Mitä tekisit jos Jeesus tulisikin takaisin?

iloinen_naurajaa

Mitä tekisit jos Jeesus tulisikin takaisin?

Minä potkaisisin munille niin lujaa kuin pystyisin ja sanoisin: "Vitun sekopäinen pelle, mene takaisin sinne mistä tulitkin ja helvetin äkkiä!"

:-):-):-)

26

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi.kohtalo

Jos se tarinoiden Joosefin ja Marian äpärälapsi voisi saapua uudestaan, niin sivistyneemmän kuoleman saisi osakseen. Myrkkyruiskeella pantaisiin hiljaiseksi sellainen äpärä.

• Mitä pahaa ihminen on muka tehnyt sillä, että on syntynyt avioliiton ulkopuolella?

Haluaisitko tappaa kaikki sellaiset ihmiset?

• parempi.kohtalo
        v.aari kirjoitti:

Mitä pahaa ihminen on muka tehnyt sillä, että on syntynyt avioliiton ulkopuolella?

Haluaisitko tappaa kaikki sellaiset ihmiset?

"Mitä pahaa ihminen on muka tehnyt sillä, että on syntynyt avioliiton ulkopuolella?"
        Ei se olekkaan paha asia, vaan se on pahasta, että väittää olevansa koko kansan kuningas, vaikka ei ole edes valittu kuninkaaksi. Sama kuin jos sinä sanoisit olevasi Suomen tasavallan presidentti.

• keitämuitatapatat
        parempi.kohtalo kirjoitti:

"Mitä pahaa ihminen on muka tehnyt sillä, että on syntynyt avioliiton ulkopuolella?"
        Ei se olekkaan paha asia, vaan se on pahasta, että väittää olevansa koko kansan kuningas, vaikka ei ole edes valittu kuninkaaksi. Sama kuin jos sinä sanoisit olevasi Suomen tasavallan presidentti.

Eli kaikki ketkä väittävät olevansa presidenttejä pitää tappaa?

• Täälläpäs on taas vaippa huonosti :D

• Eitaida

Joh.7:34. Biblia. Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, ja missä minä olen, ette taida sinne tulla.

• seoliaikasekaisin

laitettiin seppeleitä päähän ja vedeltiin turpaan jätkä vain horisee jumalasta

• neyritti

herättää sitä ehkä tavanneet aiemmin samanlaisia

• Minä kutsuisin kylään ja kiinnostuneena keskustelisin monista asioista.

Luultavasti tarvitsisimme tulkkia. En heti tiedä ketään aramean kielen hallitsevaa kaveria. Enkä minä kreikkaakaan sujuvasti puhu tai ymmärrä.

• Minäkin ilman muuta pitäisi ovea auki moiselle ihmeelle ja mitenkähän lienee tulkin laita, jos kyse on todellakin jostain jumalasta tai hänen pojastaan?

Ehkäpä osaa kieliä, sillä onhan se nyt aika vaikea siellä taivaassa kytätä jokaista puhuttua sanaa, jos ei ole jokainen kieli hallussa.

Mutta ehkä ihan jokaista karvanaamaa lakana päällä ja kepin kanssa en sisään päästäisi, vaan ensin voisi muuttaa pari karahvillista vettä vuosikertapunkuksi, että pääsisi eteisestä olohuoneen puolelle, sillä kyllä sitä nyt Jeesus voi väittää kuka tahansa olevansa, kuten on nähty, eli jotain konkreettista todistetta jumaluuden pojan suuntaan tämä skeptinen persoona haluaisi nähdä.

Sitten jos ei onnistuisi veden muuttaminen vuoden 1990 sadon Bordeauxksi (myös 1994 Rioja käy), niin voisin osoittaa ovea toiseen suuntaan, toki ystävällisyyden säilyttäen, sillä ei ihminen väitä olevansa jumala tai hänen poikansa ilkeyttää, vaan usein taustalla voi olla pahoja mielenterveyden ongelmia, jotka eivät räyhäämisellä ainakaan parane.

• JSK2016

Jeesus nimenomaan tulee takaisin, sinä päivänä jonka vain Isä Jumala tietää. Se on hurja päivä se, tuossa muutama Raamatun kohta:

Matteuksen 24:29
      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.

Matteuksen 24:30-31Raamattu 1933/38 (R1933)

30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

Jesajan 2:12
      12 Sillä Herran Sebaotin päivä kohtaa kaikkea ylpeää ja korskeata ja kaikkea ylhäistä, niin että se maahan painuu,

2 Pietarin 3:10-12
      10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
      11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
      12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!

------------------------------------------------------

Ainoa toivo on tässä, kiitos Herra Jeesus:

Johanneksen 14:6
      6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Roomalaisille 6:23
      23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

1 Tessalonikalaisille 5:9
      9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

Johanneksen 3:16
      16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

-----------------------------------------------------

Kiitos Herra Jeesus, että olet myös minun Vapahtajani! Itseäni en voi pelastaa, vain Sinä voit pelastaa minut Jumalan luokse. Herra Jeesus, sorrun jatkuvasti synteihin enkä ansaitse mitään, mutta pyydän että armahdat minut. Enkä halua rukoilla vain itseni puolesta, vaan ensiksi perheeni ja ystävieni puolesta että heidät pelastaisit. Onneksi minulla ei ole vihamiehiä, mutta pyydän siunaustasi myös niille jotka ehkä minua vastaan ovat. Herra Jeesus, en halua vihata ketään, auta minua kulkemaan Sinun tielläsi ja lähimmäisiä huomioiden.

• Opetettu.lapsi

Tulisi takaisn miksi ?????

Eiköhän yksi ristiinnaulitseminen riitä. Edellisen reissun kokemukset mielessä en usko että kukaan tulisi noilla kokemuksilla uudelleen . Turistireissussakin on oltava joku tolkku. Nuo opetuslasten jälkeläisetkin tuntuvat olevan sakkia jotka oppiriitojensa tuoksinassa "keskustelevat" niin ettei kiveä kivenpäällä ole. Kaifaksen jälkeläisillä on työtä yllinkylli siunata "amitsuunit" ja Pontius Pilatuksen jälkeläiset ovat lirissä pommitettuaan Libyaa. Ainut hyvinvoiva sukukunta lienee "Juudas Iskarioitin" jälkeläiset heillähän on aina käyttöä kun kohderyhmisä tarvitaan.

• JSK2016

Miksikö Jeesus tulee takaisin? Hän tulee takaisin ja kokoaa Häneen uskovat valitut luokseen ikuiseen elämään - ja tuhoaa jumalattomat kirkkaudellaan.

Johanneksen 14:3
        3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

Heprealaisille 9:28
        28 samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.

Ilmestys 22:12
        12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Markuksen 13:26-27
        26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.

Malakian 4:1
        4 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

Psalmien 37:20
        20 Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.

Psalmien 37:9
        9 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

Psalmien 104:35
        35 Hävitkööt syntiset maasta, älköön jumalattomia enää olko. Kiitä Herraa, minun sieluni. Halleluja!

Ainoa toivo on tässä:

Johanneksen 5:24
        24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

Johanneksen 6:40
        40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

• ErkkiPuumerkki

Minä soittaisin ainakin poliisin. Mistä lie mielisairaalasta karannut. Jos häneltä ei löytyisi henkilöpapereita niin hän olisi laiton maahanmuuttaja ja joutuisi vastaanottokeskukseen. Siellä hänet luultavasti pahoinpideltiin koska paikka on täynnä muslimeita. Näin ollen Jeesus katoaisi kuin pieru Saharaan ja muuttaisi mennessään kostoksi kaikki Suomen järvet viiniksi. Kalat kuolisivat ja ihmiset dokaisivat itsensä hengiltä. Taivaassa hän sitten toteaisi Jumalalle joka kummastelisi Jeesuksen nopeaa paluuta. "Mene vittu itse katsomaan", kuuluisi Jeesuksen vittuuntunut vastaus.

• Ei_tule_ei_ollut

Kertokaa yksi todiste raamatun ulkopuolelta Jeesuksesta. Siinäpä sitä tekemistä on.
      Jään mielenkiinnolla odottamaan. Viittaus lähteeseen, niin voidaan tarkistaa.

• pyhpyh

Noni. Josefus. Tacitus. Siinä kaksi.

• Teitä_vedätetään

Olipa typerä kommentti. Tacitus ei ollut syntynyt kymmeniin vuosiin (syntyi vuonna 56) väitetyn Jeesuksen poistuttua maan päältä.
        Josefus puolestaan syntyi vuonna 37 eli muutamia vuosia Jeesuksen jälkeen. Kolmekymppisenäkö luulet miehen todistaneen Jeesuksesta?

Uskonto on hyvä asia, mutta Jeesus ei kestä päivänvaloa.

• pyhpyh

Jeesus kestää aina päivänvalon, mutta sinä et missään tapauksessa kestä.

• pyhpyh

Miten niin mitä tekisit? Menisin hänen mukanaan taivaaseen tietenkin.

• pyhpyh

Josefus. Tacitus. Siinä kaksi.

• Toistona_tähän

Olipa typerä kommentti. Tacitus ei ollut syntynyt kymmeniin vuosiin (syntyi vuonna 56) väitetyn Jeesuksen poistuttua maan päältä.

Josefus puolestaan syntyi vuonna 37 eli muutamia vuosia Jeesuksen jälkeen. Kolmekymppisenäkö luulet miehen todistaneen Jeesuksesta?

• pyhpyh

Sopii lukea mitä kyseiset herrat kirjoittivat.

• pyhpyh
        Toistona_tähän kirjoitti:

Sinua ei ole olemassa, koska ei ole olemassa tämän keskustelupalstan ulkopuolista todistetta, että sinua on koskaan ollut olemassa. Olet vain myytti, jonka ateistit keksivät. Satu joka on yhtä totta kuin joulupukki.

• Tiedän_minäkin_jotakin

Minusta on vaikka kuinka paljon dokumenttia, jonka viranomainen on kirjoittanut, siksi olen olemassa.

Jeesuksen aikaan kaikki asiat oli dokumentoitu jo kolme tuhatta vuotta aikaisemmin. Eli missä näin merkittävä mies on dokumentoitu viranomaisten toimesta? Mies käveli veden päällä, nousi kuolleista, oli aikansa suurin kansan villitsijä, tietävin mies kehen tahansa verrattuna, kertokaa tähän lisää hänen ylivoimaisuudesta, mutta kukaan ei kirjoittanut miehestä?

Uskontoa arvostan, mutta Jeesuksesta ei ole dokumentaatiota, ennen kuin sen todistatte minulle.

• ei.kun.mukaan.vaan

"Mitä tekisit jos Jeesus tulisikin takaisin?"
      Ottaisin mukaan illanistujaisiin. Viini ei ainakaan pääsisi loppumaan kesken iltaa?
      Jeesushan tykkäsi bailata syntisten seurassa ja kyllä me niitä syntejä keksittäisiin, kun ollaan muuten niin kilttejä ja puhtoisia.

• äläälääläläl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      154
      2088
    2. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      206
      1563
    3. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      84
      1425
    4. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      35
      1286
    5. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      75
      1232
    6. Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio

Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit
      Kouvola
      40
      1203
    7. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      129
      1130
    8. Kannattaa aina muistaa että ei yritä

liian tasokasta jos ei itse ole sellainen. 🤷🏻‍♂️
      Ikävä
      80
      963
    9. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      65
      934
    10. Mä tiedän missä sä taas olet

Kaksoiselämää elävä pskiainen.
      Ikävä
      79
      871
    Aihe