Siunaus ja kirous , osa 2

Sana-Sanoo

Siunaus ja kirous? Osa 2

Täällä näyttää olevan kovin pimeää tietoa sen suhteen mitä Raamattu opettaa siunauksesta ja kirouksesta. Koetetaan vääntää Raamatun Sanaa omien ajatusten suuntaan. Ei tunneta Raamatun Sanan selkeitä linjoja.

A) Siunaus ja kirous ovat JUMALN itsensä säätämiä olotiloja.

B) Jumala itse valvoo niitä.

C) Jumala ei ”siunaa” sitä, joka Jumalan silmissä ja katsannossa ei siunaukseen ole otollinen.

D) Jumalan kirous tulee yhä lailla kuin siunaus. Se on Jumalan epäsuosion asia.

E) Ihmiset eivät päätä siunauksesta eivätkä kirouksesta. Vain Jumala.

Lisää niille jotka tahtovat RAAMATUN sanaa laajemmin lukea. Viisastua.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14104557/siunaus-ja-kirous-raamatussa

1

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

      KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

      . . .

      NE JOTKA - JUMALA - ON KUTSUNUT TÄLLE PALSTALLE . . .

      . . . JÄÄVÄT JA HEILLÄ JOKAISELLA ON . . . UUDESTISYNTYNEEN . . .

      . . . Pyhän Hengen KUTSU . . . JOTEN ---> HE KYLLÄ JÄÄVÄT . . . !

      . . .

      UUDESTISYNTYNEIDEN KOULUTUS !

      --------------------------------------------------------------

      JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ . . . !

      . . .

      TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

      . . . JUMALAN . . .

      . . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !

      --------------------------------------------------------------

      RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

      . . . . . . . .

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

      Jumalan rakkaus

      ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

      Aamen.



      RAKKAAT . . . JEESUKSEN SEURAAJAT . . . !

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14085457/rakkaat-------jeesuksen--seuraajat-------!



      RAKKAAT LAPSENI - "älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan"

      1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

      4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

      5 Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit.

      6 Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.

      7 Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.

      8 Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.

      9 Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.

      10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe