Meneekö Jumalan viesti ohi?

kun.ei.kuunnella

Taas kaksi auringonpilkku kääntymässä maan suuntaan ja aiheuttavat radiokatkoja alle 20 MHz:n taajuuksilla.

Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että nämä radiohäiriöt saattavat ollakin eräänlaista morsekoodia, jolla Korkein haluaa kertoa meille jotain, ehkä maapallon tulevaisuudesta tai jostain. Saattaa olla, että ne sisältävät tärkeää tietoa esimerkiksi ilmaston lämpenemisestä. Korkein saattaa yrittää kertoa, ettei meillä itse asiassa ole syytä huoleen, vaan että Hän kyllä säätää auringon toiminnan niin, että saamme elää turvassa täällä maassa jatkossakin.

Minun mielestäni Nasaa tulisi vaatia nauhoittamaan nämä katkot ja parhaat tiedemiehet pitäisi valjastaa tutkimaan näitä nauhoituksia, että saisimme oikeaa tietoa tästä maailmankaikkeudesta. Nimittäin syvällisin ja todellisin tieto tulee Korkeimmalta, mitkään ihmistieteen tutkimusprojektit eivät voi yltää likikään samaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DRHouse

      Ja minä olen sitä mieltä että olet idiootti. Etkä tajua tieteestä edes alkeita.

    • "Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että nämä radiohäiriöt saattavat ollakin eräänlaista morsekoodia, jolla Korkein haluaa kertoa meille jotain, ehkä maapallon tulevaisuudesta tai jostain. Saattaa olla, että ne sisältävät tärkeää tietoa esimerkiksi ilmaston lämpenemisestä. Korkein saattaa yrittää kertoa, ettei meillä itse asiassa ole syytä huoleen, vaan että Hän kyllä säätää auringon toiminnan niin, että saamme elää turvassa täällä maassa jatkossakin."

      Ei muuta kuin kysyt NASAlta nauhoitteet ja purat viestit.


      "Minun mielestäni Nasaa tulisi vaatia nauhoittamaan nämä katkot ja parhaat tiedemiehet pitäisi valjastaa tutkimaan näitä nauhoituksia, että saisimme oikeaa tietoa tästä maailmankaikkeudesta. Nimittäin syvällisin ja todellisin tieto tulee Korkeimmalta, mitkään ihmistieteen tutkimusprojektit eivät voi yltää likikään samaan"


      Oletko itse sitten tunnetun tieteen yläpuolella, kerta tiedät auringonpurkaukset jumalallisiksi viesteiksi. Harmi vain, että siinätapauksessa jumalasi viestit ovat menneet suurimmaltaosin ihmisiltä täysin ohi niinä miljardeina vuosina kun maa ja aurinko ovat olleet olemassa.

    • niin.aamen.että

      Tätä Korkeinta kehutaan kaikkivoipaksi, joten kyllä hän osaa tiedottaa mieluisistaan asioista hetkessä maailmanlaajuisesti jokaiselle. Hän voi esimerkiksi sadattaa Raamattuja metrin vahvuudelta maapallon pinnalle, jolloin mm. islamistit saisivat tuikitärkeää valistusta Jeesuksen Kristuksen Perkeleen seikkailujen vaikutuksesta myöhempien aikojen pyhien ja arkipäivien tilanteeseen.

      • Jospa korkeammilla älyillä on ominaista kommunikaatio-ongelmat. Kerrotaan, että UFO miehetkin kommunikoivat tallaamalla viljapeltoihin isoja kuvioita, jotka sisältävät salaperäisiä viestejä avaruusveljiltä.


    • a-----a

      Mykistävää. Hämmästyttävää uutta tietoa. Sinun täytyy ilmoittaa havaintosi NASAlle!

      http://www.nasa.gov/content/submit-a-question-for-nasa

      Yhteydenottosi tulee lyömään heidät sekä polvilleen että ällikällä.

    • kun.ei.kuunnella
      • kun.ei.kuunnella

        Saattaa olla Korkeimmalla tässä sormensa pelissä. Kun ei televisio pimenee tai jäljelle jää vain suttuiset SD-lähetykset, alkavat ihmiset taas lukea Raamattua ja rakastaa Isäänsä.


    • Liitonarkki taisi siis olla jonkinlainen morsetusvekotin?
      Kerubien siivet läpsyivät pistettä ja viivaa?

      • kun.ei.kuunnella

        Todistajien silminnäkemän mukaan liiton arkki salamoi. Jotain energiaa ja voimaa siihen virtasi itseltään Korkeimmalta. Siksi israelin kansa piti liitonarkkia pyhänä, koska siinä oli niin paljon viisautta, jota he eivät ymmrätäneet.


      • kun.ei.kuunnella
        kun.ei.kuunnella kirjoitti:

        Todistajien silminnäkemän mukaan liiton arkki salamoi. Jotain energiaa ja voimaa siihen virtasi itseltään Korkeimmalta. Siksi israelin kansa piti liitonarkkia pyhänä, koska siinä oli niin paljon viisautta, jota he eivät ymmrätäneet.

        Arkin TeslaCoilit käristi kaikki vereslihalle ja pallit sauhusi.


    • Scifiä suurin piirtein tästä aiheesta...

      Fred Hoyle: Los Angeles ei vastaa
      Stanislaw Lem: Isännän ääni

    • a-theist

      Nauttiiko tämä jumala ihmisten kiusaamisesta vai miksi hän lähettäisi sanomaansa meille näin salamyhkäisesti koodattuna? Miksei hän vaan puhu meille kaikile samaan aikaan? Jos haluaa ihmisten uskovan itseensä, tai haluaa kertoa meille jotain tärkeää, niin noin helpostihan se kävisi.

      Te ihmiset jotka yrittävät kiistää ihmisen toiminnan negatiivisen vaikutuksen ilmastoon olette kyllä itsekkäintä paskasakkia mitä löytyy.
      Tämä ilmiö sattuu olemaan todistettu fakta, ja sillä on vakavia seurauksia. Tehkää ihmiskunnalle palvelus ja sivistäkää itseänne.

      http://climate.nasa.gov/evidence/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      174
      4241
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      36
      3613
    3. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      231
      3100
    4. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      151
      1279
    5. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      165
      1216
    6. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      64
      1214
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      991
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      930
    9. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      62
      847
    10. Niinhän se on nainen että me

      Kaikki vanhetaan ja muututaan toisenlaisiksi, lainatakseni vapaasti yhden vanhan kappaleen sanoitusta
      Ikävä
      48
      847
    Aihe