Täällä ne päivystää päivästä toiseen haukkuen kaikkia naisia jotka ei heille pillua anna. Voiko tyhmempää porukkaa olla, ei varmaan muualla maailmassa ole.
Palsta on pillua saamattomien kokous paikka
17
71
Vastaukset
Onhan sekin jotain, että jos mitenkään muuten ei erotu joukosta, niin kuuluu edes maailman tyhmimpiin.
- m-i-e-s
Kiitoksia, olen tänään täällä kokoonutunut työajalla. Tai no käyttämäni selain on, samalla se selain on ylläpitänyt mm. työsähköpostia ja jotain muita jonninjoutavia ohjelmia.
Tietääkseni en käy täällä päivästä toiseen, enkä ole haukkunut kaikkia naisia (jos yhtäkään), en edes niitä jotka eivät ole minulle pillua antanut. Olisi kyllä mahdoton tehtäväkin haukkua kaikkia kolmea (3) miljardia naista. En ole myöskään huomannut, että kukaan haukkuisi kaikkia naisia. En ole huomannut mm. puhuttavan pahaa Slovakialaisista naisista, tai Saksalaisista. Suomi saattaa olla yliedustettuna, mutta se ei käsitä kaikkia naisia.
Tyhmä varmasti olen, mutta aina löytyy tyhmempiäkin, valitettavasti myös tätä porukkaa tyhmempiä.Kun haukutaan yleisesti naisia, niin se tosiaan käsittää naiskunnan. Ei täällä joka kerta jokainen erittele, että "kritiikkini koskee nyt vain suomalaisia naisia". Aina voi saivarrella, että "en minä jokaista reilua kolmea miljardia naista haukkunut", mutta yleistykset ovat yleistyksiä.
- m-i-e-s
Marrrnie kirjoitti:
Kun haukutaan yleisesti naisia, niin se tosiaan käsittää naiskunnan. Ei täällä joka kerta jokainen erittele, että "kritiikkini koskee nyt vain suomalaisia naisia". Aina voi saivarrella, että "en minä jokaista reilua kolmea miljardia naista haukkunut", mutta yleistykset ovat yleistyksiä.
Täytyisi tehdä liian tarkka ja aikaa vievä analyysi, mitä en jaksa, joten voihan sitä toki saivarrella, mikäli ei näe metsää puilta.
Haukkuminen sanan siinä sisältyvässä merkityksessä on aika laaja ja loppujenlopuksi vain yksi osa palstalla käytävästä viestiannosta. Esim. viittaukset juuri tuollaisia kaikki naiset ovat, ei sisällä itsessään minkäänalaista haukkumista, vaan viitteen johonkin. Kirjaimellisesti haukkumiset kohdistuvat yksittäiseen sidosryhmään tai henkilöihin. Naisia ei haukuta sillä, että ne antaa kaikille jännpaskoille, siinähän haukutaan näitä miehiä.
Jokainen ei erikseen erittele, että kyse on juuri Suomalaisesta naisesta, mutta kaikkihan sen tietää, kun ynnätään, ei pelkästään sivusto, lähteet, kohderyhmä tms. tms. jne. Sitä toki voi saivarrella ja väkisin vääntää ihan mitä haluaa, vaikka juuri kaikki ei kirjaimellisesti asiaa jotenkin ilmaise, ei tarkoita ettei se niin olisi, vaikka siinä ei juurikaan niin lue. Kumminkin kokonaisuutta ajatellen, kaikki kaavamaisuus ja viitteet tulevat vain tietynlaisiin naisiin, joko käytettyyn, rumaan, lihavaan, feministiin tms. Sitten kun saivarrellaan, niin haukkuminen tai "haukkuminen" on monimuotoista. Loukkaaminen ja pilkkaaminen osuu useimmiten yksittäiseen henkilöön tai ryhmään, ei niinkään naisiin.
Myös kun huomioidaan sellainen tosiseikka, että hyvin pakolaiskeskeinen lähtökohta, mikä joko liittyy suoraan Suomen toimintaan tai siellä työskenteleviin Suomalaisiin naisiin ja muutkin hyvin rajakriittiset viittaukset, ellei sitten vihjailla että tämä, mikä tapahtui muualla tulee tapahtumaan Suomessa saa sen saman kokonaisviitteen. Myös sellainen tosiseikka yhtälössä on, että mm. Italailaiset naiset on erikseen mainittu positiivisessa sävyssä ja kyllä, pahimman kiistakumppanisi kohdalla.
'
Kaikilla asioilla on syy-yhteys-seuraus ja viitteet, kyllä ne on siellä havaittavissa.
Jokainenhan kriittinen arvostelu, huomautus tms. ei ole haukkumista.
Yleistykset mitä käytetään, on myös useimmiten yli tietyn ikäinen nainen, jännämiehen panopatjana ollut nainen, ruma ja ylipainoinen nainen, feministi ja monet muut. Pelkästäänhän ei ole käytetty haukkumatermiä ja kaikki naiset, tai en ainakaan äkkiseltään muista. Tuollaisia kaikki naiset ovat, ei sisällä mitään muutakuin tuollaisia kaikki naiset ovat.
Kaikkien naisten haukuntaa ei voi myöskään laskea, sillä aina hehkutetaan markkina-arvonsa huipulla olevia 16-22-vuotiaita naisia, jotka ovat neitsyitä tai omaavat ainoastaan yhden kumppanin. Valtion mittapuulla, 18-vuotta täyttänyt vastaavanlainen naaraspuoleinen, isoon ihmisapinaheimoon kuuluva kädellinen ihminen on nainen.
Voisihan tästä saivarrella juurta jaksain, hakien ns. viitteitä todistusaineistoksi, mutta se on turhaa, sillä se ei johda mihinkään, muutakuin viestinviejän tai lipunkantajan ampumiseen.
Tietenkin kirjoittajat voivat tähän alle tunnustaa, että yleiskielellä käytetyt yleistykset kosksevat vain Suomalaisia naisia, jotka eivät edusta noin 1% marginaalia.
Sitä voi kyllä sanomalla sanoa, että saa paremman merkityksen luoduksi, mutta se on taas käyttäjäkohtaista ja heidän harkintaan ja kyllä tiedän mitä he ajattelevat, näen sen kristallipallostani. =)
- Neiti-Nainen
Miehet haukkuu naisia vaikka saisivat pillua. Heti huoritellaan ja lutkitellaan kun antaa
- m-i-e-s
Siinä ei ole kyllä kovin positiivisesti sitten käynyt. Onneksi maailmassa on heimoja, jotka eivät vielä tunnista kyseisiä sanoja, heillä kun ei kyseisiä sanoja ole olemassa.
- Jossain.menee.raja
super-atm kirjoitti:
Mikä on hintasi? Paljonko maksat?
Sinä kun et saa edes rahalla.
Jossain.menee.raja kirjoitti:
Sinä kun et saa edes rahalla.
En ehkä sinulta, koska rumasta ja vanhasta huorasta ei kannata maksaa mitään.
- Jossain.menee.raja
super-atm kirjoitti:
En ehkä sinulta, koska rumasta ja vanhasta huorasta ei kannata maksaa mitään.
Ei ehkä vaan ET. Olen heteromies.
Ei ehkä vaan ET. Olen heteromies.
Et vaikuta erityisen järkevältä. Valkoritarina lipität ja nuoleskelet naisten perseitä ja yrität kerätä irtopisteitä.
- Jossain.menee.raja
super-atm kirjoitti:
Et vaikuta erityisen järkevältä. Valkoritarina lipität ja nuoleskelet naisten perseitä ja yrität kerätä irtopisteitä.
Onneksi sinä sentään vaikutat hyvinkin fiksulta ja järkevältä ;)
Onneksi sinä sentään vaikutat hyvinkin fiksulta ja järkevältä ;)
Kiitos. Sellainen olenkin.
- rumamaija
Niin osuvasti sanottu, kummasti se Ex-PUA:kin haukkuu vain niitä naisia jotka eivät sille anna eli meitä palstanaisia. Ei kuitenkaan hauku raportissaan mainitsemiaan naisia, joilta on siis saanut.
- Kokous_paikka
"Voiko tyhmempää porukkaa olla". No itse et hallitse edes yhdyssanoja.
- asioistatietävätaho
Ei ole missään päin maailmaa minua tollompaa ihmistä.
- soikasinkingi
Niitä naisia, joita täällä morkataan, harva kelpuuttaa panopuiksi, tosin kelpaavat ehkä oleskelulupa-automaateiksi muslimi- ja afrikkalaismiehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566558Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394311- 542139
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381796Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151169- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 671008
- 8979