunut, suojelus piti ihmisen hengissä ja vakuutus korvaa loput. Ähäkutti vaan, Jumalan vastustajat, mitään ette mahda.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/347847-kahvinkeittajan-jarkytys-pannu-rajahti-kasiin-tuhosi-myos-hellan

Jumala on kuin rokotus. Läpeensä kristillisessä ja Jumalan tahdon mukaan elävässä maassa myös uskottomat ovat turvassa, koska Jumala katsoo suopeasti uskovien ja Hänen tahtonsa mukaan toimivien täyttämään maahan.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra.auttaa.aina

Pallihien tuoksu on Amen!

Herran Luoma,
      PallihienTuoksu:=on ! Kypsän hedelmäinen, hunajainen, runsas ja mineraalinen. Tuoksu herättää uskonhalun. Tasokas ja heleän paahteinen. Tyylikkään omenainen.

• Miksihän Jumala antaa niin monien ihmisten kuolla Ugandassa, jossa 90 % asukkaista on kristittyjä?

• Herra.auttaa.aina

eivät ole todellisia kristittyjä

• a-theist
        Herra.auttaa.aina kirjoitti:

Hän siis suojelee vain kristittyjä? Onpa mukava tyyppi.
        Et varmaan itsekään vaivautuisi tarvittaessa pelastamaan ihmisen henkeä jos ei olisi kristitty kyseessä.

• Herra.auttaa.aina kirjoitti:

Kuka SINÄ olet määrittelemään kuka on todellinen kristitty?

• paholainen.pettää.teitä

Miksi kyselette nikkivarkaalta?

Minä sensijaan olen harras, olen uskovainen, nimimerkkini on Pahoilainen.

marsunkiillottaja kirjoitti:

Kuka SINÄ olet määrittelemään kuka on todellinen kristitty?

KAMELINPERSE PIDÄ PÄÄSI KIINNI JA KUUNTELE AVAAJAA. NUUSKI PALLIHIKEÄSI JA TULET USKOON.

• jokseenkinabsurdia

Jumala suojeli yhden henkilön, mutta joka puolella maapallolla sadat ja tuhannet kuolevat köyhyyteen, sairauksiin, luonnonkatastrofeinin ja nälkään. Ja jumala päätti pelastaa tämän yhden hengen. Hienoa!

• Herra.auttaa.aina

Hän on saattanut suojella vaikka kuinka monia muitakin samaan aikaan, mutta paholaisen vallassa ja ahneuden himossa johdettu media pyrkii salaamaan sen estääkseen hyvyyden voiton maailmassa. Sillä ahneet haluavat vain taloudellisen voiton.

Mutta sielunvihollinen ei pysty piilottamaan kaikki Jumalan töitä maailmassa, vaikka kuinka yrittää.

• jokseenkinabsurdia

Hän on saattanut suojella vaikka kuinka monia muitakin samaan aikaan, mutta paholaisen vallassa ja ahneuden himossa johdettu media pyrkii salaamaan sen estääkseen hyvyyden voiton maailmassa. Sillä ahneet haluavat vain taloudellisen voiton.

Mutta sielunvihollinen ei pysty piilottamaan kaikki Jumalan töitä maailmassa, vaikka kuinka yrittää.

Pitäiskö kirjoittamasi selittää tapahtumia? Katastrofeissa tuhoutuu ihmisiä ja jumala pelastaa sieltä täältä muutamia? Media kertoo tapahtumista. Sielunvihollista ei ole ole olemassa. Tai ainoastaan uskovien mielikuvituksessa. Yrittäkää nyt selittää tämä älkääkä koko ajan kierrelkö.

• a-theist

Sama vanha laulu. Kun joku pelastuu onnettomuudelta niin se on aina tämän jumalan ansiota, ja kun joku kuolee niin se taas ei ole ikinä tämän jumalan syytä. Mahtaavaa olisi olla hänen kengissään. Aina ylistetään teki mitä tahansa, tai vaikkei tekisi yhtään mitään. ;)

• wwwhhhaatt

Ainoa kysymys mikä tästä aloituksesta tulee mieleen on se, että onko aloittaja oikeasti niin lapsellisen tyhmä mitä sepustuksestaan voi päätellä. Vai trollaako hän.

• Herra.auttaa.aina

Miten niin tyhmä? Onko tyhmyyttä nähdä edes pilkahdus hyvää tässä kurjassa maailmassa?

• wwwhhhaatt

Miten niin tyhmä? Onko tyhmyyttä nähdä edes pilkahdus hyvää tässä kurjassa maailmassa?

Tyhmä olet kuin vasemman jalan saapas, jos uskot tosissasi juttusi. Paholainen se meinasi tappaa kahvinkeittelijän räjäyttämällä pannun, mutta Jumalapa ehätti hätiin ja pelasti ihmisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3379
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2817
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2346
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2241
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2073
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2037
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      109
      1883
    Aihe