Tatskat ovat kivoja, tai sitten eivät.
http://aijaa.com/VfGhAZ
(Hihitystä)
suuri tatuointikeskustelu
23
57
Vastaukset
- tarralenkkari666
Miksi mennä mustavalkoisuuksiin...Jotkut ovat, jotkut ei :)
Nyt ymmärrän miksi puhutaan pesästä. Yksi on juuri karannut sieltä.
- Luolamadonna
Joo siis tää misu roikkuu meidän autokorjaamon kahvihuoneen seinällä. Me kommentoidaan sitä aika yksioikoisilla tölväisyillä ja kilisyttelemme kuppeja kuin ne olisivat tulessa.
Ihan jees.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Olemme siis kaikki eläkeputkessa, paitsi varaslähdön ottanut työharjoittelijamme.
Jotain iloa elämään.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Olemme siis kaikki eläkeputkessa, paitsi varaslähdön ottanut työharjoittelijamme.
Jotain iloa elämään.
(Reps)Mutta noin vakavasti ottaen on niin, että tuo Y on naisessa kuin jokin maaginen logo tai stigma.
Yvonne
(Reps) - Just_joo
Luolamadonna kirjoitti:
Mutta noin vakavasti ottaen on niin, että tuo Y on naisessa kuin jokin maaginen logo tai stigma.
Yvonne
(Reps)Y ?
Onko meillä sama kuva? Mä näen liskon. Ja ihan kohtalaisen timmissä kropassa.
Mahtaa teillä olla siellä hauskaa. Tietäis vaan, miksi. - Luolamadonna
Just_joo kirjoitti:
Y ?
Onko meillä sama kuva? Mä näen liskon. Ja ihan kohtalaisen timmissä kropassa.
Mahtaa teillä olla siellä hauskaa. Tietäis vaan, miksi.Joo siis toi Y on naisen Bermudan kolmioksi nimitetty paikka alavatsan ja reisien liittymäkohdassa. Minusta se on koko Telluksen kiehtovin paikka, koska olen visuaalinen duud.
(Hihitystä)
- kulllliman
AUts oikeen pahaa tekee kun oli niin ihana nainen!
- Luolamadonna
Mä voin laittaa koko misu joskus esille. Kyllähän tuota kelpaa katsella. Suurin osa ihmisen seksuaalista elämää on visuaalista. Toimitukset ovat sitten murto-osa koko aktista.
Sääli.
(Naurua) - Soutulaite
Luolamadonna kirjoitti:
Mä voin laittaa koko misu joskus esille. Kyllähän tuota kelpaa katsella. Suurin osa ihmisen seksuaalista elämää on visuaalista. Toimitukset ovat sitten murto-osa koko aktista.
Sääli.
(Naurua)Miehillä se on visuaalista.
Noin tarkennuksena. - Luolamadonna
Soutulaite kirjoitti:
Miehillä se on visuaalista.
Noin tarkennuksena.Mjaa
Kyllä se on naisille visuaalista, sillä mielikuvapaneminen on arkea, ja sille paikoista parhain on vartalopeili. Jos on katsottava.
Itse suosin silmäluomieni takapuolta. Eli sinulle pääovieni peiliovia.
Miehistä minulla ei ole minkäänlaista mielipidettä.
(Hihitystä)
Mulla sitä kun onkin tatuoitu kalu. Naiset tykkää :)
- Juu-up
:D
- Luolamadonna
Juu-up kirjoitti:
:D
Hienoa että miehissä on munaa. Munaton mies olen kuin minä itse. Maailma tarvitsee tällaisia ääri-ilmiöitä kuten me.
(Hihitystä)
Tatuoinnit ovat aina rumia.
- 12121212
Jep.
En ole koskaan nähnyt tatuointia joka ei huonontaisi naisen ulkonäköä. Mitä huomaamattomampi tatska ja mitä lähempänä nainen on ikäluokkaa 20-22v, sitä vähemmän tatska rumentaa.
Turn-off silti. Linnakundilook ei toimi naisilla sen enempää kuin merimies/WT-kielenkäyttö "panoineen" ja "vitutuksineen". 12121212 kirjoitti:
Jep.
En ole koskaan nähnyt tatuointia joka ei huonontaisi naisen ulkonäköä. Mitä huomaamattomampi tatska ja mitä lähempänä nainen on ikäluokkaa 20-22v, sitä vähemmän tatska rumentaa.
Turn-off silti. Linnakundilook ei toimi naisilla sen enempää kuin merimies/WT-kielenkäyttö "panoineen" ja "vitutuksineen"."Turn-off silti. Linnakundilook ei toimi naisilla sen enempää kuin merimies/WT-kielenkäyttö "panoineen" ja "vitutuksineen".
Ja silti niin moni mies tykkää tuollaisista juuri. X( Valitettavasti.- Luolamadonna
12121212 kirjoitti:
Jep.
Turn-off silti. Linnakundilook ei toimi naisilla sen enempää kuin merimies/WT-kielenkäyttö "panoineen" ja "vitutuksineen".Mun mielestä sanomatta jättämiset ovat tämän maailman kirous. Taas toisaalta sen vastakohta ohtaa yleiseen pulinaan, jossa siinäkään ei ole mitään järkeä, mutta se on sentään vauskaa.
Kuva on aika tehokas kapine. Mutta aika suppea väline kanssakäymiseen.
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mun mielestä sanomatta jättämiset ovat tämän maailman kirous. Taas toisaalta sen vastakohta ohtaa yleiseen pulinaan, jossa siinäkään ei ole mitään järkeä, mutta se on sentään vauskaa.
Kuva on aika tehokas kapine. Mutta aika suppea väline kanssakäymiseen.
(Naurua)Ohtaa?
Siis johtaa.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ohtaa?
Siis johtaa.
(Reps)Vauskaa?
Siis hauskaa.
(Hihitystä)
- 10plus13
Tatuoidulle naiselle tatuoitu mies
Tatuoimattomalle naiselle tatuoimaton mies
Yksinkertaista. - 262362
Nasdaq assfaq autistien keisari.
- Luolamadonna
Sä olet nyt jäänyt jumiin tohon autismiin. Mä pyysin jo anteeksi.
Ei kukaan meistä ole täydellinen.
(Naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566568Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394321- 542149
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381806Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151169- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671008
- 8979