Naisissa ei ole mitään vikaa

Feministimies

Kaikki vika on meissä miehissä kun me ollaan niin viallisia ja huonoja. Naiset on meidän miesten huonouden uhreja. Naiset on enkeleitä. Pyhimyksiä. Kaikki naisten teot, ajatukset ja tunteet on oikeutettuja, koska silloinkin kun naiset perseilee, niin se johtuu meistä paskoista miehistä jotka ollaan ajettu heidät perseilemään, mutta naiset ei voi koskaan ajaa meitä miehiä perseilemään, vaan me miehet ollaan aina itse vastuussa omasta perseilystämme. Hyväksykää tämä tai ette saa pillua.

20

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarralenkkari666

Hienoa käänteissukupuolista satiiria palstan ruikuttajamiehistä!

• Luolamadonna

Erotuksena mielipiteeseesi, minusta kaikki ovat perseestä.

Paitsi ufot.

(Hihitystä)

• lapsi.rakas

Ei sua kukaan vihaa eikä syytä, lopetat vaan sen itsesuggestion. Sä olet ihan hyvä ihminen, ainutlaatuinen yksilö josta ei ole olemassa muita kopioita. Sulla on ystäviä ja tuttuja ja sä elät maassa, jossa ei sodita, ei ole mafiaa, korruptiota eikä Paavia. Maapallo on pieni pölyhiukkanen maailmankaikkeudessa ja sieltä katseltuna nää ihmisen ongelmat on sentään aika vähäpätösiä hei. Mee nyt nukkumaan niin aamulla on parempi olo. Hyvää yötä.

• Naiset on niin melkein täydellisiä että tulee oikein paha mieli niiden puolesta kun ei niille mitenkään voi löytyä niin hyviä miehiä kuin ne ansaitsisi.

• Lepakko.mies

Niin, kyllä lesborakkaus on puhdasta ja kaunista.

• yleismiesoot

Sinäkö olisit hyvä mies kaikille naisille!

• scrg
        yleismiesoot kirjoitti:

Sinäkö olisit hyvä mies kaikille naisille!

No en tod vaan huono melkein kaikille naisille. Mutta onneksi ihan kaikki ei ole hyvää miestä ansainnutkaan vaan keskinkertaisempikin käy.

• Kylläpä täällä menee jutut äärilaidasta toiseen :D

Kiva pojat, jos ihan oikeasti olette tuota mieltä....

• nimeierkkui

Onko tuo mielestäsi hyvää ja kannatettavaa ajattelua?

• nimeierkkui kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi hyvää ja kannatettavaa ajattelua?

Nätimmältä se kuulostaa kun noi vihapostaukset.

• hmmm--

Nättiä että miehet on huonoja ja paskoja?

• hmmm-- kirjoitti:

Nättiä että miehet on huonoja ja paskoja?

Marttyyriasenne. Ei ne ole oikeasti sitä mieltä.
        Kultaisen keskitien löytäminen olisi varmaankin hyvä.
        Juu on marttyyriasenne nätimpää kuin viha ja raivo...

• Pinkki-Pumpuli kirjoitti:

Nätimmältä se kuulostaa kun noi vihapostaukset.

Tuo ei siis mielestäsi ollut vihapostaus?

• Kiitos tästä ihanasta naisten oikeuksia puolustavasta totuudesta.

terveisin, naisten tasa-arvoa kannattava feministi-atm

• Tässä aloituksessa ei ollut mitään hauskaa, vaikka se varmaan oli tarkoitus.

• kirpaisiko

Ei tietenkään sinun mielestäsi, koska siinä satirisoidaan omaa uskontoasi.

• Hah, vai uskontoani.

• Nainenxyz

Sinäpä sen sanoit! Juuri tuon sanoakseni kirjauduin tänne tänään. Ja toivon, ettette todella saa pillua!

• Nnaainenn

Ihminen (nainen tai mies) on just niin viallinen kun uskoo olevansa.
      Mussa on paljonkin vikaa mut oon kääntäny sen sillee et KAIKKI kokemukset on positiivisia, oli ne oikeasti negatiivisia tai ei...ne on kuitenkin voimavara ja positiivista...monelta jäänyt kokematta moni asia mitä oon ite kokenut arjessa.
      Esim jollei mua ois vähän koulukiusattu nii tuskin niin voimakkaasti aikuisena oisin ajanut heikompien asemaa. Tai jos mullei ois joskus näppylöitä naamas niin varmaan olisin omahyväisempi. Epätäydellisyys on täydellisyyttä.

• Ritari_Valko

Miehet on just niin viallisia kuin naiset niiden sanoo olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6568
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4331
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2149
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1806
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1008
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      979
    Aihe