Tulipas VIHTAHOUSULLE kova kiiire!

Luopunut-kansa---

Tulipas vihtahousulle kiire ja paniikki!

Viimeisillä hetkillään se vielä himoitsee saaliikseen saatujen Lammasten Lihaa!
Kun tietää että HERRA JEESUS KRISTUS on määrännyt saalistuksen loppuneeksi.


Se sai monet eksytettyä, ujutettua valheprofetioiden ja – näkyjen unettavaan nirvanaan!
Ja säälittävän moni eksyi -haksahti, luuli pimeyden voimia Valkeuden Enkeleiksi!

Mutta nyt, Kun Totuuden Valo loistaa kuin salamat, ja näyttää Pimeyden valheet, vihtahousu- himonsa mukaan- tahtoisi viedä helvettiin ne, jotka pikkusormensa sille antoivat?

Eivät totelleet Jeesusta, Raamattua!

Vihtahousulla näkyy nyt KIIRE ja PANIIKKI! Miten saisi manipuloitua ja simputettua orjat pysymään vankeina? Susi ei tahtoisi luopua saalistaan. Peto on Peto....

Mutta? Kun monet (uskovat) eivät totelleet KÄSKYÄ. Lähtekää täältä! Niin surullista on tietää, että muutamat sekoavat, menettävät mielenterveytensä, sairastuvat.

Koska, he nauroivat HERRAN – Hyvän Paimenen varoituksille - että tämä on KIROTTU paikka!

Ei pitäisi leikkiä, ei pilkata Pyhän Hengen ja Raamatun opetuksia!

Mutta se susi? Lammasten vaatteissa. Eksytyksen valhehenkineen ---- se tulee pitmäään Sinusta niin kiinni, että et enää vapaaksi pääse.

Jeesus kutsui, varoitti, muistutti Sanastaan. Sinä ylpeydessäsi kapinoit. Vastaat siis lopusta.

TÄMÄ on kirottu paikka ( Jumalan määräyksestä – riivaajien tori.)

Jatka lavealla tiellä sinä Jeesuksen rakkauden hylännyt luopunut lapsi. Mutta et voi kerran
sanoa, ettei KUKAAN sanonut, varoittanut...

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUDESTISYNTYNEET . . .

      . . . OVAT Pyhän Hengen OHJAUKSESSA . . . !

      . . . EIVÄT tee - SIIS - mitään IHMISEN KÄSKYSTÄ . . . !

      . . . EIVÄT ole - SIIS - HARHAAN JOHDETTAVISSA . . . !

      . . .

      KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************
      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

    • Jeesus-paimen--

      Vihtahousun pääsaalistaja näkuyys kärkkyvän horjuvia sieluja.

      Pakene Hyvän paimen turviin, joka taivaaseen tahdot!

      Juokse pakoon tuota Sutta Lammasten turkin petoksessa.

      jeesus ei petä. Hän auttaa!

      • Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        Hän voi uudistaa elämäsi ja antaa ilon ja rauhan.

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.



        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !



        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Bis-nes

      Ravintola: Vihtahousu, pirun hyvää ruokaa ja juomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe